Wat?!? Ga weg... echt?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:54 schreef BVO het volgende:
Om z'n geld.
Ik heb trouwens lang niet zo'n bolle kop.
Maar idd, hij scheen nu wat te hebben met Ellemieke Vermolen.
In die kamperquote:
Birgit zou er gek genoeg voor zijn. Bridget niet...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:54 schreef BVO het volgende:
[..]
In die kamper. Een trio met Birgit en Bridget
.
Zijn de geruchten he.
Hij ontkende het, dat ze 'gewoon vrienden' zijn, maar de geruchten zijn er welquote:
Oké, ja het zou op z'm minst opvallen genoemd kunnen worden.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij ontkende het, dat ze 'gewoon vrienden' zijn, maar de geruchten zijn er wel.
Vond het ook vrij opvallend.
Dat mens geilt toch alleen op geld.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij ontkende het, dat ze 'gewoon vrienden' zijn, maar de geruchten zijn er wel.
Vond het ook vrij opvallend.
Wat klinkt dat dom 'die topic.'quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:22 schreef Paltos het volgende:
[..]
In die topic werd ik gedisst omdat ik zo lelijk ben.![]()
Daarom zeg ik ook altijd 'dat topic'.quote:
Ik moest lachen.quote:
Is bij mij ook zo.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Ligt FOK! er de laatste dagen zo nu en dan heel even uit, of ligt dat aan mijn computer?![]()
Ik dacht:"Het is ook 'deze' topic. Dus 'topic' is met 'de'. Dus ja, dan zal het ook wel 'die' zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook altijd 'dat topic'.
Nee.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:30 schreef Airelle het volgende:
Alleen 'het topic' kan toch?
Dus het ligt niet alleen aan mij?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Ligt FOK! er de laatste dagen zo nu en dan heel even uit, of ligt dat aan mijn computer?![]()
Zowel de als het mag. D'r heeft ooit iemand naar ik dacht Van Dale een mailtje gestuurd wat het nu was, en die vertelden dat beide mogelijk was. Kan alleen het topic niet vinden.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:30 schreef Airelle het volgende:
Alleen 'het topic' kan toch?
Jij je zin. Ben vandaag niet in de mood voor een discussie. Maar ik blijf wel 'het topic' zeggen is dat goed?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |