WTF? Dan MOET ik deze zomer mijn motorrijbewijs maar gaan halen. Rijtechnisch geen probleem, maar budgettechnisch zal ik wat moeten gaan sleutelen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:27 schreef -Eddow- het volgende:
[afbeelding]
Super tof!! Maar dan mogen ze wel eens wat meer toegangs wegen naar Zandvoort maken
NU met de DTM is het al een drama!
zou gaaf zijnquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:33 schreef RedFever007 het volgende:
Whoooo dat is pas zeer goed nieuws![]()
![]()
Echt blij dat de A1 in Nederland komt![]()
edit: Toch geen 1 april hoop ik![]()
denk ik aan een 1 april grapquote:Via een handtekeningactie op Internet kwamen ruim 16.000 steunbetuigingen binnen en bracht circuitdirecteur Hans Ernst diverse bezoeken aan de A1GP-organisatie om hen er van te overtuigen dat Nederland niet mag ontbreken op de A1GP-kalender.
paddock is gratis bij zilver goud voor heel weekend, bij de andere weekendkaarten alleen op de vrijdag paddock entryquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:42 schreef MikeyMan het volgende:
Nu nog ff paddock kaarten regelen
Algemene toegangskaart (Duinen) 35* 29 45 55
Familiekaart (Algemene toegang) 35 nvt nvt 125
Bronzen tribunekaart (5 + 6) 35 39 45 75
Zilveren tribunekaart ** (1t/m4 + H) 35 55 89 105
Gouden tribunekaart ** (Hoofd +7) 35 65 155 169
daarom is vanochtend de reservering voor center parcs 15 okt omgezet naar t weekend van 1 oktquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:55 schreef Hugster het volgende:
Ik heb bij de DTM eens van 17:00 tot 23:30 muurvast in een woonwijk gestaan
Wordt nog leuk dit
Voor deze ene keer vind ik dat een verstandige actiequote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:58 schreef jozef444 het volgende:
[..]
daarom is vanochtend de reservering voor center parcs 15 okt omgezet naar t weekend van 1 okt
90 euro, volgens verstappen.nl gptravel gooit er nog wat bovenopquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:20 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Zilver voor het hele weekend, 105 euro, met paddocktoegang, dat wordt ¤18 per maand op zij leggen. Lekker met de trein op en neer of misschien ergens een tentje opzetten, want het wegennetwerk zal over 6 maanden absoluut niet in staat zijn al het verkeer te verwerken.
Eindelijk weer eens iets fatsoenlijks op Zandvoort!![]()
goed plan.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:59 schreef 907 het volgende:
Beter!
Bij inkoopactie.net een Fok! Inkoopactie doen?
* meldtquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:59 schreef 907 het volgende:
Beter!
Bij inkoopactie.net een Fok! Inkoopactie doen?
Welke site besteld?quote:
Shit, server too busyquote:Op maandag 3 april 2006 14:17 schreef Jimmeh het volgende:
https://www.a1gp.com/ticketRaces.php kan je gewoon kaarten bestellen voor de laagste prijzen, aangezien er geen tussenhandelaartjes zijn...
Tribune H bij de audi Squote:Op dinsdag 4 april 2006 12:12 schreef MikeyMan het volgende:
Tribune - Hoofdtribune denk ik...
ach ik heb wel eens met een collega marshall om 17:00 op de parkeerplaats gestaan op het circuit en om 23:30 stonden we er nog en dat op het circuit zelf en dan nog 2 uur rijdenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:55 schreef Hugster het volgende:
Ik heb bij de DTM eens van 17:00 tot 23:30 muurvast in een woonwijk gestaan
Wordt nog leuk dit
quote:Op woensdag 5 april 2006 17:08 schreef BLADEZZ het volgende:
Yeeeeees![]()
Bevestiging binnen van GPTravel, 8 kaarten toegewezen. Zilver en tribune H
damned, dan denk ik dat ik ze misgelopen ben...quote:Op woensdag 5 april 2006 17:14 schreef BLADEZZ het volgende:
Half 3 kreeg ik het mailtje dat ik de kaarten krijg. Ik heb vorige week vrijdag besteld denk ik (weet het niet eens meer zeker)
Join the clubquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:23 schreef BroesWillems het volgende:
moest vandaag voor 15.00 bericht krijgen als je de kaarten kreeg... geen bericht...
Daarom net maar 12 duinkaarten besteld...
ja dat is wel mogelijkquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:00 schreef hansjeb het volgende:
Die duinkaarten he, kan je dan overal zitten waar op dat kaartje general admission staat? dus zo ongeveer om het hele circuit heen? en kan je vanaf daar nog een beetje goed op het circuit kijken?
Ga dan gewoon niet in de buurt van het circuit wonenquote:Op woensdag 19 april 2006 11:33 schreef WEST het volgende:
De A1 Grand Prix-race op Zandvoort werpt z’n schaduw ver vooruit. Met toegangskaarten die als zoete broodjes over de toonbank gaan bijvoorbeeld. Toch zijn er ook negatieve geluiden te horen. Zo is er nu alsnog protest ingediend tegen de extra geluidsdagen die het circuit heeft gekregen. Perschef Dirk Buwalda maakt zich daarentegen geen zorgen.
![]()
ja neem A1GP moet je zien wat voor economisch impakt dat heeft op de regio dat ziet de gemeente ook wel. maarja die boomneukers zien dat weer andersquote:Op woensdag 19 april 2006 11:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Ga dan gewoon niet in de buurt van het circuit wonen![]()
Overigens kan ik me niet indenken dat gemeente Zandvoort het nog aandurfd om die geluidsdagen in te trekken. Dan weten we zeker dat alle kaartjeskopers en Autosportliefhebbers Zandvoort een paar dagen van de bewoonde wereld afsluiten![]()
Misschien handig als je de bron er ook even bij zet?quote:Op woensdag 19 april 2006 11:33 schreef WEST het volgende:
De A1 Grand Prix-race op Zandvoort werpt z’n schaduw ver vooruit. Met toegangskaarten die als zoete broodjes over de toonbank gaan bijvoorbeeld. Toch zijn er ook negatieve geluiden te horen. Zo is er nu alsnog protest ingediend tegen de extra geluidsdagen die het circuit heeft gekregen. Perschef Dirk Buwalda maakt zich daarentegen geen zorgen.
![]()
oja vergetenquote:Op woensdag 19 april 2006 12:02 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Misschien handig als je de bron er ook even bij zet?
mwoah der kunnen wel protesten komen maar veel zal dat niet uitmaken. De inschrijftermijn tegen de extra geluidsdagen is al lang geleden verlopen. Daarbij komt nog eens een keer dat dit weekend oorspronkelijk op de kalender stond als een ander evenement. Dat andere evenement heeft de extra geluidsdagen gekregenquote:Op woensdag 19 april 2006 12:14 schreef WEST het volgende:
[..]
oja vergetenwww.formule1.info het snelste race report van nederland
quote:En dan te bedenken dat er half mei nog eigen kaarten van het circuit op de markt komen. Ook voor de hoofdtribune. Ik verwacht dat we voor september uitverkocht zijn.
ze zijn te laat, maar die boomneukers en die mensen die op bewust naast het circuit zijn komen wonen om van hun zondagsrust te genieten vertrouw ik voor geen meter.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:19 schreef jozef444 het volgende:
[..]
mwoah der kunnen wel protesten komen maar veel zal dat niet uitmaken. De inschrijftermijn tegen de extra geluidsdagen is al lang geleden verlopen. Daarbij komt nog eens een keer dat dit weekend oorspronkelijk op de kalender stond als een ander evenement. Dat andere evenement heeft de extra geluidsdagen gekregen.
Dus ze zijn punt 1 te laat met der protest tegen de geluidsdagen (inschrijving daarop is volgens mij al een maand dicht) en punt 2. dan gaat het om een ander evenement wat moet stoppen ivm het intrekken van de geluidsdagen. Maar zie punt 1 dat kan dus niet omdat ze te laat zijn met der protest
vooral dat duizenden mensen willen genietenquote:Het Circuit wilde vanaf 2004 het aantal dagen met een hoge geluidhinder uitbreiden van 5 naar 12 om op hierdoor grote internationale races te kunnen organiseren. De bezwaren van de Stichting Duinbehoud en de Stichting Geluidhinder Zandvoort waren, dat deze internationale races veel meer herrie produceren dan het huidige raceprogramma en dus ook veel meer overlast geven in de woonomgeving en de natuurgebieden. Nabij het circuit van Zandvoort liggen enkele stiltegebieden (Nationaal Park Kennemerduinen, Amsterdamse Waterleidingduinen) waar duizenden mensen willen genieten van de rust en de natuur.
Dat zou een nieuw wereldrecord polonaise zijn anders...quote:Op woensdag 19 april 2006 13:22 schreef WEST het volgende:
vooral dat duizenden mensen willen genietenvolgens mij zijn er meer dan 70.000 mensen dat wil genieten van herrie en zoveel lopen er echt nooit door de duinen heen
De kaarten die je bestelt via A1GP.com krijg je een aantal weken voor de race binnen.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:49 schreef BroesWillems het volgende:
Heeft iemand kaarten besteld op A1GP.com? en wie heeft ze al binnen?
Gelukkig wel ja!quote:Op maandag 31 juli 2006 22:36 schreef nicomart het volgende:
Het is rond.. Jos rijdt volgend seizoen weer in de oranje bolide!
ik denk dat ik ook gewoon door de duinen ga proberen niet geschoten is altijd misquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:56 schreef firecow het volgende:
Nah zo niet dan wordt het een kwartiertje lopen door de duinen en je ben er ook op![]()
Tot hun gaan schietenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:02 schreef WEST het volgende:
[..]
ik denk dat ik ook gewoon door de duinen ga proberen niet geschoten is altijd mis![]()
Jup, ik heb ze ook eindelijk....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:27 schreef piere het volgende:
Lachen ja! Mijn ma heeft paddock kaarten voor me geregeld.
ben benieuwd naar dit spektakel!
bij nader inzien toch maar via de legale gang van zaken naar binnenquote:
La ma, alle normale kaarten zijn alweer verkocht...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:25 schreef Netsplitter het volgende:
Er zijn nog kaarten via http://netherlands.a1gp.com/buyTickets.php?EventID=11 te verkrijgen...
Let wel, nog.........
Ze hebben nu de laatste 3000 kaarten in de verkoop gegooid...
hoe vaak heb je dat gezegt?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:43 schreef Tackleberry het volgende:
Tijdens de A1GP op CPZ zitten we op CPZ![]()
CPZ1: Circuit Park Zandvoort, CPZ2: Center Parcs Zandvoort
Dat zal ik best een keer of twee, drie genoemd kunnen hebben. Your point being?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:22 schreef WEST het volgende:
hoe vaak heb je dat gezegt?
keer of 5 zag ik het wel staanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:07 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Dat zal ik best een keer of twee, drie genoemd kunnen hebben. Your point being?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |