quote:Performance
Acceleration: 0-100 km/h (0–62 mph) 3.2 seconds
Top speed: 395+ km/h (242+ mph)
Standing quartermile: 9 seconds, end speed 235 km/h (146 mph)
Braking distance: 31 m (100–0 km/h)
Lateral g-force: 1.3 g
Fuel consumption: Highway travel: 13 l/100 km
Combined: 17 l/100 km
Body
Two-door, two-seater with removable hardtop stowable under the front boot lid. The body is made of preimpregnated carbonfibre/kevlar and lightweight hard-foam sandwich reinforcements.
Dimensions
Ground clearance: 100 mm (3.9 inch)
Fuel capacity: 80 litres (17.6 gallons)
Luggage compartment: 120 litres (26.4 gallons)
Dry weight: 1180 kg
Areodynamics
Cd. 0.297. Frontal area 1.825 m2. Completely flat underside of chassis. Venturi tunnels at the rear of chassis/body.
quote:Chassis
Semi monocoque made of preimpregnated carbonfibre and with honeycomb reinforcements for added stiffness.
Front and rear suspension: Double wishbones, adjustable VPS custom racing shock absorbers, pushrod operated. Anti-roll bar. Electronically adjustable ride height.
Brakes
Front brakes: Ventilated discs Ø 362 mm, 32 mm wide. 6 piston light alloy calipers. Power assisted. Koenigsegg Advanced Control system.
Rear brakes: Ventilated discs Ø 362 mm, 32 mm wide. 6 piston light alloy calipers. Power assisted. Koenigsegg Advanced Control system.
Wheels
Koenigsegg magnesium alloy wheels with centre locking.
Front: 19” x 9.5”
Rear: 20” x 12.5”
Tyres
Michelin Pilot Sport 2. Unidirectional with asymmetric tread pattern.
Front: 255/35–19” (Y)
Rear: 335/30–20” (Y)
quote:Steering
Rack and pinion power assisted steering. 2.7 turns lock to lock. Turning circle: 11 metres.
Engine
Type: V8 cast aluminium, 4 valves per cylinder, double overhead camshafts. Cam cover of carbonfibre.
Displacement: 4.700 cm3.
Compression: 8.6:1
Weight: 215 kg
Lubrication system: Dry sump with unique oil spray piston cooling. Oil cooler.
Oil: SAE 10W60 fully synthetic racing.
Oil tank capacity: 12 litres (2.64 gallons)
Induction system: Sequential, multipoint fuel injection. Dual Rotrex centrifugal compressors with 1.4 max boost pressure. Intercooler.
Fuel: 98 RON unleaded.
Ignition system: Direct coil on plug. Transistorised.
Power output: 806 bhp at 6.900 rpm.
Maximum torque: 920 Nm (678 ftlb) at 5.700 rpm.
Maximum rpm: 7.600 rpm.
Transmission
Specially developed 6-speed gearbox by Cima. Incorporated internal oil pump and oil cooler. Torque sensitive, limited slip differential.
Clutch: Dual Plate, organic or cintered Ø 215 mm (8.46 inch). Oil-cooled and electronically operated.
quote:Equipment
In standard mode the car is very well equipped with many items that competitors have as options. Many customers, however, want to further equip the car. Therefore we can offer a list of customer options which should fulfil every demand.
Standard equipment
Aluminium rear light casings
Detachable roof panel
Climate control
Electric rear view mirrors
Leather interior
Central locking
Electrical windows
Alarm with immobilizer
Toolkit
Driver side airbag
Power steering
Hydraulic ride height control
Servo assisted brakes
ABS
Traction control
Stereo with CD-player
Tyre pressure sensors
Car cover
Customer options
Custom Color Leather Interior
Custom Paint Color
Parking Sensors
GPS Navigation
Sequentially operated gearbox
Rearview Camera
Fitted Luggage
Sorry?quote:Sorry Paladijn, maar ik ga hem volgooien
Ja maar dat is ze ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is nu een typische kwaliteitsuserseigenschap.
Dat kon ongetwijfeld geen kwaad bij zo'n auto. Ik moest meteen denken aan het inparkeren met de Countach in TGquote:Customer options
Custom Color Leather Interior
Custom Paint Color
Parking Sensors
GPS Navigation
Sequentially operated gearbox
Rearview Camera
Fitted Luggage
oh wacht, Sandra moet bijna ongesteld worden. Dan koopt ze ook choclade als het niet in de aanbieding isquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:29 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nu alHet is nog geeneens pasen geweest!
ZIJ WELquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh wacht, Sandra moet bijna ongesteld worden. Dan koopt ze ook choclade als het niet in de aanbieding is![]()
Jij niet?quote:
Jij niet dan?quote:
Nee, ik heb geen chocolade in huisquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij niet?
Ik wacht wel tot de management assistente weer nieuwe in het bakje bij de balie gooit
harde of zachte?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:35 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat is een smiley die chocolade van de grond af eet
Jij koopt alleen chocola als het in de aanbieding is?quote:
De Miroquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij koopt alleen chocola als het in de aanbieding is?
Het is tijd dat sinterklaas weer komt, dan hebben ze weerDroste
chocoladeletters bij de AH.
Nee, maar ik heb nog geen chocolade gewinkeld.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij koopt alleen chocola als het in de aanbieding is?
Het is tijd dat sinterklaas weer komt, dan hebben ze weerDroste
chocoladeletters bij de AH.
ja, maar als je je vinger in zachte steekt, en het omhoog trekt, kan het ook een hele tijd rechtop staanquote:
iddquote:
Ja, maar een smiley heeft geen vingers.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, maar als je je vinger in zachte steekt, en het omhoog trekt, kan het ook een hele tijd rechtop staan
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:39 schreef Sjoem het volgende:
Ja, maar een smiley heeft geen vingers.
Ik ken de manager van die AH. Vind mij tof.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
iddDaar woonde ik vlak naast...
En hij is tenminste tot 2100 open... ik liep v.d. week bij de super de boer hier om de hoek naar binnen om 20:03 en werd toen boos door medewerkers en een beveiligingsbeambte weggestuurd omdat ze dicht gingen
degene die ik vanmidag heel vaka postte welquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:39 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja, maar een smiley heeft geen vingers.
http://video.google.com/v(...)mpjes+boeien+me+niet is ook gaafquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:43 schreef ook_gek het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=4262087055601543923&q=Ferrari+Enzo&pl=true
leuk stuk over de enzo ferrari
Hmm, ik ga zo kijken!quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
degene die ik vanmidag heel vaka postte wel
Autoliefhebber ofzo?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ken de manager van die AH. Vind mij tof.
Nee, vader van een oude schoolvriendinquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Autoliefhebber ofzo?
Ik vind de nieuwe layout trouwens wel wat minder, eerst een mooie cirkelvorm met waaiers, nu moet ik tich rijen door om iets te vinden
Ahhh, arm kindquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Spijbelaar betrapt door 'inbraak' vriendje Whehe
Ik zeg maar niets O:)quote:
heb je ook al marretak?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:12 schreef Hugster het volgende:
Ik zag net dat we al een paastak hebben staan![]()
Ik lach je uitquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij hangt helemaal vol met gekleurde houten eieren.
en jij hangt er niet in?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij hangt helemaal vol met gekleurde houten eieren.
godver man dat werd een reeksquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:43 schreef lipje het volgende:
heb je de kerstballen ook weer van stal gehaald?
hihiquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:46 schreef Alexxxxx het volgende:
4. 149 Alexxxxx
12. 127 Hugster
19. 115 Sjoewe
21. 112 Sjoem
T ging weer rap vandaag in de SC zo te zien
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Zeg Frans, jij wou zeker dat je een neger was?
Alizeequote:
fotoalbum al goed over?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 07:37 schreef BoJo het volgende:
sorry hoor googol maar wat een ongelooflijke prutsers bij Siteground.![]()
![]()
Email heb ik zelf weer in de lucht moeten brengen door hun gepruts. En fotoalbum hebben ze wel over gezet maar niet naar de juiste map en ook niet (zoals ze me tijdens de sales beloofd hadden) het MySQL gedeelte opgezet voor die album installatie en verwijzingen etc. Ze hebben gewoon een extra map neer gepleurt met de inhoud.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
fotoalbum al goed over?
Email in de lucht?
En wanneer wordt je oude hosting stopgezet?
bastardsquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
Email heb ik zelf weer in de lucht moeten brengen door hun gepruts. En fotoalbum hebben ze wel over gezet maar niet naar de juiste map en ook niet (zoals ze me tijdens de sales beloofd hadden) het MySQL gedeelte opgezet voor die album installatie en verwijzingen etc. Ze hebben gewoon een extra map neer gepleurt met de inhoud.
Ik doe het voortaan allemaal zelf wel![]()
hee psst, voor 10 euro vertel ik het jequote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:27 schreef t0n het volgende:
wtf is 'n bara?
Baracuda met: HOE HEEFT ZE GODVERDOMME OOIT KINDEREN DURVEN NEMEN!!11!1quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:11 schreef t0n het volgende:
Ba-who?
teringquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
Email heb ik zelf weer in de lucht moeten brengen door hun gepruts. En fotoalbum hebben ze wel over gezet maar niet naar de juiste map en ook niet (zoals ze me tijdens de sales beloofd hadden) het MySQL gedeelte opgezet voor die album installatie en verwijzingen etc. Ze hebben gewoon een extra map neer gepleurt met de inhoud.
Ik doe het voortaan allemaal zelf wel![]()
dude, 't is vrijdag.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
Baracuda met: HOE HEEFT ZE GODVERDOMME OOIT KINDEREN DURVEN NEMEN!!11!1VIES LELIJK DIK ZWIJN NU
![]()
ONBEGRIJPELIJK DIT!11!
![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
Baracuda met: HOE HEEFT ZE GODVERDOMME OOIT KINDEREN DURVEN NEMEN!!11!1VIES LELIJK DIK ZWIJN NU
![]()
ONBEGRIJPELIJK DIT!11!
![]()
alleen als het onveilig is, dus voor jou nietquote:
meer dan een millimeter? dan is het afkeurquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:35 schreef t0n het volgende:
Ja...
heb ik nog eens bijna gekocht dat dingquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:41 schreef t0n het volgende:
't binnen werk van 'n Qtek9090 is best koel.
lekker bezigquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:42 schreef Hugster het volgende:
Ik ben al 3 dagen bezig nu om om 09:00 op school te zijn maar het is nu al 3x mislukt
Wordt wakker op het moment dat ik er al had moeten zijn
En het is maar voor een uurtje iedere keer dus het heeft ook geen zin om alsnog te gaan
die van mijn service delivery manager ligt ook al 3 weken ter reparatiequote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:44 schreef t0n het volgende:
zijn echt ontiegelijke kut dingen. we hebben er 45 van t-mobile.
stuk voor stuk gaan ze er aan.
Jaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:45 schreef vlad het volgende:
[..]
lekker bezig![]()
maar je instelling is wel goed![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:44 schreef t0n het volgende:
zijn echt ontiegelijke kut dingen. we hebben er 45 van t-mobile.
stuk voor stuk gaan ze er aan.
bijna werklozequote:
Ja... het is bijvoorbeeld al kapot als je de stekker van de carkit er aan vast maakt. bom... hard reset, data weg.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gaat iedereen er wel een beetje voorzichtig mee om?
t zit je ook niet mee hèquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
JaEerst stond m'n iPod nog op wintertijd dus toen ging hij een uur te laat af
Gisteren stond de versterker gemute dus ging hij helemaal niet af.
En vandaag is hij wel aan het afspelen, en de versterker staat goed. Maar alsnog hoor ik niks
Ah zo,quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:13 schreef t0n het volgende:
[..]
Ja... het is bijvoorbeeld al kapot als je de stekker van de carkit er aan vast maakt. bom... hard reset, data weg.
krijg ik vna die blatende mensen hier.
maarja.
btw, die batsert met die big'uns is exit
Jawel, het is nooit feest uiteraard.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:32 schreef Hugster het volgende:
kan het alsnog jammer zijn.
das een eretitel hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
![]()
geflipt, okay
poker, tuurlijk
zeeuw? ZEEUW? Wat nah!
Zelfs Fugie snapt hemquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
![]()
geflipt, okay
poker, tuurlijk
zeeuw? ZEEUW? Wat nah!
uiteraardquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:04 schreef vlad het volgende:
"liever opgegeten door de leeuwen, dan te werken voor de zeeuwen"![]()
zeg googol, als die meeting bij die wagens doorgaat, is het dan mogelijk om details foto's te maken van ophanging/versnellingsbak etc.?![]()
zo mag ik het horenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:05 schreef t0n het volgende:
kuthagenees dan.
en alles eronder Belg ... snap dat danquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:10 schreef jozef444 het volgende:
alles wat boven de grote riolen valt is kut gogol snap dat nou s
Z-unit is gonna fuck u up nigga!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:12 schreef Sjoewe het volgende:
Restecpt fo mah dawgs, from tha U-central, aight
You'll never make it through the ghetto homeboy, got all mah roaddawg watching tha street 24/7quote:
Inderdaad, een zeeeeeeker als ik die Hummah fixquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
You'll never make it through the ghetto homeboy, got all mah roaddawg watching tha street 24/7
okie jammerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
You'll never make it through the ghetto homeboy, got all mah roaddawg watching tha street 24/7
12 uur?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:15 schreef Sjoem het volgende:
Goedemorgen
Het is gisteren een beetje laat geworden
alsof die hummer tegen mijn escalade op kan met 25" chrome spinners !quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Inderdaad, een zeeeeeeker als ik die Hummah fix![]()
![]()
Ja.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
alsof die hummer tegen mijn escalade op kan met 25" chrome spinners !
Hummer pwnd Escalade, leer dat danquote:
dat terzijde, gister nog een hummer gespotquote:
Kingdom Hearts gaan spelenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat ben je in godsnaam allemaal gaan doen nog?![]()
Privéfeestje?
You are only saying this because I'm blackquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:22 schreef Googolplexian het volgende:
Will you two little-wannabe-black-pimp-ass-motherfokkers PLEASE get a grip on reality?
You're all ma bitches.
La Haya on Fiya!
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat terzijde, gister nog een hummer gespot(in zeeland ja) En een nieuwe dodge ram en een ford f150, allemaal bij elkaar
Was wel leuk gezicht. 3 van die big ass wagens
![]()
time to bring in the 5-0 and cap your ass!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:22 schreef Googolplexian het volgende:
Will you two little-wannabe-black-pimp-ass-motherfokkers PLEASE get a grip on reality?
You're all ma bitches.
La Haya on Fiya!
Schattigquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:23 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Kingdom Hearts gaan spelen
En ik wilde per se Mickey Mouse zien, dus ik ben net zo lang gaan spelen totdat ik dacht hem te zien. Maar om 4 uur was ie nog geen 1x in beeld geweestmaar toen viel ik haast in slaap dus ben ik toch maar naar bed gegaan.
Ik heb net maar even voor de zekerheid gegeken of er eigenlijk wel Disney-figuren in voor komen, maar dat is gelukkig wel zo
You be rollin' with 5-0, You is a ho.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
time to bring in the 5-0 and cap your ass!
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:23 schreef Sjoem het volgende:
[..]
En ik wilde per se Mickey Mouse zien, dus ik ben net zo lang gaan spelen totdat ik dacht hem te zien. Maar om 4 uur was ie nog geen 1x in beeld geweestmaar toen viel ik haast in slaap dus ben ik toch maar naar bed gegaan.
Ik heb net maar even voor de zekerheid gegeken of er eigenlijk wel Disney-figuren in voor komen, maar dat is gelukkig wel zo
Maar het duurt té langquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
Schattig
die komen er wel in voor ja![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
time to bring in the 5-0 and cap your ass!
Zoveel cutscenes?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:26 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Maar het duurt té lang
En die filmpjes! Ik heb er denk ik al 5 overgeslagen omdat het me te lang duurde
Ik heb in totaal van de 4 uur dat ik bezig was misschien een half uurtje gespeeld.
Dit vind ik zonder dollen een gruwelijke auto. Zeker met die velgen, helemaal goedquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:27 schreef Fugie het volgende:
staat hier ook zo chevrolet avanlanche vlakbij, wat je met dat bakbeest moet snap ik ook niet echt
[afbeelding]
maar dan zonder bling bling
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dit vind ik zonder dollen een gruwelijke auto. Zeker met die velgen, helemaal goed
Net als bij Raymanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:27 schreef Sjoem het volgende:
En ze gaan ook helemaal uitgebreid uitleggen met filmpjes en voorbeelden hoe het spel werkt.
Dat weet je toch nog van deel 1Ze moeten gewoon een aparte training in het spel maken die je dus gewoon kan overslaan
![]()
ja is wel leuke waggie, maar wat moet je ermeequote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dit vind ik zonder dollen een gruwelijke auto. Zeker met die velgen, helemaal goed
Ook super vet.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:32 schreef Sjoewe het volgende:
GMC Yukon XL
[afbeelding]
Die zijn pas groot
Game: Kingdom Hearts II (PS2)quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:23 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dan weer lachwekkendquote:
Hier ook, in het zwart, ik vind hem wel okay, wel een beetje aan de kleine kant om een vette amerikaan te zijnquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:35 schreef jozef444 het volgende:
hier in de buurt staat een srx
[afbeelding]
met vrij grote velgen deronder :p
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:36 schreef Sjoewe het volgende:
One, Two. Three and to tha floor!
[afbeelding]
Sorry homies we gaan niet verder, er is een stoepjequote:
Hier toch nog niet?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Game: Kingdom Hearts II (PS2)
Release Date: Mar 28, 2006
hmmm, die is al uit dus
Binnenkort ook maar even halen....
quote:Kingdom Hearts II komt morgen in Amerika uit en waarschijnlijk eind april in Europa.
we stappen even overquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Sorry homies we gaan niet verder, er is een stoepje![]()
quote:Im Restaurant:
Lisa: "Mama, schau, der Mann dort drüben isst seine Suppe mit der Gabel."
Mutter: "Sei still, mein Engelchen."
Lisa: "Aber Mama, jetzt trinkt er aus der Blumenvase!"
Mutter:"Wirst du wohl still sein!"
Lisa:"Und jetzt isst er seinen Bierdeckel!"
Mutter: "Also jetzt gib endlich Ruhe und bring dem armen Mann seine Brille zurück!"
whehehe, volgens mij is het een hilux jaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:39 schreef jozef444 het volgende:
is dat een hilux hug, dan kun je der nog zoveel raketten op afsturen -> invincible![]()
Den haag bruist niet, het gistquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:22 schreef Googolplexian het volgende:
You're all ma bitches.
La Haya on Fiya!
Die heb ik nietquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Barbaar
Wat doe je anders op je gameboy advance
ga je even lekker helemaal kind zijn? En niet aan 3849710983487619 dingen tegelijk denken maar gewoon lekker even helemaal doen waar je zelf zin in hebt?quote:
* jozef444 gooit lasso, hier blijvenquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:51 schreef jozef444 het volgende:
[..]
* jozef444 gooit lasso, hier blijven![]()
Doe je altijd zo?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Er is heul niets geks aan de hand hier
Heel goedquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:54 schreef Sjoem het volgende:
"Hallo, u spreek met .... van de puzzelparty, ik ben op zoek naar de mevrouw _mijn achternaam_"
"oh, die woont hier niet meer"
"oh.. weet u misschien op welk nummer ik haar kan bereiken?"
"nee sorry"
Wel toevaliig dat ik opnam met alleen Katie hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Heel goed [afbeelding]
Zo kom je heel snel van ze af en hier hebben ze niets op in te brengen.
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:56 schreef t0n het volgende:
ik kom er nu pas achter, dan sjoem 'n meid is
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
damn dan krijg je dalijk nog meer fans achter je aanquote:
Mobiel of vaste lijn?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:56 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Wel toevaliig dat ik opnam met alleen Katie hoor
Normaal zeg ik toch wel mijn achternaam.
je weet niet wat je ons aan gaat doenquote:
Vaste lijn. Nou ja, ik hoop dat ze nu niet meer terug bellenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mobiel of vaste lijn?
En anders speel je de dochter en zeg je dat ouders in het buitenland overwinteren en jij er verder helemaal niets van af weet
Mensen zijn dan gewoon te lui om even in mijn profieltje te kijkenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:59 schreef t0n het volgende:
Ja, maar dat is ook echt omdat er gewoon vanuit gegaan wordt, dat 't gros wat hier komt 'n slurf heeft. En als je dan ook nog een nietszeggende avatar hebt...
t0n komt nu achter ja aan hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:02 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Mensen zijn dan gewoon te lui om even in mijn profieltje te kijken
Sinds wanneer ben je een mevrouwquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
ga je even lekker helemaal kind zijn? En niet aan 3849710983487619 dingen tegelijk denken maar gewoon lekker even helemaal doen waar je zelf zin in hebt?
Ja? Veel plezier[afbeelding]
Betraptquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:03 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je een mevrouw
Ik ga me even snel wat meer aandoen, want het kan zijn dat ik dadelijk ineens iemand moet ophalen.
je kan toch gewoon standaard overmaat erin mikken?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:06 schreef t0n het volgende:
het is geen grondverf, nicht. Het is gewoon zwart gespoten, door 'n spuiterij.
Ik ga me blok binnekort wegbrengen, om de overmaat op te meten, dan zuigers/drijfstangen voor die maat bestellen... dan bouwen... duurt nog wel 'n tijd voor 't af is.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:06 schreef t0n het volgende:
het is geen grondverf, nicht. Het is gewoon zwart gespoten, door 'n spuiterij.
Ik ga me blok binnekort wegbrengen, om de overmaat op te meten, dan zuigers/drijfstangen voor die maat bestellen... dan bouwen... duurt nog wel 'n tijd voor 't af is.
Wow, dát is pas een gaaf pak!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
BetraptOkay nu de echte ik dan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
is dat er nog niet?!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:12 schreef vlad het volgende:
de hele week heeft hier een escalade gestaan om een gassysteem voor te ontwikkelen![]()
gat in de markt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |