De topictitel doet vermoeden dat je zelf ook niet weet wat Zen precies is, dus kon je verwachten dat mensen nogal twijfelachtig gaan reagerenquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:35 zei Linda22222 het volgende:
Wie ben jij om voor mij te bepalen dat ik dit niet echt wil? Er is meer tussen hemel en aarde hoor. En als ik punk zou worden heb je daar zeker ook problemen mee? Jij bent zeker ook al tegen oude vrouwtjes op scooters en loopse honden met luiers? Precies. Bekrompen hoor.
Ik zeg altijd maar zo, je kunt beter je Chakra's reinigen dan je anusquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:30 schreef linda22222 het volgende:
Ik ben voornemens Zen te gaan leven. Ook heb ik een schaamlipcorrectie en anusbleking in de agenda staan. kan iemand mij zeggen of dit samen gaat? Anders word ik wel gewoon boeddha ofzo maakt ook niet uit
Of opquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:41 schreef Murray het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon op [afbeelding] rammen als je wil quoten.
Of [afbeelding] , als je heel tof bent.
Tuuwk niet, gekke damequote:Op donderdag 30 maart 2006 23:40 schreef linda22222 het volgende:
sterker nog, je anus is ook een chakra
Moet je godel escher bach lezen, die schildpad (dacht dat hij het was) kon zelf haiku's genererenquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leer eerst maar eens haiku's schrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |