enof ik die bedoel ....bedankt Impryquote:Op donderdag 6 april 2006 00:14 schreef Impry het volgende:
Upside Down
Als je tenminste Curious George bedoeld:
[afbeelding]
En Vogue - Don't let goquote:Op donderdag 6 april 2006 09:43 schreef RoOoYtJuH het volgende:
"Love taking, hart breaking soule shaking"
Of iets in die trend. Hoe heet dat nummer?
Deed me meteen denken aan:quote:Op donderdag 6 april 2006 09:00 schreef Molluck het volgende:
Ik zoek een heel fout dance/trance nummertje, dat heel veel klinkt als een soaptheme, ik weet alleen niet welke. Ik moet er echt telkens bij aan the Bold and the Beautifull denken, maar dat is het zeker niet...
Als deze beschrijving niet voldoet zal ik ff proberen er een sampletje van te trekken...
Zou kunnen inderdaadquote:Op donderdag 6 april 2006 10:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
Deed me meteen denken aan:
Gerry Rafferty - Baker street
en misschien daar dan een slap aftreksel van![]()
Ik dacht aan Jamai - Step Right Upquote:Op donderdag 6 april 2006 09:43 schreef RoOoYtJuH het volgende:
En Vogue - Don’t Let Goquote:Op donderdag 6 april 2006 09:43 schreef RoOoYtJuH het volgende:
quote:
Niet opgelet Morpheus?quote:
Ohquote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 00:15 schreef kwanten het volgende:
Dat nummer aan het einde van de champions league uitzendingen van de NOS. beetje brutaal nummer, was gisteren in ieder geval op. laten ze een compilatie zien van de wedstrijden die die dag gespeeld zijn! weet alleen niet welke het is...![]()
Iemand?quote:Vriend van me is op zoek naar liedje aan het eind van de Champions League uitzenden, als ze alle mooie beelden nog ff op een rij zetten.
quote:Op donderdag 6 april 2006 11:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh
Ik las de vraag in een andere quote
quote:Op woensdag 5 april 2006 00:09 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek een rocknummer dat o.a. wordt gebruikt in Episode 8 & 9 van Prison Break. Het wordt op 't begin gebruikt bij "Last time, on Prison Break".
Anyone?
Sweetest Thingquote:Op donderdag 6 april 2006 14:38 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
U2 had toen zo'n mooi nummer. In de clip zat hij achterop een auto en gebeurde er allerlei dingen om zich heen. Weet iemand hoe het nummer heet?
Daft Punk - One more time ?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:28 schreef -XX- het volgende:
Ik zoek een nummer!!
Het is al van best lang geleden, ±5 jaar?
Heeft in de top 40 gestaan.
Ik weet alleen het deuntje nog. En een stukje van de clip.
In de clip zit o.a kleine robotje(s)? en een dunne donkere vrouw ( die zingt )
Meer weet ik niet meer, wel dat het een goed nmr was!![]()
Wie weet?
?
[friends]quote:Op donderdag 6 april 2006 16:48 schreef patrick11 het volgende:
HELP.... IK ZOEK DIT LIEDJE....
het is volgens mij een braziliaans liedje.. en het kwam een paar maanden terug vaak op RTV Noord Holland met een zelfgemaakte clipje met beelden van het strand (Zandvoort/Scheveningen)
Het is een vrolijk lente nummer...
weet iemand hoe dit liedje heet en wie het zingt?
alvast dank...
kan het zijn dat het een nummer is van Zuco 103???quote:Op donderdag 6 april 2006 16:48 schreef patrick11 het volgende:
HELP.... IK ZOEK DIT LIEDJE....
het is volgens mij een braziliaans liedje.. en het kwam een paar maanden terug vaak op RTV Noord Holland met een zelfgemaakte clipje met beelden van het strand (Zandvoort/Scheveningen)
Het is een vrolijk lente nummer...
weet iemand hoe dit liedje heet en wie het zingt?
alvast dank...
Got it.quote:Ik zoek een rocknummer dat o.a. wordt gebruikt in Episode 8 & 9 van Prison Break. Het wordt op 't begin gebruikt bij "Last time, on Prison Break".
Anyone?
quote:Op donderdag 6 april 2006 12:42 schreef Borkydude het volgende:
Vriend van me is op zoek naar liedje aan het eind van de Champions League uitzenden, als ze alle mooie beelden nog ff op een rij zetten.
Stop daar eens even mee, als iemand het weet dan geeft ie wel antwoord, je hoeft niet tot 3 keer toe je eigen post te herhalen...quote:
Houd je bek is.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:02 schreef Molluck het volgende:
[..]
Stop daar eens even mee, als iemand het weet dan geeft ie wel antwoord, je hoeft niet tot 3 keer toe je eigen post te herhalen...
Upquote:Op woensdag 5 april 2006 21:12 schreef Gizmore het volgende:
Nummer 1
Weer eens brakke kwaliteit, maar beter dan de vorige paarAnyway, tis soort van techno en dat melodietje gaat steeds maar door.
Bedankt alvast
In de source van de website staat:quote:Op donderdag 6 april 2006 20:25 schreef -DizzeL- het volgende:
iemand enige idee wie dit zingt ?
http://spaces.msn.com/marleenp/?partqs=cat%3DMuziek&_c11_blogpart_blogpart=blogview&_c=blogpart
Dus dat zal het wel zijn denk ikquote:http://members.home.nl/marlana/muziek/14 - Oliver Shanti and Friends - Water for circles of life.mp3
waw thanks...dat ik dat zelf nog niet gezien hadquote:Op donderdag 6 april 2006 20:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
In de source van de website staat:
[..]
Dus dat zal het wel zijn denk ik
Haha, ondanks de kwaliteit van de samplequote:
Heldquote:Op donderdag 6 april 2006 20:35 schreef Molluck het volgende:
[..]
Haha, ondanks de kwaliteit van de sampleis het Mandy vs. Booka Shade - Body Language
Die zoek ik dus ook. Gebruiken ze elke keer bij de afsluiting van een Champions League avond.quote:
Oh nee, ik doelde eigenlijk op Borkydude.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:22 schreef Tha_T het volgende:
Ik zei toch dat ie vaag was. Zeg niet dat ik niet gewaarschuwd heb
Hij is inderdaad erg vaag. Ik kan er iig niets mee, weet je Space zeker?quote:Op donderdag 6 april 2006 23:22 schreef Tha_T het volgende:
Een beetje commerciële plaat?quote:Op donderdag 6 april 2006 23:22 schreef Tha_T het volgende:
100 procent. Ik kan verder nog wel zeggen dat dat klassieke stukje gister nog op TV was maar daar heb je niets aanquote:Op donderdag 6 april 2006 23:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij is inderdaad erg vaag. Ik kan er iig niets mee, weet je Space zeker?
quote:Op donderdag 6 april 2006 23:27 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Een beetje commerciële plaat?
Wellicht staat die hier ergens tussen:quote:Op donderdag 6 april 2006 23:30 schreef Tha_T het volgende:
[..]
100 procent. Ik kan verder nog wel zeggen dat dat klassieke stukje gister nog op TV was maar daar heb je niets aan. Het is wel een bekend klassiek stukje, dat wel
[..]Jup
Daar kan ik hem ook niet vindenquote:Op donderdag 6 april 2006 23:41 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wellicht staat die hier ergens tussen:
http://www.juno.co.uk/search.php?page=1&q=space&column=all&genre_id=1404
en anders kan je in de search nog binnen andere genres zoeken:
http://www.juno.co.uk/search/
Vaagheid valt wel mee hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 23:06 schreef Tha_T het volgende:
Deze is vaag, be warned:
Een dance-deuntje van zeker 2 of 3 jaar terug alweer met in de titel of uitvoerende (ik weet niet meer welke van de twee) iets van Space inzat, volgens mij, als ik het goed herriner, is het Spacecake of Spacewalk.
Over het nummer zelf; het is een eurodance-style nummer met een melodie-lijn die komt uit een klassiek stuk (naam van dat stuk weet ik jammer genoeg niet), heel aanstekelijk wat je zeker in je hoofd blijft hangen. Ik weet nog wel dat hij echt redelijk vaak te horen was op XFM maar nu is hij alweer oud natuurlijk.
En dat is wat ik er nog van weet. Ik weet dat hij nogal vaag is maar voor hetzelfde geld weet iemand van jullie hem net wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |