Ten Sharp - Youquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:05 schreef satecl het volgende:
Ik zoek een nummer die redelijk vaak op skyradio te horen is, hij gaat een beetje zo:
'And you, you're always on my mind. You, you the one I living for'
Wie weet hoe dit nummer heeT?
Ten Sharp - Youquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:05 schreef satecl het volgende:
Ik zoek een nummer die redelijk vaak op skyradio te horen is, hij gaat een beetje zo:
'And you, you're always on my mind. You, you the one I living for'
Wie weet hoe dit nummer heeT?
Tasmin Archer - Sleeping satellitequote:Op zaterdag 1 april 2006 18:35 schreef OldJeller het volgende:
Ik zoek een nummer uit de jaren '90. Het wordt gezongen door een donkere vrouw en het refrein gaat dacht ik zo, ook al heb ik het idee dat een aantal woorden erin niet kloppen:
I thank you for the moon at night, blue-ish skies, the eagle eye...
Iemand?
Dat was het beste wat ik kon geven qua lyrics.
Touch & Go - Would You...?quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:16 schreef MikeyMikeZ het volgende:
Ik zoek een dance nummer dat een keer voorkwam bij summerbase, ik weet een kort stukje uit de tekst:
"I've noticed you around, i find you very atractive, would you....uuhhhmmmm.....(trompet achtige beat)....would you go to bed with me"
Alvast bedankt!!!!
dat is hem inderdaadquote:
Komt me wel bekend voor, en is ook lekkerquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:26 schreef Syndicate het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet? Komt uit een mix van awakening, maar ik kan met geen mogelijkheid de artiest/titel vinden
het nummer
Jaaaaaaaa!quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:40 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Tasmin Archer - Sleeping satellite
"Rock with you tonight" van Basto.quote:Op zondag 2 april 2006 01:08 schreef Sledgie het volgende:
I wanna/gonna rock with you tonight....blalblabla....till the end of the night....
Stevige dance plaat, google mocht bij deze song niet baten. :l
Volgens mij bedoel je Rhianna - sos. (lijkt volgens mij wel op de Sugababes)quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:57 schreef Arcee het volgende:
Een nummer van de Sugababes. Aan 't einde zit iets van oeh la la la oeh la la la la. Volgens mij is het niet Red Dress en ook niet Ugly, hoewel die laatste wel op de playlist (Van Q Music) stond toen ik keek. Misschien een andere versie?
Tag Team - Whoomp! There It Isquote:Op zondag 2 april 2006 15:20 schreef donroyco het volgende:Een hiphop/RnB nummer mte de tekst ´Whoop that ass´, komt vaak voor.. ![]()
Dankquote:
Enigma - Return to innocencequote:Op zondag 2 april 2006 18:14 schreef Impry het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2498234148335857479&q=crosswind&pl=true
Welk nummer hoor je hier op de achtergrond?
Hardcell & Grindvik - Squarequote:Op zaterdag 1 april 2006 17:26 schreef Syndicate het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet? Komt uit een mix van awakening, maar ik kan met geen mogelijkheid de artiest/titel vinden
het nummer
weet jij niet welk nummer ik bedoel?quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:22 schreef ook_gek het volgende:
ik zoek het dance nummer met de sample er in van sean paul - ever_blazin.
Daar is een club mix van. Echter wil ik graag weten van wie die is. Het is alleen de sample die ze gebruiken en dan met een lekkere beat er onder.
Iemand een idee?
Anyonequote:Op zondag 2 april 2006 15:20 schreef donroyco het volgende:
Heb nog een aantal requestjes:De dance/trance versie van ´Take on me´ van A-ha De Red Hot Chili Peppers hadden het nummer By the Way, nu hoorde ik daar een dance/trance versie
van. Wie is de uitvoerende?En van het aloude deuntje La Cucharacha was er ook een dance/trance nummertje gemaakt, wie is daarvan de uitvoerende? En m´n laatste request: een hardstyle nummer met de tekst ´You´re soon all be death [...] 1000 miles in a plane´
Bij voorbaat dank![]()
het zijn er een hoop ja ik weet het..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |