OMG!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:15 schreef Smots het volgende:
Pappie zelf in vol(vet) ornaat.
Weet je 't zeker?
die gedachte had ik ookquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:43 schreef Stopcontact het volgende:
[..]
OMG!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
waarom heb ik nou geklikt...
![]()
![]()
![]()
Je hebt echt geen respect voor je medemens he? Laat die mensen eens un hun waarde. Kan echt niet die reactie's in dit topic hoor.quote:Op zondag 2 april 2006 19:57 schreef Shadowlyse het volgende:
Wat een ziekelijke ranzigheid.![]()
![]()
Afzinken in de noordzee die lui![]()
En ik dacht alles wel gezien te hebben![]()
![]()
![]()
tss huilie.quote:Op zondag 2 april 2006 20:06 schreef crackhead het volgende:
[..]
Je hebt echt geen respect voor je medemens he? Laat die mensen eens un hun waarde. Kan echt niet die reactie's in dit topic hoor.
Wellicht dat je dan beter een nieuw topic in R&P kunt aanmaken.quote:Op zondag 2 april 2006 20:36 schreef NanKing het volgende:
Wat hebben die gasten gemist (of overvloed aan hebben gehad) in hen jeugd, dan ze zo een ziekelijke levensstijl erop na houden?
En ja, ik bedoel ik dit serieus.
Zo serieus was ik ook weer nietquote:Op zondag 2 april 2006 20:37 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Wellicht dat je dan beter een nieuw topic in R&P kunt aanmaken.
Nou nou nou, stel je eens niet zo aan, zeg.quote:Op zondag 2 april 2006 19:57 schreef Shadowlyse het volgende:
Wat een ziekelijke ranzigheid.![]()
![]()
Afzinken in de noordzee die lui![]()
En ik dacht alles wel gezien te hebben![]()
![]()
![]()
Wacht maar tot die kerel met z'n volgescheten luier voor je staat in de rij bij de supermarkt.quote:Op zondag 2 april 2006 21:47 schreef Smots het volgende:
[..]
Nou nou nou, stel je eens niet zo aan, zeg.
Goed, smakelijk is het niet wat ze doen, maar ik vind de site eerder komisch dan wereldschokkend.
Het kan ook maar zo je collega zijn. Zit ie lekker achter het bureau te draaien in een luier.quote:Op zondag 2 april 2006 21:58 schreef crackhead het volgende:
[..]
Wacht maar tot die kerel met z'n volgescheten luier voor je staat in de rij bij de supermarkt.
Zolang hij maar niet op mijn stoel gaat zitten of naast me komt staan.quote:Op zondag 2 april 2006 22:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Het kan ook maar zo je collega zijn. Zit ie lekker achter het bureau te draaien in een luier.
En die heeft dan een hele sterk luchtje op heeft dat iedereen in een kilomter omtrek kan ruiken, alleen maar om de strontgeur te verbergen!quote:Op zondag 2 april 2006 22:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Het kan ook maar zo je collega zijn. Zit ie lekker achter het bureau te draaien in een luier.
quote:
quote:Charmant hoor, over straat lopen met zo'n volgepoepte pempers.
Komt er nou ook een royale kakfontein langs je rug omhoog kletsen als iemand je een schop onder je hol verkoopt?
Wou alleen maar even zeggen dat yours truly niets met deze website vandoen heeft en het dragen van luiers, laat staan het daadwerkelijk volschijten ervan, ervaart als mileutechnisch en esthetisch zeer onverantwoord.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:08 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
pappie.nu
quote:Op maandag 3 april 2006 13:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wou alleen maar even zeggen dat yours truly niets met deze website vandoen heeft en het dragen van luiers, laat staan het daadwerkelijk volschijten ervan, ervaart als mileutechnisch en esthetisch zeer onverantwoord.
Zodoende acht ondergetekende deze website en inhoud daarvan als moreel zeer verwerpelijk.
Was getekend,
P.C.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |