googlesearch: mannen met luiers en stomaquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:12 schreef teamlead het volgende:
wtf
hoe kom je in godesnaam op zo'n site?
owkeejjquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:14 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
googlesearch: mannen met luiers en stoma
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
owkeejj![]()
en waarom zou je dat willen googlen
Goede vraagquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:12 schreef teamlead het volgende:
wtf
hoe kom je in godesnaam op zo'n site?
Die is nu niet meer leukquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:15 schreef tonks het volgende:
Zeker 1 april schatje.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Goede vraag![]()
.
Maareh, ik kwam het linkje op een ander forum tegen onder de noemer dat is weird.
Preciesquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
ja.. dat zou ik ook zeggen als ik jou was
Staat ie daar met z'n boner en luierquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:20 schreef schatje het volgende:
Kijk eens bij 'Foto's van een heel stout jongetje!'.
![]()
![]()
Dat noemen ze een fetisch.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:21 schreef Boe. het volgende:
Serieus eh, waarom zijn er geen concentratiekampen voor dat soort mensen.
Fucking ranzig gek.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:23 schreef Mastertje het volgende:
http://www.pappie.nu/Fotos/Lekker-geslapen/Lekker_geslapen_19.jpg
O MIJN GOD
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat noemen ze een fetisch.
Je hebt ook een 'pedal pumping' fetisch.
Pedal pumping
Die naam ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:23 schreef Mastertje het volgende:
O MIJN GOD
Dit wou ik niet posten! ik vind dat alle mensen met een rare fetisj naar zo'n kamp moeten. Ik zie dat soort sites wel eens vaker van mannen met kinderkleren aan en mannen met panties en dat soort shit. Prima dat ze het doen maar blijf in godsnaam van het internet af.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:21 schreef Boe. het volgende:
Serieus eh, waarom zijn er geen concentratiekampen voor dat soort mensen.
quote:heey wat een lekkere site ik krijg er een stijve van vind je het een lekker gevoel als je in je luier begind te poepen
stuur je me een mailtje terug?
quote:Hallo pappie<br><br>Ik ben blij dat pappie weer een weekend in maart op mij wil passen en me als peutertje verzorgt. Ik lekker zorgenloos spelen en pappie verschoont me luiers. Heerlijk momnet is dat ik op de verschoonbank lig en lekker zorgenloos lig te duimen met lapje en me pappie die een schone luier onder tussen om me billetjes doet.
is dat niet.....quote:
Fransquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:36 schreef johnplayer het volgende:
[..]
is dat niet.....
Jawel dat is hem, na het ijsklontjes incident
Eigenlijk is het wel makkelijk, zeiken ze ook niet zo vaak meer over de rand van de plee.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:55 schreef Mailbox het volgende:
omg waarom zijn mannen toch zo geobsedeerd door luiers
dat is wel heel kort door de bochtquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:55 schreef Mailbox het volgende:
omg waarom zijn mannen toch zo geobsedeerd door luiers
Lekaahquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:26 schreef gateh het volgende:
dit is erger dan heet kaarsvet op je ontblote eikel en met je ballen strakgetrokken door een touwtje
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:26 schreef gateh het volgende:
dit is erger dan heet kaarsvet op je ontblote eikel en met je ballen strakgetrokken door een touwtje
Moet dat nou!quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:23 schreef Mastertje het volgende:
O MIJN GOD
Whaaaaaaaaaahahahahahahahahaha!!quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:23 schreef Mastertje het volgende:
O MIJN GOD
Ja.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:03 schreef TrenTs het volgende:
Ik denk dat we deze mensen wel gewoon kunnen laten inslapen.
Je hebt ook mensen die het lekker vinden om als toilet te dienenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:19 schreef Forcefuzz het volgende:
Nee, maar serieus. Hoe haal je het in je hoofd om het gevoel te willen krijgen dat je in je broek hebt gepoept![]()
W.M.B. mogen die dan met z'n allen samen een clubje beginnen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die het lekker vinden om als toilet te dienen.
Heh heh heh, kunnen ze mooi zindelijkheidstrainingen gaan doenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:37 schreef Smots het volgende:
[..]
W.M.B. mogen die dan met z'n allen samen een clubje beginnen.
Dat soort futiliteiten laten we liever over aan onze vrienden van de frontpage en weblog.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:54 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ik vind best dat hier een slotje op mag...
ik zie hier *GVD* schwanz...
iig NSFW ervoor plaatsen!!!
Ja, dat wouden we nog even zien.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:15 schreef Smots het volgende:
Pappie zelf in vol(vet) ornaat.
[afbeelding]
Sexy hč!quote:
Misschien willen Pappie en zijn poepluierbuddies ook wel een keer langskomen bij deze of gene talk(poeder)show.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:22 schreef NanKing het volgende:
Ik moet nog altijd denken aan diaper bob als ik dit soort dingen zie. Dat was een vent bij Jerry Springer (8 jaar geleden ofzo) die een luierfetish had
.
OMG!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:15 schreef Smots het volgende:
Pappie zelf in vol(vet) ornaat.
Weet je 't zeker?
die gedachte had ik ookquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:43 schreef Stopcontact het volgende:
[..]
OMG!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
waarom heb ik nou geklikt...
![]()
![]()
![]()
Je hebt echt geen respect voor je medemens he? Laat die mensen eens un hun waarde. Kan echt niet die reactie's in dit topic hoor.quote:Op zondag 2 april 2006 19:57 schreef Shadowlyse het volgende:
Wat een ziekelijke ranzigheid.![]()
![]()
Afzinken in de noordzee die lui![]()
En ik dacht alles wel gezien te hebben![]()
![]()
![]()
tss huilie.quote:Op zondag 2 april 2006 20:06 schreef crackhead het volgende:
[..]
Je hebt echt geen respect voor je medemens he? Laat die mensen eens un hun waarde. Kan echt niet die reactie's in dit topic hoor.
Wellicht dat je dan beter een nieuw topic in R&P kunt aanmaken.quote:Op zondag 2 april 2006 20:36 schreef NanKing het volgende:
Wat hebben die gasten gemist (of overvloed aan hebben gehad) in hen jeugd, dan ze zo een ziekelijke levensstijl erop na houden?
En ja, ik bedoel ik dit serieus.
Zo serieus was ik ook weer nietquote:Op zondag 2 april 2006 20:37 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Wellicht dat je dan beter een nieuw topic in R&P kunt aanmaken.
Nou nou nou, stel je eens niet zo aan, zeg.quote:Op zondag 2 april 2006 19:57 schreef Shadowlyse het volgende:
Wat een ziekelijke ranzigheid.![]()
![]()
Afzinken in de noordzee die lui![]()
En ik dacht alles wel gezien te hebben![]()
![]()
![]()
Wacht maar tot die kerel met z'n volgescheten luier voor je staat in de rij bij de supermarkt.quote:Op zondag 2 april 2006 21:47 schreef Smots het volgende:
[..]
Nou nou nou, stel je eens niet zo aan, zeg.
Goed, smakelijk is het niet wat ze doen, maar ik vind de site eerder komisch dan wereldschokkend.
Het kan ook maar zo je collega zijn. Zit ie lekker achter het bureau te draaien in een luier.quote:Op zondag 2 april 2006 21:58 schreef crackhead het volgende:
[..]
Wacht maar tot die kerel met z'n volgescheten luier voor je staat in de rij bij de supermarkt.
Zolang hij maar niet op mijn stoel gaat zitten of naast me komt staan.quote:Op zondag 2 april 2006 22:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Het kan ook maar zo je collega zijn. Zit ie lekker achter het bureau te draaien in een luier.
En die heeft dan een hele sterk luchtje op heeft dat iedereen in een kilomter omtrek kan ruiken, alleen maar om de strontgeur te verbergen!quote:Op zondag 2 april 2006 22:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Het kan ook maar zo je collega zijn. Zit ie lekker achter het bureau te draaien in een luier.
quote:
quote:Charmant hoor, over straat lopen met zo'n volgepoepte pempers.
Komt er nou ook een royale kakfontein langs je rug omhoog kletsen als iemand je een schop onder je hol verkoopt?
Wou alleen maar even zeggen dat yours truly niets met deze website vandoen heeft en het dragen van luiers, laat staan het daadwerkelijk volschijten ervan, ervaart als mileutechnisch en esthetisch zeer onverantwoord.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:08 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
pappie.nu
quote:Op maandag 3 april 2006 13:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wou alleen maar even zeggen dat yours truly niets met deze website vandoen heeft en het dragen van luiers, laat staan het daadwerkelijk volschijten ervan, ervaart als mileutechnisch en esthetisch zeer onverantwoord.
Zodoende acht ondergetekende deze website en inhoud daarvan als moreel zeer verwerpelijk.
Was getekend,
P.C.
Hahahaha! Ik wist dat er iemand hier op Fok mijn bijdrage aan dat gastenboek wel kon waarderen.quote:
En ik wist gewoon dat het iemand van Fok moest zijn geweestquote:Op maandag 3 april 2006 14:58 schreef Smots het volgende:
[..]
Hahahaha! Ik wist dat er iemand hier op Fok mijn bijdrage aan dat gastenboek wel kon waarderen.
![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 13:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wou alleen maar even zeggen dat yours truly niets met deze website vandoen heeft en het dragen van luiers, laat staan het daadwerkelijk volschijten ervan, ervaart als mileutechnisch en esthetisch zeer onverantwoord.
Zodoende acht ondergetekende deze website en inhoud daarvan als moreel zeer verwerpelijk.
Was getekend,
P.C.
tyfusquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:23 schreef Mastertje het volgende:
O MIJN GOD
quote:Op zondag 2 april 2006 20:33 schreef duivelin1 het volgende:
Leuke advertentie gevonden op diaperdudes.nl
Ik zoek een leuke jongen/man, mag ook meisje/vrouw zijn tussen de 18 en 35 jaar ongeveer die met mij wil schijten in een luier. Samen een leuke avond hebben met luier en er dan op een gegeven moment in poepen. Plassen heb ik niet zoveel mee. Vind het ook heel spannend om zonder luier aan je kont te ruiken terwijl je vieze scheten laat. Hou verder niet van poep eten o.i.d. dus hou het redelijk ´binnen de perken´. Als jou dit aanspreekt en als je ook nog niet zo heel veel ervaring hebt dan hoop ik dat je eens reageert
dat erg? Dit stond in het gastenboekquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:23 schreef Mastertje het volgende:
O MIJN GOD
Ja klopt, maar dat viel nog wel mee, alleen als ie met z'n oppas was ofzo. Ook best ziekquote:Op maandag 3 april 2006 15:42 schreef Bob. het volgende:
Was er niet ook een keer zoon vent op CSI?
En je zou toch denken dat je na een tijdje leert om niet op linkjes te klikken in dit soort topics, maar nee![]()
Ik durf niet te klikkenquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dat erg? Dit stond in het gastenboek![]()
http://www.biggernigger.com - NSFA
Not Safe for Anything
Ik klikte.quote:
WOW:o waarvan is dat liedje op de achtergrond die is cool:D hahahaquote:
AAAWH die foto is offline gehaald, er stond zo'n soort Tubguy alleen dan niet in bad en overal strontquote:
Door dat gniffeldegniffel op het einde van de reactie, ga ik er zwaar vanuit dat jij Chantal bent op die websitequote:Op vrijdag 7 april 2006 18:58 schreef Angelotus het volgende:
whahahahahaha ik heb een tijd niet zo gelachen! Wie doet nou zoiets? Gniffeldegniffel!
Klitjes.nlquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:09 schreef Angelotus het volgende:
Nee, dat gegniffel heb ik geleerd op Klitjes.nl , dus sorry, ik ben en blijf Angelotus
Dat deed ik gewoon hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:14 schreef Angelotus het volgende:
ghehehe ik bedoel hahaha *ziet het ineens* is er iemand aan het moderateteten? Ik bedoelde Klifix.nl hahaha
Neem er nog eentjequote:Op vrijdag 7 april 2006 19:14 schreef Angelotus het volgende:
ghehehe ik bedoel hahaha *ziet het ineens* is er iemand aan het moderateteten? Ik bedoelde Klifix.nl hahaha
quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat noemen ze een fetisch.
Je hebt ook een 'pedal pumping' fetisch.
Pedal pumping
Inderdaadquote:
sorry, kwam m tegen in een ander topic... wist niet dat ie al zo oud wasquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:13 schreef Mastertje het volgende:
kutkick daeri
Whehehe die's in enschede genomenquote:
OMG.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:23 schreef Mastertje het volgende:
O MIJN GOD
Jaloezie?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:24 schreef SuperwormJim het volgende:
Waarom heb ik nu dit topic helemaal doorgelezenen op iedere link geklikt
?
Dus dat is Jennifuuur?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:07 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik zoek even op Google, wat blijkt?
Maikuul doet het ook al![]()
[afbeelding]
quote:Hoi Jacob,
Vandaag was het dan zo ver, de grote dag om naar het ziekenhuis te gaan voor controlle.
Ik had een Tena om met 1 inlegger. toch wel redelijk dik dus.
Eers werd er wat bloed afgenomen. opzich niks spannend aan .
Moest alleen een behoorlijke tijd wachten.
Met als gevolg dat mijn luier al wat nat begon te worden voordat er ook maar iets was gebeurd.
Eindelijk was ik aan de beurt. dit duurde ongeveer in totaal een 10 min.
Daarna moesten er wat foto's gemaakt worden van mijn maag, en darmen.
Dit was niet leuk. ik moest mijn shirt uitdoen.
Toen ik op die bank lag , zonder shirt zag ik de bult al zitten. ik voelde me heel ongemakkelijk.
en als klap op de vuurpijl. moest mijn broek knoop ook los.
Ik twijfelde even, maar kon niet meer terug.
ik had dan wel een broekje erover aan, maar wist gewoon dat het te zien zou zijn.
En had deze ondertussen al 2 uurtjes om ongeveer. dus was ook al nat.
Knoopje los, rits open. en daar lag ikdan .....
ik zag dat de zuster het zag. ze zij niks, maar duwde de voorkant naar beneden.
op dat moment voelde ik me zo zenuwachtig.
ze raakte mijn luier aan.
de foto's werden gemaakt, en daarna mocht ik me weer aankleden.
pgfffffff, wat was dat een opluchting zeg.
Niemand die ook maar iets zij.
daarna nog wat kleine testjes moeten doen.
heb in totaal 4 uurtjes in het ziekenhuis rond gelopen.
mijn luier was klets nat toen ik thuis was om me te verschonen.
had niet verwacht dat het zo lang zou duren, had dus geen verschoning mee genomen.
moest ook even bij komen hoor. was wel heel spannend.
over 2 tot 3 weken krijg ik de uitslag van mijn dokter te horen.
alles bij elkaar was het dus wel geslaagd !
:-)
Chantal.
xxxxxxx jes.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:07 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik zoek even op Google, wat blijkt?
Maikuul doet het ook al![]()
[afbeelding]
Maikuuul! Where have you been mate, what did you do the last days? I missed you on fok!quote:
Examens jeweet, komende week ben ik natuurlijk weer fulltime op fok want dan zijn mijn examens voorbijquote:Op zondag 18 juni 2006 02:07 schreef Nega het volgende:
[..]
Maikuuul! Where have you been mate, what did you do the last days? I missed you on fok!
Dope shit, ben je geslaagd? We gaan elkaar wel weer spreken he roflsgek?quote:Op zondag 18 juni 2006 02:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Examens jeweet, komende week ben ik natuurlijk weer fulltime op fok want dan zijn mijn examens voorbij
Hoor ik pas over 1 week jeweet.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:11 schreef Nega het volgende:
[..]
Dope shit, ben je geslaagd? We gaan elkaar wel weer spreken he roflsgek?
Dit wens je godver je ergste vijand nog niet toequote:Dit zijn maar wat voorbeelden. Pappie kent nog meer maatregelen en straffen. Pappie heeft het beste met je voor en zal dus goed voor je zorgen.Een extra dikke luier om. Op deze manier voel je de luier die je nodig hebt extra goed zitten. Met deze luier om gaan winkelen. Iedereen zal dan goed kunnen zien dat jij nog een hele dikke luier nodig hebt. Plastic broekje met slotje. Voor mensen die aan hun luier zitten ....Pappie bepaald wanneer Pappie je verschoond. In de hoek staan of billekoek. Als je weer eens niet naar Pappie geluisterd hebt. In je bed(je) vastbinden. We kunnen niet hebben dat je uit bed valt of er uitkomt als Pappie dat niet wil. Laxeermiddel. Om je makkelijker te laten poepen in je luier. Bijvoorbeeld tijdens het boodschappen doen om te laten zien dat je die luier ook echt nodig hebt. Buttplug. Om juist niet te poepen als Pappie dat niet wil. Blinddoek. Om je te leren dat je afhankelijk bent van je Pappie. Klisma. Voor als Pappie vind dat het te lang geleden is dat je gepoept hebt .... Aan de leiband. Binnen en/of buiten. Pappie kan je dan beter in de gaten houden.
Ik stem voor een heropening van Auschwitzquote:verslag weekend bij Pappie van luierboy en boeleke
ik kreeg vrijdagavond een lekkere luier om en moest daarna gaan slapen en smorgens was ik eerst nog droog maar daarna werd ik el vrij rap nat na een verse pamper te krijgen van hem. ik heb een zeer goed weekend gehad bij Pappie en wil dit zeker nog eens meer doen en heb toen ook met een tutje int mondje en pamper aan moeten gaan winkelen met Pappie en boeleke.
ik kreeg een lekkere luier om en kreeg smorgens een papje van brinta havervloken. kreeg van Pappie een extra dikkke luier om. en heb daarna ook rosevice te drinken en een papflesje met melk. toen deze papfles op was heb ik ook goed in mijn pamper gekakt en daarna zette Pappie mij op een stoel waar alles nog eens goed begon te plakken in mijn pamper en dit gaf mij toen een heeel lekker gevoel als een klein kindje die moet verzorgt worden door zen papa.
wat ik wil als ik volgende keer kom is dat Pappie mij in de hoek zet als ik stout bengeweest en een bitplug in krijg en een zeer dikke luier om waarna ik Pappie alles laat doen met mij wat hij wild en ik heb ook eens dat hij mijn billetjes eens rood zet.
groetjes van luierboy en boeleke
hij had een 48 uurs banquote:Op zondag 18 juni 2006 02:07 schreef Nega het volgende:
[..]
Maikuuul! Where have you been mate, what did you do the last days? I missed you on fok!
OMFG!quote:Op zondag 18 juni 2006 15:22 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Dit wens je godver je ergste vijand nog niet toe![]()
[..]
Ik stem voor een heropening van Auschwitz![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |