googlesearch: mannen met luiers en stomaquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:12 schreef teamlead het volgende:
wtf
hoe kom je in godesnaam op zo'n site?
owkeejjquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:14 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
googlesearch: mannen met luiers en stoma
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
owkeejj![]()
en waarom zou je dat willen googlen
Goede vraagquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:12 schreef teamlead het volgende:
wtf
hoe kom je in godesnaam op zo'n site?
Die is nu niet meer leukquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:15 schreef tonks het volgende:
Zeker 1 april schatje.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Goede vraag![]()
.
Maareh, ik kwam het linkje op een ander forum tegen onder de noemer dat is weird.
Preciesquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
ja.. dat zou ik ook zeggen als ik jou was
Staat ie daar met z'n boner en luierquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:20 schreef schatje het volgende:
Kijk eens bij 'Foto's van een heel stout jongetje!'.
![]()
![]()
Dat noemen ze een fetisch.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:21 schreef Boe. het volgende:
Serieus eh, waarom zijn er geen concentratiekampen voor dat soort mensen.
Fucking ranzig gek.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:23 schreef Mastertje het volgende:
http://www.pappie.nu/Fotos/Lekker-geslapen/Lekker_geslapen_19.jpg
O MIJN GOD
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat noemen ze een fetisch.
Je hebt ook een 'pedal pumping' fetisch.
Pedal pumping
Die naam ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:23 schreef Mastertje het volgende:
http://www.pappie.nu/Fotos/Lekker-geslapen/Lekker_geslapen_19.jpg
O MIJN GOD
Dit wou ik niet posten! ik vind dat alle mensen met een rare fetisj naar zo'n kamp moeten. Ik zie dat soort sites wel eens vaker van mannen met kinderkleren aan en mannen met panties en dat soort shit. Prima dat ze het doen maar blijf in godsnaam van het internet af.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:21 schreef Boe. het volgende:
Serieus eh, waarom zijn er geen concentratiekampen voor dat soort mensen.
quote:heey wat een lekkere site ik krijg er een stijve van vind je het een lekker gevoel als je in je luier begind te poepen
stuur je me een mailtje terug?
quote:Hallo pappie<br><br>Ik ben blij dat pappie weer een weekend in maart op mij wil passen en me als peutertje verzorgt. Ik lekker zorgenloos spelen en pappie verschoont me luiers. Heerlijk momnet is dat ik op de verschoonbank lig en lekker zorgenloos lig te duimen met lapje en me pappie die een schone luier onder tussen om me billetjes doet.
is dat niet.....quote:
Fransquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:36 schreef johnplayer het volgende:
[..]
is dat niet.....
Jawel dat is hem, na het ijsklontjes incident
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |