Eigenlijk is het wel makkelijk, zeiken ze ook niet zo vaak meer over de rand van de plee.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:55 schreef Mailbox het volgende:
omg waarom zijn mannen toch zo geobsedeerd door luiers
dat is wel heel kort door de bochtquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:55 schreef Mailbox het volgende:
omg waarom zijn mannen toch zo geobsedeerd door luiers
Lekaahquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:26 schreef gateh het volgende:
dit is erger dan heet kaarsvet op je ontblote eikel en met je ballen strakgetrokken door een touwtje
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:26 schreef gateh het volgende:
dit is erger dan heet kaarsvet op je ontblote eikel en met je ballen strakgetrokken door een touwtje
Moet dat nou!quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:23 schreef Mastertje het volgende:
http://www.pappie.nu/Fotos/Lekker-geslapen/Lekker_geslapen_19.jpg
O MIJN GOD
Whaaaaaaaaaahahahahahahahahaha!!quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:23 schreef Mastertje het volgende:
http://www.pappie.nu/Fotos/Lekker-geslapen/Lekker_geslapen_19.jpg
O MIJN GOD
Ja.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:03 schreef TrenTs het volgende:
Ik denk dat we deze mensen wel gewoon kunnen laten inslapen.
Je hebt ook mensen die het lekker vinden om als toilet te dienenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:19 schreef Forcefuzz het volgende:
Nee, maar serieus. Hoe haal je het in je hoofd om het gevoel te willen krijgen dat je in je broek hebt gepoept![]()
W.M.B. mogen die dan met z'n allen samen een clubje beginnen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die het lekker vinden om als toilet te dienen.
Heh heh heh, kunnen ze mooi zindelijkheidstrainingen gaan doenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:37 schreef Smots het volgende:
[..]
W.M.B. mogen die dan met z'n allen samen een clubje beginnen.
Dat soort futiliteiten laten we liever over aan onze vrienden van de frontpage en weblog.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:54 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ik vind best dat hier een slotje op mag...
ik zie hier *GVD* schwanz...
iig NSFW ervoor plaatsen!!!
Ja, dat wouden we nog even zien.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:15 schreef Smots het volgende:
Pappie zelf in vol(vet) ornaat.
[afbeelding]
Sexy hè!quote:
Misschien willen Pappie en zijn poepluierbuddies ook wel een keer langskomen bij deze of gene talk(poeder)show.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:22 schreef NanKing het volgende:
Ik moet nog altijd denken aan diaper bob als ik dit soort dingen zie. Dat was een vent bij Jerry Springer (8 jaar geleden ofzo) die een luierfetish had
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |