Tja, leuk dat ie ze verkoopt, maar nu zijn ze dus voor 75% in handen van Sony. Of eigenlijk voor 37,5%, omdat nog steeds 50% van de rechten bij de daadwerkelijke schrijver(s) ligt/liggenquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:50 schreef Jane het volgende:
Jackson voorkomt faillisement door verkoop muziekrechten
En nee, ik ga ook dit jaar niet naar de Beatlesdag.
Inderdaad. En ze vangen er nog geld voor ook.quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:57 schreef Zanderrr het volgende:
Ik vraag me af of de erfgenamen van Lennon niet iets tegen zulke kwakzalverij kunnen beginnen. Ik vind het ook maar lijkenpikkerij van het laagste soort, maar goed.. ik moet in het algemeen niet veel van dit soort kosmisch gezwets hebben.
Er wordt verder niet gesproken over het tegenhouden van de uitzending...quote:Yoko niet kapot van Lennon-seance
"Een woordvoerder van Yoko Ono heeft de televisie-seance via abonnee-tv 'smakeloos, dwars en puur op exploitatie gericht' genoemd. Kijkers moeten bijna tien dollar neertellen om het programma op 24 april te zien. Elliot Mintz, eens een goede vriend van John, zei dat het programma alleen maar winst oplevert voor de producers. "John communiceerde vanuit zijn hart, ziel en geest. En dat doet hij nog steeds naar hen die naar zijn muziek luisteren. Dat was het medium dat hij koos om met ons te communiceren. De voorgestelde seance is niets dan een commerciële en smakeloze zet."
Paul Sharratt, producer, gaat dat uiteraard tegen. (...) "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |