Leukquote:Op zondag 9 april 2006 11:22 schreef warpozio het volgende:
Ik heb nog een leuke gevonden: Glass Onion!
http://mediagecko.com/index.php?subaction=showfull&id=1144332715&archive=&start_from=&ucat=3&
http://www.pr-inside.com/(...)e-released-r2972.htmquote:'NEW' BEATLES MUSIC TO BE RELEASED
2006-04-10 08:36:00 -
THE BEATLES will release an album of "completely new music" taken from unreleased archive material to tie in with an upcoming Las Vegas, Nevada theatrical show.
The stage production, due to open this summer (06), will last 90 minutes and features acrobats of the Cirque du Soleil interpreting The Beatles' songs. And bosses at the band's Apple record label are planning a special treat for fans of the Fab Four, to be overseen by surviving bandmembers SIR PAUL McCARTNEY and RINGO STARR.
Apple chief NEIL ASPINALL says, "It involves the creation, by the remixing and remastering of The Beatles' recorded performances, of completely new music, which will be featured in the show, and which should lead to the release of the show album." (GES/WNBTE)
quote:Op maandag 10 april 2006 15:35 schreef MaJo het volgende:
Trouwens cool dat Verdonk voor haar campagne Lovely Rita gebruikt
Heb daar geen last vanquote:Op maandag 10 april 2006 15:37 schreef Zanderrr het volgende:
Ik vind het zelf vervelend als mijn favoriete muziek voor commercials gebruikt wordt. Of het nou voor politici, Philips-commercials of iets anders is, dat doet er verder niet toe.
Begrijp me goed, ben absoluut geen Verdonk fanquote:Op maandag 10 april 2006 17:19 schreef webfreak het volgende:
Nee, van mij mogen ze 't ook laten.
Zeker als 't gaat om iemand zoals Verdonk
Gebruikt ze wel 't origineel overigens? Want als ik érgens niet tegenkan zijn 't van die zouteloze, 'veilige' covers zonder scherpe randjes. (Zoals Robert ten Brink die een wel érg gladde versie van All You Need Is Love gebruikt in z'n show. Het is verdomme geen Michael Bolton
).
In eerdere seizoenen van dat programma werd toch wel het orgineel gebruikt? Later is het idd een erg slechte, zoutloze cover gewordenquote:Op maandag 10 april 2006 17:19 schreef webfreak het volgende:
Nee, van mij mogen ze 't ook laten.
Zeker als 't gaat om iemand zoals Verdonk
Gebruikt ze wel 't origineel overigens? Want als ik érgens niet tegenkan zijn 't van die zouteloze, 'veilige' covers zonder scherpe randjes. (Zoals Robert ten Brink die een wel érg gladde versie van All You Need Is Love gebruikt in z'n show. Het is verdomme geen Michael Bolton
).
Dat wist ik nog niet... Gadverdamme...quote:Op maandag 10 april 2006 15:35 schreef MaJo het volgende:
Trouwens cool dat Verdonk voor haar campagne Lovely Rita gebruikt
Dan kan het iig alleen maar meevallenquote:Op maandag 10 april 2006 14:20 schreef PimD het volgende:
Rotzooi die toen niet goed genoeg was, ook niet goed genoeg voor Anthology en nu dus maar hier gedumpt wordt.
Als dit waar blijkt te zijn: erg goed nieuws. Na 20 jaar eindelijk remasters op CDquote:BEATLES CATALOGUS WORDT GEREMASTERD
Als we de berichten moeten geloven, zal de complete Beatles-catalogus worden geremasterd. Tijdens de rechtszaak van Apple tegen Apple heeft Apple Corps-directeur Neil Aspinall dat aangegeven: "We gaan de hele catalogus remasteren, om de muziek helderder en beter te maken en om boekjes met de juiste informatie bij de cd's te kunnen doen. Ik denk niet dat het slim is om de huidige muziek beschikbaar te maken voor legale downloads als we bezig zijn met nieuwe masters. Dan kunnen we beter wachten tot dat klaar is."
Ogenblikkelijk werd gesuggereerd dat de Beatlesnummers via iTunes te koop zouden worden aangeboden, maar die kans lijkt met het oog de nog lopende rechtszaak erg klein en er zijn ook andere aanbieders. Tot op heden is Apple Corps zeer terughoudend geweest in het aanbieden van de Beatles-muziek via internet. Eerder al waren The Beatles zo'n beetje de laatsten die hun repertoire op cd uitbrachten. De mogelijkheid van download lijkt er dus toch te komen, maar wanneer is nog de vraag. Meestal heeft Apple Corps niet zo heel veel haast met reeds aangekondigde releases.
(Bron: starpulse.com & abbeyrd)
(Vert.: Cor Dol)
Ja ach, zo zijn er ook mensen die zweren bij kraakjes en ruis. Dat is allemaal prima, maar ik heb liever gewoon goed geluid.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:08 schreef Zanderrr het volgende:
Overigens verschillen de meningen ook nog weleens over wat nou een 'goede remaster' is. Sommige audiofielen hebben het liefste een 'puur' geluid (direct van de originele tapes) en gruwelen van de geluidskwaliteit van bijv. Beatles 1 of Let it Be Naked.
Tja, leuk dat ie ze verkoopt, maar nu zijn ze dus voor 75% in handen van Sony. Of eigenlijk voor 37,5%, omdat nog steeds 50% van de rechten bij de daadwerkelijke schrijver(s) ligt/liggenquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:50 schreef Jane het volgende:
Jackson voorkomt faillisement door verkoop muziekrechten
En nee, ik ga ook dit jaar niet naar de Beatlesdag.
Inderdaad. En ze vangen er nog geld voor ook.quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:57 schreef Zanderrr het volgende:
Ik vraag me af of de erfgenamen van Lennon niet iets tegen zulke kwakzalverij kunnen beginnen. Ik vind het ook maar lijkenpikkerij van het laagste soort, maar goed.. ik moet in het algemeen niet veel van dit soort kosmisch gezwets hebben.
Er wordt verder niet gesproken over het tegenhouden van de uitzending...quote:Yoko niet kapot van Lennon-seance
"Een woordvoerder van Yoko Ono heeft de televisie-seance via abonnee-tv 'smakeloos, dwars en puur op exploitatie gericht' genoemd. Kijkers moeten bijna tien dollar neertellen om het programma op 24 april te zien. Elliot Mintz, eens een goede vriend van John, zei dat het programma alleen maar winst oplevert voor de producers. "John communiceerde vanuit zijn hart, ziel en geest. En dat doet hij nog steeds naar hen die naar zijn muziek luisteren. Dat was het medium dat hij koos om met ons te communiceren. De voorgestelde seance is niets dan een commerciële en smakeloze zet."
Paul Sharratt, producer, gaat dat uiteraard tegen. (...) "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |