dat is weer een ander punt die duinen worden niet goed verzorgd, maar het weg halen mag niet, want dan krijg je die azijnpissers van milieu defensie over je heen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:04 schreef Rudy-F1 het volgende:
Oke dan, dat wist ik niet. Maar echt beschermd wordt die duin dan ook niet, als je kijkt hoe die eruit ziet nadat er jaren fans op hebben gezeten.
wat een raar gedoe.quote:Op maandag 10 april 2006 10:56 schreef Rover het volgende:
De kaartjes worden pas 3 weken voor de race verzonden..
Is er eigenlijk iets bekend over het programma naast de A1GP?
Als ze het zo laat opsturen kunnen ze er tenminste programmaboekjes etc bij doen met de juiste informatie...quote:Op maandag 10 april 2006 12:43 schreef D.Rose het volgende:
wat een raar gedoe.
Ik heb er toch al voor betaald.
Plus dat ze even kunnen afwachten of er nog tribunes bijkomen. Is dat het geval (17 April volgens a1gp.com) dan kunnen ze degenen die een duinkaartje hebben gekocht alsnog de kans geven om deze (met bijbetaling) voor een tribunekaartje in te wisselen zonder dat de kaartjes heen en weer gestuurd moeten worden. Je hebt het kaartje toch pas in September nodig.quote:Op maandag 10 april 2006 14:09 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Als ze het zo laat opsturen kunnen ze er tenminste programmaboekjes etc bij doen met de juiste informatie...
Eerst was er op dezelfde datum een Britse classics- of tourwagenrace gepland....quote:Op maandag 10 april 2006 10:56 schreef Rover het volgende:
Is er eigenlijk iets bekend over het programma naast de A1GP?
ONZ is even verderopquote:Op maandag 10 april 2006 19:50 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Eerst was er op dezelfde datum een Britse classics- of tourwagenrace gepland....
Misschien dat dit nu het voorprogramma wordt?
Misschien valt er zelfs iets te regelen dat Pitbox Race Events (van fok!-er Gasolinejunkie) een Minardi F1 demo kan organiseren, met Jos aan het stuur?
Camping misschien? Ligt naast het circuit en zal vast niet vol zijn in oktober.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:39 schreef zolTan15 het volgende:
m'n vader gaat ook naar zandvoort, maar zoekt goedkoop verblijf (pension oid) omdat hij een weekend blijft.. het liefst zo dicht mogelijk bij zandvoort... (zandvoort was al helemaal volgebokt) waar verblijven jullie? of weten jullie nog een goed adress?
nee, een bed is toch wat beter.. alleen hij wil zo min mogelijk geld uitgeven voor het overnachten.. en op internet al beetje rondgekeken, maar niet echt iets gevondenquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:48 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Camping misschien? Ligt naast het circuit en zal vast niet vol zijn in oktober.![]()
ook de camping is aan dure prijzen begonnen, ik las 135 euro per weekend het goedkoopstequote:Op zaterdag 15 april 2006 22:48 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Camping misschien? Ligt naast het circuit en zal vast niet vol zijn in oktober.![]()
Ik verwacht wel op de originele tribune te zitten waarvoor ik kaarten heb besteld, niet op een bijgebouwd gevalquote:Op maandag 17 april 2006 22:04 schreef MonoSynth het volgende:
Volgens nieuwnieuws worden er extra tribunes gebouwd en zijn er nu 25000 in plaats van 7000 tribuneplaatsen beschikbaar. Verkoop start volgende maand.
Er is maar één originele tribune, de hoofdtribune. De rest is sowieso een bijgebouwd geval... Alleen zijn er nu extra bijgebouwde gevallen...quote:Op maandag 17 april 2006 22:13 schreef D.Rose het volgende:
Ik verwacht wel op de originele tribune te zitten waarvoor ik kaarten heb besteld, niet op een bijgebouwd geval
Ben heel benieuwd naar hun bron.quote:Op maandag 17 april 2006 22:04 schreef MonoSynth het volgende:
Volgens nieuwnieuws worden er extra tribunes gebouwd en zijn er nu 25000 in plaats van 7000 tribuneplaatsen beschikbaar. Verkoop start volgende maand.
ik heb kaarjes voor de TH, dus niet voor TH2 en 3quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:46 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Er is maar één originele tribune, de hoofdtribune. De rest is sowieso een bijgebouwd geval... Alleen zijn er nu extra bijgebouwde gevallen...
Je haalt volgens mij wat dingen door elkaar. TH is niet de hoofdtribune... Er is bovendien maar één TH... TH is de tribune bij het uitkomen van Audi S en géén vaste tribune. Het is wél een tribune met kuipstoeltjes ipv de good ol' zitplanken... Zelfs de verlengde hoofdtribune (T7) is niet een vaste tribune, alleen de 2700nogwat plaatsen op de échte hoofdtribune zijn de enige plekken op een échte vaste tribune...quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:10 schreef D.Rose het volgende:
ik heb kaarjes voor de TH, dus niet voor TH2 en 3
in dacht idd dat er langs alle tribunes extra ztiplaatsen kwamen, maar duidelijk nu.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:42 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Je haalt volgens mij wat dingen door elkaar. TH is niet de hoofdtribune... Er is bovendien maar één TH... TH is de tribune bij het uitkomen van Audi S en géén vaste tribune. Het is wél een tribune met kuipstoeltjes ipv de good ol' zitplanken... Zelfs de verlengde hoofdtribune (T7) is niet een vaste tribune, alleen de 2700nogwat plaatsen op de échte hoofdtribune zijn de enige plekken op een échte vaste tribune...
quote:Middels dit schrijven willen we u informeren dat een gelimiteerd aantal ‘upgrade’ Grandstand kaarten vanaf vandaag 12 uur Nederlandse tijd beschikbaar zullen zijn via www.a1gp.com. Deze kaarten zijn beschikbaar voor fans die al een General Admission Kaart (Duinkaart) in hun bezit hebben, maar liever een Grandstand plaats zouden hebben. De nieuwe tribune is gesitueerd tussen de Tarzan bocht en de Gerlach bocht en wordt Grandstand T8 – de Oranje categorie genoemd.
De prijzen die op de website terug te vinden zijn, zijn de kosten voor de speciale ‘upgrade’. Naast dit kaartje heeft u dus ook nog een ‘General Admission’ kaart (Duinkaart) nodig. Fans met een Orange Grand stand kaartje worden alleen toegelaten tot het circuit als zij ook in het bezit zijn van een Duinkaart (General Admission).
De Orange categorie tribune geeft geen toegang tot de Paddock.
De Orange categorie tribune is niet overdekt.
Bij Orange categorie weekend kaarten die voor 1 Juni 2006 gekocht worden, krijgt u een gratis kadotas inclusief oordopjes en een sleutelkoord.
Het aantal beschikbare kaarten is gelimiteerd en dit aanbod is dus alleen geldig zolang de voorraad strekt.
Tussen de Tarzanbocht en de Gerlachbocht dus, daar is op zich voldoende ruimte om een flinke tribune neer te zetten.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:44 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik ben wel benieuwd waar ze die Orange tribune neer pleuren eigenlijk.
Voor zover ik weet staat T3 altijd op het binnenterrein (paddock gedeelte, zilver ticket dus), een stukje vóór Audi S.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:46 schreef Rudy-F1 het volgende:
Foutje op de site van A1GP; je kunt (nu al, ipv over 2 weken) kaarten bestellen voor tribune T3. Het is alleen nog niet duidelijk waar deze komt te staan.![]()
Nu zijn opeens bijna alle tribune plaatsen weer beschikbaarquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:46 schreef Rudy-F1 het volgende:
Foutje op de site van A1GP; je kunt (nu al, ipv over 2 weken) kaarten bestellen voor tribune T3. Het is alleen nog niet duidelijk waar deze komt te staan.![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:55 schreef Rover het volgende:
[..]
Nu zijn opeens bijna alle tribune plaatsen weer beschikbaar![]()
Volgens mij klopt er iets niet, je kan zelfs weer kaarten voor de TH tribune kopen
Waarschijnlijk maken ze de tribunes groter, of had Zandvoort in eerste instantie nog kaarten achter de hand gehouden.quote:In Conjunction with Circuit Park Zaandvoort we have secured increased capacity for some of our Grandstands.
gewoon via de A1sitequote:Op woensdag 19 april 2006 22:30 schreef ChatGirl het volgende:
waar hebben jullie je kaarten besteld. ik heb mn kaartje bij gebo besteld, krijg ik een mail dat ik over een kaartje voor zondag (30 euro) 15 euro reserveringskosten moet betalen. dat vind ik nogal veel. in totaal ben ik meer dan 55 euro kwijt. :S
je moet dan wel een credit card hebben of iemand kennen die een credit card heeft.. Gelukkig kende ik iemand met een credit card en hebben we dus nog zo 10 duinkaarten kunnen bestellen!!quote:
Wanneer begint die verkoop dan of zijn alle kaarten al weg...quote:Op woensdag 19 april 2006 23:03 schreef WEST het volgende:
ik koop gewoon duinenkaartjes bij de ticketbox daar hebben ze wel normale prijzen.
Ik meen me te herrinneren ergens op of rond 4 mei, maar pin me d'r niet op vastquote:Op donderdag 20 april 2006 19:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Wanneer begint die verkoop dan of zijn alle kaarten al weg...
quote:De verkoop via TicketBox zal (onder voorbehoud) begin mei starten. Zodra hierover meer bekend is, zal dit op de site worden gemeld.
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/23339quote:Op donderdag 20 april 2006 19:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wanneer begint die verkoop dan of zijn alle kaarten al weg...
quote:Voor fans die geen kaartjes hebben kunnen bemachtigen is er nog meer hoop volgens de perschef. "En dan te bedenken dat er half mei nog eigen kaarten van het circuit op de markt komen. Ook voor de hoofdtribune. Ik verwacht dat we voor september uitverkocht zijn."
Ik verwacht eigenlijk dat alle (duin)kaarten in Juli uitverkocht zijn. Tribunekaarten geef ik een paar uur. 't Zal een mooie opening worden iigquote:Ik verwacht dat we voor september uitverkocht zijn
duinkaarten raken niet uitverkochtquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat alle (duin)kaarten in Juli uitverkocht zijn. Tribunekaarten geef ik een paar uur. 't Zal een mooie opening worden iig
quote:Op zondag 7 mei 2006 16:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb vorige week geld voor de kaartjes overgemaakt op het postkantoor, stortingsbewijs gefaxt maar wanneer ontvang ik die kaartjes nou?
Over een paar weken of maanden?
Geboekt bij http://www.gebograndprixreizen.nl/
Weet alleen niet of dit klopt, is ook onduidelijk op de A1GP sitequote:Op maandag 10 april 2006 10:56 schreef Rover het volgende:
De kaartjes worden pas 3 weken voor de race verzonden..
op mijn pdf-ding van Gebo staat een week voor het evenement.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb vorige week geld voor de kaartjes overgemaakt op het postkantoor, stortingsbewijs gefaxt maar wanneer ontvang ik die kaartjes nou?
Over een paar weken of maanden?
Geboekt bij http://www.gebograndprixreizen.nl/
Kaarten die via A1GP.com zijn besteld ontvang je een paar weken voor het evenement.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:55 schreef Rainboww het volgende:
Weet alleen niet of dit klopt, is ook onduidelijk op de A1GP site
Ik geloof om 9 uur, maar wat zijn de beste plekken dan, de tarzanbocht?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:19 schreef SimtekF1 het volgende:
Hoe laat gaat het circuit eigenlijk open?
Wij hebben ook duinkaarten en willen er eigenlijk zo vroeg mogelijk zijn ivm goede plekken.
De paddock is volgens mij alleen op vrijdag open voor mensen zonder paddockkaarten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik geloof om 9 uur, maar wat zijn de beste plekken dan, de tarzanbocht?
En misschien kan je na afloop (uur of 5) gratis de paddock in om de wagens en coureurs van dichtbij te bekijken maar ik weet niet hoe het zit met de beveiliging, 75.000 mensen is wel erg veel dus misschien moet je iets langer moeten wachten voordat je gratis de paddock in mag...
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:03 schreef Rory78 het volgende:
Meestal opent het toch om 9u?
Waar gaan jullie staan? Tarzan of Audi-S?
Waarom denk je dat ze speciaal voor zat en zon kaarten met paddockaccess verkopen voor minimaal 75 euro de stuk??quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik geloof om 9 uur, maar wat zijn de beste plekken dan, de tarzanbocht?
En misschien kan je na afloop (uur of 5) gratis de paddock in om de wagens en coureurs van dichtbij te bekijken maar ik weet niet hoe het zit met de beveiliging, 75.000 mensen is wel erg veel dus misschien moet je iets langer moeten wachten voordat je gratis de paddock in mag...
Die monitor staat gericht op tribune TH, die staat bij het uitkomen van Audi S, op het binnenterrein. Ik weet niet of die goed zichtbaar is vanaf de duinen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:19 schreef SimtekF1 het volgende:
Audi S is toch 1 van de laatste bochten?
Ik las dat daar ook een monitor staat, das natuurlijk wel erg prettig.
daar staat een TV scherm, handig voor de marshalls kunnen die ook alles volgen zoals ik in 2002quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:19 schreef SimtekF1 het volgende:
Audi S is toch 1 van de laatste bochten?
Ik las dat daar ook een monitor staat, das natuurlijk wel erg prettig.
Ik heb ze ook nog niet, maar ik heb ook pas rond 23 augustus besteld.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:55 schreef Oosthoek het volgende:
Ik heb mn kaarten nog niet binnenHebben jullie ze al lang??
site van circuit park zandvoort?quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:45 schreef liquid-orange het volgende:
Heeft iemand ook een plattegrond met de namen van de bochten erop?
als je liever niet wilt gaan..quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
Heb m'n kaarten vandaag via de post ontvangen, maar als ik het volle (kwalificatie)programma van zaterdag zie dan was ik misschien liever op die dag naar het circuit gegaan, op tv zie je de race op zondag namelijk veel beter en overzichtelijker dan tussen die 75.000 tellende mensenmassa![]()
Maar dat doet natuurlijk niets af aan het fascinerende geluid van de wagens, dat hoor je helaas niet op tv...
quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:45 schreef liquid-orange het volgende:
Heeft iemand ook een plattegrond met de namen van de bochten erop?
Er komt BRL maar voor de rest. geen ideequote:Op zaterdag 2 september 2006 23:37 schreef Rover het volgende:
Weet iemand al hoe de rest van het programma eruit ziet?
BMW 130i Cup ookquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:41 schreef WEST het volgende:
[..]
Er komt BRL maar voor de rest. geen idee![]()
mischien komen we elkaar wel tegen ik ga daar ook in de buurt zittenquote:Op zondag 3 september 2006 16:15 schreef rubbereend het volgende:ik heb er zin in, denk dat weer bij het Scheivlak gaan zitten
het zelfde voor die stomme blauwe niks nut borden die zogenaamd reclame op moet komen dat er niet wasquote:Op maandag 4 september 2006 18:42 schreef Tackleberry het volgende:
Kan iemand die mafkezen van CPZ wakkerschudden en ervoor zorgen dat ze bij het tv scherm in Audi S die balken/buizen van de reclameborden weghalen? Die balken lopen nu heerlijk door de info heen onder in beeld (positie, naam etc)
* dennistd ookquote:
bronquote:Verstappen even terug in F3
Verstappen draait warm in Zandvoort
8-9 - Even was het alsof we dertien jaar terug in de tijd gingen. Jos Verstappen op Zandvoort in een Formule 3-auto: dat roept herinneringen op aan 1993, toen de Limburger de Masters won. Gisteren herhaalde het scenario zich.
Afgezien van een demo tijdens de BP Ultimate Masters reed Jos Verstappen de laatste jaren weinig op het circuit van Zandvoort. Over drie weken wil hij voor eigen publiek wel wat laten zien en daarom was hij gisteren naar het duinencircuit gekomen om zich de karakteristieken van het circuit weer eigen te maken.
Teameigenaar Frits van Amersfoort gaf Verstappen een van zijn Formule 3-auto’s te leen. Details van deze min of meer geheime testsessie zijn niet beschikbaar, maar we weten wel dat Verstappen zich naar eigen zeggen uitstekend geamuseerd heeft met de Formule 3. Of de test ook het gewenste effect gesorteerd heeft zien we in het weekend van 1 oktober op Circuit Park Zandvoort.
Ik heb zo ook toen besteld, en had eergisteren mail dat ze met DHL onderweg waren (inmiddels al aangekomen natuurlijk).quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:46 schreef nils7 het volgende:
Heb ze in april/mei besteld en nog niks binnen!
Ik dus ook niet maar had het door een maat van me laten bestellen... ik weet niet eens waar die ze heeft besteldquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:34 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Nope.
Had ze toch vrij snel besteld.
Ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |