Tussen de Tarzanbocht en de Gerlachbocht dus, daar is op zich voldoende ruimte om een flinke tribune neer te zetten.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:44 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik ben wel benieuwd waar ze die Orange tribune neer pleuren eigenlijk.
Voor zover ik weet staat T3 altijd op het binnenterrein (paddock gedeelte, zilver ticket dus), een stukje vóór Audi S.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:46 schreef Rudy-F1 het volgende:
Foutje op de site van A1GP; je kunt (nu al, ipv over 2 weken) kaarten bestellen voor tribune T3. Het is alleen nog niet duidelijk waar deze komt te staan.![]()
Nu zijn opeens bijna alle tribune plaatsen weer beschikbaarquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:46 schreef Rudy-F1 het volgende:
Foutje op de site van A1GP; je kunt (nu al, ipv over 2 weken) kaarten bestellen voor tribune T3. Het is alleen nog niet duidelijk waar deze komt te staan.![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:55 schreef Rover het volgende:
[..]
Nu zijn opeens bijna alle tribune plaatsen weer beschikbaar![]()
Volgens mij klopt er iets niet, je kan zelfs weer kaarten voor de TH tribune kopen
Waarschijnlijk maken ze de tribunes groter, of had Zandvoort in eerste instantie nog kaarten achter de hand gehouden.quote:In Conjunction with Circuit Park Zaandvoort we have secured increased capacity for some of our Grandstands.
gewoon via de A1sitequote:Op woensdag 19 april 2006 22:30 schreef ChatGirl het volgende:
waar hebben jullie je kaarten besteld. ik heb mn kaartje bij gebo besteld, krijg ik een mail dat ik over een kaartje voor zondag (30 euro) 15 euro reserveringskosten moet betalen. dat vind ik nogal veel. in totaal ben ik meer dan 55 euro kwijt. :S
je moet dan wel een credit card hebben of iemand kennen die een credit card heeft.. Gelukkig kende ik iemand met een credit card en hebben we dus nog zo 10 duinkaarten kunnen bestellen!!quote:
Wanneer begint die verkoop dan of zijn alle kaarten al weg...quote:Op woensdag 19 april 2006 23:03 schreef WEST het volgende:
ik koop gewoon duinenkaartjes bij de ticketbox daar hebben ze wel normale prijzen.
Ik meen me te herrinneren ergens op of rond 4 mei, maar pin me d'r niet op vastquote:Op donderdag 20 april 2006 19:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Wanneer begint die verkoop dan of zijn alle kaarten al weg...
quote:De verkoop via TicketBox zal (onder voorbehoud) begin mei starten. Zodra hierover meer bekend is, zal dit op de site worden gemeld.
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/23339quote:Op donderdag 20 april 2006 19:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wanneer begint die verkoop dan of zijn alle kaarten al weg...
quote:Voor fans die geen kaartjes hebben kunnen bemachtigen is er nog meer hoop volgens de perschef. "En dan te bedenken dat er half mei nog eigen kaarten van het circuit op de markt komen. Ook voor de hoofdtribune. Ik verwacht dat we voor september uitverkocht zijn."
Ik verwacht eigenlijk dat alle (duin)kaarten in Juli uitverkocht zijn. Tribunekaarten geef ik een paar uur. 't Zal een mooie opening worden iigquote:Ik verwacht dat we voor september uitverkocht zijn
duinkaarten raken niet uitverkochtquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat alle (duin)kaarten in Juli uitverkocht zijn. Tribunekaarten geef ik een paar uur. 't Zal een mooie opening worden iig
quote:Op zondag 7 mei 2006 16:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb vorige week geld voor de kaartjes overgemaakt op het postkantoor, stortingsbewijs gefaxt maar wanneer ontvang ik die kaartjes nou?
Over een paar weken of maanden?
Geboekt bij http://www.gebograndprixreizen.nl/
Weet alleen niet of dit klopt, is ook onduidelijk op de A1GP sitequote:Op maandag 10 april 2006 10:56 schreef Rover het volgende:
De kaartjes worden pas 3 weken voor de race verzonden..
op mijn pdf-ding van Gebo staat een week voor het evenement.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb vorige week geld voor de kaartjes overgemaakt op het postkantoor, stortingsbewijs gefaxt maar wanneer ontvang ik die kaartjes nou?
Over een paar weken of maanden?
Geboekt bij http://www.gebograndprixreizen.nl/
Kaarten die via A1GP.com zijn besteld ontvang je een paar weken voor het evenement.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:55 schreef Rainboww het volgende:
Weet alleen niet of dit klopt, is ook onduidelijk op de A1GP site
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |