Ik geloof om 9 uur, maar wat zijn de beste plekken dan, de tarzanbocht?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:19 schreef SimtekF1 het volgende:
Hoe laat gaat het circuit eigenlijk open?
Wij hebben ook duinkaarten en willen er eigenlijk zo vroeg mogelijk zijn ivm goede plekken.
De paddock is volgens mij alleen op vrijdag open voor mensen zonder paddockkaarten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik geloof om 9 uur, maar wat zijn de beste plekken dan, de tarzanbocht?
En misschien kan je na afloop (uur of 5) gratis de paddock in om de wagens en coureurs van dichtbij te bekijken maar ik weet niet hoe het zit met de beveiliging, 75.000 mensen is wel erg veel dus misschien moet je iets langer moeten wachten voordat je gratis de paddock in mag...
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:03 schreef Rory78 het volgende:
Meestal opent het toch om 9u?
Waar gaan jullie staan? Tarzan of Audi-S?
Waarom denk je dat ze speciaal voor zat en zon kaarten met paddockaccess verkopen voor minimaal 75 euro de stuk??quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik geloof om 9 uur, maar wat zijn de beste plekken dan, de tarzanbocht?
En misschien kan je na afloop (uur of 5) gratis de paddock in om de wagens en coureurs van dichtbij te bekijken maar ik weet niet hoe het zit met de beveiliging, 75.000 mensen is wel erg veel dus misschien moet je iets langer moeten wachten voordat je gratis de paddock in mag...
Die monitor staat gericht op tribune TH, die staat bij het uitkomen van Audi S, op het binnenterrein. Ik weet niet of die goed zichtbaar is vanaf de duinen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:19 schreef SimtekF1 het volgende:
Audi S is toch 1 van de laatste bochten?
Ik las dat daar ook een monitor staat, das natuurlijk wel erg prettig.
daar staat een TV scherm, handig voor de marshalls kunnen die ook alles volgen zoals ik in 2002quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:19 schreef SimtekF1 het volgende:
Audi S is toch 1 van de laatste bochten?
Ik las dat daar ook een monitor staat, das natuurlijk wel erg prettig.
Ik heb ze ook nog niet, maar ik heb ook pas rond 23 augustus besteld.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:55 schreef Oosthoek het volgende:
Ik heb mn kaarten nog niet binnenHebben jullie ze al lang??
site van circuit park zandvoort?quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:45 schreef liquid-orange het volgende:
Heeft iemand ook een plattegrond met de namen van de bochten erop?
als je liever niet wilt gaan..quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
Heb m'n kaarten vandaag via de post ontvangen, maar als ik het volle (kwalificatie)programma van zaterdag zie dan was ik misschien liever op die dag naar het circuit gegaan, op tv zie je de race op zondag namelijk veel beter en overzichtelijker dan tussen die 75.000 tellende mensenmassa![]()
Maar dat doet natuurlijk niets af aan het fascinerende geluid van de wagens, dat hoor je helaas niet op tv...
quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:45 schreef liquid-orange het volgende:
Heeft iemand ook een plattegrond met de namen van de bochten erop?
Er komt BRL maar voor de rest. geen ideequote:Op zaterdag 2 september 2006 23:37 schreef Rover het volgende:
Weet iemand al hoe de rest van het programma eruit ziet?
BMW 130i Cup ookquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:41 schreef WEST het volgende:
[..]
Er komt BRL maar voor de rest. geen idee![]()
mischien komen we elkaar wel tegen ik ga daar ook in de buurt zittenquote:Op zondag 3 september 2006 16:15 schreef rubbereend het volgende:ik heb er zin in, denk dat weer bij het Scheivlak gaan zitten
het zelfde voor die stomme blauwe niks nut borden die zogenaamd reclame op moet komen dat er niet wasquote:Op maandag 4 september 2006 18:42 schreef Tackleberry het volgende:
Kan iemand die mafkezen van CPZ wakkerschudden en ervoor zorgen dat ze bij het tv scherm in Audi S die balken/buizen van de reclameborden weghalen? Die balken lopen nu heerlijk door de info heen onder in beeld (positie, naam etc)
* dennistd ookquote:
bronquote:Verstappen even terug in F3
Verstappen draait warm in Zandvoort
8-9 - Even was het alsof we dertien jaar terug in de tijd gingen. Jos Verstappen op Zandvoort in een Formule 3-auto: dat roept herinneringen op aan 1993, toen de Limburger de Masters won. Gisteren herhaalde het scenario zich.
Afgezien van een demo tijdens de BP Ultimate Masters reed Jos Verstappen de laatste jaren weinig op het circuit van Zandvoort. Over drie weken wil hij voor eigen publiek wel wat laten zien en daarom was hij gisteren naar het duinencircuit gekomen om zich de karakteristieken van het circuit weer eigen te maken.
Teameigenaar Frits van Amersfoort gaf Verstappen een van zijn Formule 3-auto’s te leen. Details van deze min of meer geheime testsessie zijn niet beschikbaar, maar we weten wel dat Verstappen zich naar eigen zeggen uitstekend geamuseerd heeft met de Formule 3. Of de test ook het gewenste effect gesorteerd heeft zien we in het weekend van 1 oktober op Circuit Park Zandvoort.
Ik heb zo ook toen besteld, en had eergisteren mail dat ze met DHL onderweg waren (inmiddels al aangekomen natuurlijk).quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:46 schreef nils7 het volgende:
Heb ze in april/mei besteld en nog niks binnen!
Ik dus ook niet maar had het door een maat van me laten bestellen... ik weet niet eens waar die ze heeft besteldquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:34 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Nope.
Had ze toch vrij snel besteld.
Ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |