Inderdaad, en niet al te overdreven gaan vallen.quote:Op zondag 11 november 2007 15:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel een knap uitgevoerde, goede timing.
Dat laatste vind ik onzin, want dan had Maduro wel rood gekregen. Eigelijk is het al vreemd dat er zelfs geen geel is gegeven, maar wel een penaltyquote:Op zondag 11 november 2007 15:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het is gewoon geen schwalbe.Je ziet Maduro per ongeluk en lichtjes op de linkerhak van Mols staan, daar door struikelt Mols over zijn eigen voeten. Een valpartij en geen schwalbe. En dus ook (een lichte) overtreding. Dat de scheids er voor fluit is gewoon gedurfd, want hoe je het ook wendt of keert, Feyenoord word hier een 100 % kans ontnomen.
Suarez dan ook maar weer voor zijn zoveelste? Da's echt een duikelaar van het ergste soort.quote:Op zondag 11 november 2007 15:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg vanaf zijn knieën er afhakken.
mwah, ik zou dr een schwalbe inzien als de dader zelf niet aangeeft kennelijk hem toch geraakt te hebben door in reflex zn handen de lucht in te heffen.... dat doet hij zo snel dat er een fysieke reden voor zou moeten zijn geweest en hij hem dus daadwerkelijk raakte (als hij het had gedaan op het moment dat hij enkel 'zag', is de reflex een stuk trager, de verwerking via de ogen gaat nl. een stuk langzamer, dan wanneer er daadwerkelijk fysiek contact is)quote:Op zondag 11 november 2007 15:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg vanaf zijn knieën er afhakken.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die van Agustien vandaag was wel heel erg lachwekkend!
[ afbeelding ]
Die heeft dit weekend geen fopduik gemaakt.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:37 schreef leolinedance het volgende:
Wat een kanjer, die Gomes![]()
Waar is Suarez in dit topic trouwens?
De duik is misschien overdreven maar er was wel degelijk contact. (daarmee impliceer ik niet dat ik het een pingel vind)quote:Op zondag 20 januari 2008 15:23 schreef pfaf het volgende:
Vieri vorige week, is de winnaar.
http://nl.youtube.com/watch?v=dvoXQavvoOk
Dat hij vervolgens een seconde later valt maakt het tot duik van de week.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
De duik is misschien overdreven maar er was wel degelijk contact. (daarmee impliceer ik niet dat ik het een pingel vind)
nah.... gezien het feit dat het een italiaan is, vind ik dit al helemaal niet speciaal.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat hij vervolgens een seconde later valt maakt het tot duik van de week.
quote:Op zondag 20 januari 2008 15:28 schreef Rekkie het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=D_4IMJ3TY10
Dit is pas triest.....
De laatste weken fratsen?quote:Op zondag 20 januari 2008 17:18 schreef pekel het volgende:
Gomes is de laatste weken wel steeds meer bezig met irritant doen zeg..
Hij moet gewoon weer gaan keepen, ophouden met die fratsen.
quote:Op zondag 20 januari 2008 14:53 schreef Rekkie het volgende:
Gomes overschat noemen.... grappig!
Gomes die zo duikt.... grappig.
Suarez die zo duikt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die van Agustien vandaag was wel heel erg lachwekkend!
[ afbeelding ]
Op datzelfde been zet 'ie eerder al zijn gewicht om op te staanquote:Op zondag 20 januari 2008 18:21 schreef MaxC het volgende:
Waar slaat Gomes swalbenou weer op?
Gomes werd gewoon flink hard geraakt en had pijn, hij probeert half hinkend boos te zijn maar uiteindelijk heeft hij er te veel last van en gaat hij op de grond liggen. Niks vreemds aan toch
Als Suarez zoiets doet is ie een kneus, maar Gomes is een heldquote:Op zondag 20 januari 2008 14:37 schreef leolinedance het volgende:
Wat een kanjer, die Gomes![]()
Waar is Suarez in dit topic trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |