bron: gamer.nlquote:Vorige week verscheen op het internet het bericht waarin de directeur van Nintendo, Satoru Iwata, verkondigde dat er geen gelijktijdige wereldwijde launch van de Revolution zal zijn.
Vandaag liet Nintendo echter weten dat dit bericht niet klopte. Een PR-medewerker van Nintendo liet weten dat de woorden van Iwata uit zijn verband zijn gerukt.
“What he’s actually saying is that we’re not holding a worldwide launch just because everyone else is doing one too. It’s just another re-iteration of the fact that we’re not looking at what Sony or Microsoft are doing.
bron: http://www.bobross.com/news.cfmquote:In Production.
Bob Ross Video Game.
Bob Ross Inc. has announced in March 2006 that they have filed a letter of intent to license to Joseph Hatcher's AGFRAG Entertainment Group to develop exclusively worldwide video/computer games based on Bob Ross' creative, unique and easy to learn painting techniques and TV show properties.
The Bob Ross video game, currently untitled, is planned to be developed for PC, the Nintendo DS handheld & on Nintendo's next-gen system coming later this year, code named Revolution. Release date was not announced. AGFRAG is currently seeking a publisher.
AGFRAG's Director of Development, Joseph Hatcher, has this to say about the announcement:
"I grew up watching Bob Ross on PBS and was always in awe of how quickly and smoothly he made these beautiful paintings, which helped inspire my creativity. There are generations that know Bob Ross and his painting techniques, and I want to share his talent with future generations in a new medium.
The Bob Ross game will utilize the unique inputs that the Nintendo DS and Nintendo Revolution have that can truly immerse the players while they learn to paint like Bob Ross and can play the addictive and fun games that we have planned for the title. I believe that Bob Ross Inc's and AGFRAG Entertainment Group's similar beliefs in independence, creativity, and teaching others will benefit how the game is developed and how the players of all ages will be able to enjoy this game.
I want the community to share with us their favorite Bob Ross shows, painting techniques, and what they’d like to see in the NDS and Revolution games. We want to keep the brush going."
The Joy of Painting is seen on nearly 300 public television stations throughout the United States, and is broadcast in Japan, Mexico, The Philippines, South Korea, Taiwan, Hong Kong, Turkey, The Netherlands, the United Kingdom, Germany, Switzerland, Belgium, Austria, Costa Rica, Canada, Colombia, Iran, Greece and others.
1 april?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:07 schreef Tware het volgende:
Een nieuwe revo Game aangekondigd: Bob Ross Video Game
[..]
bron:http://www.bobross.com/news.cfm
ontwikkelaar: http://www.agfrag.com
We're on our way to fortune & fame.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:08 schreef MMaRsu het volgende:
Dude, dat is allemaal bullshit. Peristilius en pkwarts hebben de boxart gemaakt
Goed plan.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:11 schreef Xrenity het volgende:
Wat een slechte 1 april grap.
Sue iedereen peri
Waarom niet? De wereld van Shadow of the Colossus op de PS2 bevat behoorlijk uitgestrekte landschappen, zonder dat er sprake is van pop-ups, en we kunnen toch wel aannemen dat de Revolution krachtiger zal zijn dan de PS2.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:45 schreef alex4allofyou het volgende:
Wat je iig niet zal kunnen doen (tov de rest) is een scenery maken die tot in de verte strekt en alle objecten rendered (zoals in Ghost Recon op de 360)
Houd er rekening mee dat dit natuurlijk net zo goed geldt voor de andere consoles als voor de Rev.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:40 schreef chibibo het volgende:
programmeurs bedenken steeds nieuwe technieken om beperkingen van de consoles te omzeilen en toepassingen te realiseren die voorheen onmogelijk werden geacht.
Ja net als die Gabe van valve die iets wou doen zodat alleen de dingen die dichtbij zijn als poly's worden gerenderd en dat de rest gewoon een plaatje is. Hij zij dat dat ook enorm veel rekenkracht zou besparen. Weet alleen niet of daar speciale hardware voor nodig was.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:40 schreef chibibo het volgende:
[..]
Waarom niet? De wereld van Shadow of the Colossus op de PS2 bevat behoorlijk uitgestrekte landschappen, zonder dat er sprake is van pop-ups, en we kunnen toch wel aannemen dat de Revolution krachtiger zal zijn dan de PS2.
Hardware specs zijn niet zaligmakend; programmeurs bedenken steeds nieuwe technieken om beperkingen van de consoles te omzeilen en toepassingen te realiseren die voorheen onmogelijk werden geacht.
Dan moet je wel een héle grote database van plaatjes hebben!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:15 schreef Kill_em_all het volgende:
Ja net als die Gabe van valve die iets wou doen zodat alleen de dingen die dichtbij zijn als poly's worden gerenderd en dat de rest gewoon een plaatje is.
Shadow of Colossus = GEWELDIG idee gone short vanwege de frameratequote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:40 schreef chibibo het volgende:
[..]
Waarom niet? De wereld van Shadow of the Colossus op de PS2 bevat behoorlijk uitgestrekte landschappen, zonder dat er sprake is van pop-ups, en we kunnen toch wel aannemen dat de Revolution krachtiger zal zijn dan de PS2.
Hardware specs zijn niet zaligmakend; programmeurs bedenken steeds nieuwe technieken om beperkingen van de consoles te omzeilen en toepassingen te realiseren die voorheen onmogelijk werden geacht.
De impact van de framerate op de gameplay is nihil. Ik heb geen enkel moment het gevoel gehad dat ik in het spelen gehinderd werd door een lage framerate.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:52 schreef alex4allofyou het volgende:
Shadow of Colossus = GEWELDIG idee gone short vanwege de framerate
Nee, je schreef: "wat je iig niet zal kunnen doen is een scenery maken die tot in de verte strekt en alle objecten rendered".quote:Lees wat ik schreef; REV zal het niet net zo kunnen renderen als de 360.
Het landschap van SotC is zeker minder complex dan bijv. een stad. De Revolution is echter krachtiger dan de PS2, dus ik acht het zeer waarschijnlijk dat de Revolution prima in staat zal zijn een dergelijk complex landschap te renderen, zeker met vergelijkbare technieken als die welke in SotC werden gebruikt.quote:Trouwens Colossus had ook niet zulk een scenery als die 360game.
Op het moment dat zo'n colossos binnen komt lopen dan krijg je weldegelijk een diashow. Maar t is maar net wat je gewend bent natuurlijk. Ik kan me nog herinneren dat ik Super Starfox speelde op de SNES en de framerate me helemaal niet opviel totdat ik m nogmaals speelde een paar jaar later.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:44 schreef chibibo het volgende:
[..]
De impact van de framerate op de gameplay is nihil. Ik heb geen enkel moment het gevoel gehad dat ik in het spelen gehinderd werd door een lage framerate.
[..]
Nee, je schreef: "wat je iig niet zal kunnen doen is een scenery maken die tot in de verte strekt en alle objecten rendered".
[..]
Het landschap van SotC is zeker minder complex dan bijv. een stad. De Revolution is echter krachtiger dan de PS2, dus ik acht het zeer waarschijnlijk dat de Revolution prima in staat zal zijn een dergelijk complex landschap te renderen, zeker met vergelijkbare technieken als die welke in SotC werden gebruikt.
Je laat een belangrijk stukje wegquote:Wat je iig niet zal kunnen doen (tov de rest) is een scenery maken die tot in de verte strekt en alle objecten rendered (zoals in Ghost Recon op de 360), maar dat is niet iets wat ik heel erg zal missen.
En als je echt een graphicshoer bent dan haal je gewoon Vista met een Directx10 videokaart van 500e en druk je dr Crysis inquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:59 schreef piet_pelle het volgende:
Het zal alleen geen eye candy a-la X360/ps3 worden maar daar koop je dan ook een X360 of ps3 voor.
Alleen mensen zoals Nintendo die voor ogen staat zullen alleen de REV halen, mensen dus die non-gamers/ casual gamers zijn.quote:Ik kan me niet voorstellen dat iemand de revolution als enige console aanschaft. Alsof sinds de nieuwe controller er is al het voorgaande werk niet leuk meer is. Ik wil nog wel fighters, shooters en race games spelen en daar heb je toch echt een X360 of ps3 voor nodig.
Vergeet de 250 euro kostende PhysX kaart nietquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:57 schreef alex4allofyou het volgende:
En als je echt een graphicshoer bent dan haal je gewoon Vista met een Directx10 videokaart van 500e en druk je dr Crysis in.
Je iconquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:01 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Vergeet de 250 euro kostende PhysX kaart niet
Waar ik ook op hoop is dat mijn USB receiver van de draadloze router erin kan en ik dan online kanquote:Op zaterdag 1 april 2006 01:29 schreef MMaRsu het volgende:
[quote[
In his recent CNN Money interview, Iwata hinted that consumers will have a great amount of freedom when it comes to storage for Revolution. Great news, and something I’ve been hoping for for ages. I was really worried that we’d only be able to expand upon the built-in Flash memory with expensive SD cards, but it’s looking like Nintendo will be giving us the freedom to plug any memory device, including an external hard drive, into the USB port to store content at will. From the article:
The Revolution has 512 MB of flash memory, allowing for some initial storage space. The system also has a slot for SD memory cards, which are widely used in digital cameras and can hold a greater amount of data. Most importantly, Iwata mentioned, were the USB ports that are built into the Revolution “so practically any storage method can be used”.
Awesome if true. I’ve got quite a few flash-based devices around, but no SD cards, and it’s really cool to know that I won’t have to start emptying my pockets once I fill up the onboard memory.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:07 schreef Tware het volgende:
Een nieuwe revo Game aangekondigd: Bob Ross Video Game![]()
[..]
bron: http://www.bobross.com/news.cfm
Vast een 1 aprilgrap, maar desalniettemin wel een tof idee.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:07 schreef Tware het volgende:
Een nieuwe revo Game aangekondigd: Bob Ross Video Game![]()
[..]
bron: http://www.bobross.com/news.cfm
oudquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:03 schreef Marble het volgende:
[..]
Vast een 1 aprilgrap, maar desalniettemin wel een tof idee.
[afbeelding]
Ja duh, spuit 11. Maar dan mag ik er toch nog wel mijn mening over geven.quote:
Ik zou hem nog geen eens zo gek vindenquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:46 schreef Tware het volgende:
De nieuwe naam van de revolution:
[afbeelding]
![]()
hehe dit is geen 1 april grap, t is bevestigd door ign: http://revolution.ign.com/articles/699/699647p1.htmlquote:
daaromquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:28 schreef Retuobak het volgende:
Want 1 april grappen beginnen nooooooooooooooit op 31 maart
IGNquote:Nintendo and Apple announced partnership
Today, on Apple 30th anniversary, Apple and Nintendo have announced that there will be an partnership between these two giants.
by Matt Casamassina
April 1, 2006 - Nintendo president Satoru Iwata and Apple president Steve Jobs are going to be partners in the development of the future products of both companies. Today, on Apple 30th anniversary, sources have told me that both companies made an agreement for a partnership. The last years, since the Revolution was announced, the rumours said that Nintendo and Apple worked together. Now this dream is coming true! Their have been no other announcements, but their is a huge possibility the next handheld of Nintendo will be supported by Apple hard- and software, like iTunes and the iSight.
Nintendo president Saturo Iwata was the initiator of this plan. He have had several times contact with Steve Jobs what he thinked of this plan, and relativly rapidly there was an agreement. From both companies aren't any comments, but it won't take to long before there is more on this item!
Dat mocht nog helemaal niet onthuld worden. Potver, dat zou de scoop zijn voor Revo-Gamer als we volgende week openen. Ik ga ze eens goed uithoren, daar bij Apple, want dit moest niet mogen.quote:
Gelukkig, want het was Revo-Gamer dat de afspraak had voor het exclusieve scoopje, en niet IGN. Die Mark Bozon eigent zich gewoon teveel toe.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:47 schreef Tomasso het volgende:
Hmm, volgens mij hebben ze nu het nieuwsbericht verwijderd
Hebben ze bij IGN wel vaker last van
Waarschijnlijk wou Matt de eerste zijn ofzo, en typte hij snel.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:14 schreef chibibo het volgende:
Alsof IGN berichten plaatst in zo'n brak Engels.
Doe je 1 april grap dan goed.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:36 schreef RaymanNL het volgende:
het scheen dat er vanmiddag ook 5 revo's in de sterren catolugus stond voor 50.000 sterren
Bron: http://www.gameqube.nl/article.php?id=15287
Extra tof omdat het ook nog eens echt waar is. Echt geniaal van die developer om de info op 1 april te releasen, zodat eerst niemand het gelooft. En geloof me...quote:Omg dat hele Bob Ross gedoe.
Echt tof.
Jezus tyf toch op met die kutgrap manquote:
Gast, heb je Fight Night, Burnout en Battlefield gespeeld op de 360?quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:00 schreef Retuobak het volgende:
Feit blijft natuurlijk wel dat er opzicht meer mogelijk is met de 360 (en nog meer met de PS3 ivm meer physics power), maar een hoop developers doen er voorlopig bar en bar weinig mee (EA comes to mind, evenals Infinity Ward).
Fight Night is een uitzondering. Burnout en Battlefield 2 vond ik wholly unimpressive.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:28 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Gast, heb je Fight Night, Burnout en Battlefield gespeeld op de 360?Ik geloof niet dat er een game is die er 'echter' uit ziet als Fight Night op dit moment op de 360
![]()
Jij misschien, maar Burnout 360 krijgt een 8,9 op metacritic.com en de eerste reacties op Battlefield 2 zijn ook erg positief, daarnaast is EA ook een van de weinige bedrijven die van hun 360 games demo's op de Marketplace zet. Dus kun je onderbouwen hoe het kwam dat je EA en Inifinity Ward in je hoofd had als bedrijven die amper wat doen met de mogelijkheden van de 360?quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:35 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Fight Night is een uitzondering. Burnout en Battlefield 2 vond ik wholly unimpressive.
Omdat hun games op EA's Fight Night Round 3 totaal geen gebruik maken van de grafische capaciteiten van het ding?quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:10 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Jij misschien, maar Burnout 360 krijgt een 8,9 op metacritic.com en de eerste reacties op Battlefield 2 zijn ook erg positief, daarnaast is EA ook een van de weinige bedrijven die van hun 360 games demo's op de Marketplace zet. Dus kun je onderbouwen hoe het kwam dat je EA en Inifinity Ward in je hoofd had als bedrijven die amper wat doen met de mogelijkheden van de 360?
Ik hoop het, maar ik vind het wel gek dat ze het niet gisteren bekend gemaakt hebben. Meestal maakt men immers de 2e bekend dat iets een grap was. Maar then again, het was een zondag, dus vandaag kan het natuurlijk nogquote:Op maandag 3 april 2006 11:14 schreef Xrenity het volgende:
http://boards.ign.com/revolution_lobby/b8270/114094670/p1/?21
Tech specs fake? Dan mag ie vandaag wel bekend maken dat ze fake zijn
quote:The concept of a fourth dimension is one that is often described in considering its physical implications; that is, we know that in three dimensions, we have dimensions of length (or depth), width, and height. The fourth dimension is orthogonal to the other three spatial dimensions. The cardinal directions in the three known dimensions are called up/down (altitude), north/south (longitude), and east/west (latitude). When speaking of the fourth dimension, an additional pair of terms is needed. Attested terms include ana/kata (sometimes called spissitude or spassitude), vinn/vout (used by Rudy Rucker), and upsilon/delta.
een Tesseract (of Hypercube)quote:Op maandag 3 april 2006 12:25 schreef Retuobak het volgende:
Nog een definitie van 4D:
[..]
[afbeelding]
Een kubus in 4D
*klik*quote:Op maandag 3 april 2006 13:49 schreef disjfa het volgende:
Owja jij was er zo een. Als je kan bewijzen dat iemand een grotere penis heeft dan mij dan pas geloof ik dan. Tot zover roeleer ik en laat nooit je broek zakken
Jij moet je beeld verbreden, next gen is meer dan alleen betere graphics.quote:Op maandag 3 april 2006 16:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Grappig, analysten denken dat de Revolution de next-gen slag gaat winnen.
Maar dat is een beetje gek aangezien de console niet echt next gen is..
Je doelt op dat bericht van Gamespot zeker, heb je dat wel helemaal gelezen?quote:Op maandag 3 april 2006 16:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Grappig, analysten denken dat de Revolution de next-gen slag gaat winnen.
Maar dat is een beetje gek aangezien de console niet echt next gen is..
quote:Runte wasn't done touting Nintendo's future after the phone conversation with GameSpot News. In a follow-up e-mail, he wrote "OMG!!! Zelda on teh DS roolz!!!11!1!!1!1 Chrono Trigger downloadable?Nintendo >>>>> M$ and Sony. They don't stand a chance! W00t!"
quote:One pro-Sony analyst, who wished only to be known as "Devil_Dante420," responded to Runte's comments. He told GameSpot News, "Whatever. Runte is such a noob. The PS3's graphics are far superior to the Revolution games. Gamers are getting older, they want a machine that caters to an older, mature audience. Zelda is like totally lame. Final Fantasy, now that's a series that can carry a console."
quote:Steve "4Runner" Downes, another self-proclaimed "analyst," is still sticking with his original projection that the Xbox 360 will dominate the next generation. "The Xbox 360 is just better than the lame PS3 and Revolution. I don't care that they're not even out yet, the 360 is just better. Just watch noobz, the world will stop when Halo 3 is released. [Sony and Nintendo] should just give up now."
Think outside the boxquote:Op maandag 3 april 2006 16:26 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Jij moet je beeld verbreden, next gen is meer dan alleen betere graphics.
No shit Sherlock.quote:Op maandag 3 april 2006 16:26 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Jij moet je beeld verbreden, next gen is meer dan alleen betere graphics.
Nee, was niet van Gamespot.quote:Op maandag 3 april 2006 16:30 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Je doelt op dat bericht van Gamespot zeker, heb je dat wel helemaal gelezen?
Ik citeer:
[..]
[..]
[..]
De console is niet next-gen, de spellen zijn dat welquote:Op maandag 3 april 2006 16:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Of zou de GC met die controller ook opeens next gen zijn?.
Next gen heeft met welke actieve console in welke generatie zit. Niets met graphics of grote piemels.quote:Op maandag 3 april 2006 16:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Of zou de GC met die controller ook opeens next gen zijn?.
Als er nu een spelcomputer wordt aangekondigd met SNES-graphics dan zal niemand dat bestempelen als next-genquote:Op maandag 3 april 2006 16:44 schreef disjfa het volgende:
[..]
Next gen heeft met welke actieve console in welke generatie zit. Niets met graphics of grote piemels.
Eerste gen is gewoon nes vs master system. Nu zitten we met GC xbox en ps2. En volgende gen is x360, ps3 en rev. Heeft niets met iets anders te maken. Alleen mensen zeiken graag over graphics omdat het graphic hoeren zijn en die zijn dom en moeten gewoon hun mond houden
Niet helemaal mee eens.quote:Op maandag 3 april 2006 16:43 schreef speknek het volgende:
[..]
De console is niet next-gen, de spellen zijn dat wel.
De rev word toch al bestempeld dat je er snes games op gaat spelen. Is dat zo erg dan. Retro is inquote:Op maandag 3 april 2006 16:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Als er nu een spelcomputer wordt aangekondigd met SNES-graphics dan zal niemand dat bestempelen als next-gen
Bullshit, als ik nu met een console kom die zo snel is als m'n c64 is dat ook gewoon gedateerd en zeker geen next gen.quote:Op maandag 3 april 2006 16:44 schreef disjfa het volgende:
[..]
Next gen heeft met welke actieve console in welke generatie zit. Niets met graphics of grote piemels.
Eerste gen is gewoon nes vs master system. Nu zitten we met GC xbox en ps2. En volgende gen is x360, ps3 en rev. Heeft niets met iets anders te maken. Alleen mensen zeiken graag over graphics omdat het graphic hoeren zijn en die zijn dom en moeten gewoon hun mond houden
Waar zie je mij zeggen dat de revo zuigt?quote:Op maandag 3 april 2006 16:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
De rev word toch al bestempeld dat je er snes games op gaat spelen. Is dat zo erg dan. Retro is inretro is next gen
EN Dr.Daggla, Ga je maar druk maken dat de rev zuigt en niet next gen is. Dan is er tenminste een meer voor mij
Het grote probleem is dat jij elke keer die discussie start en ik er een beetje moe van word. We weten nu wel dat mensen graag zeuren over graphics. Om elke week weer dezelfde discussie te starten en elke keer hetzelfde zeggen is zo nutteloosquote:Op maandag 3 april 2006 16:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waar zie je mij zeggen dat de revo zuigt?.
Niet meteen zo defensief worden, fanboy..
Ik zei alleen dat het imo geen next gen is.
Nouja okee, dan wordt het lastig, omdat jij nadruk legt op graphics in de benoeming van generaties. Maar als je een pad hebt van graduele verbetering in spelconcepten, totdat iets die lijn doorbreekt en een nieuwe richting opgaat, dan zou je het best next-gen kunnen noemen. Op zo'n manier zijn de xbox360 en PS3 nou net weer niet next-gen (of je moet MMO spellen als begin van de next-gen zien).quote:Op maandag 3 april 2006 16:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als er games op uitkomen die er uitzien alsof ze uit de huidige gen zijn, dan is het voor mij gevoelsmatig gewoon geen next-gen.
Waar de fuck heb je het over?quote:Op maandag 3 april 2006 16:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
Het grote probleem is dat jij elke keer die discussie start en ik er een beetje moe van word. We weten nu wel dat mensen graag zeuren over graphics. Om elke week weer dezelfde discussie te starten en elke keer hetzelfde zeggen is zo nutteloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |