Fight Night is een uitzondering. Burnout en Battlefield 2 vond ik wholly unimpressive.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:28 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Gast, heb je Fight Night, Burnout en Battlefield gespeeld op de 360?Ik geloof niet dat er een game is die er 'echter' uit ziet als Fight Night op dit moment op de 360
![]()
Jij misschien, maar Burnout 360 krijgt een 8,9 op metacritic.com en de eerste reacties op Battlefield 2 zijn ook erg positief, daarnaast is EA ook een van de weinige bedrijven die van hun 360 games demo's op de Marketplace zet. Dus kun je onderbouwen hoe het kwam dat je EA en Inifinity Ward in je hoofd had als bedrijven die amper wat doen met de mogelijkheden van de 360?quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:35 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Fight Night is een uitzondering. Burnout en Battlefield 2 vond ik wholly unimpressive.
Omdat hun games op EA's Fight Night Round 3 totaal geen gebruik maken van de grafische capaciteiten van het ding?quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:10 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Jij misschien, maar Burnout 360 krijgt een 8,9 op metacritic.com en de eerste reacties op Battlefield 2 zijn ook erg positief, daarnaast is EA ook een van de weinige bedrijven die van hun 360 games demo's op de Marketplace zet. Dus kun je onderbouwen hoe het kwam dat je EA en Inifinity Ward in je hoofd had als bedrijven die amper wat doen met de mogelijkheden van de 360?
Ik hoop het, maar ik vind het wel gek dat ze het niet gisteren bekend gemaakt hebben. Meestal maakt men immers de 2e bekend dat iets een grap was. Maar then again, het was een zondag, dus vandaag kan het natuurlijk nogquote:Op maandag 3 april 2006 11:14 schreef Xrenity het volgende:
http://boards.ign.com/revolution_lobby/b8270/114094670/p1/?21
Tech specs fake? Dan mag ie vandaag wel bekend maken dat ze fake zijn
quote:The concept of a fourth dimension is one that is often described in considering its physical implications; that is, we know that in three dimensions, we have dimensions of length (or depth), width, and height. The fourth dimension is orthogonal to the other three spatial dimensions. The cardinal directions in the three known dimensions are called up/down (altitude), north/south (longitude), and east/west (latitude). When speaking of the fourth dimension, an additional pair of terms is needed. Attested terms include ana/kata (sometimes called spissitude or spassitude), vinn/vout (used by Rudy Rucker), and upsilon/delta.
een Tesseract (of Hypercube)quote:Op maandag 3 april 2006 12:25 schreef Retuobak het volgende:
Nog een definitie van 4D:
[..]
[afbeelding]
Een kubus in 4D
*klik*quote:Op maandag 3 april 2006 13:49 schreef disjfa het volgende:
Owja jij was er zo een. Als je kan bewijzen dat iemand een grotere penis heeft dan mij dan pas geloof ik dan. Tot zover roeleer ik en laat nooit je broek zakken
Jij moet je beeld verbreden, next gen is meer dan alleen betere graphics.quote:Op maandag 3 april 2006 16:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Grappig, analysten denken dat de Revolution de next-gen slag gaat winnen.
Maar dat is een beetje gek aangezien de console niet echt next gen is..
Je doelt op dat bericht van Gamespot zeker, heb je dat wel helemaal gelezen?quote:Op maandag 3 april 2006 16:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Grappig, analysten denken dat de Revolution de next-gen slag gaat winnen.
Maar dat is een beetje gek aangezien de console niet echt next gen is..
quote:Runte wasn't done touting Nintendo's future after the phone conversation with GameSpot News. In a follow-up e-mail, he wrote "OMG!!! Zelda on teh DS roolz!!!11!1!!1!1 Chrono Trigger downloadable?Nintendo >>>>> M$ and Sony. They don't stand a chance! W00t!"
quote:One pro-Sony analyst, who wished only to be known as "Devil_Dante420," responded to Runte's comments. He told GameSpot News, "Whatever. Runte is such a noob. The PS3's graphics are far superior to the Revolution games. Gamers are getting older, they want a machine that caters to an older, mature audience. Zelda is like totally lame. Final Fantasy, now that's a series that can carry a console."
quote:Steve "4Runner" Downes, another self-proclaimed "analyst," is still sticking with his original projection that the Xbox 360 will dominate the next generation. "The Xbox 360 is just better than the lame PS3 and Revolution. I don't care that they're not even out yet, the 360 is just better. Just watch noobz, the world will stop when Halo 3 is released. [Sony and Nintendo] should just give up now."
Think outside the boxquote:Op maandag 3 april 2006 16:26 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Jij moet je beeld verbreden, next gen is meer dan alleen betere graphics.
No shit Sherlock.quote:Op maandag 3 april 2006 16:26 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Jij moet je beeld verbreden, next gen is meer dan alleen betere graphics.
Nee, was niet van Gamespot.quote:Op maandag 3 april 2006 16:30 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Je doelt op dat bericht van Gamespot zeker, heb je dat wel helemaal gelezen?
Ik citeer:
[..]
[..]
[..]
De console is niet next-gen, de spellen zijn dat welquote:Op maandag 3 april 2006 16:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Of zou de GC met die controller ook opeens next gen zijn?.
Next gen heeft met welke actieve console in welke generatie zit. Niets met graphics of grote piemels.quote:Op maandag 3 april 2006 16:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Of zou de GC met die controller ook opeens next gen zijn?.
Als er nu een spelcomputer wordt aangekondigd met SNES-graphics dan zal niemand dat bestempelen als next-genquote:Op maandag 3 april 2006 16:44 schreef disjfa het volgende:
[..]
Next gen heeft met welke actieve console in welke generatie zit. Niets met graphics of grote piemels.
Eerste gen is gewoon nes vs master system. Nu zitten we met GC xbox en ps2. En volgende gen is x360, ps3 en rev. Heeft niets met iets anders te maken. Alleen mensen zeiken graag over graphics omdat het graphic hoeren zijn en die zijn dom en moeten gewoon hun mond houden
Niet helemaal mee eens.quote:Op maandag 3 april 2006 16:43 schreef speknek het volgende:
[..]
De console is niet next-gen, de spellen zijn dat wel.
De rev word toch al bestempeld dat je er snes games op gaat spelen. Is dat zo erg dan. Retro is inquote:Op maandag 3 april 2006 16:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Als er nu een spelcomputer wordt aangekondigd met SNES-graphics dan zal niemand dat bestempelen als next-gen
Bullshit, als ik nu met een console kom die zo snel is als m'n c64 is dat ook gewoon gedateerd en zeker geen next gen.quote:Op maandag 3 april 2006 16:44 schreef disjfa het volgende:
[..]
Next gen heeft met welke actieve console in welke generatie zit. Niets met graphics of grote piemels.
Eerste gen is gewoon nes vs master system. Nu zitten we met GC xbox en ps2. En volgende gen is x360, ps3 en rev. Heeft niets met iets anders te maken. Alleen mensen zeiken graag over graphics omdat het graphic hoeren zijn en die zijn dom en moeten gewoon hun mond houden
Waar zie je mij zeggen dat de revo zuigt?quote:Op maandag 3 april 2006 16:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
De rev word toch al bestempeld dat je er snes games op gaat spelen. Is dat zo erg dan. Retro is inretro is next gen
EN Dr.Daggla, Ga je maar druk maken dat de rev zuigt en niet next gen is. Dan is er tenminste een meer voor mij
Het grote probleem is dat jij elke keer die discussie start en ik er een beetje moe van word. We weten nu wel dat mensen graag zeuren over graphics. Om elke week weer dezelfde discussie te starten en elke keer hetzelfde zeggen is zo nutteloosquote:Op maandag 3 april 2006 16:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waar zie je mij zeggen dat de revo zuigt?.
Niet meteen zo defensief worden, fanboy..
Ik zei alleen dat het imo geen next gen is.
Nouja okee, dan wordt het lastig, omdat jij nadruk legt op graphics in de benoeming van generaties. Maar als je een pad hebt van graduele verbetering in spelconcepten, totdat iets die lijn doorbreekt en een nieuwe richting opgaat, dan zou je het best next-gen kunnen noemen. Op zo'n manier zijn de xbox360 en PS3 nou net weer niet next-gen (of je moet MMO spellen als begin van de next-gen zien).quote:Op maandag 3 april 2006 16:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als er games op uitkomen die er uitzien alsof ze uit de huidige gen zijn, dan is het voor mij gevoelsmatig gewoon geen next-gen.
Waar de fuck heb je het over?quote:Op maandag 3 april 2006 16:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
Het grote probleem is dat jij elke keer die discussie start en ik er een beetje moe van word. We weten nu wel dat mensen graag zeuren over graphics. Om elke week weer dezelfde discussie te starten en elke keer hetzelfde zeggen is zo nutteloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |