abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36527618
launch Revolution toch wereldwijd gelijktijdig?
quote:
Vorige week verscheen op het internet het bericht waarin de directeur van Nintendo, Satoru Iwata, verkondigde dat er geen gelijktijdige wereldwijde launch van de Revolution zal zijn.

Vandaag liet Nintendo echter weten dat dit bericht niet klopte. Een PR-medewerker van Nintendo liet weten dat de woorden van Iwata uit zijn verband zijn gerukt.

“What he’s actually saying is that we’re not holding a worldwide launch just because everyone else is doing one too. It’s just another re-iteration of the fact that we’re not looking at what Sony or Microsoft are doing.
bron: gamer.nl

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2006 16:36:08 ]
  vrijdag 31 maart 2006 @ 16:39:52 #102
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_36527796
Who cares.. Enige wat we nu kunnen doen is wachten & games. Als de revolution gelanceerd is gaan we wachten op nieuwe games & gamen.

Gamen + Gamen = gamen. En niet blaaten.

Dank u.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  vrijdag 31 maart 2006 @ 16:54:15 #103
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_36528293
BMH jij voegt ook geen zak toe
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 31 maart 2006 @ 16:55:46 #104
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_36528358
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:54 schreef MMaRsu het volgende:
BMH jij voegt ook geen zak toe
Je meent het!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_36528682
Een nieuwe revo Game aangekondigd: Bob Ross Video Game

quote:
In Production.
Bob Ross Video Game.

Bob Ross Inc. has announced in March 2006 that they have filed a letter of intent to license to Joseph Hatcher's AGFRAG Entertainment Group to develop exclusively worldwide video/computer games based on Bob Ross' creative, unique and easy to learn painting techniques and TV show properties.


The Bob Ross video game, currently untitled, is planned to be developed for PC, the Nintendo DS handheld & on Nintendo's next-gen system coming later this year, code named Revolution. Release date was not announced. AGFRAG is currently seeking a publisher.


AGFRAG's Director of Development, Joseph Hatcher, has this to say about the announcement:


"I grew up watching Bob Ross on PBS and was always in awe of how quickly and smoothly he made these beautiful paintings, which helped inspire my creativity. There are generations that know Bob Ross and his painting techniques, and I want to share his talent with future generations in a new medium.


The Bob Ross game will utilize the unique inputs that the Nintendo DS and Nintendo Revolution have that can truly immerse the players while they learn to paint like Bob Ross and can play the addictive and fun games that we have planned for the title. I believe that Bob Ross Inc's and AGFRAG Entertainment Group's similar beliefs in independence, creativity, and teaching others will benefit how the game is developed and how the players of all ages will be able to enjoy this game.


I want the community to share with us their favorite Bob Ross shows, painting techniques, and what they’d like to see in the NDS and Revolution games. We want to keep the brush going."


The Joy of Painting is seen on nearly 300 public television stations throughout the United States, and is broadcast in Japan, Mexico, The Philippines, South Korea, Taiwan, Hong Kong, Turkey, The Netherlands, the United Kingdom, Germany, Switzerland, Belgium, Austria, Costa Rica, Canada, Colombia, Iran, Greece and others.
bron: http://www.bobross.com/news.cfm
ontwikkelaar: http://www.agfrag.com
#winning
  vrijdag 31 maart 2006 @ 17:08:54 #106
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_36528705


Dude, dat is allemaal bullshit. Peristilius en pkwarts hebben de boxart gemaakt
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_36528734
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 17:07 schreef Tware het volgende:
Een nieuwe revo Game aangekondigd: Bob Ross Video Game

[..]

bron:http://www.bobross.com/news.cfm
ontwikkelaar: http://www.agfrag.com
1 april?

edit:
er is al een spelletje met bob Ross : link

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2006 17:12:22 ]
pi_36528799
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 17:08 schreef MMaRsu het volgende:


Dude, dat is allemaal bullshit. Peristilius en pkwarts hebben de boxart gemaakt
We're on our way to fortune & fame.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_36529349
Het is iig geen 1 april grap. Het schijnt al sinds halverwege maart bekend te zijn:')
#winning
pi_36529381
http://www.gamer.nl/nieuws/29914
http://www.gameqube.nl/article.php?id=15277
gaat iedereen dit nu als 1 april grap gebruiken?
Niets uit deze post mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt worden door middel van druk, fotokopie, microfilm, geluidsband, elektronisch of op welke wijze dan ook, zonder voorafgaande toestemming van de auteursrechthebbende.
pi_36530232
Wat een slechte 1 april grap.

Sue iedereen peri
pi_36530401
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 18:11 schreef Xrenity het volgende:
Wat een slechte 1 april grap.

Sue iedereen peri
Goed plan.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  vrijdag 31 maart 2006 @ 18:40:36 #113
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_36530893
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 00:45 schreef alex4allofyou het volgende:
Wat je iig niet zal kunnen doen (tov de rest) is een scenery maken die tot in de verte strekt en alle objecten rendered (zoals in Ghost Recon op de 360)
Waarom niet? De wereld van Shadow of the Colossus op de PS2 bevat behoorlijk uitgestrekte landschappen, zonder dat er sprake is van pop-ups, en we kunnen toch wel aannemen dat de Revolution krachtiger zal zijn dan de PS2.

Hardware specs zijn niet zaligmakend; programmeurs bedenken steeds nieuwe technieken om beperkingen van de consoles te omzeilen en toepassingen te realiseren die voorheen onmogelijk werden geacht.
pi_36531526
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 18:40 schreef chibibo het volgende:
programmeurs bedenken steeds nieuwe technieken om beperkingen van de consoles te omzeilen en toepassingen te realiseren die voorheen onmogelijk werden geacht.
Houd er rekening mee dat dit natuurlijk net zo goed geldt voor de andere consoles als voor de Rev.
pi_36533369
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 18:40 schreef chibibo het volgende:

[..]

Waarom niet? De wereld van Shadow of the Colossus op de PS2 bevat behoorlijk uitgestrekte landschappen, zonder dat er sprake is van pop-ups, en we kunnen toch wel aannemen dat de Revolution krachtiger zal zijn dan de PS2.

Hardware specs zijn niet zaligmakend; programmeurs bedenken steeds nieuwe technieken om beperkingen van de consoles te omzeilen en toepassingen te realiseren die voorheen onmogelijk werden geacht.
Ja net als die Gabe van valve die iets wou doen zodat alleen de dingen die dichtbij zijn als poly's worden gerenderd en dat de rest gewoon een plaatje is. Hij zij dat dat ook enorm veel rekenkracht zou besparen. Weet alleen niet of daar speciale hardware voor nodig was.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_36534242
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 20:15 schreef Kill_em_all het volgende:
Ja net als die Gabe van valve die iets wou doen zodat alleen de dingen die dichtbij zijn als poly's worden gerenderd en dat de rest gewoon een plaatje is.
Dan moet je wel een héle grote database van plaatjes hebben!
pi_36534452
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 18:40 schreef chibibo het volgende:

[..]

Waarom niet? De wereld van Shadow of the Colossus op de PS2 bevat behoorlijk uitgestrekte landschappen, zonder dat er sprake is van pop-ups, en we kunnen toch wel aannemen dat de Revolution krachtiger zal zijn dan de PS2.

Hardware specs zijn niet zaligmakend; programmeurs bedenken steeds nieuwe technieken om beperkingen van de consoles te omzeilen en toepassingen te realiseren die voorheen onmogelijk werden geacht.
Shadow of Colossus = GEWELDIG idee gone short vanwege de framerate

Lees wat ik schreef; REV zal het niet net zo kunnen renderen als de 360. Hiermee bedoel ik dus een stad renderen waarbij je alle gebouwen ziet in bijna dezelfde kwaliteit als de gebouwen die je dichtbij ziet.

Natuurlijk kan het wel, maar niet in hoog detail. Of men moet rekenkracht weghalen bij characters ofzo. De REV heeft simpelweg meer geheugen en CPU kracht nodig om het goed te renderen, wanneer ie die ontbeert zoals de PS2 dan krijg je popups en trage framerate.
Trouwens Colossus had ook niet zulk een scenery als die 360game.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 22:44:16 #118
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_36537665
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 20:52 schreef alex4allofyou het volgende:
Shadow of Colossus = GEWELDIG idee gone short vanwege de framerate
De impact van de framerate op de gameplay is nihil. Ik heb geen enkel moment het gevoel gehad dat ik in het spelen gehinderd werd door een lage framerate.
quote:
Lees wat ik schreef; REV zal het niet net zo kunnen renderen als de 360.
Nee, je schreef: "wat je iig niet zal kunnen doen is een scenery maken die tot in de verte strekt en alle objecten rendered".
quote:
Trouwens Colossus had ook niet zulk een scenery als die 360game.
Het landschap van SotC is zeker minder complex dan bijv. een stad. De Revolution is echter krachtiger dan de PS2, dus ik acht het zeer waarschijnlijk dat de Revolution prima in staat zal zijn een dergelijk complex landschap te renderen, zeker met vergelijkbare technieken als die welke in SotC werden gebruikt.
pi_36538045
Men vergeet dat de xbox zeker goede graphics heeft vertoond. En als de revo nou zeer degelijke xbox graphics kan bieden dan kan je toch erg mooie spellen krijgen.
Het zal alleen geen eye candy a-la X360/ps3 worden maar daar koop je dan ook een X360 of ps3 voor.

Ik kan me niet voorstellen dat iemand de revolution als enige console aanschaft. Alsof sinds de nieuwe controller er is al het voorgaande werk niet leuk meer is. Ik wil nog wel fighters, shooters en race games spelen en daar heb je toch echt een X360 of ps3 voor nodig.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_36539154
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 22:44 schreef chibibo het volgende:

[..]

De impact van de framerate op de gameplay is nihil. Ik heb geen enkel moment het gevoel gehad dat ik in het spelen gehinderd werd door een lage framerate.
[..]

Nee, je schreef: "wat je iig niet zal kunnen doen is een scenery maken die tot in de verte strekt en alle objecten rendered".
[..]

Het landschap van SotC is zeker minder complex dan bijv. een stad. De Revolution is echter krachtiger dan de PS2, dus ik acht het zeer waarschijnlijk dat de Revolution prima in staat zal zijn een dergelijk complex landschap te renderen, zeker met vergelijkbare technieken als die welke in SotC werden gebruikt.
Op het moment dat zo'n colossos binnen komt lopen dan krijg je weldegelijk een diashow. Maar t is maar net wat je gewend bent natuurlijk. Ik kan me nog herinneren dat ik Super Starfox speelde op de SNES en de framerate me helemaal niet opviel totdat ik m nogmaals speelde een paar jaar later.
quote:
Wat je iig niet zal kunnen doen (tov de rest) is een scenery maken die tot in de verte strekt en alle objecten rendered (zoals in Ghost Recon op de 360), maar dat is niet iets wat ik heel erg zal missen.
Je laat een belangrijk stukje weg
Ik bedoelde dus een stad renderen waar je tot in de verte gebouwen ziet die er allemaal tiptop uitzien.

Maar we zullen zien, ik ben de laatste die zo'n techniek niet apprecieert op de REV Maar zoals ik al zei, vind ik het niet erg dat het niet mogelijk is op de REV t zo voor te schotelen, ik ben realistisch over de mogelijkheid of het ook zal lukken.

[ Bericht 2% gewijzigd door alex4allofyou op 31-03-2006 23:58:17 ]
pi_36539342
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 22:59 schreef piet_pelle het volgende:
Het zal alleen geen eye candy a-la X360/ps3 worden maar daar koop je dan ook een X360 of ps3 voor.
En als je echt een graphicshoer bent dan haal je gewoon Vista met een Directx10 videokaart van 500e en druk je dr Crysis in .
quote:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand de revolution als enige console aanschaft. Alsof sinds de nieuwe controller er is al het voorgaande werk niet leuk meer is. Ik wil nog wel fighters, shooters en race games spelen en daar heb je toch echt een X360 of ps3 voor nodig.
Alleen mensen zoals Nintendo die voor ogen staat zullen alleen de REV halen, mensen dus die non-gamers/ casual gamers zijn.

Ik zal er sowieso nog een console bijkopen, maar ik verwacht wel dat de REV veel meer uren zal maken dan de andere console. Tenzij natuurlijk we weer een GC debacle krijgen wat betreft software. Maar ik heb zo'n gevoel dat het deze keer echt anders wordt...
pi_36539430
Pfff alsof de 360 geen pop-ups kent, ik zou zeggen, kijk het eerste stuk van de nieuwe 1up show eens . Daar word je ook niet vrolijk van. mms://zdmedia.wmod.llnwd.net/a111/o1/1UP/1upshow_0210_320x180.wmv

Een goede gamedesigner (op het technische vlak dan voornamelijk, ik zal de laatste zijn die Bethesda beticht van het maken van een slechte game met Oblivion) kan met veel foefjes komen om dingen als pop-up voor een deel te verhullen. En dan toont de Revolution zich toch net iets minder snel als de technisch sterk inferieure console die het zal zijn. Maar goed, once again, het is allemaal in handen van gamedesigners . Feit blijft natuurlijk wel dat er opzicht meer mogelijk is met de 360 (en nog meer met de PS3 ivm meer physics power), maar een hoop developers doen er voorlopig bar en bar weinig mee (EA comes to mind, evenals Infinity Ward).
pi_36539461
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 23:57 schreef alex4allofyou het volgende:
En als je echt een graphicshoer bent dan haal je gewoon Vista met een Directx10 videokaart van 500e en druk je dr Crysis in .
Vergeet de 250 euro kostende PhysX kaart niet
  zaterdag 1 april 2006 @ 00:50:06 #124
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_36540880
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 00:01 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Vergeet de 250 euro kostende PhysX kaart niet
Je icon !!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 1 april 2006 @ 01:29:02 #125
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_36541740
[quote[

In his recent CNN Money interview, Iwata hinted that consumers will have a great amount of freedom when it comes to storage for Revolution. Great news, and something I’ve been hoping for for ages. I was really worried that we’d only be able to expand upon the built-in Flash memory with expensive SD cards, but it’s looking like Nintendo will be giving us the freedom to plug any memory device, including an external hard drive, into the USB port to store content at will. From the article:

The Revolution has 512 MB of flash memory, allowing for some initial storage space. The system also has a slot for SD memory cards, which are widely used in digital cameras and can hold a greater amount of data. Most importantly, Iwata mentioned, were the USB ports that are built into the Revolution “so practically any storage method can be used”.

Awesome if true. I’ve got quite a few flash-based devices around, but no SD cards, and it’s really cool to know that I won’t have to start emptying my pockets once I fill up the onboard memory.
[/quote]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')