bron: gamer.nlquote:Vorige week verscheen op het internet het bericht waarin de directeur van Nintendo, Satoru Iwata, verkondigde dat er geen gelijktijdige wereldwijde launch van de Revolution zal zijn.
Vandaag liet Nintendo echter weten dat dit bericht niet klopte. Een PR-medewerker van Nintendo liet weten dat de woorden van Iwata uit zijn verband zijn gerukt.
“What he’s actually saying is that we’re not holding a worldwide launch just because everyone else is doing one too. It’s just another re-iteration of the fact that we’re not looking at what Sony or Microsoft are doing.
bron: http://www.bobross.com/news.cfmquote:In Production.
Bob Ross Video Game.
Bob Ross Inc. has announced in March 2006 that they have filed a letter of intent to license to Joseph Hatcher's AGFRAG Entertainment Group to develop exclusively worldwide video/computer games based on Bob Ross' creative, unique and easy to learn painting techniques and TV show properties.
The Bob Ross video game, currently untitled, is planned to be developed for PC, the Nintendo DS handheld & on Nintendo's next-gen system coming later this year, code named Revolution. Release date was not announced. AGFRAG is currently seeking a publisher.
AGFRAG's Director of Development, Joseph Hatcher, has this to say about the announcement:
"I grew up watching Bob Ross on PBS and was always in awe of how quickly and smoothly he made these beautiful paintings, which helped inspire my creativity. There are generations that know Bob Ross and his painting techniques, and I want to share his talent with future generations in a new medium.
The Bob Ross game will utilize the unique inputs that the Nintendo DS and Nintendo Revolution have that can truly immerse the players while they learn to paint like Bob Ross and can play the addictive and fun games that we have planned for the title. I believe that Bob Ross Inc's and AGFRAG Entertainment Group's similar beliefs in independence, creativity, and teaching others will benefit how the game is developed and how the players of all ages will be able to enjoy this game.
I want the community to share with us their favorite Bob Ross shows, painting techniques, and what they’d like to see in the NDS and Revolution games. We want to keep the brush going."
The Joy of Painting is seen on nearly 300 public television stations throughout the United States, and is broadcast in Japan, Mexico, The Philippines, South Korea, Taiwan, Hong Kong, Turkey, The Netherlands, the United Kingdom, Germany, Switzerland, Belgium, Austria, Costa Rica, Canada, Colombia, Iran, Greece and others.
1 april?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:07 schreef Tware het volgende:
Een nieuwe revo Game aangekondigd: Bob Ross Video Game
[..]
bron:http://www.bobross.com/news.cfm
ontwikkelaar: http://www.agfrag.com
We're on our way to fortune & fame.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:08 schreef MMaRsu het volgende:
Dude, dat is allemaal bullshit. Peristilius en pkwarts hebben de boxart gemaakt
Goed plan.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:11 schreef Xrenity het volgende:
Wat een slechte 1 april grap.
Sue iedereen peri
Waarom niet? De wereld van Shadow of the Colossus op de PS2 bevat behoorlijk uitgestrekte landschappen, zonder dat er sprake is van pop-ups, en we kunnen toch wel aannemen dat de Revolution krachtiger zal zijn dan de PS2.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:45 schreef alex4allofyou het volgende:
Wat je iig niet zal kunnen doen (tov de rest) is een scenery maken die tot in de verte strekt en alle objecten rendered (zoals in Ghost Recon op de 360)
Houd er rekening mee dat dit natuurlijk net zo goed geldt voor de andere consoles als voor de Rev.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:40 schreef chibibo het volgende:
programmeurs bedenken steeds nieuwe technieken om beperkingen van de consoles te omzeilen en toepassingen te realiseren die voorheen onmogelijk werden geacht.
Ja net als die Gabe van valve die iets wou doen zodat alleen de dingen die dichtbij zijn als poly's worden gerenderd en dat de rest gewoon een plaatje is. Hij zij dat dat ook enorm veel rekenkracht zou besparen. Weet alleen niet of daar speciale hardware voor nodig was.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:40 schreef chibibo het volgende:
[..]
Waarom niet? De wereld van Shadow of the Colossus op de PS2 bevat behoorlijk uitgestrekte landschappen, zonder dat er sprake is van pop-ups, en we kunnen toch wel aannemen dat de Revolution krachtiger zal zijn dan de PS2.
Hardware specs zijn niet zaligmakend; programmeurs bedenken steeds nieuwe technieken om beperkingen van de consoles te omzeilen en toepassingen te realiseren die voorheen onmogelijk werden geacht.
Dan moet je wel een héle grote database van plaatjes hebben!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:15 schreef Kill_em_all het volgende:
Ja net als die Gabe van valve die iets wou doen zodat alleen de dingen die dichtbij zijn als poly's worden gerenderd en dat de rest gewoon een plaatje is.
Shadow of Colossus = GEWELDIG idee gone short vanwege de frameratequote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:40 schreef chibibo het volgende:
[..]
Waarom niet? De wereld van Shadow of the Colossus op de PS2 bevat behoorlijk uitgestrekte landschappen, zonder dat er sprake is van pop-ups, en we kunnen toch wel aannemen dat de Revolution krachtiger zal zijn dan de PS2.
Hardware specs zijn niet zaligmakend; programmeurs bedenken steeds nieuwe technieken om beperkingen van de consoles te omzeilen en toepassingen te realiseren die voorheen onmogelijk werden geacht.
De impact van de framerate op de gameplay is nihil. Ik heb geen enkel moment het gevoel gehad dat ik in het spelen gehinderd werd door een lage framerate.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:52 schreef alex4allofyou het volgende:
Shadow of Colossus = GEWELDIG idee gone short vanwege de framerate
Nee, je schreef: "wat je iig niet zal kunnen doen is een scenery maken die tot in de verte strekt en alle objecten rendered".quote:Lees wat ik schreef; REV zal het niet net zo kunnen renderen als de 360.
Het landschap van SotC is zeker minder complex dan bijv. een stad. De Revolution is echter krachtiger dan de PS2, dus ik acht het zeer waarschijnlijk dat de Revolution prima in staat zal zijn een dergelijk complex landschap te renderen, zeker met vergelijkbare technieken als die welke in SotC werden gebruikt.quote:Trouwens Colossus had ook niet zulk een scenery als die 360game.
Op het moment dat zo'n colossos binnen komt lopen dan krijg je weldegelijk een diashow. Maar t is maar net wat je gewend bent natuurlijk. Ik kan me nog herinneren dat ik Super Starfox speelde op de SNES en de framerate me helemaal niet opviel totdat ik m nogmaals speelde een paar jaar later.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:44 schreef chibibo het volgende:
[..]
De impact van de framerate op de gameplay is nihil. Ik heb geen enkel moment het gevoel gehad dat ik in het spelen gehinderd werd door een lage framerate.
[..]
Nee, je schreef: "wat je iig niet zal kunnen doen is een scenery maken die tot in de verte strekt en alle objecten rendered".
[..]
Het landschap van SotC is zeker minder complex dan bijv. een stad. De Revolution is echter krachtiger dan de PS2, dus ik acht het zeer waarschijnlijk dat de Revolution prima in staat zal zijn een dergelijk complex landschap te renderen, zeker met vergelijkbare technieken als die welke in SotC werden gebruikt.
Je laat een belangrijk stukje wegquote:Wat je iig niet zal kunnen doen (tov de rest) is een scenery maken die tot in de verte strekt en alle objecten rendered (zoals in Ghost Recon op de 360), maar dat is niet iets wat ik heel erg zal missen.
En als je echt een graphicshoer bent dan haal je gewoon Vista met een Directx10 videokaart van 500e en druk je dr Crysis inquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:59 schreef piet_pelle het volgende:
Het zal alleen geen eye candy a-la X360/ps3 worden maar daar koop je dan ook een X360 of ps3 voor.
Alleen mensen zoals Nintendo die voor ogen staat zullen alleen de REV halen, mensen dus die non-gamers/ casual gamers zijn.quote:Ik kan me niet voorstellen dat iemand de revolution als enige console aanschaft. Alsof sinds de nieuwe controller er is al het voorgaande werk niet leuk meer is. Ik wil nog wel fighters, shooters en race games spelen en daar heb je toch echt een X360 of ps3 voor nodig.
Vergeet de 250 euro kostende PhysX kaart nietquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:57 schreef alex4allofyou het volgende:
En als je echt een graphicshoer bent dan haal je gewoon Vista met een Directx10 videokaart van 500e en druk je dr Crysis in.
Je iconquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:01 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Vergeet de 250 euro kostende PhysX kaart niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |