abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36492769

maar volgens mij is het topic nu toch zo goed als dood
pi_36492789
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:43 schreef Repeat het volgende:
[afbeelding]

maar volgens mij is het topic nu toch zo goed als dood
We spammen deze pagina even vol en dan geen vervolg. Het ging meer om het idee van dat slotje op verzoek.
pi_36492794
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:43 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Ik dacht dat het Terpstra was !

Grote vraag is dus of Fok! en de EO actie gaan ondernemen.
De EO wacht op instructies van hogerhand.

Van de kant van Fok verwacht ik eerlijk gezegd niet al te veel actie.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_36492851
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

De EO wacht op instructies van hogerhand.

Van de kant van Fok verwacht ik eerlijk gezegd niet al te veel actie.
Hoe weet je dat van EO?

Aan de ene kant snap ik wel dat Fok geen actie gaat ondernemen. Maar aan de andere kant moet juist Fok, wat zijn bestaansrecht vooral ontleent aan het forum, duidelijk maken dat dit soort geintjes niet moeten kunnen, en vooral niet gewild moeten worden.
pi_36493050
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:46 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Hoe weet je dat van EO?

Aan de ene kant snap ik wel dat Fok geen actie gaat ondernemen. Maar aan de andere kant moet juist Fok, wat zijn bestaansrecht vooral ontleent aan het forum, duidelijk maken dat dit soort geintjes niet moeten kunnen, en vooral niet gewild moeten worden.
relnicht

Maareh, als iemand op dat forum groetjes van unilever had neergezet, denk je dat die een rechtzaak zouden aanspannen ofzo... Het is nu toevallig dat die gast geregistreerd is op got, maar anders hadden ze hem ook niet kunnen bannen en hadden ze ook zn emailadres niet gehad. Dan was er waarschijnlijk ook niks gebeurt.
pi_36493054
quote:

[..]

Hoe weet je dat van EO?
.
pi_36493078
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

.
pi_36493091
We maken toch wel een deel 2 aan
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_36493095
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:52 schreef Repeat het volgende:

[..]

relnicht

Maareh, als iemand op dat forum groetjes van unilever had neergezet, denk je dat die een rechtzaak zouden aanspannen ofzo... Het is nu toevallig dat die gast geregistreerd is op got, maar anders hadden ze hem ook niet kunnen bannen en hadden ze ook zn emailadres niet gehad. Dan was er waarschijnlijk ook niks gebeurt.
Dat je in bepaalde gevallen moeilijker op te sporen bent om ter verantwoording geroepen te worden betekent nog niet dat het dan ineens is toegestaan natuurlijk.

Ik kan me best voorstellen dat tweakers geen zin heeft om bij dit soort acties betrokken te raken.
pi_36493151
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Ik kan me best voorstellen dat tweakers geen zin heeft om bij dit soort acties betrokken te raken.
dat zijn ze toch ook niet?
pi_36493174
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:20 schreef David_Aames het volgende:

[..]

laten rusten? Ik zie hun jou in alle discretie mailen, en jou alle mailtjes op internet gooien. Je maakt het volgens mij zo alleen maar erger voor jezelf, ga vooral zo door jongen
Precies, met een excuus-mailtje had het met een sisser kunnen aflopen, maar nee... plaatsen die hap en nog een grote bek ook, wat een loser.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_36493250
Die topics hadden trouwens direct gesloten moeten worden zodra duidelijk werd waar men mee bezig was, maar dat is dan ook het enige wat je FOK! zou kunnen aanrekenen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_36493255
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:56 schreef Repeat het volgende:

[..]

dat zijn ze toch ook niet?
*zucht*

Door tijdens dat geklooi uitgebreid met linkjes naar tweakers te gaan strooien worden ze er bij betrokken, door derden. En aangezien tweakers een geregistreerde merknaam is heb je als eigenaar een uitstekende mogelijkheid om zo'n puisterige kut-puber eens flink juridisch te bitch-slappen.
  donderdag 30 maart 2006 @ 14:59:40 #264
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_36493256
quote:

[..]

Hoe weet je dat van EO?

Denk dat het al wel duidelijk is dat dit soort geintjes niet gewenst zijn. En Fok kon denk ik hooguit, via modden, waarschuwen voor eventuele gevolgen of ingrijpen in het topic wat over het hacken ging (als daar een topic over is/was). Maar Fok lijkt me niet verantwoordelijk voor users die ergens anders "hacken".

En uhh... instucties van hogerhand > EO > geloof > GoT God.
pi_36493321
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:59 schreef CartWOman het volgende:
Die topics hadden trouwens direct gesloten moeten worden zodra duidelijk werd waar men mee bezig was, maar dat is dan ook het enige wat je FOK! zou kunnen aanrekenen.
Ik wil niemand afschieten hoor. Maar Fok zou natuurlijk een statement kunnen maken als in: Dergelijke personen die het internet misbruiken en collegae-fora schade toedoen zijn ook op Fok! niet gewenst.

Ze zouden bijv. het voorbeeld van Tweakers kunnen volgen en een permban uitdelen. Óf iets dergelijks in de policy opnemen en de eerstvolgenden straffen.
  donderdag 30 maart 2006 @ 15:04:56 #266
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_36493421
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:54 schreef kareltje_de_grote het volgende:
We maken toch wel een deel 2 aan
Hoeft niet hoor.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_36493475
Waarom is dit topic eigenlijk weer heropend? Ik als TS zijnde had toch duidelijk een slotje aangevraagd. Of mag ik niet meer beslissen over m'n eigen topic?
Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef DutchRodent het volgende:
jij bent stoer,
pi_36493595
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:04 schreef NJ het volgende:

[..]

Hoeft niet hoor.
Zou wel verstandig zijn, kan men direct zien wat voor gevolgen dit soort acties kunnen hebben en wordt het oproepen tot verneuken van andere sites ook eens minder.
pi_36493654
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:06 schreef WalkingDisaster het volgende:
Waarom is dit topic eigenlijk weer heropend? Ik als TS zijnde had toch duidelijk een slotje aangevraagd. Of mag ik niet meer beslissen over m'n eigen topic?
Die beslissing had je moeten nemen voor je het topic opende
  donderdag 30 maart 2006 @ 15:13:23 #270
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_36493700
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:06 schreef WalkingDisaster het volgende:
Dat mag inderdaad niet, maar de discussie hierover kan je voeren in het FB-topic bovenaan.
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:09 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Zou wel verstandig zijn, kan men direct zien wat de gevolgen van dit soort acties kunnen zijn en wordt het oproepen tot verneuken van andere sites ook eens minder.
Ik zal 'm ook niet sluiten, ik heb er alleen een schurfthekel aan als users met nog 40 posts te gaan, zich al verlekkeren aan deel twee.
pi_36493704
-hou het even constructief-

[ Bericht 93% gewijzigd door NJ op 30-03-2006 15:13:49 ]
pi_36493760
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:13 schreef NJ het volgende:

Ik zal 'm ook niet sluiten, ik heb er alleen een schurfthekel aan als users met nog 40 posts te gaan, zich al verlekkeren aan deel twee.
Eens.
pi_36493909
Wat een jankerds bij GOT
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  donderdag 30 maart 2006 @ 15:23:12 #274
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_36494077
Laat het topic nou niet net voor het einde verzanden in een discussie waar het wel of niet thuishoort.

Als er wat voor problemen dan ook met de moderatie zijn, dan kan je die kenbaar maken in het FB-topic. Niet in het topic zelf.

Ik ben zelf ook benieuwd naar de reacties van de EO en Tweakers en in hoeverre misbruik maken van een exploit in het forum valt onder hacken.
  donderdag 30 maart 2006 @ 15:27:52 #275
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_36494264
ik lees het topic (god de gekstuhh ) nu pas

ge-wel-dig

maar ik snap nog steeds het probleem van tweakers niet
Als ik daar neer zou zetten 'fok is voor paupers', krijg ik toch ook geen claim van yvonne aan mn broek
[i]deze ruimte is te huur[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')