Hij doet wel dingen , maar vandaag was gewoon een k*t dag. Hij kookt meestal , zeker sinds ik zwanger ben en slecht tegen geurtjes kon (word nu weer beter) en zo misselijk en moe was.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:33 schreef nanalune het volgende:
sjee Xanthe dat klinkt echt alsof je er alleen voor staat in het huishouden. Doet je man/vriend/partner niet iets uitzichzelf?. ( Die van mij zelden , maar hij gaat in ieder geval niet meer een discussie aan als ik iets vraag, en vaak is het binnen 12 uur gedaan.. )Hij moet je wel ontzien hoor![]()
Dan laat blijdschap overheersen (er zijn vast wel mensen met stapels spullen die willen helpen).quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:25 schreef Neuk het volgende:
Ik voel van alles tegelijk. Blijdschap maar ook verdriet omdat het ons niet zo uitkomt (ik heb geen vast werk meer en dat voelt zo onzeker).
Ik weet niet wanneer omdat ik 5 wk terug wel ongesteld ben geweest maar het was korter dan normaal. Ik was toen aan de pil. Anyways... Ik heb geen idee![]()
Yep dit is onze eerste kind! ik bedoel dit wordt over een maandje of 8/9 onze eerstekindquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:42 schreef nanalune het volgende:
![]()
Whoei! Gefeliciteerd B4CO! is dit je eerste zwangerschap/kindje?
![]()
![]()
wat is dit nou voor onzin???quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:42 schreef Sugar het volgende:
Ja, klopt.![]()
Maar een buikfoto doe ik maar niet, denk ik. Had het me voorgenomen,maar euh... nee.![]()
Tnx!quote:Op zaterdag 1 april 2006 09:39 schreef Tamea het volgende:Feli B4CO
Wanneer is je vriendin uitgerekend? Ergens in december gok ik?
ze ziet er prachtig uit, maar het is regelmatig moeilijk om daar zelf van overtuigd te zijnquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:59 schreef dutchie het volgende:
Anders doe je het toch gewoon voor jezelf Sugar? Je hoeft toch niet alles hier te laten zien? Dan heb je in ieder geval voor jezelf een vergelijk.
Maar dan nog, is het zo erg?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:44 schreef Ladybos het volgende:
Sjoegje als je maar half zo mooi bent als tijdens je zwangerschap van Marietje (Apie) dan ben je al mooier dan de meeste andere zwangeren dus komop met die buikfoto
![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:44 schreef Ladybos het volgende:
Sjoegje als je maar half zo mooi bent als tijdens je zwangerschap van Marietje (Apie) dan ben je al mooier dan de meeste andere zwangeren dus komop met die buikfoto
![]()
dus wij andere zwangeren zijn niet mooiquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:44 schreef Ladybos het volgende:
![]()
Allemaal normaal!quote:Op zondag 2 april 2006 08:21 schreef Neuk het volgende:
Ik heb de hele dag het gevoel van een heel zware ongesteldheid, al wekenlang (incl. onderrugpijn!). Om de 2 uur heb ik verschrikkelijke honger en dan kan ik wat eten en daarna komt het de hele tijd omhoog. Overgeven hoef ik gelukkig niet maar het lijkt wel of ik mijn eigen buik in de weg zit, of dat iemand anders de baas is over mijn lijf.
Omg, en ik kan echt al in het dikke buikentopic ookSinds ik het zelf echt weet lijkt het wel of het driedubbel zo hard gaat en echt veel eet ik niet eens. Ik lust heel veel opeens niet meer (of het staat me gigantisch tegen en ik denk dat ik er van moet overgeven).
Dat is uiteraard het beste advies.quote:Op zondag 2 april 2006 20:54 schreef dutchie het volgende:
MeNicole bel voor je gemoedsrust gewoon de vk.
Stoomquote:Op zondag 2 april 2006 19:36 schreef MeNicole het volgende:
Als je 14 weken zwanger bent en je krijgt een klap stoom. Uit het stopcontact gewoon is dat schadelijk voor de kleine?
Dat is maar tegen het einde geloof ik.quote:Op maandag 3 april 2006 07:48 schreef sweaty het volgende:
Zijn er hier ook vrouwen die met 9,5 week nog niets aan hun borsten hebben gemerkt. Ik heb ongeveer 2 weken geleden 2 dagen lang een zeuderig gevoel aan de zijkant gehad, maar sindsdien niet meer, en ze zijn ook nog niet eens gegroeid :-(, komt dit nog wel???? ik wil ook eens een volle cup :-). Ik kan niet echt iets vinden over vrouwen waarbij tijdens de zwangerschap de borsten niet meegegroeid waren.
Héél veel sterkte en ik duim voor je dat de uitslag goed isquote:Op zondag 2 april 2006 10:50 schreef PM-girl het volgende:
Eminem Rulezz, gefeliciteerd!
Neuk, herkenbaar!Ik ben tot 1,5 week terug ook regelmatig misselijk geweest met als afsluiter overgeven, maar dat bleek (gelukkig) door buikgriep te komen en niet door de zwangerschap.
De buikpijn is ook weg en wel nog last van mijn rug/bil, vooral als ik in bed lig.
Mijn buik is nu echt aan t groeien, maar ik ben er momenteel niet zo trots op,dus weet niet of er een buikfoto van maak.
Het aftellen tot woensdag is begonnen
Eerste keer had ik vrij snel wat meer volume (alsmede een duidelijk zichtbaar netwerk aan aderen die de lolo's van bouwstofjes voorzagenquote:Op maandag 3 april 2006 07:48 schreef sweaty het volgende:
Zijn er hier ook vrouwen die met 9,5 week nog niets aan hun borsten hebben gemerkt. Ik heb ongeveer 2 weken geleden 2 dagen lang een zeuderig gevoel aan de zijkant gehad, maar sindsdien niet meer, en ze zijn ook nog niet eens gegroeid :-(, komt dit nog wel???? ik wil ook eens een volle cup :-). Ik kan niet echt iets vinden over vrouwen waarbij tijdens de zwangerschap de borsten niet meegegroeid waren.
Ik was heel onverwacht zwanger, dwars door de pil heen.quote:Op zondag 2 april 2006 07:58 schreef Neuk het volgende:
Ik begin me inmiddels af te vragen hoe andere mensen die onverwacht zwanger worden dit meedelen aan hun ouders en mensen die nabij staan... Iemand tips?
Kijk je wel even uit dat die witte vlekjes niet verder gaan broeien tot een spruwinfectie?quote:Op maandag 3 april 2006 09:33 schreef nanalune het volgende:
hihi, ik heb twee witte vlekkies in mijn bh, nu is officieel het laatse spatje aantrekkelijkheid eraf en ben ik een 'beginnende'melkfabriek...
![]()
Maarre geen gevoeligheid verder , kan erin knijpen en dermee gooienik merk er niets van..supertieties dus!
Ja da's mijn babietje nu. Maar echt rood is Peggy Sue nietquote:Op maandag 3 april 2006 09:34 schreef owlet het volgende:
[..]
P.S. Ben jij dezelfde als van het superlieve rode teckeltje?
Tis niet voor mij zelf. Gelukkig niet. Mijn nicht die heeft die klap gehad. Had ook al gezegd dat ze de vlos moest bellen. Dat wilde ze dus vanmorgen ff doen.quote:Op zondag 2 april 2006 20:54 schreef dutchie het volgende:
MeNicole bel voor je gemoedsrust gewoon de vk. Ik kan er persoonlijk geen zinnig woord over zeggen. Ben je geschrokken?
Hahaha, ik ook ik ook! ik heb gisteren de RAMEN GELAPT (lees je dit, schat?) en de tv gepoetst. Zomaar ineens. Ik dacht "dit kán niet". Vorige week waren ze net zo stoffig, en toen kon het me de bout hachelen, maar nu stapte ik mijn woonkamer binnen, bezag de ramen en ging met de jas nog aan linea recta een emmer vullen om lekker te lappenquote:Op maandag 3 april 2006 11:18 schreef Neuk het volgende:
Ik begrijp opeens wat nestelingsdrang is, geloof ik. Ook ik wil mijn huis op orde hebben en schoon en mooi.
Volgens mij hebben we het daar idd tijdens onze vorige zwangerschapsronde al over gehad: Perineumolie ofzoiets. Ik heb het toen trouwens niet geprobeerd. Maar ja, wie weet helpt het wel.quote:Op maandag 3 april 2006 12:36 schreef dutchie het volgende:
Kennen jullie deze tip trouwens al om de kans op uitscheuren/knippen te verminderen? (dus het is geen wondermiddel, maar het kan helpen)
Vanaf de 7e maand de huid tussen de anus en vagina insmeren met amandelolie. Schijnt zelfs dat Weleda daar een speciale olie voor heeft, maar die naam ben ik even kwijt. Ik ga die amandelolie wel proberen, baat het niet schaadt het niet.
(ik was toch al bezig met vieze praatjes in het Speeltuinbankje, dus ik dacht ach deze kan er nog wel bij)
Die tip kreeg ik destijds ook van de pufjuf. Volgens mij heet dat spul van Weleda Perineumolie. Ik heb het nooit gebruikt en kreeg van de dames hier te horen dat een warm washandje op het moment supreme ook wonderen kan doen. Uiteindelijk heb ik het geen van beiden nodig gehad, maar wat je zegt: baat het niet, schaadt het niet. Oef wat ben ik eigenlijk blij dat ik me over dat soort dingen geen zorgen meer hoef te maken. Wat heb ik daar over gezweet tijdens mijn zwangerschap en allemaal voor niks want meer dan een klein schaafwondje had ik nietquote:Op maandag 3 april 2006 12:36 schreef dutchie het volgende:
Kennen jullie deze tip trouwens al om de kans op uitscheuren/knippen te verminderen? (dus het is geen wondermiddel, maar het kan helpen)
Vanaf de 7e maand de huid tussen de anus en vagina insmeren met amandelolie. Schijnt zelfs dat Weleda daar een speciale olie voor heeft, maar die naam ben ik even kwijt. Ik ga die amandelolie wel proberen, baat het niet schaadt het niet.
(ik was toch al bezig met vieze praatjes in het Speeltuinbankje, dus ik dacht ach deze kan er nog wel bij)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |