Tnx!quote:Op zaterdag 1 april 2006 09:39 schreef Tamea het volgende:Feli B4CO
Wanneer is je vriendin uitgerekend? Ergens in december gok ik?
ze ziet er prachtig uit, maar het is regelmatig moeilijk om daar zelf van overtuigd te zijnquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:59 schreef dutchie het volgende:
Anders doe je het toch gewoon voor jezelf Sugar? Je hoeft toch niet alles hier te laten zien? Dan heb je in ieder geval voor jezelf een vergelijk.
Maar dan nog, is het zo erg?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:44 schreef Ladybos het volgende:
Sjoegje als je maar half zo mooi bent als tijdens je zwangerschap van Marietje (Apie) dan ben je al mooier dan de meeste andere zwangeren dus komop met die buikfoto
![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:44 schreef Ladybos het volgende:
Sjoegje als je maar half zo mooi bent als tijdens je zwangerschap van Marietje (Apie) dan ben je al mooier dan de meeste andere zwangeren dus komop met die buikfoto
![]()
dus wij andere zwangeren zijn niet mooiquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:44 schreef Ladybos het volgende:
![]()
Allemaal normaal!quote:Op zondag 2 april 2006 08:21 schreef Neuk het volgende:
Ik heb de hele dag het gevoel van een heel zware ongesteldheid, al wekenlang (incl. onderrugpijn!). Om de 2 uur heb ik verschrikkelijke honger en dan kan ik wat eten en daarna komt het de hele tijd omhoog. Overgeven hoef ik gelukkig niet maar het lijkt wel of ik mijn eigen buik in de weg zit, of dat iemand anders de baas is over mijn lijf.
Omg, en ik kan echt al in het dikke buikentopic ookSinds ik het zelf echt weet lijkt het wel of het driedubbel zo hard gaat en echt veel eet ik niet eens. Ik lust heel veel opeens niet meer (of het staat me gigantisch tegen en ik denk dat ik er van moet overgeven).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |