abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 april 2006 @ 12:59:22 #226
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36548272
Anders doe je het toch gewoon voor jezelf Sugar? Je hoeft toch niet alles hier te laten zien? Dan heb je in ieder geval voor jezelf een vergelijk.
Maar dan nog, is het zo erg?
Als je niet lacht, ben je dood.
  zaterdag 1 april 2006 @ 13:06:16 #227
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_36548394
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 09:39 schreef Tamea het volgende:
Feli B4CO Wanneer is je vriendin uitgerekend? Ergens in december gok ik?
Tnx!
Tamea: t is mijn vrouw
nog niet bekend, volgende week naar de doctor!
Trotse papa van Eden
  zaterdag 1 april 2006 @ 13:27:47 #228
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_36548954
B4CO en vrouw gefeliciteerd

Xanthe hormonster ik kan soms ook om de kleinste en onzinnigste dingen boos worden maar over t algemeen maken de hormonen die ik heb tijdens de zwangerschap(pen) mij milder, vind t allemaal wel best

qua schoonmaken had ik deze week wel ff poetsdrang, heb heel de keuken aangepakt, plus het dressoir eens een x uitgemest geloof me, dat was nodig en dan nog de badkamer telt niet, doe ik elke week ik wijt het maar aan nesteldrang, ben niet zon poetsert normaal gesproken.
pi_36550563
B4CO en vrouw gefeliciteerd!
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:57:23 #230
24188 Belana
kloon van belana
pi_36551083
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 12:59 schreef dutchie het volgende:
Anders doe je het toch gewoon voor jezelf Sugar? Je hoeft toch niet alles hier te laten zien? Dan heb je in ieder geval voor jezelf een vergelijk.
Maar dan nog, is het zo erg?
ze ziet er prachtig uit, maar het is regelmatig moeilijk om daar zelf van overtuigd te zijn (heb ik ten minste ook last van)
stormy waters...
sailin'
pi_36557351
Mijn vriendin en ik krijgen ook een kindje. Ze is nu 17 weken zwanger. 18 april hebben we de 20 weken echo. We hopen dan te kunnen zien wat het wordt, een jongen of een meisje

Is de kans groot dat ze dan zien wat het wordt ?
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
pi_36557585
Van harte Eminem Rulezz! en welkom hier.
Volgens mij is de kans heel groot dat je met 20 weken kan zien wat het wordt. Als het er goed voor wil gaan liggen tenminste
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_36559983
EminemRulezz gefeliciteerd!

Ik ben de hormonen weer de baas , meteen een stuk gezelliger in huis. Zal ook wel mede komen omdat we elkaar nu niet de hele dag op de lip zitten omdat hij weer aan het werk is de komende dagen. Ben benieuwd hoe het gaat als hij weer zijn vrije dagen heeft.
Ik heb het hartje gehoord met zo'n apparaatje wat ik van een vriendin te leen heb , maar het is nog wel flink zoeken hoor (en soms ook niet te vinden).

Hoe zit het eigenlijk met verven? Mag dat nou wel of niet als je zwanger bent? We willen namelijk Isis kamertje opknappen (heeft lekage gehad) en daarna ook meteen het kamertje van voor Uk.
  zaterdag 1 april 2006 @ 21:13:28 #234
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_36560807
Eminem Rulezz, gefeliciteerd! zoals snoopy al zei.. als de baby een beetje mee wil werken (en de echoscopiste ook) zou je moeten kunnen zien wat 't wordt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_36561982
Wow wat een hoop nieuwe zwangeren. Gefeliciteerd

Je kan wel verven tijdens de zwangerschap, maar niet te lang doorgaan. Of je doet het net zoals ik, je gaat een midweek weg en komt terug in een spik en span geverfde woonkamer Alleen heb ik zelf wel de behang eraf gehaald voor die tijd
pi_36562259
We willen zowiezo nog even wachten tot het weer ook lekker is zodat de ramen lekker open kunnen. Welk soort verf kun je het beste gebruiken? Alles wat op waterbasis is?
pi_36562967
xanthe, met muurverf (latex) kun je wel gewoon zelf verven inderdaad hoor, omdat 't op waterbasis is. al die andere terpentine-verfjes moet je mee oppassen. en voor babymeubels zou ik ook verf op waterbasis gebruiken.
pi_36563134
Sjoegje als je maar half zo mooi bent als tijdens je zwangerschap van Marietje (Apie ) dan ben je al mooier dan de meeste andere zwangeren dus komop met die buikfoto
pi_36563248
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 22:44 schreef Ladybos het volgende:
Sjoegje als je maar half zo mooi bent als tijdens je zwangerschap van Marietje (Apie ) dan ben je al mooier dan de meeste andere zwangeren dus komop met die buikfoto
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 2 april 2006 @ 07:41:33 #240
593 sjak
Juffie Bloem
pi_36570203
quote:
Denk je een beetje aan mijn hormonen ladybos!
Lekker douchen!
  zondag 2 april 2006 @ 07:58:37 #241
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_36570297
In een gezonde misselijkheid post ik ook maar weer eens wat. Na een paar hysterische dagen & heel korte nachten vol gepieker werd het bijna tijd. Bedankt voor alle felicitaties, erg lief en een hart onder de riem. Helaas nog steeds geen afspraak voor een spoedecho, dat kan pas morgen maar wel 3-dubbel zwanger nog steeds. Ik heb zelf het idee dat ik op ruim 8 wk zit.

Zojuist mijn 3e positieve test gedaan (ik weet het, ik ben echt een muts! De eerste positieve test is van 2,5 week terug en toen was ik al geruime tijd over tijd en waren mijn 'tieties' al een maatje groter ).

Het ziet er toch naar uit dat ik het nu echt moet gaan geloven: Ik word wij... Ik kan vrij moeilijk wennen aan dat idee maar begin wel hoop te krijgen en er enthousiast over te worden.

Ik begin me inmiddels af te vragen hoe andere mensen die onverwacht zwanger worden dit meedelen aan hun ouders en mensen die nabij staan... Iemand tips?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  zondag 2 april 2006 @ 08:12:35 #242
593 sjak
Juffie Bloem
pi_36570340
Nuek, er zijn zoveel leuke manieren om te vertellen dat je zwanger bent. Maar als je bang bent voor reacties zou ik het gewoon recht-toe-rechtaan doen. Dan kan de ontvanger de boodschap ook rustig verwerken. Dat zullen sommige ook wel nodig hebben, geef ze ook die ruimte.

Het vele keren testen...ehhh, ik heb er ook drie gedaan, en nog geloof ik niet dat ik zwanger ben

Heb je alle truukjes tegen misselijkheid al geprobeerd? Vla, cola, voor je je bed uitgaat wat eten, pepermuntjes? Die misselijkheid heb ik tot nu toe wel als het meest vervelende van de zwangerschap ervaren, samen met de moeheid vond ik het daardoor in het begion soms zo vreselijk zwaar. Sterkte ermee!
Lekker douchen!
  zondag 2 april 2006 @ 08:21:32 #243
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_36570368
Ik heb de hele dag het gevoel van een heel zware ongesteldheid, al wekenlang (incl. onderrugpijn!). Om de 2 uur heb ik verschrikkelijke honger en dan kan ik wat eten en daarna komt het de hele tijd omhoog. Overgeven hoef ik gelukkig niet maar het lijkt wel of ik mijn eigen buik in de weg zit, of dat iemand anders de baas is over mijn lijf.
Omg, en ik kan echt al in het dikke buikentopic ook Sinds ik het zelf echt weet lijkt het wel of het driedubbel zo hard gaat en echt veel eet ik niet eens. Ik lust heel veel opeens niet meer (of het staat me gigantisch tegen en ik denk dat ik er van moet overgeven).
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  zondag 2 april 2006 @ 09:30:34 #244
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_36570635
quote:
dus wij andere zwangeren zijn niet mooi
  zondag 2 april 2006 @ 10:09:21 #245
11682 Moonah
Jolie femme
pi_36570751
quote:
Op zondag 2 april 2006 08:21 schreef Neuk het volgende:
Ik heb de hele dag het gevoel van een heel zware ongesteldheid, al wekenlang (incl. onderrugpijn!). Om de 2 uur heb ik verschrikkelijke honger en dan kan ik wat eten en daarna komt het de hele tijd omhoog. Overgeven hoef ik gelukkig niet maar het lijkt wel of ik mijn eigen buik in de weg zit, of dat iemand anders de baas is over mijn lijf.
Omg, en ik kan echt al in het dikke buikentopic ook Sinds ik het zelf echt weet lijkt het wel of het driedubbel zo hard gaat en echt veel eet ik niet eens. Ik lust heel veel opeens niet meer (of het staat me gigantisch tegen en ik denk dat ik er van moet overgeven).
Allemaal normaal!
Ik heb ook wekenlang ongesteldheidsbuikpijn gehad, kon daarom ook absoluut niet geloven dat ik zwanger zou zijn. In het begin lustte ik níets, ik heb mezelf moeten dwingen om iets binnen te krijgen (vnl. yoghurt met roosvicee en fruit). En die buik.... ik voelde me met 3 weken al 3 maanden zwanger! Darmen zetten oiv hormonen op. Bij mij vooral 's avonds.

Maar Nuek, het gaat allemaal wennen! En ik hoop voor je dat die misselijkheid overgaat. Ik heb er gelukkig bijna geen last van.
Al moest ik gisteren ineens overgeven, heel raar, voor het eerst in 12 weken dus...

Oh, en over dat vertellen. Het lijkt mij het prettigst als je wacht tot je zelf wat rustiger bent bij het idee dat je een kindje gaat krijgen. Als je de echo hebt gezien dan zal het allemaal wat minder onwerkelijk worden. Echt, je bent op slag verliefd!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
  zondag 2 april 2006 @ 10:50:02 #246
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_36571117
Eminem Rulezz, gefeliciteerd!

Neuk, herkenbaar!Ik ben tot 1,5 week terug ook regelmatig misselijk geweest met als afsluiter overgeven, maar dat bleek (gelukkig) door buikgriep te komen en niet door de zwangerschap.
De buikpijn is ook weg en wel nog last van mijn rug/bil, vooral als ik in bed lig.

Mijn buik is nu echt aan t groeien, maar ik ben er momenteel niet zo trots op,dus weet niet of er een buikfoto van maak.
Het aftellen tot woensdag is begonnen
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_36571233
Jemig zeg.... de rij wordt flink aangevuld de laatste paar dagen! (Gelukkig wel ónder mij! )
Welkom alle nieuwe zwangeren en gefeliciteerd!

Ik ben inmiddels al vreselijk aan het aftellen! 36 weken en 3 dagen nu!
Blijf kwaaltjes houden waar ik niet goed raad mee weet en ongerustheid is daarbij snel aanwezig na alles wat er gebeurd is. Had maandag laatste pillen tegen de afwijkende leverfunctie/zwangerschapsjeuk geslikt, maar de jeuk was vanaf donderdag weer ondraagbaar, heb er de hele nacht niet van geslapen en mezelf helemaal opengekrabt. Na een belletje naar het ziekenhuis kon ik meteen weer nieuwe medicijnen ophalen gelukkig... Dinsdag worden mijn bloedwaarden opnieuw gemeten en heb ik een nieuwe controleafspraak. En vanaf vrijdag mag ik eindelijk bevallen!!! Ik hoop dat dat dan ook niet lang meer duurt, want na alle fratsen zal ik blij zijn als ik Ukkie veilig en wel in mijn armen heb. Bovendien gaat mijn buik steeds meer pijn doen, lijkt wel of Ukkie er elk moment doorheen kan donderen, zoveel spanning staat er op.
  zondag 2 april 2006 @ 12:52:37 #248
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36573918
Jeetje nu wordt het lijstje wel heeeeel erg lang. Ik kan het zo gauw niet meer bij houden. Maar alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd en welkom!

Mammietje, wat ga je hard zeg! Nog even en we kunnen weer F5-en hier.

Hier een gigantische bloeduitstorting van het bloedprikken van afgelopen donderdag. Gelukkig is het geen blote armen-weer.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 2 april 2006 @ 16:30:03 #249
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_36580871
Mammietje wat gaat dat snel hey! Nog even en je hebt meldplicht

gefeliciteerd EminemRulezz! Welkom!!

Vanmorgen moest ik om half tien de trein hebben en werd 5 voor negen wakker, met als gevolg dat ik als een razende de trap afren en de laatse 4 of 5 treden op mijn billen doe!
Ik zat beneden op de grond en een razendsnelle inspectie vertelde me dat ik enkel mijn kont beurs heb.
Nou ja, dat ritje utrecht en weer terug zat dus niet lekker , en pas toen ik beebie voelde bewegen ben ik wat rustiger geworden.
Ineens ben ik me er dan zo van bewust dat het op dit moment niet alleen mijn lichaam is, maar ook die van beebie... en mja.. das is best een verantwoordelijkheid..
pi_36581723
Iedereen van harte gefeliciteerd, mén wat een lange rij zwangeren zeg

Maar toch nog even in het bijzonder: Moonah wat is het toch nog snel gegaan zeg, van harte meid!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')