dus wij andere zwangeren zijn niet mooiquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:44 schreef Ladybos het volgende:
Sjoegje als je maar half zo mooi bent als tijdens je zwangerschap van Marietje (Apie) dan ben je al mooier dan de meeste andere zwangeren dus komop met die buikfoto
![]()
Allemaal normaal!quote:Op zondag 2 april 2006 08:21 schreef Neuk het volgende:
Ik heb de hele dag het gevoel van een heel zware ongesteldheid, al wekenlang (incl. onderrugpijn!). Om de 2 uur heb ik verschrikkelijke honger en dan kan ik wat eten en daarna komt het de hele tijd omhoog. Overgeven hoef ik gelukkig niet maar het lijkt wel of ik mijn eigen buik in de weg zit, of dat iemand anders de baas is over mijn lijf.
Omg, en ik kan echt al in het dikke buikentopic ookSinds ik het zelf echt weet lijkt het wel of het driedubbel zo hard gaat en echt veel eet ik niet eens. Ik lust heel veel opeens niet meer (of het staat me gigantisch tegen en ik denk dat ik er van moet overgeven).
Dat is uiteraard het beste advies.quote:Op zondag 2 april 2006 20:54 schreef dutchie het volgende:
MeNicole bel voor je gemoedsrust gewoon de vk.
Stoomquote:Op zondag 2 april 2006 19:36 schreef MeNicole het volgende:
Als je 14 weken zwanger bent en je krijgt een klap stoom. Uit het stopcontact gewoon is dat schadelijk voor de kleine?
Dat is maar tegen het einde geloof ik.quote:Op maandag 3 april 2006 07:48 schreef sweaty het volgende:
Zijn er hier ook vrouwen die met 9,5 week nog niets aan hun borsten hebben gemerkt. Ik heb ongeveer 2 weken geleden 2 dagen lang een zeuderig gevoel aan de zijkant gehad, maar sindsdien niet meer, en ze zijn ook nog niet eens gegroeid :-(, komt dit nog wel???? ik wil ook eens een volle cup :-). Ik kan niet echt iets vinden over vrouwen waarbij tijdens de zwangerschap de borsten niet meegegroeid waren.
Héél veel sterkte en ik duim voor je dat de uitslag goed isquote:Op zondag 2 april 2006 10:50 schreef PM-girl het volgende:
Eminem Rulezz, gefeliciteerd!
Neuk, herkenbaar!Ik ben tot 1,5 week terug ook regelmatig misselijk geweest met als afsluiter overgeven, maar dat bleek (gelukkig) door buikgriep te komen en niet door de zwangerschap.
De buikpijn is ook weg en wel nog last van mijn rug/bil, vooral als ik in bed lig.
Mijn buik is nu echt aan t groeien, maar ik ben er momenteel niet zo trots op,dus weet niet of er een buikfoto van maak.
Het aftellen tot woensdag is begonnen
Eerste keer had ik vrij snel wat meer volume (alsmede een duidelijk zichtbaar netwerk aan aderen die de lolo's van bouwstofjes voorzagenquote:Op maandag 3 april 2006 07:48 schreef sweaty het volgende:
Zijn er hier ook vrouwen die met 9,5 week nog niets aan hun borsten hebben gemerkt. Ik heb ongeveer 2 weken geleden 2 dagen lang een zeuderig gevoel aan de zijkant gehad, maar sindsdien niet meer, en ze zijn ook nog niet eens gegroeid :-(, komt dit nog wel???? ik wil ook eens een volle cup :-). Ik kan niet echt iets vinden over vrouwen waarbij tijdens de zwangerschap de borsten niet meegegroeid waren.
Ik was heel onverwacht zwanger, dwars door de pil heen.quote:Op zondag 2 april 2006 07:58 schreef Neuk het volgende:
Ik begin me inmiddels af te vragen hoe andere mensen die onverwacht zwanger worden dit meedelen aan hun ouders en mensen die nabij staan... Iemand tips?
Kijk je wel even uit dat die witte vlekjes niet verder gaan broeien tot een spruwinfectie?quote:Op maandag 3 april 2006 09:33 schreef nanalune het volgende:
hihi, ik heb twee witte vlekkies in mijn bh, nu is officieel het laatse spatje aantrekkelijkheid eraf en ben ik een 'beginnende'melkfabriek...
![]()
Maarre geen gevoeligheid verder , kan erin knijpen en dermee gooienik merk er niets van..supertieties dus!
Ja da's mijn babietje nu. Maar echt rood is Peggy Sue nietquote:Op maandag 3 april 2006 09:34 schreef owlet het volgende:
[..]
P.S. Ben jij dezelfde als van het superlieve rode teckeltje?
Tis niet voor mij zelf. Gelukkig niet. Mijn nicht die heeft die klap gehad. Had ook al gezegd dat ze de vlos moest bellen. Dat wilde ze dus vanmorgen ff doen.quote:Op zondag 2 april 2006 20:54 schreef dutchie het volgende:
MeNicole bel voor je gemoedsrust gewoon de vk. Ik kan er persoonlijk geen zinnig woord over zeggen. Ben je geschrokken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |