Daar doelde ik op. Bij Sjors heeft het precies hetzelfde effect.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
maar als ze het vast heeft dan heeft ze zo'n bolle kop.![]()
Oh.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Daar doelde ik op. Bij Sjors heeft het precies hetzelfde effect.
ik hoop dat hij voorlopig nog 3 seizoenen in coma ligt, lekker rustig.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:58 schreef suus21 het volgende:
wat gaat er met Ludo gebeuren? Hij mag echt niet een mongool worden ofzo na die coma...
Hij is wel succesvolquote:Op woensdag 5 april 2006 19:10 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik hoop dat hij voorlopig nog 3 seizoenen in coma ligt, lekker rustig.
wat hebben jullie toch allemaal met die Ludo. die vent is zo niet cool.
Met betrekking tot Florien dus.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:15 schreef TrenTs het volgende:
Het kan best zijn dat ze hem gepijpt heeft en het onder haar tong bewaard heeft en daarna ingebracht om hem te claimen.
Nou, met deze overtuigende monoloog uit het hart...quote:Op woensdag 5 april 2006 20:26 schreef pberends het volgende:
Net of Nina's liefde voor Morris nog jaren doorgaat.
Morris was niet veel overtuigenderquote:Op woensdag 5 april 2006 20:27 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nou, met deze overtuigende monoloog uit het hart...
Acteerprestaties zijn nooit een vereiste geweest om mee te doen daar.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:27 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Morris was niet veel overtuigender
ik vind het niet echt iets schokkends.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:35 schreef TrenTs het volgende:
Nou dat-ie sigaretten smokkelt was op zich wel te verwachten.
Ik vond Busman toch beter klinkenquote:Op donderdag 6 april 2006 09:55 schreef waterreus23 het volgende:
Bloemers
![]()
Mag van mij wel een grotere rol krijgen, zijn jasje gaat nauwlijks meer dicht![]()
Eensquote:Op donderdag 6 april 2006 12:45 schreef Nielsch het volgende:
Hmm, die Don Vito gaat vast nog wel iets meer doen dan alleen sigaretten smokkelen. En Bing moet gewoon Florien gaan ballen in plaats van steeds maar weer terug te keren bij die zeikerige Sjors.
Sjors lijkt wel op een persoon uit de jaren 50 met die dikke ronde witte oorbellen van haar.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:45 schreef Nielsch het volgende:
Hmm, die Don Vito gaat vast nog wel iets meer doen dan alleen sigaretten smokkelen. En Bing moet gewoon Florien gaan ballen in plaats van steeds maar weer terug te keren bij die zeikerige Sjors.
Eenschquote:Op donderdag 6 april 2006 14:42 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Sjors lijkt wel op een persoon uit de jaren 50 met die dikke ronde witte oorbellen van haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |