ze voelt zich heel watquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:20 schreef pberends het volgende:
Wat doet hij hier... wat doet zij hier... wat doet Frits hier?
Ludo is tof! Hij heeft dus echt de meest briljante uitspraken tegen mensen, geweldig personage.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:47 schreef T1andonly het volgende:
Ik hoop dat Ludo weer gewoon opknapt en helemaal de man is in Meerdijk
Dat viel me ook al op.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:24 schreef pberends het volgende:
Maar de beelden van Frits in bad zijn toch ook nieuw, hij had wel een ouwe verlepte kop...
Het stond tien jaar geleden dus nog niet vastquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op.
Maar ja, het is ook wel logisch, aangezien dit een heel andere scène is dan tig jaar geleden.
Iddquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:46 schreef Canisfire het volgende:
Jammer dat wiet geen vaste rol is geworden opzich.
Dat klopt nog ook.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:38 schreef pberends het volgende:
Ah, nu gaat Jef ook aan de alcohol met Dennis.
Je weet nooit of zo'n bijbel nog van pas komt... al is het maar om Sjors er een doodsklap mee te geven. Passende straf voor dat vervelende kind.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:13 schreef pberends het volgende:
Jack wil de bijbel als appeltje voor de dorst zeker...
Dat zei hij helemaal niet, ik heb net de DVD afgedraaid, hij zegt:quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:45 schreef Canisfire het volgende:
Naja zeg. In het oude filmpje zegt frits duidelijk '' Ey wat leuk om je te zien .
En ''Dat mag niet''
Dat heb ik nu niet gehoord
Van Amstel heette ie de vorige keer toch?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:34 schreef Frey het volgende:
Waarom heette die bolle detective nou ineens weer Bloemers? Bij het klooster heette hij Busman.
Als je weer op die gast doelt van die bierreclames, dat was een hele andere detective die jaren geleden meedeed.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Van Amstel heette ie de vorige keer toch?
Het was een grapje.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Als je weer op die gast doelt van die bierreclames, dat was een hele andere detective die jaren geleden meedeed.
Jammer jaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:16 schreef Beaudien het volgende:
Dus Hans verdwijnt achter de tralies en dat is weer excit Casper...................![]()
Die zaak is toch zeker wel verjaard? De moord is in soapjaren 20 jaar geleden ofzo...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:16 schreef Beaudien het volgende:
Dus Hans verdwijnt achter de tralies en dat is weer excit Casper...................![]()
En Casper heeft nu de mogelijkheid om weer terug te keren als Hans.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Gelukkig zagen we hem ook nog een keer als Frits![]()
Ik had ook zoiets van: is dit het nou?quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:34 schreef Neuralnet het volgende:
Ze hadden niet aan de klassieker "TV in bad" moeten komen. Het voegde niks toe.
Bron: http://gtstrules.web-log.nl/quote:Wij kunnen als eerste zeggen dat Anita niet alleen naar Meerdijk komt. Ook keert Job Zonneveld terug naar Meerdijk. De rol word weer gespeeld door Daan Roelofs. Die al eerder van mei 2002 tot februari 2003 de rol speelde. Anita en Job staan ook alvast bij de huidige cast.
© Daan Roelofs Fanclub
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Laura zei vandaag dat Dennis met z'n alcoholprobleem nog voor ongelukken zou gaan zorgen...
Zomercliffhanger? :
Arnie Alberts, de verloren (nep)zoon, keert na jaren weer terug in Meerdijk. Op weg naar huize Selmhorst wordt hij echter aangereden door een dronken Dennis Teutman... Arnie wordt in kritieke toestand opgenomen in het AZM. Zal hij het overleven? En zo ja, hoeveel operaties zullen er dan nodig zijn om z'n gezicht weer enigszins toonbaar te maken? Zullen Robert en Laura Dennis ooit kunnen vergeven of is hij hun zoon niet meer? Zal Dennis net als Robert de drank voorgoed afzweren of stapt hij over op coke?
Vergeet niet dat ie altijd al gepest werd!!!!!!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:01 schreef pberends het volgende:
Om voor die conversatie nou je broer te vermoorden... zwak filmpje.
Dus een reden voor moordquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:05 schreef Rahl het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ie altijd al gepest werd!!!!!!!
![]()
Hansquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:49 schreef tessie het volgende:
En wie was die onverwachte gast??
Was een beetje flauw.quote:
Ow... das idd een beetje flauw ja...quote:
Wiet is terug naar de inrichting. Ze vond het ineens het beste wat Sjors voor haar had gedaan.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:04 schreef tessie het volgende:
[..]
Hoe is wiet eruit gegaan bijvoorbeeld?
Eh... ok... apart..quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wiet is terug naar de inrichting. Ze vond het ineens het beste wat Sjors voor haar had gedaan.![]()
ik kan hem helemaal niet meer herinneren hoe ie er uitzag.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:12 schreef Heleen17 het volgende:
Ik hoop niet dat Job terug komt. Alleen als de eerste Job komt, maar die andere was zo slecht!
Job "De Sliert" Zonneveldquote:
De eerste job is okequote:Op zaterdag 1 april 2006 14:12 schreef Heleen17 het volgende:
Ik hoop niet dat Job terug komt. Alleen als de eerste Job komt, maar die andere was zo slecht!
quote:Het verhaal rondom Daan Roelofs was inderdaad een 1 april grap. De 1 april grap is wel geslaagd want diverse logs namen het over en op een aantal verschillende forums zaten ze al lekker te discussiëren over de comeback van Job Zonneveld. Job blijft dus gewoon lekker in Australië samen met zijn vader Rik. Job is inmiddels ook al weer terug gezet bij Ex-Personages.
I don't care.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 april 2006 15:25 schreef Cheesecake het volgende:Da's echt dom ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Wiet verlaat Meerdijk:quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:13 schreef pberends het volgende:
Dorothea moet karaoke gaan doen in de Koning:
* pberends is playing Missy Elliott - Get Your Freak On
Dan had ik toch liever Teun gezien.quote:Op zondag 2 april 2006 15:55 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik wel
Ik had Daan best nog wel een keer willen zien![]()
Dat was een 1 april grap. Inmiddels is Daan (Job) al weer terug geplaatst naar ex-personages.quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:42 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wij kunnen als eerste zeggen dat Anita niet alleen naar Meerdijk komt. Ook keert Job Zonneveld terug naar Meerdijk. De rol word weer gespeeld door Daan Roelofs. Die al eerder van mei 2002 tot februari 2003 de rol speelde. Anita en Job staan ook alvast bij de huidige cast.
© Daan Roelofs Fanclub
Bron: http://gtstrules.web-log.nl/
kijk eens iets beterquote:Op zondag 2 april 2006 17:04 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Dat was een 1 april grap. Inmiddels is Daan (Job) al weer terug geplaatst naar ex-personages.
quote:Op zondag 2 april 2006 15:25 schreef Cheesecake het volgende:Slim dat komt ook nooit uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Chequote:Op zondag 2 april 2006 19:03 schreef Alieda1984 het volgende:
Ik vond Job zowiezo geen leuk personage dus laat hem ook maar lekker wegblijven.
Van mij mag Che wel terug komen.
Inderdaad. Aan het begin was het echt een heel mooi meisje. Ze is er wel op achteruit gegaan, maar ik vind haar nog steeds erg knapquote:Op zondag 2 april 2006 20:33 schreef Woelli het volgende:
Sjors was in begin veel knapper
Ze is wat nochalanter geworden![]()
Ik ben toch hetro dus val toch echt meer op mannenquote:Op maandag 3 april 2006 13:58 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Inderdaad. Aan het begin was het echt een heel mooi meisje. Ze is er wel op achteruit gegaan, maar ik vind haar nog steeds erg knap![]()
Zo is het maar net!quote:Op maandag 3 april 2006 16:18 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik ben toch hetro dus val toch echt meer op mannen![]()
Geef mij Jack maar![]()
Kon slechter, maar ook beterquote:
Toen keek-ie echt of 'r een bout dwars zat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |