quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:12 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat waren Tong80's eerste woordjes ook alweer?
welke bekende fokker bedoel je dan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:10 schreef martinlutherking het volgende:
Toen onze dWc_RuffRyder nog een newbie was, poste hij vaak 'Ik snap het niet meer.' Dat was grappig.![]()
Wat kan jij je nog herinneren?
Goed topic, al zeg ik het zelf.![]()
Ik moet niets, ik post geheel op vrijwilige basisquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:15 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Doe wat je moet doen!![]()
een user id hebben onder de 5000quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:24 schreef Geitesollewok het volgende:
Wat moet je eigenlijk doen om newbie-af te worden?
Wie? Wie deed dat?quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:22 schreef Jordy-B het volgende:
Zeiken over het ontbreken van een FAQ... en vervolgens zeiken dat newbies de FAQ niet lazen...
Dat vind jij ook pas sinds kort, zekerquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:46 schreef renz0r het volgende:
Newbie af is wanneer je over 10.000 posts hebt
quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:46 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat vind jij ook pas sinds kort, zeker.
grappenmakerquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:46 schreef renz0r het volgende:
Misschien moet je eens een eigen mening krijgen, in plaats van je blind staren op wat "oldbie Fok!" zegt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:47 schreef renz0r het volgende:
Toevallig wel, dit is een paar keer gezegd.
Nope, 10.000 volledig mee eensquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:53 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een eigen mening krijgen, in plaats van je blind staren op wat "oldbie Fok!" zegt.
Het is een idee. Zomaar een gek plannetje, hè.
Ik heb 2433 posts in ruim 4 jaar. Dus ik heb nog zo'n 13 jaar te gaan, voordat ik van mijn newbie status af benquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:46 schreef renz0r het volgende:
Newbie!quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:14 schreef Kleine_Terrorist het volgende:
Is een newbie zoiets als een moderator?
ik, onder andere...quote:
Jaah Dat is toch wel de ultieme newbie uitspraakquote:
dWc_ wil ieder goed topique dat merendeels uit plaatjes bestaat veelal bestempelen als een TTT.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:10 schreef martinlutherking het volgende:
Toen onze dWc_RuffRyder nog een newbie was, poste hij vaak 'Ik snap het niet meer.' Dat was grappig.![]()
Wat kan jij je nog herinneren van een ex-nebwbie?
Goed topic, al zeg ik het zelf.![]()
True.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:04 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
dWc_ wil ieder goed topique dat merendeels uit plaatjes bestaat veelal bestempelen als een TTT.
Verder zoekt deze knul de hele 49lijst af om in ieder topique iemand te quoten met "" of
!.
Dan ben ik dus ook nog een newbie!quote:
Verrek, dat kan ik me nog herinneren. Het betrof trouwens een userreview. Met als conclusie: Braun is tof.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
True.
Toen ik nog een newbie was had ik een usericon met een Duitse vlag en bijpassende soldaat. Ik hield mij vooral op in VBL en lurkte graag in B&H. De eerste keer dat ik merkte dat ONZ eigenlijk mijn echte roeping was, was die keer dat FF een topic over de newbie - BrauN - maakte, met de TT: "BrauN is tof!" of iets dergelijks.
Ja dat weet ik nogquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
True.
Toen ik nog een newbie was had ik een usericon met een Duitse vlag en bijpassende soldaat. Ik hield mij vooral op in VBL en lurkte graag in B&H. De eerste keer dat ik merkte dat ONZ eigenlijk mijn echte roeping was, was die keer dat FF een topic over de newbie - BrauN - maakte, met de TT: "BrauN is tof!" of iets dergelijks.
En? Flink gehuild in FB toen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:24 schreef Snakey het volgende:
Ik heb héél lang gelurkt, en toen ik na een jaar m'n eerste post durfde te plaatsen was het topic dicht.![]()
Dat was het inderdaad! Een user-review!quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:19 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Verrek, dat kan ik me nog herinneren. Het betrof trouwens een userreview. Met als conclusie: Braun is tof.
Hahaha ,nooit gedacht dat jij zo onzeker kon zijn.Ik ken je niet anders dan zoals je nu altijd bent.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:24 schreef Snakey het volgende:
Ik heb héél lang gelurkt, en toen ik na een jaar m'n eerste post durfde te plaatsen was het topic dicht.![]()
http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif =quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:00 schreef nielsgeode het volgende:
Ik vind mezelf geen n00b meer
maar wat is 14.gif nou eigenlijk??
de ironiequote:Op donderdag 30 maart 2006 14:00 schreef nielsgeode het volgende:
Ik vind mezelf geen n00b meer
maar wat is 14.gif nou eigenlijk??
Welkom op FOK!quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:23 schreef martinlutherking het volgende:
Jullie verneuken mijn geniale topic.![]()
Je zit in een.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:12 schreef Geitesollewok het volgende:
ohja, wat is een TTT? Nu ik me toch in een n00b-topic bevind..
ONZIN TopTipTopic!quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:12 schreef Geitesollewok het volgende:
ohja, wat is een TTT? Nu ik me toch in een n00b-topic bevind..
Kutnoob.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:43 schreef Geitesollewok het volgende:
[..]
Ooh, oke bedankt. Nu ben ik newbie-af. Thx!
Het gaat hier om bekende fokkersquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:25 schreef Boeman het volgende:
een van mn 1e ava's
[afbeelding]
toen was ik nog schattig
Ik was het zelf ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:54 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Jouw UI was eerst blauwer.
Ik ben dan wel benieuwd naar wie je bent met je grote waffel.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:59 schreef Geitesollewok het volgende:
[..]
zegt een blink182 fanaat!![]()
OK, ik ben beetje n00b nog dan
Hoezo?quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:00 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ik ben dan wel benieuwd naar wie je bent met je grote waffel.
hendig sjiek?quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:30 schreef faberic het volgende:
Wat waren de eerste kreetjes van maikuuul?
wat interessante topics openen, of via intelligente quotes de FOK© geschiedenis in gaanquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:50 schreef Daklem het volgende:
[..]
wat interessante topics openen, of via intelligente quotes de FOK© geschiedenis in gaan![]()
![]()
of een geniale avatar hebben, waar je al posts van te voren aan te herkennen bentquote:
zoals mijn geile kont-avatarquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:56 schreef Daklem het volgende:
[..]
of een geniale avatar hebben, waar je al posts van te voren aan te herkennen bent![]()
*shit, mijn avatar is pleitos..![]()
![]()
![]()
Lekker kontje heb jequote:Op donderdag 30 maart 2006 20:28 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
zoals mijn geile kont-avatar
Ging bij mij vrijwel het zelfde!quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:24 schreef Snakey het volgende:
Bij deze poep ik even terug op Tonks.quote:jij komt mijn strot uit teringnewbie
Wie niet?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |