abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 november 1999 @ 20:03:00 #1
735 U.P.
Wat nou Newbie?
pi_141261
Mensen, Doe Maar is weer bij elkaar. Ze zijn oud geworden, maar ze hebben er weer zin in. Zouden ze eigenlijk niet lekker achter de begonia's moeten blijven zitten?
need i say more...

maandag 1 november 1999 @ 23:52:00 #2
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_141262
Deed maar
  dinsdag 2 november 1999 @ 00:42:00 #3
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_141263
kheb er zin in.. zaterdag meteen kaartjus kopen voor het concert...
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  Admin dinsdag 2 november 1999 @ 01:54:00 #4
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_141264
Ik ook hoor !
Dit is nostalgie ten top !
Ik hoop wel dat ze gewoon oude nummers spelen en niet vinden dat ze ineens nieuw materiaal moeten gaan spelen !
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 2 november 1999 @ 02:13:00 #5
68 Idéfix
Gewoon een hond
pi_141265
Het concert zal voornamelijk uit oude liedjes bestaan en de cd uit nieuwe liedjes...
Look, no bigger than a chestnut, but he eats as if his siesta depended on it![br]It's time to unlearn a few things, and learn a bunch of new things.
  dinsdag 2 november 1999 @ 02:27:00 #6
81 JayTaph
pi_141266
Zeer benieuwd in ieder geval.. Na jarenlang uitgelachen te worden voor mijn DoeMaar CD's in me auto eindelijk erkenning ;-)))

Poll: Favo Nummers?

1. Bella Donna (gewoon geweldig)
2. Smoorverliefd (ook weer geweldig in Abeltje)
3. Doris Day (gewoon goed)
4. Dansen met Alice (geweldige bas-partij)
5. Heroine

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  dinsdag 2 november 1999 @ 09:11:00 #7
735 U.P.
Wat nou Newbie?
pi_141267
Is het niet juist het probleem, dat ze nieuwe nummers gaan spelen? De oude nummers zijn erg goed, zonder twijfel. Maar slaan de nieuwe nummers nog wel aan, er zijn namelijk wel een paar generaties overgeslagen nu.
Denk je dat ze ook nu nog aanslaan bij de jongeren?
need i say more...

pi_141268
Hebben ze nieuwe nummers gemaakt dan, is het niet zo dat ze eenmalig bij elkaar komen voor twee concerten in Ahoy? Om eerlijk te zijn zie ik zie toch liever spelen in de wat kleinere tentjes, zoals een Paradiso of Melkweg, vind ik ook wat intiemer/persoonlijker en leuker voor de echte "Die Hards" onder ons die nog steeds zwaar fan van Doe Maar zijn.

Ook ik loop wel eens mijn lul achterna met een lekker nederwietje in mijn hoofd

pi_141269
Kan ik mijn buttons en kaftpapier al weer uit de kast halen????
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  woensdag 3 november 1999 @ 13:33:00 #10
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_141270
Ik vind het geweldig, ik heb hier 15 jaar op gewacht! Ik mocht van mijn moeder niet naar het afscheidsconcert op 14 april 1984 (ze vond me te jong en er stonden altijd van die vreselijke verhalen in de krant over flauwgevallen en platgedrukte meisjes). Ik heb het m'n moeder nooit echt kunnen vergeven......

Ik weet zeker dat ik een concert van ze ga bezoeken volgend jaar! Of het nu in Ahoy, Melkweg, Paradiso of waar dan ook gehouden wordt (is Paradiso trouwens zoveel kleiner dan Ahoy?), ik ga zeker!!! Wie gaat er ook?

Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
pi_141271
Nieuwe nummers van deze mannen zou ik niet bij voorbaat afschrijven. Allemaal namelijk nog behoorlijk bezig geweest binnen de muziek en niet onverdienstelijk. Vrienten een hele tijd geleden nog gezien in The Magnificent Seven en dat was toch erg goed (o.a. met Fay Lovski (<-goed gespeld?) en Harry Belafante als ik me niet heel sterk vergis).
  woensdag 3 november 1999 @ 22:18:00 #12
68 Idéfix
Gewoon een hond
pi_141272
Op het moment dat ze gestopt waren (op hoogtepunt van hun carriere) hadden ze nog veel nummers in de maak liggen. Deze nummers brengen ze dus nu op cd uit...
Look, no bigger than a chestnut, but he eats as if his siesta depended on it![br]It's time to unlearn a few things, and learn a bunch of new things.
pi_141273
Waarom zouden ze speciaal voor de nieuwe generatie muziek maken ? genoeg overblijvers van 15 jaar geleden om toch weer lekker wat geld te verdienen . Iedere fan van 20 jaar of jonger is gewoon mooi meegenomen voor ze .
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 november 1999 @ 19:50:00 #14
862 Arcee
Look closer
pi_141274
quote:
Nieuwe nummers van deze mannen zou ik niet bij voorbaat afschrijven. Allemaal namelijk nog behoorlijk bezig geweest binnen de muziek en niet onverdienstelijk.

Precies. Het zijn allemaal gewoon ontzettend goeie muzikanten.

quote:
Op het moment dat ze gestopt waren (op hoogtepunt van hun carriere) hadden ze nog veel nummers in de maak liggen. Deze nummers brengen ze dus nu op cd uit...

Precies! Wat een ontzettend mooi vooruitzicht. Een hele CD vol met nieuwe nummers met de typische Doe Maar sound. Ik hoop van harte dat ze dat gaan doen.

quote:
Poll: Favo Nummers?

Leuk! Goed, daar komt-ie.

1. Is Dit Alles. Absolute klassieker: het ritme, het fantastische trompetwerk van Belinfante, het heerlijke toetsenintermezzo en de erg goeie tekst ("en leven trouw het leven van zovelen", zo is het precies).
2. Nederwiet. Ontzettend origineel nummer met een fantastische tekst. Wederom een hoofdrol voor de trompet.
3. Pa. Typisch Vrienten en gewoon een steengoed nummer.
4. Bella Donna. Vrienten en Jansz kregen wel alle aandacht maar Hendriks kon er ook wat van. Wat een fantastisch stukje gitaarwerk.
5. Doe Maar Net Alsof Je Neus Bloedt. Ongelooflijk mooi intro. Wat een opbouw.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 6 november 1999 @ 11:35:00 #15
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_141275
Ik heb kaarten voor Doe Maar!!!!!
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
  zaterdag 6 november 1999 @ 12:26:00 #16
81 JayTaph
pi_141276
Jaaaah..

zaterdag 13 mei in de 1ste ring ;-)))))

zaterdag 6 november 1999 @ 13:12:00 #17
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_141277
Ik heb kaarten voor 9 mei (veldkaarten).

Bij ons op het Postkantoor stond de eerste fan er al om half 12 gisteravond. Ik was er zelf om 8 uur vanochtend.

Maar het klopt dus wel dat er toch 8 concerten komen? Ik heb kaarten voor het 5e concert. Ook ben ik benieuwd of er iemand weet wanneer het uitverkocht is (hoe laat), want bij ons waren er om half 11 al 4 concerten uitverkocht en de 5e bijna, terwijl de verkoop om 10 uur begon.

Allemaal tot ziens op 9 mei!!!!

zaterdag 6 november 1999 @ 13:33:00 #18
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_141278
Ik lees net zelf op een Doe Maar-site dat nu alle 8 concerten uitverkocht zijn. Dus dat zal rond 1 uur gebeurd zijn.
  zondag 7 november 1999 @ 13:29:00 #19
566 mobro
mostly reader
pi_141279
ik ben dus niet zo gelukkig dat ik in het bezit ben gekomen van een kaartje
en dat terwijl ik er net zo,n zin in had , blijft toch jeugd sentiment he
ik had om 5 voor 10 iemand van de ticketservice aan de telefoon en die zei"ik kan er tot 10 uur als de verkoop begint niet bij vanwege een tijdslock" ik mocht niet blijven hangen en heb vervolgens bijna aan een stuk doorgebeld maar kwam er tot 1 uur niet meer door heen, toen was het helaas al uitverkocht.
nu belissen ze maandag (bandleden en mojo ) of er nog meer concerten komen.
ik lach me dood want er zijn een heleboel mensen geweest die grote hoeveelheden kaarten hebben gekocht om die voor enorme prijzen te gaan verkopen(heb ze al gezien voor 400,-), wat waarschijnlijk niet meer lukt als er nog meer concerten bijkomen!
dus misschien kan ik het na maandag nog eens proberen
dus misschien tot bij doe maar
pi_141280
Ik kan waarschijnlijk begin mei niet, dus stond niet in de rij zaterdag... Maar het feit dat ze nu al volgeboekt staan tot half mei doet me hopen op meer... Of anders een try-out in Paradiso???!!! (zal ook wel zo uitgekocht zijn )

Anyway, mijn Doe Maar top 5:

1. Doe maar net alsof ('t ultieme Doe Maar nummer: Je ziet in je krantje dat het allemaal uit de hand loopt)
2. Hé hé
3. Nederwiet
4. De laatste keer
5. Het leven gaat door

En buiten mededinging : Henny Vrienten's "Geen ballade" (Een tijger is geen tijger als 'ie tam is)

Oh, en by the way... die kleurtjes in m'n plaatje had ik al een maandje ofzo Wel met Doe Maar in m'n achterhoofd...

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 07 November 1999).]

maandag 8 november 1999 @ 20:48:00 #21
566 mobro
mostly reader
pi_141281
YES het is me gelukt ik heb toch nog kaarten weten te bemachtigen!!!!
ik ga nu op 2 mei (staanplaats kaarten zijn er in tegenstelling tot de berichten zaterdag nog wel te krijgen via de ticketlijn Tel 0900 300 1250 voor bijna alle concerten ) en dat is geen geintje!ik hoop dat er zo nog meer mensen kunnen gaan die er net als ik vanuit gingen dat het niet meer kon
tot op 2 mei dan maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')