Poll: Favo Nummers?
1. Bella Donna (gewoon geweldig)
2. Smoorverliefd (ook weer geweldig in Abeltje)
3. Doris Day (gewoon goed)
4. Dansen met Alice (geweldige bas-partij)
5. Heroine
Ook ik loop wel eens mijn lul achterna met een lekker nederwietje in mijn hoofd
Ik weet zeker dat ik een concert van ze ga bezoeken volgend jaar! Of het nu in Ahoy, Melkweg, Paradiso of waar dan ook gehouden wordt (is Paradiso trouwens zoveel kleiner dan Ahoy?), ik ga zeker!!! Wie gaat er ook?
quote:
Nieuwe nummers van deze mannen zou ik niet bij voorbaat afschrijven. Allemaal namelijk nog behoorlijk bezig geweest binnen de muziek en niet onverdienstelijk.
Precies. Het zijn allemaal gewoon ontzettend goeie muzikanten.
quote:
Op het moment dat ze gestopt waren (op hoogtepunt van hun carriere) hadden ze nog veel nummers in de maak liggen. Deze nummers brengen ze dus nu op cd uit...
Precies! Wat een ontzettend mooi vooruitzicht. Een hele CD vol met nieuwe nummers met de typische Doe Maar sound. Ik hoop van harte dat ze dat gaan doen.
quote:
Poll: Favo Nummers?
Leuk! Goed, daar komt-ie.
1. Is Dit Alles. Absolute klassieker: het ritme, het fantastische trompetwerk van Belinfante, het heerlijke toetsenintermezzo en de erg goeie tekst ("en leven trouw het leven van zovelen", zo is het precies).
2. Nederwiet. Ontzettend origineel nummer met een fantastische tekst. Wederom een hoofdrol voor de trompet.
3. Pa. Typisch Vrienten en gewoon een steengoed nummer.
4. Bella Donna. Vrienten en Jansz kregen wel alle aandacht maar Hendriks kon er ook wat van. Wat een fantastisch stukje gitaarwerk.
5. Doe Maar Net Alsof Je Neus Bloedt. Ongelooflijk mooi intro. Wat een opbouw.
zaterdag 13 mei in de 1ste ring ;-)))))
Bij ons op het Postkantoor stond de eerste fan er al om half 12 gisteravond. Ik was er zelf om 8 uur vanochtend.
Maar het klopt dus wel dat er toch 8 concerten komen? Ik heb kaarten voor het 5e concert. Ook ben ik benieuwd of er iemand weet wanneer het uitverkocht is (hoe laat), want bij ons waren er om half 11 al 4 concerten uitverkocht en de 5e bijna, terwijl de verkoop om 10 uur begon.
Allemaal tot ziens op 9 mei!!!!
Anyway, mijn Doe Maar top 5:
1. Doe maar net alsof ('t ultieme Doe Maar nummer: Je ziet in je krantje dat het allemaal uit de hand loopt)
2. Hé hé
3. Nederwiet
4. De laatste keer
5. Het leven gaat door
En buiten mededinging : Henny Vrienten's "Geen ballade" (Een tijger is geen tijger als 'ie tam is)
Oh, en by the way... die kleurtjes in m'n plaatje had ik al een maandje ofzo Wel met Doe Maar in m'n achterhoofd...
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 07 November 1999).]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |