Misschien weet je gewoon niet hoe je met vrouwen moet omgaan. Hen bitch noemen, valt in ieder geval niet onder een goede behandeling.quote:
quote:hey schat k wil even met je praten , je kan my maar beter dumpen je bent te goed voor me en ik denk dat het niet zo lekker tussen ons werk.
nee echt ik ben je niet waard ik ben slecht voor je als vriendje en gaf hierbij een paar voorbeelden..en dat we het beter "uitmaken" konden.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:44 schreef Karina het volgende:
Uitmaken via MSN, je bent zeker 12 of zo?
Inderdaad. Jij wilt het uitmaken maar vind haar een dom wijf omdat ze de "subtiele hints" niet begrijpt. Schijnbaar vind ze je toch leuker dan je denkt en liefde maakt blind.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:43 schreef Jojogirl het volgende:
Als je een vent bent zeg je het haar gewoon eerlijk recht in d'r smoel in plaats van vage shit op MSN te gooien.
misschien kan TS het verhaal herschrijven, maar ditmaal in het Nederlandsquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:42 schreef Nouk het volgende:
Ik begrijp d'r echt vrij weinig van.
shhhtquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:48 schreef Nouk het volgende:
Wat neemt iedereen dit belachelijke verhaal serieus.!
Kansloos!quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:49 schreef NeoPhythe het volgende:
pfff k ga dr niet bellen kost me meer beltegoed dan 1 fucking smsje !
maarja k heb dr dus gedumpt , finally
@ jajong , krijg jij een lekker de vinkentiefus ofzo
en is die kleine besparing het verlies aan respect waard ?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:49 schreef NeoPhythe het volgende:
pfff k ga dr niet bellen kost me meer beltegoed dan 1 fucking smsje !
Zij: "Zie ik er goed uit in deze broek?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:54 schreef EvilMistress het volgende:
Vrouwen snappen geen hints? Waarom zijn mannen niet gewoon duidelijk?![]()
Als wij duidelijk zijn, dan zijn we weer bot, ongevoelig en hardquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:54 schreef EvilMistress het volgende:
Vrouwen snappen geen hints? Waarom zijn mannen niet gewoon duidelijk?![]()
Haha. Stakker.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:00 schreef Taproot het volgende:
Maar als je ietwat verlegen bent, gevoelig en met goede bedoelingen dan wordt er gewoon met je gesold. Toon je je hart dan wordt erop getrapt.
Miserabele armzalige kutwereld![]()
Miserabele armzalige herseninhoud bedoel je, als je dit wel kunt constateren maar er verder niets mee doet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:00 schreef Taproot het volgende:
Dat zoveel van die tactloze sukkels zoals jij een vriendin hebben en die vervolgens nog dumpen voor iemand anders vind ik gewoon te erg voor woorden![]()
Ach ja ik was het bijna vergeten in deze wereld kom je er gewoon met een grote bek en een grote eigendunk, een grote façade met niks erachter.Dan eten al die naieve chickies uit je hand, of waar je het maar wilt.
Maar als je ietwat verlegen bent, gevoelig en met goede bedoelingen dan wordt er gewoon met je gesold. Toon je je hart dan wordt erop getrapt.
Miserabele armzalige kutwereld![]()
Ik dacht dat je het zelf had bedacht.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die quote van mij komt uit het geniale nummer Damn It Feels Good To Be A Gangsta van de Get-o Boys. Ook wel bekend van de film Office Space.![]()
ha ha... nou een ding blijft..vind je nog steeds een sukkelquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:08 schreef NeoPhythe het volgende:
het is nog zieliger dat iedereen zo serieus is hier !(was eigenlijk ONZ topic)
T'is natuurlijk heel stoer dat achteraf te zeggen, als je compleet de hoek in gebashed wordt, omdat het topic eigenlijk wel serieus was, maar je nu toch niet zo stoer bent als je had gedacht/gehoopt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:08 schreef NeoPhythe het volgende:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:11 schreef Camplo het volgende:
[..]
T'is natuurlijk heel stoer dat achteraf te zeggen, als je compleet de hoek in gebashed wordt, omdat het topic eigenlijk wel serieus was, maar je nu toch niet zo stoer bent als je had gedacht/gehoopt.
Dan kan ie wel op slotquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:08 schreef NeoPhythe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |