Jezus wat ben ik het tog ziek , ik net met mn vriendin op msn een paar "Subtiele hints" geven.. Ik vond het zielig tegen haar om te zeggen "Hey schat , leuk dat je op msn bent maar ik doe je gelijk feliciteren...Je bent weer single" omdat ik heb gerealizeert dat ik een ander meisje leuker vond (zij my ook) dan mn toekomstige ex.
Ik zeg dus tegen dr heel subtier , hey schat k wil even met je praten , je kan my maar beter dumpen je bent te goed voor me en ik denk dat het niet zo lekker tussen ons werk." bitch gaat offline dus ik denk , die snapt het en is boos dus blockt me...5 min later krijg ik een Smsje... Hey schat , sorry het inet viel uit , ik wou even zeggen dat jij slechter met my afbent dat ik met jou , ik houd voor altijd van je en ik zal je nooit dumpen , kusjes van my...
Ik dus nog een smsje trug met iets in de trend van , nee echt ik ben je niet waard ik ben slecht voor je als vriendje en gaf hierbij een paar voorbeelden..en dat we het beter "uitmaken" konden.
Nogmaals doet ze terug smsen hoeveel ze van me houd ect..
ik heb dus terug gesmst , Sorry dat je mn subtiele hints niet snapte maar echt het werkt niet uit tussen ons , hiebij feliciteer ik je dat je weer single bent.
nu krijg ik een smsje vol onbegrip en ander gezwets
Jezus wat is dr tog mis met het vrouwelijke geslacht , ik zeg al fucking lang dat ik dr niet zo leuk vind ect en gaat ze opeens lopen zeiken ect
![]()
Nja ik moest het ff kwijt , godverre domme ! zo moeielijk is het tog niet ?
Je zusje neukt lekkerder..
IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ?
jezelf quoten is koelMoeMoe.rar !!!!!