abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37085526
quote:
Op woensdag 19 april 2006 03:40 schreef FrancisC het volgende:
Het is de eerste maal dat het Management concreet de beschuldiging formuleert: Gert misbruikte zijn dochter!

Hierop kan ik het volgende aanvullen - in een persoonlijk en besloten gesprek met de heer Huesken heeft Sandra openhartig over het misbruik verteld (De heer Huesken heeft mij aangegeven dat hij haar op haar woord geloofde, zonder ooit de inhoudelijkheid van het gesprek prijs te geven). Ik weet dat de heer Huesken zeer sceptisch tegenover de dochters stond, ook nadat hijzelf in aanvaring was gekomen met Gert en Babs Timmerman - hij vertelde mij echter, totaal geschokt, dat hij deze mening had laten varen - mijn bange vermoedens, gebaseerd op het gegeven dat er al lang geleden sprake was van een "vreemde band tussen Sandra en Gert", werden door de heer Hueskens alleen maar manifester - ik denk dat in deze openlijke formulering van het management (met name omdat zij niet over een nacht ijs gaan wat betreft geruchten) ik mij voor de volle honderd procent achter deze formulering opstel -
Francis dan word ik toch weer sceptisch je brengt steeds weer dingen naar buiten die misschien best gebeurd zijn maar bewijzen kun je 't niet.
  woensdag 19 april 2006 @ 04:30:26 #152
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37085680
quote:
Op woensdag 19 april 2006 03:44 schreef sig000 het volgende:

[..]

Francis dan word ik toch weer sceptisch je brengt steeds weer dingen naar buiten die misschien best gebeurd zijn maar bewijzen kun je 't niet.
Nee, niet in de zin van het woord dat een politieagent het moment van misbruik zelf aanschouwde en er werk van maakte - maar er waren de omstandigheden die het voormalig kindermeisje opmelde - het opmerkelijke gedrag van Sandra werd door vele mensen die er over de vloer kwamen opgemerkt - de geruchten hielden lang stand - het management ( het voormalige ) heeft deze verhalen ook nooit echt serieus genomen - maar wat als je een persoon in de ogen kunt kijken en als deze persoon je gedetailleerd iets verteld (vraag me niet naar de details, ik ken ze niet, wil ze ook niet kennen). Er moet wat mij betreft ook een marge zijn van redelijkerwijs aannemen - anders zou niemand kunnen zeggen: ik hou van mijn ouders en hierin nog serieus genomen kunnen worden - immers, hoe bewijs je dat je van je ouders houdt?
  woensdag 19 april 2006 @ 04:32:02 #153
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37085686
quote:
Op woensdag 19 april 2006 03:44 schreef sig000 het volgende:

[..]

Bovendien bracht het Management dit naar buiten, ik bedoel, een dergelijke concrete formulering, niet ik - tot nu toe heb ik altijd gezegd dat ik er niets van kon bewijzen, maar dat er zoveel omstandigheden waren die "gerechtvaardigde twijfel" zaaiden ....
pi_37085710
quote:
Op woensdag 19 april 2006 04:30 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Nee, niet in de zin van het woord dat een politieagent het moment van misbruik zelf aanschouwde en er werk van maakte - maar er waren de omstandigheden die het voormalig kindermeisje opmelde - het opmerkelijke gedrag van Sandra werd door vele mensen die er over de vloer kwamen opgemerkt - de geruchten hielden lang stand - het management ( het voormalige ) heeft deze verhalen ook nooit echt serieus genomen - maar wat als je een persoon in de ogen kunt kijken en als deze persoon je gedetailleerd iets verteld (vraag me niet naar de details, ik ken ze niet, wil ze ook niet kennen). Er moet wat mij betreft ook een marge zijn van redelijkerwijs aannemen - anders zou niemand kunnen zeggen: ik hou van mijn ouders en hierin nog serieus genomen kunnen worden - immers, hoe bewijs je dat je van je ouders houdt?
Ik heb een goede band met mijn ouders en schoonouders maar ook daar zijn familiegeheimen.
Ik krijg toch een gevoel dat je er een persoonlijke vendetta van aan 't maken bent en da's zonde van je leven.
Zowiezo is die hele Gert allang afgefikt en nog maar paar mafkezen kopen ooit plaat van "m
Is 't ook niet leuk om zo'n loser heerlijk te zien affikken zonder dat je er zovele energie insteekt?
  woensdag 19 april 2006 @ 04:46:33 #155
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37085735
quote:
Op woensdag 19 april 2006 04:38 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik heb een goede band met mijn ouders en schoonouders maar ook daar zijn familiegeheimen.
Ik krijg toch een gevoel dat je er een persoonlijke vendetta van aan 't maken bent en da's zonde van je leven.
Zowiezo is die hele Gert allang afgefikt en nog maar paar mafkezen kopen ooit plaat van "m
Is 't ook niet leuk om zo'n loser heerlijk te zien affikken zonder dat je er zovele energie insteekt?
Als er geen energie ingestoken was had hij nog steeds op het voetstuk gestaan waarop hij zichzelf plaatste met behulp van media en andere vrienden - (1)
Ik geniet niet van zijn ondergang - deze heeft hij namelijk zelf in het leven geroepen door een verleden te scheppen dat hoe dan ook, uiteindelijk een weg naar buiten zou vinden -

En zoveel energie steek ik er niet in - het is soms ook zo dat je een hele tijd niets hoort - maar er zijn hier ook een aantal mensen die vinden dat de onderste steen werkelijk boven moet, en dat dit niet moet via de roddelpers maar gedegen onderzoek - dat is waarom ik de misdaadverslaggever ook echt gevraagd heb, grondig en onbevooroordeeld onderzoek te doen - omdat het princinpe hoor en wederhoor met voeten is getreden - ik heb hem een aantal bruikbare tips gegeven, en afhankelijk daarvan zal dit verhaal spoedig een afloop krijgen - mijn werk zit er dan op!
pi_37085751
quote:
Op woensdag 19 april 2006 04:46 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Als er geen energie ingestoken was had hij nog steeds op het voetstuk gestaan waarop hij zichzelf plaatste met behulp van media en andere vrienden - (1)
Ik geniet niet van zijn ondergang - deze heeft hij namelijk zelf in het leven geroepen door een verleden te scheppen dat hoe dan ook, uiteindelijk een weg naar buiten zou vinden -

En zoveel energie steek ik er niet in - het is soms ook zo dat je een hele tijd niets hoort - maar er zijn hier ook een aantal mensen die vinden dat de onderste steen werkelijk boven moet, en dat dit niet moet via de roddelpers maar gedegen onderzoek - dat is waarom ik de misdaadverslaggever ook echt gevraagd heb, grondig en onbevooroordeeld onderzoek te doen - omdat het princinpe hoor en wederhoor met voeten is getreden - ik heb hem een aantal bruikbare tips gegeven, en afhankelijk daarvan zal dit verhaal spoedig een afloop krijgen - mijn werk zit er dan op!
Ok ik snap je wel maar als je zelf wat in je mars hebt lijkt me zo'n Gert Timmerman na alles wat erover bekend is niet zo interessant meer. Wat ik bedoel is dat je met je manier van opschrijven waar je toch een boel van jezelf neerschrijft je niet moet fixeren op 1 persoon maar er desnoods er een roman van moet gaan schrijven.
pi_37085877
Hallo Sig000 en Francis,

Het wordt schijnbaar weer erg spannend richting Tranendal te Overdinkel, ik zie dat jullie nachtrust er geheel bij ingeschoten is.
Laat het maar even aan de misdaadjournalist over, die weet gezien zijn staat van dienst behoorlijk wat boven tafel te halen.
Na zijn boek De Zwarte Schapen Van Oranje kan een serie over de Zwarte Schapen ener Gert nog wel eens een bestseller worden, succes allemaal.
pi_37086022
quote:
Op woensdag 19 april 2006 05:33 schreef Leukeleu het volgende:
Hallo Sig000 en Francis,

Het wordt schijnbaar weer erg spannend richting Tranendal te Overdinkel, ik zie dat jullie nachtrust er geheel bij ingeschoten is.
Laat het maar even aan de misdaadjournalist over, die weet gezien zijn staat van dienst behoorlijk wat boven tafel te halen.
Na zijn boek De Zwarte Schapen Van Oranje kan een serie over de Zwarte Schapen ener Gert nog wel eens een bestseller worden, succes allemaal.
Hallo Leukeleu mijn nachtrust doe ik altijd in de ochtend en Francis weet er toch een mooie serie van te maken over een in mijn ogen allang uitgerangeerd figuur. Opeens zat die loser in BB en toen ging vroeg ie er eik om dat zijn verhalen eens nagechecked werden en dat levert een aardige beerput op.
  Admin woensdag 19 april 2006 @ 06:52:48 #159
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_37086098
Het Subsidie Syndicaat (Schendingen van Kinderrecht) Nieuwe kruistocht..
Druk baasje..
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_37086107
quote:
Op woensdag 19 april 2006 06:52 schreef yvonne het volgende:
Het Subsidie Syndicaat (Schendingen van Kinderrecht) Nieuwe kruistocht..
Druk baasje..
Je moet toegegeven, hij maakt er wel werk van.
  Admin woensdag 19 april 2006 @ 06:56:21 #161
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_37086110
Hij mot gewoon gaan slapen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_37086127
quote:
Op woensdag 19 april 2006 06:56 schreef yvonne het volgende:
Dat issie al aan ´t doen om vervolgens weer met nieuwe onthullingen te komen.
  Moderator / Miss SHO woensdag 19 april 2006 @ 07:03:05 #163
22592 crew  Ole
pi_37086135
Ohw.. ik dacht dat ik in Sho zat...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_37086163
quote:
Op woensdag 19 april 2006 07:03 schreef Ole het volgende:
Ohw.. ik dacht dat ik in Sho zat...
De raakvlakken met TRU zijn ook aardig groot.
Het is een apart verhaal.
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 09:24:36 #165
135486 Manu82
How you doin'?
pi_37087428
quote:
Op woensdag 19 april 2006 00:09 schreef FrancisC het volgende:
Even over mijn verdwenen weblog - het management van de voormalige site van gert timmerman heeft inmiddels de kopie van het werk aldaar en zou het via een knop aan de GT site hangen - volgens mij is dat nog niet gebeurd -
Francis, heb het zelf ook nog op mijn pc staan dus als je het allemaal kwijt bent moet je maar mailen
Some memories are best forgotten
Room 23
  woensdag 19 april 2006 @ 12:53:28 #166
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37092643
quote:
Op woensdag 19 april 2006 06:56 schreef yvonne het volgende:
eeeeeeeeeeh ........Gelet op je sig, mag slaapdronken ook?
  woensdag 19 april 2006 @ 12:54:45 #167
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37092680
Allereerest, wat heeft er onlangs in de Prive gestaan? Dit is mij totaal ontgaan - het schijnt dat het hele verhaal (De Almelo-affaire) hier pas geleden in is opgemeld?
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 15:36:57 #168
135486 Manu82
How you doin'?
pi_37096957
Misschien ook waardevol om even door te lezen

Van: Een ander iemand
Datum: 04/16/06 22:16:59
Aan: Iemand
Onderwerp: Re: Doorst.: FW: Uurloon

Deze plotseling ommezwaai van je verbaasd me nogal.
Ik ben weken beziggeweest om een 'podium' te vinden waar jij je verhaal kan doen want JIJ wilt Nederland de waarheid vertellen.
En Aktueel valt niet onder 'de bladen'.
Bovendien heb ik geregeld dat in het verhaal komt te staan dat je met een boek bezig bent en nog geen uitgever hebt.
Dit is een open deur voor een geinteresseerde, we helpen je nota bene !
Als je een uitgever zoekt en met een floppie binnenkomt waar je boek opstaat, ben je de zoveelste in de rij.
Als je met dit dan gepubliceerde artikel binnenkomt sta meteen met 2-0 voor op de rest, snap dat dan hier hebben we het over gehad.
Wat denk je hoeveel mensen zich melden bij uitgevers die wel een boek uit willen brengen.
Eddy is niet van plan uit eigen zak maar een cent te betalen.
Maar als je het om het even is, vinden wij het ook goed.
Zo'n kans krijg je niet weer.
Als het onderzoek van HJKniets oplevert en met niets komt, heb je niets bereikt.

From: "Iemand" <iemand@home.nl>
Date: Sun, 16 Apr 2006 15:14:48 +0200 (West-Europa (zomertijd))
To: "Een ander iemand (fotograaf)" <een ander iemand@home.nl>
Subject: Doorst.: FW: Uurloon

Ik kreeg het bericht terug, weet niet of het teruggebounced is - maar is het onderstaande duidelijk? Ik kan dit, naar mijn artiesten toe, niet maken, dus, alles of niets, mij om het even - mijn producties lopen gewoon door - en de uren die ik in mindering breng op de nota naar de artiest, zullen ergens vandaan moeten komen - dus, het gaat niet o mhet betaald willen hebben voor het interview, wel om het vergoed willen hebben van niet gemaakte productie-uren! De client betaald namelijk voor een product af te leveren binnen een week - ieder uur is cruciaal wil ik mijzelf overeind houden -

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: iemand>
Datum: 04/16/06 15:07:52
Aan: iemand@home.nl
Onderwerp: FW: Uurloon

----------
Date: Sun, 16 Apr 2006 14:53:18 +0200 (West-Europa (zomertijd))
Subject: Re: Uurloon

Nee, de tijd die ik achter de productiewerkzaamheden wegmoet kan ik onmogelijk aan de clienten boeken, zoals bijvoorbeeld aan **** - voor wie ik op dit moment werk - die tijd moet betaald worden, niet jouw foto's of de avonduren, maar de tijd die het interview mij ontslaat van muziekproductie - maximaal drie uur zou ik berekenen, 150 euro dus - alles onder drie uur naar ware tijd - ik kan niet mijn werk voortdurend terzijde schuiven, te laat komen en de niet gemaakte uren ook nog eens bij de zanger of zangeres neer leggen, dat is toch niet zo moeilijk te vatten?

Dus, geen geld voor het interview, wel het geld ten koste van de uren van productie - bovendien, de bladen waren nooit te beroerd om aanzienlijke sommen neer te tellen voor "primeurs" dus vindt ik de uren die ik bereken daarmee in het niet vallen - en ik wil wel graag open en eerlijk blijven tegen mensen als ****, die mijn uren ook moeten betalen, dus, lijkt mij niet een moeilijk gegeven ......

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Een ander iemand <mailto:een ander iemand@home.nl>
Datum: 04/16/06 14:47:05
Aan: Iemand <mailto:iemand@home.nl>
Onderwerp: Re: Uurloon

Ik snap dit niet helemaal.
Je wilt dus geld voor een interview ?

R..

Date: Sun, 16 Apr 2006 13:51:50 +0200 (West-Europa (zomertijd))
Subject: Uurloon

Beste R - wil je wel even op het volgende attenderen - in de muziek ontvang ik voor opdrachten van derden een uurloon van 50 euro netto per uur! Ik bereken echter nooit meer dan drie uren per nummer, of dit nu in werkelijkheid een kwestie van een week of een dag is, dit om de eenvoudige reden dat beginnende regionale artiesten of opstartende managements niet over grote sommen geld beschikken om hun "ster" op te laten starten ......

Voor interviews wil ik geen geld ontvangen, maar ik moet wel de uren vrijmaken die ik anders besteed aan mijn muziek, tekst en arrangeerproducties, en die kunnen niet anders dan worden doorbetaald - maximaal drie uren dus per dag (150 euro netto), en onder de drie uur gewoon naar werkelijk besteedde tijd -

Ik wilde dit aan je kwijt om gezeur te voorkomen - dus, geef dit wel even door - want echt waar, geloof het of niet, ik moet ook leven!!!!!!!

Met vriendelijke groeten,

F!

[ Bericht 0% gewijzigd door Manu82 op 19-04-2006 16:05:51 ]
Room 23
  woensdag 19 april 2006 @ 15:57:14 #169
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_37097680
Hmmm... Nou dacht ik toch al die tijd dat het ging om een nobele ridder die ten strijde trok tegen het grote onrecht om "de waarheid boven tafel te halen"? Jammer, dat het uiteindelijk slechts een bron van inkomsten moet blijken te zijn

Tsja, de één zijn dood is de ander zijn brood... En daar is niets nobels in te ontdekken.
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 16:00:37 #170
135486 Manu82
How you doin'?
pi_37097814
Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat er waarschijnlijk vanavond in Shownieuws aandacht wordt geschonken aan deze kwestie.......
Room 23
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 16:00:37 #171
135486 Manu82
How you doin'?
pi_37097815
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:57 schreef Tissik het volgende:
Hmmm... Nou dacht ik toch al die tijd dat het ging om een nobele ridder die ten strijde trok tegen het grote onrecht om "de waarheid boven tafel te halen"? Jammer, dat het uiteindelijk slechts een bron van inkomsten moet blijken te zijn

Tsja, de één zijn dood is de ander zijn brood... En daar is niets nobels in te ontdekken.
geloof niet dat je de hele strekking van het verhaal begrijpt en mensen met elkaar verdraaid
Room 23
  woensdag 19 april 2006 @ 16:02:40 #172
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37097898
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:57 schreef Tissik het volgende:

Dan heb je het niet goed begrepen
Men verwachtte op dat moment van mij dat ik een betalende klant terzijde zou schuiven - met andere woorden - de klant dan maar niet op tijd te leveren waar deze voor betalen moet - dat is niet fair, en zo ga ik niet met mensen om
  woensdag 19 april 2006 @ 16:04:02 #173
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_37097947
Maar voor 150 euro zou je de klant wél terzijde hebben geschoven? *confused*
  woensdag 19 april 2006 @ 16:06:10 #174
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37098039
quote:
Op woensdag 19 april 2006 12:54 schreef FrancisC het volgende:
Allereerest, wat heeft er onlangs in de Prive gestaan? Dit is mij totaal ontgaan - het schijnt dat het hele verhaal (De Almelo-affaire) hier pas geleden in is opgemeld?
Dat is het toppunt van "journalistiek"ik heb helemaal NIET AAN het item meegewerkt, onderzoek naar mijn uitlatingen is wederom niet verricht en ik ben nergens bij betrokken - zo gaat dat dus al de hele tijd IN AL DE tIMMERMAN KWESTIES - daarom kwam er ook nooit een gedegen grond voor iets ......
  woensdag 19 april 2006 @ 16:07:09 #175
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_37098081
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:00 schreef Manu82 het volgende:

[..]

geloof niet dat je de hele strekking van het verhaal begrijpt en mensen met elkaar verdraaid
Tsja Manu, jij plaatst hier een persoonlijke mailwisseling die overduidelijk tussen Francis (en ik vermoed jouzelf) gaat. Je vergat aanvankelijk zelfs om Francis zijn naam weg te halen in de eerste plaatsing.

Ik denk dus niet, dat ik hier mensen verwissel.

Ik begrijp uberhaupt niet wat het nut van plaatsen van deze post is geweest. Het werpt ineens wel een heel ander licht op het hele gebeuren: het wordt een beetje duister.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')