abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 08:29:17 #251
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36663919
quote:
Op woensdag 5 april 2006 08:21 schreef charmed_angel het volgende:
Nou gisteren uit eten geweest.... En ja hoor 800 gram erbij.... grrrrrrrr

Vanavond Bowlen en steengrillen.....
Maak je niet te druk. Dat gaat er echt wel weer af.

En vanavond? Veel bowlen, en voornamelijk vlees eten, niet te veel sausjes en brood erbij. Groenten natuurlijk wel En vooral: heel veel plezier maken!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36664009
quote:
Op woensdag 5 april 2006 08:29 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Maak je niet te druk. Dat gaat er echt wel weer af.

En vanavond? Veel bowlen, en voornamelijk vlees eten, niet te veel sausjes en brood erbij. Groenten natuurlijk wel En vooral: heel veel plezier maken!
jah dat weet ik ook weer wel. maar heb echt zitten 'vreten' gisteren. Het was ook zoooooo lekker... de griek... je kent het wel Gelukkig niet aan de sausjes gezeten

Ik heb steengrillen afgezegd. Ik ga nog wel veel bowlen Ik hou niet zo van steengrillen, dus ik had zowiezo niet veel gegeten. beetje zonde van al dat eten, dan kan ik beter afzeggen.

Dus ga vanavond maar iets makkelijks eten... Sla en vlees denk ik. En zelfgemaakt fruitshake.... heb nog zoveel fruit in de koelkast liggen
pi_36664072
evenstar, mocht je belangstelling hebben, ik heb nog een standaard eetlijst liggen, waarmee ik en de anderen in de groep begonnen zijn.... Ik kan hem wel mailen als je wil...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 5 april 2006 @ 08:42:43 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36664079
Ik ga me ook even aanmelden. Toen ik me voor het laatst woog had ik een BMI van 27. Durf niet weer te gaan wegen nu, maar zal nu vast wel hoger zijn Wat ik me afvroeg: jullie praten allemaal over hoe je vroeger was en over minder/anders eten, maar ik lees niks over sport? Gaan jullie niet naar de sportschool dan? Ik ga er vanmiddag weer eens heen:

eerst fitness
dan squash met een vriendin
dan 's avonds nog eens skaten

Ik denk dat ik er vanavond heel vroeg in lig
Niet meer actief op Fok!
pi_36664120
Ik heb me ook ingeschreven bij de sportschool Viking.
Maandag ging ik voor het eerst; half uur crosstrainer, half uur loopband en half uur hometrainer. Vandaag wil ik iets langer of iets zwaardere instellingen.

Ben geen officieel lid van deze club, maar dat komt omdat ik geen weegschaal heb en ik weet niet of ik me wel elders wil wegen/laten wegen.
pi_36664141
Viking84, ik sporte eerder wel, maar ik heb er nu even weinig tijd voor... Ik sta dus ook al eentijdje redelijk stil..
Ik weet van Isabeau dat ze veel loopt, Sjeen en Beessiejen volleyballen volgens mij, dus er wordt wel gesport hoor..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 5 april 2006 @ 08:50:42 #257
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36664167
ok Fitnessen is echt slaapverwekkend , maar ik dwing mezelf. Ik ben al jaren lid van de sportclub. Vroeger ging ik meerdere keren per week, nu ben ik al zeker een half jaar niet meer geweest. Altijd weer smoesjes: moe, niet fit, slecht weer (moet een eind fietsen) En als ik daar ben ga ik de Sp!ts lezen op de hometrainer Maar ik ga me nu eerst maar eens beperken tot beweegapparaten. Van gewichten val je niet af, volgens mij, daar kun je hooguit het overgebleven vel uiteindelijk weer wat wegwerken.
Niet meer actief op Fok!
  † In Memoriam † woensdag 5 april 2006 @ 09:00:43 #258
43556 miss_dynastie
pi_36664301
Ik sta niet ingeschreven bij een sportschool, omdat ik denk dat het niet meer wordt dan 'ingeschreven staan en betalen' Ik heb wel een Kettler apparaat waar ik regelmatig op train, maar niet zo vaak als ik zou willen.
pi_36664326
Ik sta ook nniet ingeschreven bij een sportschool. Ik probeer wel elke avond hard te lopen. Loop elke dag 1 uur met de hond. En ik heb boven op zolder een aantal apparaten staan.
pi_36664330
quote:
Op woensdag 5 april 2006 08:21 schreef charmed_angel het volgende:
Nou gisteren uit eten geweest.... En ja hoor 800 gram erbij.... grrrrrrrr

Vanavond Bowlen en steengrillen.....
Ik was na het weekend op maandagochtend 2 kilo (!!) zwaarder dan op vrijdagochtend. Is allemaal al weer weg. Het is heus geen vet, charmed_angel

Ik heb spierpijn....van het wandelen Ik doe steeds zo mijn best om in mijn vetverbrandingszonehartslag te komen (129-149) maar het wil bijna niet meer Mijn conditie is te goed, het lukt me domweg niet om die hartslag te halen, hoe snel ik ook wandel. Ik haal net de 131 voor een paar minuten en dan zakt het alweer naar de 125 tot 121. Nou ja, pech hoor. Dan begin ik straks maar iets eerder met hardlopen. Ik ben het wandelen toch al een beetje beu, het kost zoveel tijd (gisteren moest ik 130 minuten wandelen en ergens deze week geloof ik 180 minuten...)

Verder is mijn huishouden helemaal op orde tot mijn grote verbazing. Het lijkt net of dat werken aan mezelf ook doorslaat in mijn huishouden. Huis op dieet Ik leef eindelijk niet meer in CHAOS (can't have anyone over syndrome).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36664368
quote:
Op woensdag 5 april 2006 08:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga me ook even aanmelden. Toen ik me voor het laatst woog had ik een BMI van 27. Durf niet weer te gaan wegen nu, maar zal nu vast wel hoger zijn Wat ik me afvroeg: jullie praten allemaal over hoe je vroeger was en over minder/anders eten, maar ik lees niks over sport? Gaan jullie niet naar de sportschool dan? Ik ga er vanmiddag weer eens heen:

eerst fitness

Hoe kom je dáár nou bij Er wordt hier juist best fanatiek gesport hoor. Maar aangezien we tegenwoordig op meer dan 1 topic in de week zitten heb je kans dat er soms een topic tussen zit waar we even een ander gespreksonderwerp hebben
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36664417
quote:
Op woensdag 5 april 2006 08:50 schreef Viking84 het volgende:
Van gewichten val je niet af, volgens mij, daar kun je hooguit het overgebleven vel uiteindelijk weer wat wegwerken.
Niet stoppen met de gewichten!! Spiertraining is ontzettend belangrijk als je wilt afvallen. Mensen die te snel afvallen verliezen bijv. ook al snel veel spierweefsel, dat ten eerste. En ten tweede verbrandt spierweefsel meer energie op een dag dan elk ander weefsel in je lichaam. Veel spierweefsel (en dan bedoel ik geen bodybuilderstype) verhoogt je basaalmetabolisme en zorgt op die manier voor het in stand houden van je huidige basaalmetabolisme en met wat mazzel tot een verhoging van je basaalmetabolisme! Gratis en voor niets extra verbranding op een dag (waardoor je dus of weer sneller afvalt of meer kan eten terwijl je afvalt).
pi_36664621
quote:
Op woensdag 5 april 2006 08:42 schreef Viking84 het volgende:

eerst fitness

meid, welkom hier
Je moet je wel even wegen hoor, dan kun je jezelf volgen met de afvalrace Ik denk dat als je schrikt van je gewicht, je ècht af wilt vallen en je het daardoor beter kunt volhouden. Ik schrok me een hoedje.
Voeg je je ook toe aan de OP?

Al die lekkers met een smoesje naar binnen gewerken "ach, heb ik wel verdiend vandaag" "ach, 1tje kan geen kwaad" Dat kan nu dus niet meer..

Ik sport ook veel.. Ik ga elke donderdag fitnessen en daarna het zwembad in voor AquaPilates. Het lukt mij niet om 2x in de week te gaan sporten, dus doe ik dat "2x" op 1 avond.
Zo nu en dan ga ik volleyballen en het kaatsseizoen begint er ook weer aan te komen (eind april).
Op het werk loop ik zeer veel (lees: van hot naar her) - vind ik ook veel beweging. Ik verplaats mij hier in de stad per fiets - ook beweging
  woensdag 5 april 2006 @ 09:22:39 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36664665
Ok Dan ga ik ermee door Mijn zussen hebben trouwens allebei bij Ladyline gezeten. Hun tips: fruitdagje per week + 2 liter water vóór 12 uur en het werkt, want zeker mijn jongste zus is enorm afgevallen en die liep al jaren te stuntelen met haar gewicht. Wist iedereen ervan te overtuigen dat het nu eenmaal de lichaamsbouw is in onze familie en ook al mijn pogingen werden de grond ingeboord met: "Het gaat toch niet lukken". Nu is het haar wel gelukt en loopt ze de hele tijd te vitten op mij dat ik ook wel eens mag afvallen. Dat is mateloos irritant: ze is nog geen jaar, zoals ze nu is, en nu vit ze al op mensen die zo zijn, zoals zij is geweest . Vergeet niet hoeveel moeite het je zelf gekost heeft! Wel heb ik grote bewondering voor haar geestelijke sterkte. Ze heeft ontzettend veel wilskracht. Stoppen met roken, hop van de één op de andere dag en nooit weer mee begonnen. En ook hoe ze dit nu volhoudt. Ze eet eenmaal per week friet, maar voor de rest gezond. Over chips zegt ze: "Het gaat toch alleen maar om de smaak? Neem dan een chipje in de mond en spuug hem daarna weer uit!"
Niet meer actief op Fok!
pi_36664745
Niets over sport? Ik praat genoeg over sport . Ik heb genoeg geklaagd over mijn knie met hardlopen, dus ben ik maar sportief gaan wandelen. Verder zal je me vast horen over badminton, skaten, fietsen / spinning en poweryoga. Sinds ik trouwens wat vaker in de week poweryoga ben gaan doen, heb ik minder last van mijn knie . Verder wandel ik altijd in de stad tijdens de lunch. Gisteren heb ik het goed gemerkt dat ik niet gewandeld had omdat ik met een nieuwe collega binnen was gaan lunchen. Ik was me toch daarna een partij moe en duf!

Fitness vind ik trouwens niets aan. Heb ik vroeger vaak genoeg gedaan maar dan stop ik ermee na een paar maanden omdat ik het saai vind... Ik doe liever sporten die je meteen kan doen als je de deur uitstapt.
  woensdag 5 april 2006 @ 09:30:18 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36664772
quote:
Op woensdag 5 april 2006 09:19 schreef AnnekeM het volgende:
Ik sport ook veel.. Ik ga elke donderdag fitnessen en daarna het zwembad in voor AquaPilates. Het lukt mij niet om 2x in de week te gaan sporten, dus doe ik dat "2x" op 1 avond.
Zo nu en dan ga ik volleyballen en het kaatsseizoen begint er ook weer aan te komen (eind april).
Op het werk loop ik zeer veel (lees: van hot naar her) - vind ik ook veel beweging. Ik verplaats mij hier in de stad per fiets - ook beweging
Hallootjes ,

ja ik zag dat jij ook al in de lijst stond. Zal me inderdaad eens toevoegen aan de OP. Moet eerst even een weegschaal zien te vinden op een plek waar niemand anders me ziet Als ik bij m'n ouders ben maar even naar boven sneaken dan Bah! Ik wil het niet weten, maar je hebt gelijk. Als je het weet, kun je veel beter je resultaten bijhouden

Ik wil 2 keer per week sporten. Genoeg tijd voor. En moet een eind fietsen naar de ACLO (ca een half uur), dus dan heb ik mijn beweging ook wel weer gehad En straks het werk idd. Mag ik ook weer heen en weer rennen

Mijn probleem ligt vooral bij het avondeten. Tussendoor snoep ik eigenlijk niet zoveel. Wel koop ik vaak een croissantje bij de AH als ik uit college kom Want dan heb ik honger. Misschien slim om gewoon brood te smeren en dat mee te nemen naar college Maar qua chocola, gebak, dat soort dingen, neen. Chips ook niet eigenlijk. Eigenlijk verbaast het me dat ik zo zwaar ben, omdat ik in vergelijking met anderen helemaal niet zoveel eet.
Toen ik de jongen leerde kennen waar ik nu mee in huis woon (niet mijn boyfriend), ging ik ook vaak met hem mee naar huis en daar begon de ellende. In één jaar kwam ik zo'n 10 kg aan.
Zijn ouders volgden het Hellerdieet en mochten in één uur per dag alles eten wat ze wilden, maar de rest van de dag moesten ze koolhydraatarm eten. Dus: ik at overdag gewoon alles + in dat ene uur een heleboel ongezonde dingen! Dus de combinatie van twee Hellers + een niet-Heller was niet zo geslaagd. Ook had ik altijd een weekendgevoel als ik daar kwam. Zaten we aan de cola en de chips. Nu woon ik met hem in één huis en ik merk dat hij van huis uit toch wel heel andere eetgewoonten heeft meegekregen. Neemt 'ie ineens gebak mee (huh, dat is toch voor als je jarig bent?) of koopt 'ie de hele winkel leeg. Ontbijten met chips is toch niet geheel normaal. Doe ik ook wel eens, maar daar ben ik aan gewend geraakt, omdat hij het ook doet.
Eigenlijk moet ik met een gezondheidsfreak in huis wonen Dan zou ik veel beter af zijn
Niet meer actief op Fok!
pi_36664827
Noou sporten, dat doe ik wel hoor:
Ik fiets elke dag naar en van mn werk, dat is in totaal 40 minuten per dag. Daarnaast ga ik 2 a 3 keer per week naar de sportschool. 1 keer RPM (soort spinning), 1 x circuittraining (gewichten en fietsen) en dan nog een keer waar ik zin in heb, bv bodybalance ofzo...
Moet het toch mee lukken...

Gisteren hebik vreselijk gezondigd, een heel menu van de Burger King, extra large...
Nou ja, het kon even niet anders. we zouden gezond uit eten toen mijn vriendin te horen kreeg dat haar moeder in het ziekenhuis lag, dus toen maar snel met een burger kong zak op de ttrein gestapt, zodat ze nog op tijd zou zijn voor het bezoekuur...

Maar vandaag is er weer een dag, ik heb het flesje water voor mn neus staan en een peer en radijsjes en sherry tomaatjes naast me liggen. Kan niet meer mis gaan
pi_36664845
ik heb mijn beweging wel weer te pakken voor vandaag want (houd je vast) ik ben..... OP DE FIETS!
Echt belachelijk! ik zei gisteren tegen mezelf: laat ik morgen eens op de fiets gaan en ik was zo dom om naar mezelf te luisteren
Zometeen even uitzoeken hoe ver het nou eigenlijk was

edit: kilometertje of twaalf, dat valt mee

[ Bericht 14% gewijzigd door freecell op 05-04-2006 09:42:48 ]
pi_36664863
quote:
Op woensdag 5 april 2006 09:30 schreef Viking84 het volgende:

Eigenlijk moet ik met een gezondheidsfreak in huis wonen Dan zou ik veel beter af zijn
Of jij wordt de gezondheidsfreak en bekeert je ongezond levende huisgenoot
pi_36664895
quote:
Op woensdag 5 april 2006 09:34 schreef freecell het volgende:
ik heb mijn beweging wel weer te pakken voor vandaag want (houd je vast) ik ben..... OP DE FIETS!
Echt belachelijk! ik zei gisteren tegen mezelf: laat ik morgen eens op de fiets gaan en ik was zo dom om naar mezelf te luisteren
Zometeen even uitzoeken hoe ver het nou eigenlijk was
Hoe lang deed je erover dan?
pi_36664903
O, en mensen die patat eten in de trein moesten verboden worden . Ik kreeg zo'n trek door die geur in patat dat ik het thuis niet meer kon volhouden en een patatje als avondeten heb genomen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 09:39:25 #272
13151 crew  Rewimo
pi_36664933
Ik sport niet veel Momenteel weer helemaal niet, gaat nu eenmaal niet met een voet in het verband Maar als dat achter de rug is wil ik in elk geval serieus met mijn stepper aan de gang. Roeiapparaat staat ook nog steeds op het verlanglijstje. Buiten de deur sporten is niet echt een optie, hoewel ik over een poosje wel bij de fysiotherapeut aan de slag mag, die een klein fitnesszaaltje heeft waar ik gewoon binnen kan stappen. Ik moet nog uitvogelen hoe ik het allemaal in moet passen tussen werk, kind, huishouden en vriend maar ja
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 5 april 2006 @ 09:42:00 #273
43556 miss_dynastie
pi_36664990
quote:
Op woensdag 5 april 2006 09:37 schreef Pandorah het volgende:
O, en mensen die patat eten in de trein moesten verboden worden . Ik kreeg zo'n trek door die geur in patat dat ik het thuis niet meer kon volhouden en een patatje als avondeten heb genomen.
Werkelijk? Ik word de laatste tijd vreselijk misselijk van de geur van (meestal) Smullersfriet overigens ruikt alles hetzelfde: friet, frikandel, hamburger, etc.
pi_36664999
quote:
Op woensdag 5 april 2006 09:37 schreef Pandorah het volgende:

Helemaal mee eens! En het zijn altijd van die vieze domme slanke mensen die denken dat ze zo ongezond kunnen eten en wij straks weer betalen voor al hun hartinfarcten. Bah! (dit meen ik uiteraard niet, maar als tegenhanger van de vieze domme dikke mensen )
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 april 2006 @ 09:42:49 #275
13151 crew  Rewimo
pi_36665008
't Komt ook allemaal uit hetzelfde vet, Miss_D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')