Maak je niet te druk. Dat gaat er echt wel weer af.quote:Op woensdag 5 april 2006 08:21 schreef charmed_angel het volgende:
Nou gisteren uit eten geweest.... En ja hoor 800 gram erbij.... grrrrrrrr
Vanavond Bowlen en steengrillen.....

jah dat weet ik ook weer wel. maar heb echt zitten 'vreten' gisteren. Het was ook zoooooo lekker... de griek... je kent het welquote:Op woensdag 5 april 2006 08:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maak je niet te druk. Dat gaat er echt wel weer af.
En vanavond? Veel bowlen, en voornamelijk vlees eten, niet te veel sausjes en brood erbij. Groenten natuurlijk welEn vooral: heel veel plezier maken!

Ik was na het weekend op maandagochtend 2 kilo (!!) zwaarder dan op vrijdagochtend. Is allemaal al weer weg. Het is heus geen vet, charmed_angelquote:Op woensdag 5 april 2006 08:21 schreef charmed_angel het volgende:
Nou gisteren uit eten geweest.... En ja hoor 800 gram erbij.... grrrrrrrr
Vanavond Bowlen en steengrillen.....

Hoe kom je dáár nou bijquote:Op woensdag 5 april 2006 08:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga me ook even aanmelden. Toen ik me voor het laatst woog had ik een BMI van 27. Durf niet weer te gaan wegen nu, maar zal nu vast wel hoger zijnWat ik me afvroeg: jullie praten allemaal over hoe je vroeger was en over minder/anders eten, maar ik lees niks over sport? Gaan jullie niet naar de sportschool dan? Ik ga er vanmiddag weer eens heen:
eerst fitness
dan squash met een vriendin
dan 's avonds nog eens skaten
Ik denk dat ik er vanavond heel vroeg in lig![]()

Niet stoppen met de gewichten!! Spiertraining is ontzettend belangrijk als je wilt afvallen. Mensen die te snel afvallen verliezen bijv. ook al snel veel spierweefsel, dat ten eerste. En ten tweede verbrandt spierweefsel meer energie op een dag dan elk ander weefsel in je lichaam. Veel spierweefsel (en dan bedoel ik geen bodybuilderstype) verhoogt je basaalmetabolisme en zorgt op die manier voor het in stand houden van je huidige basaalmetabolisme en met wat mazzel tot een verhoging van je basaalmetabolisme! Gratis en voor niets extra verbranding op een dagquote:Op woensdag 5 april 2006 08:50 schreef Viking84 het volgende:
Van gewichten val je niet af, volgens mij, daar kun je hooguit het overgebleven vel uiteindelijk weer wat wegwerken.

quote:Op woensdag 5 april 2006 08:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga me ook even aanmelden. Toen ik me voor het laatst woog had ik een BMI van 27. Durf niet weer te gaan wegen nu, maar zal nu vast wel hoger zijnWat ik me afvroeg: jullie praten allemaal over hoe je vroeger was en over minder/anders eten, maar ik lees niks over sport? Gaan jullie niet naar de sportschool dan? Ik ga er vanmiddag weer eens heen:
eerst fitness
dan squash met een vriendin
dan 's avonds nog eens skaten
Ik denk dat ik er vanavond heel vroeg in lig![]()

Hallootjesquote:Op woensdag 5 april 2006 09:19 schreef AnnekeM het volgende:
Ik sport ook veel.. Ik ga elke donderdag fitnessen en daarna het zwembad in voor AquaPilates. Het lukt mij niet om 2x in de week te gaan sporten, dus doe ik dat "2x" op 1 avond.
Zo nu en dan ga ik volleyballen en het kaatsseizoen begint er ook weer aan te komen (eind april).
Op het werk loop ik zeer veel (lees: van hot naar her) - vind ik ook veel beweging. Ik verplaats mij hier in de stad per fiets - ook beweging![]()

Of jij wordt de gezondheidsfreak en bekeert je ongezond levende huisgenootquote:Op woensdag 5 april 2006 09:30 schreef Viking84 het volgende:
Eigenlijk moet ik met een gezondheidsfreak in huis wonenDan zou ik veel beter af zijn

Hoe lang deed je erover dan?quote:Op woensdag 5 april 2006 09:34 schreef freecell het volgende:
ik heb mijn beweging wel weer te pakken voor vandaag want (houd je vast) ik ben..... OP DE FIETS!
Echt belachelijk! ik zei gisteren tegen mezelf: laat ik morgen eens op de fiets gaan en ik was zo dom om naar mezelf te luisteren
Zometeen even uitzoeken hoe ver het nou eigenlijk was

Werkelijk? Ik word de laatste tijd vreselijk misselijk van de geur van (meestal) Smullersfrietquote:Op woensdag 5 april 2006 09:37 schreef Pandorah het volgende:
O, en mensen die patat eten in de trein moesten verboden worden. Ik kreeg zo'n trek door die geur in patat dat ik het thuis niet meer kon volhouden en een patatje als avondeten heb genomen.

quote:Op woensdag 5 april 2006 09:37 schreef Pandorah het volgende:
O, en mensen die patat eten in de trein moesten verboden worden. Ik kreeg zo'n trek door die geur in patat dat ik het thuis niet meer kon volhouden en een patatje als avondeten heb genomen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |