quote:
Op woensdag 5 april 2006 09:19 schreef AnnekeM het volgende: ![]()
Ik sport ook veel.. Ik ga elke donderdag fitnessen en daarna het zwembad in voor AquaPilates. Het lukt mij niet om 2x in de week te gaan sporten, dus doe ik dat "2x" op 1 avond.
Zo nu en dan ga ik volleyballen en het kaatsseizoen begint er ook weer aan te komen (eind april).
Op het werk loop ik zeer veel (lees: van hot naar her) - vind ik ook veel beweging. Ik verplaats mij hier in de stad per fiets - ook beweging
Hallootjes
![]()
,
ja ik zag dat jij ook al in de lijst stond. Zal me inderdaad eens toevoegen aan de OP. Moet eerst even een weegschaal zien te vinden op een plek waar niemand anders me ziet
![]()
Als ik bij m'n ouders ben maar even naar boven sneaken dan
![]()
Bah! Ik wil het niet weten, maar je hebt gelijk. Als je het weet, kun je veel beter je resultaten bijhouden
![]()
Ik wil 2 keer per week sporten. Genoeg tijd voor. En moet een eind fietsen naar de ACLO (ca een half uur), dus dan heb ik mijn beweging ook wel weer gehad
![]()
En straks het werk idd. Mag ik ook weer heen en weer rennen
![]()
Mijn probleem ligt vooral bij het avondeten. Tussendoor snoep ik eigenlijk niet zoveel. Wel koop ik vaak een croissantje bij de AH als ik uit college kom
![]()
Want dan heb ik honger. Misschien slim om gewoon brood te smeren en dat mee te nemen naar college
![]()
Maar qua chocola, gebak, dat soort dingen, neen. Chips ook niet eigenlijk. Eigenlijk verbaast het me dat ik zo zwaar ben, omdat ik in vergelijking met anderen helemaal niet zoveel eet.
Toen ik de jongen leerde kennen waar ik nu mee in huis woon (niet mijn boyfriend), ging ik ook vaak met hem mee naar huis en daar begon de ellende. In één jaar kwam ik zo'n 10 kg aan.
Zijn ouders volgden het Hellerdieet en mochten in één uur per dag alles eten wat ze wilden, maar de rest van de dag moesten ze koolhydraatarm eten. Dus: ik at overdag gewoon alles + in dat ene uur een heleboel ongezonde dingen! Dus de combinatie van twee Hellers + een niet-Heller was niet zo geslaagd. Ook had ik altijd een weekendgevoel als ik daar kwam. Zaten we aan de cola en de chips. Nu woon ik met hem in één huis en ik merk dat hij van huis uit toch wel heel andere eetgewoonten heeft meegekregen. Neemt 'ie ineens gebak mee (huh, dat is toch voor als je jarig bent?) of koopt 'ie de hele winkel leeg. Ontbijten met chips is toch niet geheel normaal. Doe ik ook wel eens, maar daar ben ik aan gewend geraakt, omdat hij het ook doet.
Eigenlijk moet ik met een gezondheidsfreak in huis wonen
![]()
Dan zou ik veel beter af zijn