Tnx!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:01 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hij komt hier uit: http://www.collegehumor.com/movies/1670599/
Grab away!

Yup, heerschtquote:
Hoe kan je dat aanzetten?quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
OS X heeft een spellingscontrole, die in vrijwel iedere Cocoa applicatie werkt. In TextEdit (Notepad), Safari, Adium, BluePhoneElite (type uw smsjes nu met spellingscontrole) en alle andere programma's waar ik geregeld tekst in ros. Behalve Word, natuurlijk. Handig. En gevaarlijk, dat wel.
In Speech even "Speak selected text when the key is pressed" aanvinken en even een keycombo opgeven.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:20 schreef Nugget het volgende:
Wanneer kun je eigenlijk in Voorzieningen de Speech > Start speaking text gebruiken?
Inderdaad, dankje, hij werkt nuquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
In Speech even "Speak selected text when the key is pressed" aanvinken en even een keycombo opgeven.
En dan werkt hij nu bij mij
Je kunt er ook tegen praten, ik kan nu brullen GET MY MAILquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
Maar dan nu, wat heb je er aan?
Vreemde robot stemmen, en Nederlands vind hij niet zo tof
Kinky. Is het keldertje wat voor je?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:53 schreef Nugget het volgende:
[..]
Je kunt er ook tegen praten, ik kan nu brullen GET MY MAIL![]()
En dan doet ze dat.
Sexy.
Ja die ken ik wel ja. Maar die pakt mijn commando echt 3/5 keer op. En nu net die 2 keer dat hij het niet doet zorgt voor irritatiequote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:53 schreef Nugget het volgende:
[..]
Je kunt er ook tegen praten, ik kan nu brullen GET MY MAIL![]()
En dan doet ze dat.
Sexy.
Ik ben wel van de nutteloze gadgets over het algemeen! * Nugget vertelt hele verhalen aan Speechquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja die ken ik wel ja. Maar die pakt mijn commando echt 3/5 keer op. En nu net die 2 keer dat hij het niet doet zorgt voor irritatie
En hij lust ook nog wel wat geheugen dat grapje.
Leuke gadget, maar meer ook niet
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:59 schreef Nugget het volgende:
[..]
* Nugget vertelt hele verhalen aan Speech
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:59 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ik ben wel van de nutteloze gadgets over het algemeen! * Nugget vertelt hele verhalen aan Speech
Like 'Save this document' of 'Copy this to the clipboard' of 'Hide this window'. Echt gezellig die Vicki!quote:
How cutequote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:39 schreef Nugget het volgende:
[..]
Like 'Save this document' of 'Copy this to the clipboard' of 'Hide this window'. Echt gezellig die Vicki!
Op een schip van Starfleet zie ik het wel zitten, maar voor een home computer hoeft het wat mij betreft ook niet zo.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:40 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vind die Speech Herkenning niet zo tof eigenlijk. Ik lul niet graag tegen computers.
Dat is grappig inderdaad, ik vraag ook elke dag aan mn Mac of hij een grapje wilt vertellen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:39 schreef Nugget het volgende:
[..]
Like 'Save this document' of 'Copy this to the clipboard' of 'Hide this window'. Echt gezellig die Vicki!
Het doet mij allemaal teveel denken aan Bender die in discussie gaat met een starship over controversiele kunstwerken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op een schip van Starfleet zie ik het wel zitten, maar voor een home computer hoeft het wat mij betreft ook niet zo.
Subtielquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:58 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wilde eigenlijk nog even Skype proberen op mijn iBook. Maar ik heb niemand om het mee te testen.
Dat lijkt me vervelend zeg!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:58 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wilde eigenlijk nog even Skype proberen op mijn iBook. Maar ik heb niemand om het mee te testen.
Zit er in!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:05 schreef Geqxon het volgende:
Nog een klein vraagje. Op de website van Apple staat er bij de powerbook "Microfoon". Is dit een aansluiting, is dit een uitbreiding, of zit er ook echt een microfoon ingebouwd?
Bell echo123quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:58 schreef Anthraxx het volgende:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:07 schreef Geqxon het volgende:
Das mooi, dus in principe kun je hem dan als een oversized GSM gebruiken, als je aan het skypen bent?
En dat is dus ook in de iBook? Gaaaf
Muisquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat zit er in je rechterbovenhoek dat je menubalk minder perfect maakt?
iBook?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:21 schreef editor2 het volgende:
Wat voor prehistorische monitor is dat? Compaq?
Dat is de microfoon, slimboquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:30 schreef editor2 het volgende:
Apple schermen hebben volgens mij geen gaten..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |