How cutequote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:39 schreef Nugget het volgende:
[..]
Like 'Save this document' of 'Copy this to the clipboard' of 'Hide this window'. Echt gezellig die Vicki!
Op een schip van Starfleet zie ik het wel zitten, maar voor een home computer hoeft het wat mij betreft ook niet zo.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:40 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vind die Speech Herkenning niet zo tof eigenlijk. Ik lul niet graag tegen computers.
Dat is grappig inderdaad, ik vraag ook elke dag aan mn Mac of hij een grapje wilt vertellen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:39 schreef Nugget het volgende:
[..]
Like 'Save this document' of 'Copy this to the clipboard' of 'Hide this window'. Echt gezellig die Vicki!
Het doet mij allemaal teveel denken aan Bender die in discussie gaat met een starship over controversiele kunstwerken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op een schip van Starfleet zie ik het wel zitten, maar voor een home computer hoeft het wat mij betreft ook niet zo.
Subtielquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:58 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wilde eigenlijk nog even Skype proberen op mijn iBook. Maar ik heb niemand om het mee te testen.
Dat lijkt me vervelend zeg!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:58 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wilde eigenlijk nog even Skype proberen op mijn iBook. Maar ik heb niemand om het mee te testen.
Zit er in!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:05 schreef Geqxon het volgende:
Nog een klein vraagje. Op de website van Apple staat er bij de powerbook "Microfoon". Is dit een aansluiting, is dit een uitbreiding, of zit er ook echt een microfoon ingebouwd?
Bell echo123quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:58 schreef Anthraxx het volgende:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:07 schreef Geqxon het volgende:
Das mooi, dus in principe kun je hem dan als een oversized GSM gebruiken, als je aan het skypen bent?
En dat is dus ook in de iBook? Gaaaf
Muisquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat zit er in je rechterbovenhoek dat je menubalk minder perfect maakt?
iBook?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:21 schreef editor2 het volgende:
Wat voor prehistorische monitor is dat? Compaq?
Dat is de microfoon, slimboquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:30 schreef editor2 het volgende:
Apple schermen hebben volgens mij geen gaten..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |