Dat dusquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:30 schreef editor2 het volgende:
Apple schermen hebben volgens mij geen gaten..![]()
Of de foto is gewoon heel slecht geschoten met zo een gsm-camera.
Wat is dat voor zooi? Inkt?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:30 schreef editor2 het volgende:
Apple schermen hebben volgens mij geen gaten..![]()
Of de foto is gewoon heel slecht geschoten met zo een gsm-camera.
Trouwens, hebben meer mensen last van het feit dat de toetsten E en A snel vuil geraken.
Ik heb nu net een nieuwe PB en die toetsen vertonen nu al vuiligheid en weghalen met een doekje lukt niet.
[[url=http://xs74.xs.to/pics/06135/ikke.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Iemand?
Ook de powerbook heeft een microfoon slimpie.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:33 schreef editor2 het volgende:
okay...ik heb geen iBook dus ik denk dan niet in gaten..![]()
![]()
Toets eraf wippen en in een sopje doen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:35 schreef editor2 het volgende:
Ja,het lijkt op inkt maar ik gebruik geen inkt en ik heb al geprobeerd het weg te halen met een doekje maar ipv dat het weggaat wordt het juist erger. Beetje dat wijnvlek proberen weg te poetsen. je kent dat wel.
Imageshackquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ook de powerbook heeft een microfoon slimpie.
[afbeelding]
Even copy & Pasten dan maarquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Toets eraf wippen en in een sopje doen?
[..]
Imageshack
Waarom geloof ik dit niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:14 schreef editor2 het volgende:Hey..gisteravond laat toen ik Rotterdam uitreed op weg naar Amsterdam nog ff dit geschoten.
[[url=http://xs74.xs.to/pics/06135/zwaan.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Bijna zoals de Apple desktop! Vond het zelf wel knap van me alleen die kut wind was iets minder.
Voor liefhebbers heb ik nog wel een 1,5 MB formaat.
PB heeft de mic onder het keyboard, niet in het scherm.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:41 schreef Geqxon het volgende:
Ik zie hem.
Zeg editor2, er zaten toch geen gaten in een PB?
Dit is van je MacBook?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:42 schreef editor2 het volgende:
@ Geqxon:
Het is de zwarte laag/inkt die in de toetsen zit en dat laat dus los zeker als je de toetsen E en A heel veel gebruikt aangezien in onze vingers allemaal zuren zitten. Ik vind het eigenlijk niet kunnen zoiets. peins peins..teruggaan naar de Apple-store?
Nee zou ik echt niet doen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Toets eraf wippen en in een sopje doen?
[..]
Imageshack
Ik weet niet van wat voor materiaal zo'n toetsje is, maar met mijn plasticen toetsjes werkt eraf wippen & soppen primaquote:
Van kunststof. Maar het monteren van het toetsje is een ramp.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik weet niet van wat voor materiaal zo'n toetsje is, maar met mijn plasticen toetsjes werkt eraf wippen & soppen prima
Je bent dus gewoon de verf eraf aan het poetsen nu, hij zal niet meer beter worden.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:35 schreef editor2 het volgende:
@ Geqxon:
Ja,het lijkt op inkt maar ik gebruik geen inkt en ik heb al geprobeerd het weg te halen met een doekje maar ipv dat het weggaat wordt het juist erger. Beetje dat wijnvlek proberen weg te poetsen. je kent dat wel.
Hij mag oprotten met zijn ispy posts.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:12 schreef Jump het volgende:
Tonks: rot op met je 'ispy' posts
Als het je irriteerd, lees erover en ga er niet verder op in?quote:
Hij vraagt er echt zelf om bij die post hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:12 schreef Jump het volgende:
Tonks: rot op met je 'ispy' posts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |