Nou dat is nog helemaal niets vergeleken met mijn verhaal:
INDESIT wasmachine W123 gekopcht op 9-12-2003 of liever gezegd van mijn vader gekregen
kort voor hij overleed.
Lang verhaal in het kort: Na ongeveer een jaar ging de machine vreselijk veel herrie maken,
ik bewoon een halfvrijstaand woonhuis, de wasmachine staat beneden in de bijkeuken, mijn
buren klaagden over de herrie van mijn INDESIT! Er kwam een monteur, 'ach, mevrouw er
was een schroefje los in het contra-gewicht'....Nou die herrie bleef! De monteur kwam nog drie
keer gedurende een tijdsbestek van een aantal maanden, de machine was NET uit de garantie
toen ik weer de monteur moest bellen van INDESIT, en raad eens wat!
LAGERS volkomen kapot. Dat moest ik in de eerste instantie allemaal zelf betalen. Na contact te hebben opgenomen met consumentenbelangen van Indesit werd deze reperatie vergoed.
WAT DENK JE? Nog geen anderhalve maand na de reperatie LAGERS kapot. Nou, mevrouw,
zei mevrouw van der Steen van Consumentenbelangen van Indesit 'als de monteur constateert
dat het weer dezelfde klacht is dan zal uw INDESIT worden omgeruild voor een nieuwe machine'.
TJA, MONTEUR GEWEEST, IK BEN NU EEN WEEK EN TIEN TELEFOONTJES VERDER
MAAR IK HEB NOG STEEDS GEEN NIEUWE MACHINE WANT ER STAAN 'ONDUIDELIJKHEDEN' IN DE COMPUTER EN HET RAPPORT VAN DE MONTEUR IS OOK NOG STEEDS NIET BINNEN BIJ IONDESIT TERWIJL HET DE SERVICEDIENST IS VAN INDESIT DUS JE KUNT HET ALS CONSUMENT GEWOON BEKIJKEN. Ik kreeg een zekere
Vincent van consumentenbelangen van Indesit aan de telefoon nou die man haalt helemaal het bloed onder je nagels vandaan en ontkent 'alles' wat er al maanden in de computer van Indesit staat.
IK GA DOOR EN ZAL EEN NIEUWE INDESIT KRIJGEN WAAR IK 10 JAAR GARANTIE OP WIL....AL MOET IK HET VIA DE RECHTER DOEN.
ZO GAAT INDESIT MET ZIJN KLANTEN OM!
ASTRID VAN HELDEN
Astrid van Helden