abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34276937
Beste fokkers,

Vorige week had ik waterschade in mijn woning. Ik heb afgelopen dinsdag eend eel van de vloerbedekking en laminaat er al uit gehaald. Morgen doe ik de rest (het gedeelte wat ik er morgen uit haal heeft nauwelijks onder water gestaan). Ik leg nu in het hele huis laminaat. De ondervloer (beton) is zo op het oog droog. Het meeste water is denk ik in de vloerbedekking getrokken en daar waar laminaat ligt tussen het laminaat en de daaronderliggende folie getrokken. De vloer ziet er niet nat uit. De weinige vochtplekken die er in zaten zijn na een paar dagen goed stoken en ventileren ook nagenoeg verdwenen. Ik wil eigenlijk volgend weekend laminaat leggen. Ik ga het zelf doen (met wat familieleden en vrienden). Ik weet dat een "echte" laminaat legger een vochtmeter heeft om het vochpercentage te bepalen. Is er mischien iemadn die daar een huis-tuin- en keuken middel voor heeft. Ik had namelijk mijn schoenen ergens neergezet. Daaromheen was het allemaal droog. Daar waar de schoenen nog stonden was het nog wat vochtig. Ik dacht bij mezelf. als ik mijn schoenen ergens neerzet. En het is daar morgen niet vochtig, als ik de schoenen optil dan is de ondervloer droog genoeg. Is dat logisch of niet? Graag een aantal praktische tips.

[ Bericht 0% gewijzigd door mjb44 op 20-01-2006 13:53:48 ]
pi_34289734
Leg een stuk plastic op de vloer (vuilniszak of zo), goed vlak, en laat het een nacht liggen. Als de zak de volgende dag vochtig is aan de onderkant is je vloer nog niet droog.
Praktisch genoeg?
pi_34290560
Als je dat plastic met tape op de vloer plakt, dan zit je gegarandeerd goed.
pi_34312625
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:20 schreef roofless het volgende:
Leg een stuk plastic op de vloer (vuilniszak of zo), goed vlak, en laat het een nacht liggen. Als de zak de volgende dag vochtig is aan de onderkant is je vloer nog niet droog.
Praktisch genoeg?
Ja, praktisch genoeg. Zal het gelijk gaan proberen. Bedankt voor de tip!
pi_34312995
iig niet te snel gaan leggen, ik heb mooi bobbelig laminaat in de gang liggen door een fout van een zogenaamde handige pa.. ook na wateroverlast ghehe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')