quote:Ik heb gezegd dat ik het gewone nieuws ongelooflijk saai vind, en dat ik vind dat Philip Freriks het ongelooflijk slecht doet.
Is toch ook.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:48 schreef pberends het volgende:
Beau Van Erven Dorens voorlopig niet op tv
[..].
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:15 schreef SunChaser het volgende:
E-life zakt weer naar 99.000 en Lotte zakt ook.\
Ivo daarentegen zal erg blij zijn met zn kijkcijfers, die scoort echt 150 % meer (dan Evert Santegoeds)
Ook als je het niet naar Talpa begrippen bekijkt, had van Duin nog steeds meer dan 700.000 kijkersquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:14 schreef Haaibaaike het volgende:
André had voor Talpa begrippen meer dan 700.000 kijkers afgelopen dinsdag..Direct naar Joling& Gordon.![]()
Dat lukte hem niet op de donderdagavond ! Daar had ie meestal 300.000.![]()
Domme zetquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:31 schreef pberends het volgende:
Gordon en Talpa uit elkaar
Oe, geen Geer en Goor meer, komende maanden geen voetbal en Barend en van Dorp stopt ook snel.
Waarom vertrekt ie dan niet... lijkt me aan de ene kant sterk dat ie zoiets zomaar toegeeft.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:38 schreef SunChaser het volgende:
Vandaag was Vigo Waas aan de telefoon bij Giel Beelen. Waas gaf toe dat Koppensnellers eigenlijk niks meer was. En later Joep van Deudekom zei dat ze al beter bij de Vara hadden kunnen stoppen.
staat heir ergensquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom vertrekt ie dan niet... lijkt me aan de ene kant sterk dat ie zoiets zomaar toegeeft.
Het contract met Gordon is opgezegd. Dat wil nog niet zeggen dat Gordon niet, net als Gerard Joling, op freelancebasis kan werken bij Talpa.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:31 schreef pberends het volgende:
Oe, geen Geer en Goor meer, komende maanden geen voetbal en Barend en van Dorp stopt ook snel.
Gordon kan net als Gerard freelance gaan werken bij Talpaquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:31 schreef pberends het volgende:
Evengoed geen lekkere basis voor een samenwerking. Maar goed, Thuis en 5Tegen5 zijn geflopt dus wel logisch dat ie wegmoet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:50 schreef Mike het volgende:
[..]
Het contract met Gordon is opgezegd. Dat wil nog niet zeggen dat Gordon niet, net als Gerard Joling, op freelancebasis kan werken bij Talpa.
Ik ben benieuwd of dat nog gebeurd nu. Ik zie ze net zo makkelijk hetzelfde programma voor SBS maken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Gordon kan net als Gerard freelance gaan werken bij Talpa![]()
Daar ging het niet over,quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Evengoed geen lekkere basis voor een samenwerking. Maar goed, Thuis en 5Tegen5 zijn geflopt dus wel logisch dat ie wegmoet.
Dat zou in ieder geval kunnen gebeuren..Dat ze bij SBS soortelijk programma kunnen maken. !quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:57 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of dat nog gebeurd nu. Ik zie ze net zo makkelijk hetzelfde programma voor SBS maken.
En jij denkt dat t floppen van thuis en 5vs5 er niks mee te maken heeft?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daar ging het niet over,
Gordon en Gerard wilde niet optreden tijdens ''Joling&Gordon over de vloer''
En dat zit Talpa niet lekker,
Zo ontstonden woordenwisseling tussen Gordon en de Mol.![]()
Oh, dat zou ook best de oorzaak kunnen zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En jij denkt dat t floppen van thuis en 5vs5 er niks mee te maken heeft?Gewoon een manier Gordon te verwijderen van de loonlijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |