Klote Talpa!quote:Een uitzending van De Wedstrijden gemist? Geen paniek. Het voetbalprogramma van Talpa is ook weer op internet te bekijken.
De rechten van de Formule 1 liggen de komende jaren alweer bij RTL Nederland.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:13 schreef maril het volgende:
[..]
Sportzender lukt niet voetbalzender wel sportzender niet omdat ze tot 2010 geen rechten hebben voor de interessanten sporten zoals Wielrennen en schaatsen die ligt gzd bij de NOS.
Maar als ze SBS overnemen hebben ze zowiezo fam. programmas en ook formule 1 en darten dus word er gewoon een andere commerciele fam. zender gemaakt John moet nu wel opschieten.
Dat kon ik ook niet weten toen ik dat schreef, maar ik denk toch dat het goed zou zijn voor het bedrijf als John het wel zou doen , SBS overnemen kan hij al overdag beginnen trekt s,avonds meer volk.quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De rechten van de Formule 1 liggen de komende jaren alweer bij RTL Nederland.
Neequote:Op zaterdag 22 april 2006 11:22 schreef Urquhart het volgende:
Valt inderdaad tegen voor de laatste uitzending.
Het is veel voor Talpa, maar ik had het hoger verwacht.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
NeeZo bedoel ik het niet
![]()
Dat het best wel veel kijkers zijn![]()
Ze kunnen het wel
Ik had meer kijkers verwacht, vooral omdat het de laatste aflevering isquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:20 schreef RaymanNL het volgende:
Gisteravond: Barend en Van dorp: 717.000 (laatste aflevering)![]()
Nouja, kijkend naar de laatste aflevering van Thuisquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik had meer kijkers verwacht, vooral omdat het de laatste aflevering is![]()
Ja, nou noem je wat op '' Thuis'' of ''Barend en van Dorp'' toch een heel verschilquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nouja, kijkend naar de laatste aflevering van Thuis![]()
Niet errug veel aangezien ze om half 11 begonnenquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:20 schreef RaymanNL het volgende:
Gisteravond: Barend en Van dorp: 717.000 (laatste aflevering)![]()
quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:28 schreef SunChaser het volgende:
Ik wou dus kijken en zap om 22.30 naar RTL 4. Ik dacht no niet begonnen zeker en zapte naar Jensen
En de logica daarachter isquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet errug veel aangezien ze om half 11 begonnen.
Het tragische is dat dat voor Talpa-begrippen een hit is.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 07:34 schreef SunChaser het volgende:
Ook Lotte wordt niet de hit waar ze op hoopten, gemiddeld 250.000 kijkers.
En het wordt met de dag minder.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 07:34 schreef SunChaser het volgende:
Ook De 7 Plagen gaat m niet worden. Een maand uitgesteld en na de hermontage blijft er een kinderachtig programma over over 8 kneuzen die elkaar stomme opdrachten geven. Heb t 1x gekeken om er iets over te kunnen zeggen, maar tis echt niks
116.000 kijkers ook.
Klopt, ik heb het al gezien.quote:
Kan mij niet voorstellen dat hij niet heeft gehoopt dat het voetbal wat meer kijkers naar andere programma,s zou trekken, nu het voetbal voorbij is altans bijna word het wel erg triest zie kijkcijfers van gisteravond. tijdens het WK en Tour word dat alleen maar ergerquote:Op dinsdag 2 mei 2006 07:54 schreef calvobbes het volgende:
Neuh. John trekt de stekker er niet uit. Zo'n type is het in ieder geval niet om het zo snel op te geven.
Misschien over een jaar of drie ofzo. Hoorde laatst dat die 100 miljoen (verlies) had gereserveerd voor de eerste 2 jaar. Dus hij heeft nog wel even tijd.
''Joling& Gordon over de vloer'' kijk jij toch ook ?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:54 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb op het voetbal na, al maanden geen programma van Talpa bekeken.
Ja volgde ik ook, maar de herhaling en die compilatie-aflevering heb ik niet gezien. Maar ik had dit programma inderdaad over het hoofd gezien.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
''Joling& Gordon over de vloer'' kijk jij toch ook ?!
Nee, dat deed ik ook niet naar de HH kijkenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:24 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja volgde ik ook, maar de herhaling en die compilatie-aflevering heb ik niet gezien.
Met dit weer daalt alles hard. Kijk maar eens naar de andere kijkcijfers van gisteren...ook een programma als GTST scoort opeens veel minder bij mooi weer.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:00 schreef SunChaser het volgende:
Lotte daalt nu hard: 171.000
7 Plagen is niks: 45.000
E-live 82.000
prut allemaal
Wat heeft dat met Talpa te maken?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:22 schreef Haaibaaike het volgende:
'''Tv show'' had meer kijkers dan ''Albert'' op RTL4![]()
Eerste afl. Lotte en Boks waren anders erg goed.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:22 schreef Mike het volgende:
Het tragische is dat het niet uitmaakt wat Talpa uitzendt, er wordt toch niet naar gekeken. Zelfs naar een eerste aflevering van een programma kijkt geen hond.
Alles wat na De Wedstrijden wordt uitgezonden scoort beter dan zonder die inleiding. Zodra een programma dan op eigen benen moet staan, zakt het weer in...zie bv ook Boks van zondag.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Eerste afl. Lotte en Boks waren anders erg goed.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:12 schreef pberends het volgende:
Ging toppie gister, met een gemiddeld marktaandeel van 2,2% tussen 18-24u.
[afbeelding]
Dat beloofd wat voor de zomer.
Leukste thuisvideo's koploper tussen die tijden, met een marktaandeel van 4,8%.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |