Sportzender lukt niet voetbalzender wel sportzender niet omdat ze tot 2010 geen rechten hebben voor de interessanten sporten zoals Wielrennen en schaatsen die ligt gzd bij de NOS.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie weet gebeurt dat eens een keer .
een sportzender![]()
T is een commercielen zender die wat positiever ligt dan Talpa, talpa de naam enzo komt nooit meer goed.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:17 schreef SunChaser het volgende:
Wat heft t nu voor zin om SBS over te nemen?
Grootste nut is dat ze dan bij de meeste mensen binnen de 1 en de 10 op de afstandbediening zitten.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:17 schreef SunChaser het volgende:
Wat heft t nu voor zin om SBS over te nemen?
Klote Talpa!quote:Een uitzending van De Wedstrijden gemist? Geen paniek. Het voetbalprogramma van Talpa is ook weer op internet te bekijken.
De rechten van de Formule 1 liggen de komende jaren alweer bij RTL Nederland.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:13 schreef maril het volgende:
[..]
Sportzender lukt niet voetbalzender wel sportzender niet omdat ze tot 2010 geen rechten hebben voor de interessanten sporten zoals Wielrennen en schaatsen die ligt gzd bij de NOS.
Maar als ze SBS overnemen hebben ze zowiezo fam. programmas en ook formule 1 en darten dus word er gewoon een andere commerciele fam. zender gemaakt John moet nu wel opschieten.
Dat kon ik ook niet weten toen ik dat schreef, maar ik denk toch dat het goed zou zijn voor het bedrijf als John het wel zou doen , SBS overnemen kan hij al overdag beginnen trekt s,avonds meer volk.quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De rechten van de Formule 1 liggen de komende jaren alweer bij RTL Nederland.
Neequote:Op zaterdag 22 april 2006 11:22 schreef Urquhart het volgende:
Valt inderdaad tegen voor de laatste uitzending.
Het is veel voor Talpa, maar ik had het hoger verwacht.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
NeeZo bedoel ik het niet
![]()
Dat het best wel veel kijkers zijn![]()
Ze kunnen het wel
Ik had meer kijkers verwacht, vooral omdat het de laatste aflevering isquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:20 schreef RaymanNL het volgende:
Gisteravond: Barend en Van dorp: 717.000 (laatste aflevering)![]()
Nouja, kijkend naar de laatste aflevering van Thuisquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik had meer kijkers verwacht, vooral omdat het de laatste aflevering is![]()
Ja, nou noem je wat op '' Thuis'' of ''Barend en van Dorp'' toch een heel verschilquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nouja, kijkend naar de laatste aflevering van Thuis![]()
Niet errug veel aangezien ze om half 11 begonnenquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:20 schreef RaymanNL het volgende:
Gisteravond: Barend en Van dorp: 717.000 (laatste aflevering)![]()
quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:28 schreef SunChaser het volgende:
Ik wou dus kijken en zap om 22.30 naar RTL 4. Ik dacht no niet begonnen zeker en zapte naar Jensen
En de logica daarachter isquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet errug veel aangezien ze om half 11 begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |