abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38921569
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 07:26 schreef SunChaser het volgende:
In de Revu staat deze week een mooi stuk over Talpa. De zender lijdt 200.000 euro per dag evrlies
Zo dat is niet niks.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 20:13:40 #227
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_38930075
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:53 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Zo dat is niet niks.
Als ik zo snel even reken zit het niet eens zo gek ver af van de 50 miljoen aanloopverlies die ze voor het eerste jaar hadden voorspeld. De Mol kan gewoon veel verlies draaien, als hij het over een paar jaar maar kan gaan terugverdienen via digitale televisie.
pi_38949950
quote:
‘We gaan er niet meer van balen, het is gewoon zo’

Villa BvD (Talpa, 22:54) - Nu, na de start van Villa BvD am Titisee, komt de aangekondigde scheiding van Frits Barend en Henk van Dorp in zicht. Bijna vier decennia lang vormden ze het onafscheidelijke duo Barend & Van Dorp. “We hebben een latenightshow opgezet terwijl iedereen zei dat Nederland daar de cultuur niet naar heeft. Er zouden te weinig interessante gasten zijn om de avonden te vullen“, vertelt Frits Barend in de GPD-bladen.

“Het is leuk om te zien dat de publieke omroep nu ook een latenight talkshow krijgt. En dat er sportprogramma’s worden gemaakt die redelijk lijken op wat wij hebben gedaan.” Toch zijn de kijkcijfers van B&vD sinds de overstap naar de zender van John de Mol dramatisch gekelderd. Barend: “We hebben na de eerste veertien dagen bij Talpa al tegen elkaar gezegd: ‘we gaan er niet meer van balen, het is gewoon zo’. Ook tegen Jack Spijkerman en tegen Ivo Niehe zeiden we: ‘accepteer het maar’.

Ga uit van een derde van je oude kijkcijfer, want dat is blijkbaar op dit moment het maximale dat je bij Talpa kan halen.” In de rust van de avondwedstrijd schakelt de kijker meer over naar het WK Lingerie op Veronica, dan naar Villa BvD bij Talpa. “Is dat zo? Het is helemaal nieuw wat we doen. Ik vind het niet gek dat mensen in de rust niet direct naar Talpa gaan. (..) Veronica staat op de afstandsbediening in ieder geval nog op 7 of 8.

Ach, ik heb er niet voor doorgeleerd en dat wil ik ook niet doen. Het blijft hartstikke leuk werk, en ik vind niet dat we er te lang mee door zijn gegaan. Het was heel leuk om dit nieuwe avontuur met Talpa nog mee te maken.” Villa BvD werd gisteren door 393.000 kijkers (madl: 8.0%) bekeken.
http://www.mediacourant.nl/?p=1155
  Redactie Frontpage zaterdag 17 juni 2006 @ 19:06:26 #230
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_38950043
Villa BvD werd gisteren door 393.000 kijkers (madl: 8.0%) bekeken

Studio Zomer 1.851.000
Hot Shots Lingerie 515.000

pi_38950425
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 19:06 schreef SunChaser het volgende:
Villa BvD werd gisteren door 393.000 kijkers (madl: 8.0%) bekeken

Studio Zomer 1.851.000
Hot Shots Lingerie 515.000

14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 17 juni 2006 @ 19:53:58 #232
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_38951536
quote:
Talpa aast op Endemol
Talpa en het Italiaanse bedrijf Mediaset van Silvio Berlusconi hebben plannen om samen producent Endemol over te nemen van Telefónica. Dat stellen bronnen rond de verkoop van Endemol. Talpa zou in de transactie slechts een minderheidsbelang willen nemen.
Lees verder >>Een woordvoerder van Talpa zegt hierover: Daarop heb ik geen commentaar. Maar vanuit Talpa gezien is Endemol natuurlijk wel strategisch een interessant bedrijf. Het past prima binnen datgene wat we zelf doen. Endemol maakt tv-programma's die het bedrijf aan tientallen landen verkoopt.

Het Spaanse telecomconcern Telefónica heeft Endemol in 2000 voor 5,5 miljard euro gekocht van John de Mol en Joop van den Ende. Het Spaanse telecomconcern heeft inmiddels ongeveer een kwart ervan naar de beurs gebracht en wil nu ook de rest van zijn belang weer verkopen. De overname heeft niet opgeleverd wat de Spanjaarden ervan hadden verwacht. Het bedrijf heeft aangekondigd zich meer te willen richten op zijn kernactiviteitem.

Mediaset, dat voor 35% in handen is van de familie Berlusconi, beheerst het Italiaanse tv-landschap en de advertentiemarkt. Ook in Spanje is het concern groot. Vorig jaar zei voorzitter Fedele Confalonieri dat Endemol een prachtige acquisitie zou vormen.
Maar er zijn ook andere kandidaat-kopers voor de televisieproducent. Telefónica voert volgens de bronnen al gesprekken over de verkoop van Endemol met het Spaanse mediaconcern Vocento, eigenaar van kranten en televisiestations in Spanje, en een financiële partij. Ook wordt belangstelling gemeld van een consortium van rijke particulieren uit het Midden-Oosten.

Hans Slob van Rabo Securities verbaast zich niet over de belangstelling. Ik sluit ook het Spaanse mediaconcern Vocento, particuliere investeringsmaatschappijen en Sony Pictures niet uit. Endemol is een zeer succesvol bedrijf dat via zijn distributiekanalaen de grootste tv-markten van de wereld bedient. Ze presteert boven verwachting.

Sander van Oort van F. van Lanschot zegt de belangstelling van Talpa en Berlusconi's Mediaset voor Endemol zeer logisch te vinden. Volgens hem kan de maker van tv-programma's Talpa uitstekend helpen bij het opzetten van een tweede zender. En voor Mediaset is Endemol ook zeer interessant. Endemol behaalt 26 procent van zijn omzet in Spanje en Italië. (FD/Volkskrant/Medialog)
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_38951889
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 19:22 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Ja, hilarisch

Dat is hetzelfde campingpubliek dat ook SBS6's Hart van Oranje verkiest boven Studio Sportzomer en Villa BVD. Overigens heeft Villa BVD wel een enorme stijging gehad in de kijkcijfers sinds vorig week.
pi_38953444
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 19:53 schreef rubbereend het volgende:

[..]
Lekker nuttig ook om dan "iets nieuws te beginnen". Kocht dan gelijk de SBS-groep op en-of Endemol.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 17 juni 2006 @ 21:50:20 #235
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_38955235
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 20:58 schreef pberends het volgende:

[..]

Lekker nuttig ook om dan "iets nieuws te beginnen". Kocht dan gelijk de SBS-groep op en-of Endemol.
nouja, Talpa zal in dit geval denk ik meer op het investeringsvihicel van de Mol slaan.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_39029959
quote:
Geen paniek bij Talpa

Tv-zender Talpa ontwikkelt zich naar verwachting. Dat zegt Ronald Goes, algemeen directeur van het televisiestation van mediaondernemer John de Mol. Ondanks het feit dat het beoogde marktaandeel van 10 procent nog niet werd behaald, diverse paradepaardjes van het scherm werden gehaald en een heus 'Talpa-gevoel' bij de kijkers nog ontbreekt, is Goes na bijna een jaar uitzenden tevreden. "We hebben een prachtig jaar achter de rug".

Branchegenoten en mensen uit de reclamemarkt opperden de afgelopen maanden regelmatig dat er vast veel onrust in de Talpa-kantoren zou heersen omdat kijkcijfergoud moeilijk blijkt aan te boren en grote investeringen niet worden terugverdiend. Volgens Goes is daar absoluut geen sprake van. "Het afgelopen jaar is hier geen paniek geweest. Ja, een keer toen de hondenuitlaatservice niet werkte en ik me afvroeg hoe mijn twee labradors uitgelaten moesten worden."

Hollandse humeuren
De Talpa-directeur benadrukt dat het businessplan zich ontvouwt op de manier waarop het is bedacht. "Voor de start van de zender kregen we heel veel aandacht, daarna kregen we ook veel kritiek en bleek dat Nederlanders nog moeten wennen aan een zender als Talpa. We kregen te maken met de 'Hollandse humeuren'; kijkers die sceptisch waren over het initiatief. Toch word ik gebeld door collega's uit de hele wereld die me complimenteren met het behaalde resultaat binnen een jaar."

Voor aanvang van het WK had Talpa een marktaandeel van gemiddeld 8 procent. Dat gemiddelde werd bereikt nadat de zender vorig najaar 9 procent scoorde en dit voorjaar 7 procent. Die dalende tendens verbaast Goes niet. "Onze zender zijn we natuurlijk begonnen met onze topopstelling. Nu programma's als Big Brother, Expeditie Robinson en Gooische Vrouwen even zijn gestopt valt het aandeel ook wat lager uit. Maar na de zomerstop gaat het zeker weer beter."

NSE

Welke programma's het tv-station dan in stelling brengt wil Goes nog niet zeggen. Na het falen van shows als 'Thuis' en 'NSE Nieuws' moet er in ieder geval wat aan de vooravond gebeuren. Toch scoort 'Funniest Home Videos' in de vroege avond naar behoren, dus wellicht blijft dat programma staan. "Maar ik ben de eerste om toe te geven dat dat geen programma is dat ons businessmodel onderstreept." In dat model staat dat Talpa innovatief moet zijn en voor 80 procent uit Nederlands product bestaat.
  Redactie Frontpage dinsdag 20 juni 2006 @ 13:03:21 #237
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_39032597
Lekker nietszeggend stukje. Hoop gewauwel.
pi_39289809
quote:
Talpa heeft ook een Blik op de Weg

De Avro heeft met succes het autoprogramma Blik op de Weg bij Talpa weten weg te houden. Maar de zender laat zich niet uit het veld slaan; vanaf eind augustus zendt Talpa een eigen variant uit. Het programma gaat Zondagsrijders heten, onduidelijk is of Leo de Haas hierbij is betrokken.

De Haas maakte recent kenbaar naar Talpa te gaan met zijn programma, maar de Avro wees hem op afspraken uit een contract. De rechter oordeelde dat hij daar niet onderuit kon komen.

Talpa wil daar niet op wachten, en komt nu dus met Zondagsrijders. Op papier lijkt het programma als twee druppels water op Blik op de Weg. Het gaat over het verkeersgedrag van de Nederlander. Snelheidsduivels, bumperklevers en slalommende automobilisten worden met hun wangedrag gecontroleerd. Ook neemt de camera het verkeersgedrag van fietser en voetganger op. En de bekende Nederlander wordt in Zondagsrijders niet met rust gelaten.

Zeg, zal SBS zich al verdiept hebben in deze markt? Zo niet: tip voor alle producenten in Nederland om ook aan die zender een kopie te verkopen.
quote:
Vooravond Talpa overhoop; Miljoenenjacht vs GTST

MiljoenenjachtTalpa maakt zich op voor een nieuwe slag om de kijker in de vooravond. Vanaf augustus moeten Lotte, Big Brother en een dagelijkse versie van Miljoenenjacht de kijkers bij de concurrent wegkapen. Talpa heeft de aanvangsttijden van de meeste programma's veranderd, wat voor nogal opmerkelijke uitkomsten heeft gezorgd.

Opvallend is dat Entertainment Live terugverhuisd naar het aanvankelijke uitzendtijdstip van 18.00 uur. Bovendien wordt de lengte van het programma opgerekt van 25 minuten naar een uur. Dat is opmerkelijk, gezien de uitspraken van presentator Evert Santegoeds in de jongste editie van vakblad Broadcast Magazine. "Ik vind dat een showprogramma in Nederland echt genoeg heeft aan een half uurtje. Dan ben je weer helemaal bijgepraat. Als je het langer maakt, wordt het trekken en forceren.

Zal het format dan toch wijzigen van 'de Privé voorlezen' naar echte items maken? Door het nieuwe tijdstip zal Entertainment Live voor een flink deel overlappen met concurrent RTL Boulevard.

Vanaf 19 augustus keert Big Brother terug bij Talpa, dit keer dus met inwoners die (deels) familie van elkaar zijn. De telenovelle Lotte wordt dan gesandwicht tussen Big Brother en Deal or no Deal, zoals het in de schema's van Talpa is opgenomen. Het is de buitenlandse naam van Miljoenenjacht. Vermoedelijk heet deze dagelijkse versie anders omdat de Postcode Loterij er niet aan verbonden is.

Onduidelijk is of Linda de Mol de presentatie voor haar rekening neemt. Wel staat vast dat Talpa een sterke troef in handen heeft om te boksen tegen het Acht Uur Journaal en GTST. In het buitenland is Deal or no Deal, dat op een paar punten verschilt van Miljoenenjacht, een kijkcijferkanon.
quote:
Talkshow Talpa: Prem en Jan vs Bridget en Victoria

Bridget MaaslandIn de blokkenschema's van oktober is bij Talpa nog altijd geen talkshow op de late avond opgenomen. De zender zoekt nog naar een format dat als opvolger gaat dienen voor Barend & Van Dorp. De Volkskrant onthult vandaag dat de zender momenteel aan twee programma's schaaft waar Frits Barend de hoofdredacteur van wordt. Eén daarvan is een show met de combi Jan Mulder en Prem Radhakishun. Een andere optie is een vrouwentalkshow waar Victoria Koblenko en Bridget Maasland voor zijn benaderd.

Mulder en Radhakishun willen niets kwijt over de pilot die zij eerder opnamen, maar de altijd praatgrage Hilbrand Nawijn klapt wel uit de school. Hij was te gast bij de opname. Volgens het Tweede Kamerlid is het een programma van een half uur dat uit twee delen bestaat. In het eerste deel discussiëren Jan en Prem over een actualiteit, daarna schuift een gast aan.

Victoria Koblenko, die een blauwe maandag het magazine Thuis presenteerde voor Talpa, erkent tegenover De Volkskrant dat ze is benaderd. "RTL 4 heeft vroeger ook zo'n programma gehad met Hadassah de Boer en Sylvana Simons. Een rondetafelgesprek met vier of vijf vrouwen. Dat willen ze opnieuw uitproberen. Er moet namelijk heel snel wat komen." Hier wordt de naam van Maasland ook bij genoemd, maar zij houdt zich op de vlakte. "Spannend, afwachten." Volgens bronnen in de krant zou Frits Barend geen voorstander zijn van Maasland.

Het duo Prem en Jan lijkt me op papier vooral geestiger dan in de praktijk. Bovendien zou die show met twee van de drie BVD-kopstukken wel erg veel op een vervanger lijken in plaats van een opvolger.

Het vrouwengesprek zou wat nieuws betekenen op de late avond, en bovendien een geduchte concurrent van de steeds sterker wordende Jensen. Daarnaast krijgt Bridget dan eindelijk wat ze al zo lang wil: een dagelijks, inhoudelijk programma. En volgens mij hebben zowel Victoria als Bridget genoeg bagage om het boeiend te houden.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 00:00:48 #239
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_39590899
kom er net achetr dat talpa www.talpa1.tv t/m www.talpa9.tv heeft geregistreerd maar geen www.talpa10.tv terwijl ze daarmee zo' promotie maken nu... vaag
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_39596399
Lijlkt er meer op alsof anderen dat hebben gedaan.
Ik vind het in ieder geval vrij onlogisch dat ze talpa1 en talpa9 als adres zouden gebruiken als ze gewoon talpa.tv allang hebben.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 09:06:43 #241
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_39596611
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 08:51 schreef calvobbes het volgende:
Lijlkt er meer op alsof anderen dat hebben gedaan.
Ik vind het in ieder geval vrij onlogisch dat ze talpa1 en talpa9 als adres zouden gebruiken als ze gewoon talpa.tv allang hebben.
"Alsof anderen dat gedaan hebben" ??? En die gaan dan gratis doorlinken naar talpa.tv? Nee ik wist al dat talpa2.tv ook van talpa was maar ze blijken dus meer te hebben geregd, ook al de .NL 's zijn doro Talpa Holding gergerd, alleen voor talpa10 zijn ze blijkbaar te laat geweest, aangezien die wel van iemand anders is.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  vrijdag 7 juli 2006 @ 22:53:25 #242
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_39620566
Ik denk dat Talpa lak heeft aan de wet dat mensen om 20:00 enerzijds naar het NOS Journaal kijkt en anderzijds GTST bekijken. Dat een quiz het tegenover een journaal niet redt, kan ik begrijpen, maar quizzen die het niet konden bolwerken tegen een soap zetten steeds kwaad bloed.

Daarnaast vind ik elke dag Deal Or No Deal teveel. Ik vrees er namelijk voor dat mensen de zondagavond niet meer gaan gebruiken voor een gezellig avondquiz als Miljoenenjacht terugkomt. Ik ben nog steeds de TROS dankbaar dat Rozengeur & Wodka Lime het niet overleefde tegen Een Tegen 100 en Miljoenenjacht en hoop dat Talpa deze trend voortzet.

En over de talkshows heb ik alvast geen goed woord over:

• Prem Radakishun is de eerste keer leuk om te zien, maar hij is nog ergerlijk dan Jan Mulder door steeds vaker prominenten en de politiek af te kraken. Benieuwd of hij Jan Mulder in een mogelijke talkshow met bewaterde ogen naar huis weet te sturen. Ik zit alvast versnaperingen te reserveren.
  • Maasland+Koblenko is ook geen goed duo. Bridget heeft wel laten zien dat ze over iets anders kan praten dan over seks, maar ik ben nog steeds ontevreden over haar presentatiekwaliteiten. En wie mijn KLB-posts leest over Victoria, weet inmiddels al dat ik haar afbrand.
  • pi_39799739
    quote:
    Talpa komt met klappers

Succeszender Talpa komt het nieuwe televisieseizoen niet met één, niet met twee maar met drie klappers. De eerste twee zijn televisieprogramma’s en komen samen: De Gouden Kooi en Big Brother deel zoveel zullen in hetzelfde seizoen worden uitgezonden, zo meldt het gezaghebbende medialog zappen.blog. Dat is opmerkelijk omdat de twee programma’s erg veel op elkaar lijken. In De Gouden Kooi worden randdebiele psychoten gestimuleerd elkaar weg te pesten, in Big Brother worden randdebiele transseksuelen gestimuleerd elkaar weg te pesten. Het is dus maar de vraag of beide programma’s wel voldoende draagkracht bezitten om de aandacht van al die miljoenen kijkers vast te houden. Gelukkig zal De Gouden Kooi na drie maanden weer van de buis verdwijnen want zo lang loopt de proeftijd.

De derde klapper die Talpa (mogelijk) gaat maken is het in de markt zetten van een heuse papieren televisiegids, geeft een Talpa-bigshot toe in vakblaadje Adformatie. Talpa heeft immers de beschikking over de felbegeerde programmagegevens en is vast van plan daar iets leuks mee te doen. Waarom het multimediale Talpa gebruik wil maken van Oude Media is een raadsel. Mogelijk gokken ze op een samenwerking met een blad dat wel goed in de markt ligt (waarvan ons de naam even ontschoten is). Wellicht dat De Volkskrant interesse heeft…
      Redactie Frontpage donderdag 13 juli 2006 @ 20:52:47 #244
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_39799802
    Ja, een tv gids, daar zitten we op te wachten.
    pi_39800022
    quote:
    Op donderdag 13 juli 2006 20:52 schreef SunChaser het volgende:
    Idd
      Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 13 juli 2006 @ 21:57:57 #246
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_39801818
    BB en DGK tegleijk uitzenden niet slim!
    DeLuna vindt me dik ;(
      Redactie Frontpage donderdag 13 juli 2006 @ 22:00:02 #247
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_39801879
    Wel leuk dat ze het over Klappers hebben. Zo werden NSE, Lotte, Koppensnellers en Barend & Van Dorp ook benoemd een jaar geleden.
      vrijdag 14 juli 2006 @ 10:04:43 #248
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_39813528
    quote:
    Op donderdag 13 juli 2006 20:52 schreef SunChaser het volgende:
    Nou ik niet Ik heb de AVRO-BODE !
    pi_39814958
    quote:
    Op donderdag 13 juli 2006 22:00 schreef SunChaser het volgende:
    Wel leuk dat ze het over Klappers hebben. Zo werden NSE, Lotte, Koppensnellers en Barend & Van Dorp ook benoemd een jaar geleden.
    Is Klappers de bewoording die Talpa zelf gebruikt?

Zo te zien komt dat artikel niet van Talpa zelf, dus ik denk dat een olijke redacteur dat er zelf van heeft gemaakt
    pi_40127488
    quote:
    Talpa schroeft eigen drama terug tot minimum

Talpa presenteert vandaag zijn najaarsschema, maar dat lekte afgelopen weekend al uit. Een aantal dingen lichtten we er hier al uit, vandaag gaan we er uitgebreider op in. Toen Talpa een jaar geleden zijn eerste najaarsprogrammering lanceerde, sprak het trots over het hoge gehalte eigen drama. Lieve Lust, Koppels, Parels & Zwijnen, Gooische Vrouwen... Talpa beloofde ons dat het allemaal prachtige series waren. Kan zijn, maar de kijker wist ze in de meeste gevallen niet te vinden. In de nieuwe programmering komt drama dan ook nauwelijks meer voor.

Gooische Vrouwen en Lotte zijn gebleven, verder komt Beau zoals bekend met de parodie op zichzelf, genaamd Man & Paard.

Desalniettemin ziet de nieuwe programmering er gezond uit. Talpa programmeert niet meer lukraak programma's bij elkaar - dat leek soms wel het geval vorig jaar - maar stelt mooie avonden samen die voor één doelgroep zijn bestemd. Zondagavond wordt voetbal en cabaret, donderdag is vrouwenavond en vrijdag is comedy.

Hoe de vooravond er uit gaat zien, was al een tijdje bekend. Entertainment Live wordt opgeschroefd tot een uur en zal niet altijd meer met Evert Santegoeds zijn. Om 19.00 uur reality met Big Brother of De Gouden Kooi (ik ben benieuwd hoe Talpa dat bedoelt, vandaag meer uitleg) en vanaf 19.30 uur Lotte. Die serie krijgt het zwaar te verduren tegenover alle actualiteitenrubrieken bij de andere zenders. Om 20.00 uur dan de dagelijkse variant van Miljoenenjacht, die de Engelse titel Deal or no Deal draagt. Presentatie nog onbekend.

Enkele nieuwe titels in de programmering: Nieuw Dier (sketches met nder andere Jeroen van Koningsbrugge en Erik Whien), Sjoemelaars en Sjacheraars (over oplichters en wonderdokters) en Weeds (Amerikaanse comedyserie).

Het overzicht per dag met tijdstip:

Maandag
    18.00 Entertainment Live
    19.00 Big Brother / De Gouden Kooi
    19.30 Lotte
    20.00 Postcode Loterij Deal or No Deal
    20.30 Big Brother Live
    21.30 Expeditie Robinson
    23.00 De Slimste
    23.30 Late Night met Maasland & Geel

Dinsdag
    18.00 Entertainment Live
    19.30 Lotte
    20.30 Woef: Hoe word ik een beroemde hond?
    21.30 Sjoemelaars en Sjacheraars
    23.00 De Slimste

Woensdag

18.00 Entertainment Live
    19.30 Lotte
    20.30 Film
    23.00 De Slimste

Donderdag