John de Mol: "We gaan iets nieuws doen"quote:Sarina, het medium
21:30 - 22:35 Amusement
Het medium Sarina reikt samen met Caroline Tensen een helpende hand aan mensen die worstelen met uiteenlopende levensvragen. Sarina legt contact met de spirituele wereld en aan de hand van woorden, beelden en geuren die zich in haar hoofd vormen komt ze tot verrassende antwoorden. Presentatie: Caroline Tensen.
Nogmaals, dat was Jos Staatsen die dat heeft gezegd. Niet John de Mol.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:16 schreef pberends het volgende:
John de Mol: "We gaan iets nieuws doen"
Dat klopt dat zei Jos Staatsen destijds !quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:21 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nogmaals, dat was Jos Staatsen die dat heeft gezegd. Niet John de Mol.
Als grap jaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:36 schreef pberends het volgende:
Dat zei John de Mol toch echt bij de opening hoor.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
Entertainment Live 60.000 kijkers. Blijkbaar trekken de kijkers dat hoofd van Santegoeds en de stem van smulder niet.
In de herhaling 106.000 kijkersquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
Entertainment Live 60.000 kijkers. Blijkbaar trekken de kijkers dat hoofd van Santegoeds en de stem van smulder niet.
Schijnbaar ja, maar er zijn maar weinig mensen die John de Mol begrijpen natuurlijk.quote:Op woensdag 29 maart 2006 07:17 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als grap ja
Maar blijkbaar was dat te moeilijk voor jou....
En hij zei dus ook niet "we gaan alleen maar nieuwe dingen doen"
Waarom doen ze bij Talpa het eerste uur niet gewoon weer Nickelodeon, je kunt van alles zetten op het eerste uur, maar veel mensen kijken er toch nooit. Er is teveel concurrentie.quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
En jij begrijpt hem zeker nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:36 schreef pberends het volgende:
Schijnbaar ja, maar er zijn maar weinig mensen die John de Mol begrijpen natuurlijk.
Je hebt gelijk, kritiek leveren hoeft eigenlijk niet eens...quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:16 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En jij begrijpt hem zeker niet
Als je al kritiek gaat leveren op programma's die je niet eens kijkt, dan zet je jezelf wel buitenspel wat dat betreft
Spongebob trekt 79.000 kijkers, dus dat is geen slecht ideequote:Op woensdag 29 maart 2006 11:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom doen ze bij Talpa het eerste uur niet gewoon weer Nickelodeon, je kunt van alles zetten op het eerste uur, maar veel mensen kijken er toch nooit. Er is teveel concurrentie.
Ik moet er wel omlachenquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:48 schreef MiLalaa het volgende:
Ik las laatst op teletekst 316 (ergernissen![]()
) dat er bij een of ander Talpa programma een prijsvraag was waarbij de namen van de winnaars onderin beeld verscheen als: mevr. K. Pot en dhr. K.Duuk
hoe sneu. Geen deelnemers gehad en dan zelf wat bedenken?
Maar goed dit gebeurt misschien ook wel op andere zenders
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Talpa 2, de Sportzender, er is...quote:Talpa gaat Serie A uitzenden
HILVERSUM (ANP) - Talpa heeft een overeenkomst gesloten met diverse Italiaanse clubs uit de Serie A over de uitzendrechten van hun thuiswedstrijden tot en met 2010. Voor het lopende en volgende seizoen zijn de rechten verworven van de thuiswedstrijden van Lazio Roma, Lecce, Treviso en Cagliari.
Met ingang van het voetbalseizoen 2007/2008 zijn daarnaast ook de thuiswedstrijden van de topclubs als AC Milan, Juventus, Internazionale en AS Roma te zien bij Talpa.
De overeenkomst omvat alle uitzendrechten tot en met 2010, dus zowel de rechtstreekse beelden als de samenvattingen, meldde een Talpa-woordvoerder vrijdag. Het betreft de thuiswedstrijden van de betreffende clubs. De commerciële zender mag de beelden via verschillende distributieplatforms verspreiden, zoals tv, internet en mobiele telefoons.
Komend weekeinde kunnen voetballiefhebbers al kijken naar Italiaans voetbal bij Talpa. Zaterdag zijn via talpa.tv gratis de wedstrijden van de twee grootste kanshebbers op de landstitel live te bekijken: Lecce-AC Milan en Treviso-Juventus. De beide wedstrijden beginnen om 18.00 uur. Zondag is via de website om 15.00 uur Lazio-Empoli te zien.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:21 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Talpa 2, de Sportzender, er is...
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:29 schreef calvobbes het volgende:
Dat is dan wel een hele saaie 1 april grap
Denk dat Talpa wel wat beters kan verzinnen. Aankondigen dat alle NOS journaal presentatoren naar NSE gaan ofzo
Waar heb jij dat gezien?quote:Op zaterdag 1 april 2006 09:18 schreef SunChaser het volgende:
Talpa gaat scoren! zie ik op kijkonderzoek.n Entertainment Live 690.000 kijkers en NSE 400.000. B&vD voor het eerst voorbij Jensen met 803.000 kijkers
Oeps, 1 Aprilquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:58 schreef marsu het volgende:
De man maakt een grap.
Sterker nog:quote:Op zaterdag 1 april 2006 09:18 schreef SunChaser het volgende:
Talpa gaat scoren! zie ik op kijkonderzoek.n Entertainment Live 690.000 kijkers en NSE 400.000. B&vD voor het eerst voorbij Jensen met 803.000 kijkers
quote:Op zondag 2 april 2006 11:34 schreef pberends het volgende:
Het spitsuur van de zateravond is zoals van ouds weer helemaal van Spijkerman:
[afbeelding]
Dit Was Het Nieuwsquote:Het programma is een bedenksel uit de koker van Jack Spijkerman. Talpa omschreef 'Ons kent ons' eerder als een 'humoristisch panelprogramma waarin twee teams stoeien met de actualiteit van de afgelopen week'. De teams bestaan uit drie personen: twee vaste panelleden en wekelijks een andere BN'er als captain van het team.
Goedzo John de Mol. Kun je soms alleen maar vernieuwend zijn door nog verhufteriger te zijn en harder?quote:John de Mol bezig met 'treiter-Big Brother'
Mediamagnaat John de Mol wil in een nieuw realityprogramma de slechtste menselijke eigenschappen naar boven halen. Dat blijkt uit een concept dat in handen is gevallen van De Telegraaf. De Mol heeft aan de krant bevestigd dat hij met een dergelijk programma bezig is. Kandidaten worden jarenlang opgesloten in een villa, en kunnen alleen winnen indien ze elkaar het huis uit treiteren.
De winnaar krijgt de grootste prijs die ooit is uitgereikt. Hij of zij mag niet alleen de villa houden waarin de strijd zich heeft afgespeeld, maar krijgt tevens genoeg geld om nooit meer te hoeven werken. 'De ultieme vrijheid voor het een aantal jaren opgeven van je eigen vrijheid', is het motto van De Mols bedenksel. "Ik vind het psychologisch interessant en niet wreed, anders zou ik het niet doen", verklaart de Talpa-baas erover. De kandidaten mogen gedurende hun periode in de villa geen contact hebben met hun thuisfront. Iedereen die zich binnen het jaar laat wegpesten, betaalt een boete van tienduizend euro. Makelaars zouden inmiddels op zoek zijn naar een geschikte woning voor de show, die in de zomer van start moet gaan.
Overigens lijkt het concept veel op het oorspronkelijk idee waaruit in 1999 uiteindelijk Big Brother voortvloeide. Zelfs de titel, 'De Gouden Kooi', is dezelfde als destijds. Het plan was toentertijd om zes of acht mensen een jaar in een villa op te sluiten. In die tijd zouden ze maximaal psychisch onder druk worden gezet, met een beloning van een miljoen gulden voor een ieder die na dat jaar nog aanwezig zou zijn. De plannen werden afgeschoten omdat men vreesde dat kandidaten door de psychische druk stapelgek zouden kunnen worden. "Wij hebben altijd gezegd: wat we ook doen, mensen gaan gezond het huis in en ze moeten ook weer gezond het huis uit komen. Dat is zowel een menselijke als een economische overweging. Ongelukken zouden immers het einde van het programma betekenen", verklaarde Endemol-producent Paul Römer een aantal jaar geleden in een interview.
'Verwerpelijk'
De eerste politicus heeft al gereageerd op de plannen van De Mol. Volgens staatssecretaris van Financiën Joop Wijn (CDA) is 'De Gouden Kooi' verwerpelijk, zo liet hij weten voor de microfoon van BNR Nieuwsradio. Kinderen zouden leren dat het loont een ander 'kapot te maken en weg te treiteren', aldus Wijn, die overigens niet vindt dat het programma verboden moet worden.
Ja, maar het geeft wel een signaal af naar kijkers, en dit heeft weer z'n weerslag op de "leefbaarheid" van de maatschappij.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik zie het probleem niet zo. Mensen kiezen er zelf voor om mee te doen en kennen de regels en de voorwaarden.
De site van Talpa is overigens. Kan alle programma's lekker op m'n gemak nog eens bekijken.
Tot nu toe heb ik gewoon alles gratis kunnen zien. Alleen voor Van Speyk moet betaald worden geloof ik. Prima site, werkt hier ook prima. Geen haperingen, geen gebuffer, etc... Ik ben er erg tevreden over.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, maar het geeft wel een signaal af naar kijkers, en dit heeft weer z'n weerslag op de "leefbaarheid" van de maatschappij.
De site is altijd traag bij mij. Ook voor veel video's moet je geloof ik betalen.
Das ook walgelijk.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:27 schreef calvobbes het volgende:
Dus iets als Fear Factor waarbij mensen bijvoorbeeld maden e.d. eten, is geen probleem, maar dit zou wel een probleem zijn?
quote:
maar jou nemen we gelukkig heel serieus!!quote:En dat is geen afpersing, hou het maar erop dat ik weet hoe de toekomst gaat verlopen.
Ik weet de hele toekomst
Maar dat is iets voor the thruth, dat past hier niet.
Helemaal mee eens. Voetbal scoort altijd, waar dan ook uitgezonden. Had de Mol ook gelijk de dartrechten kunnen kopen, SBS 6 scoort daarmee ook een miljoenenpubliek,quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:22 schreef Entonie het volgende:
De Mol had liever al zijn geld kunnen investeren in een sportzender, zpoals al in dit topci is gezegd. Met veel voetbal heb je gegarandeerd een groot aantal kijkers. Nu is het van alles een beetje..en ik kan me niet voorstellen dat er in komende jaren winst gaat worden gemaakt.
Welke sporten wil Johnnie dan uitzenden? hij heeft alleen de rechten op het voetbal de rest is voor de NOS gzd.quote:Op zondag 9 april 2006 11:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een sportzender komt er nog wel hoor. Het is niet de vraag of die er gaat komen, maar wanneer die er gaat komen.
Dan moet je wel 'n zender hebben met alleen sport. Kwaliteit, dus geen domme quiz van Frank Masmeijer.
Er komen nog genoeg gelegenheden om te bieden op die rechten.quote:Op zondag 9 april 2006 11:17 schreef maril het volgende:
[..]
Welke sporten wil Johnnie dan uitzenden? hij heeft alleen de rechten op het voetbal de rest is voor de NOS gzd.
Tot 2010 niet meerquote:Op zondag 9 april 2006 11:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Er komen nog genoeg gelegenheden om te bieden op die rechten.
Dan zal het daarna moeten gebeuren. Intussentijd is er op voetbalgebied nog wel het één en ander aan rechten te verkrijgen.quote:
Maar het is over het algemeen duurder dan een programma te maken over iets waarvan je de beelden al hebt. Je moet of zelf korte documentaires gaan maken, waarbij NOS een ontzettend hoge standaard wat betreft kwaliteit heeft neergezet, of je kan alleen met gasten erover praten, wat ongetwijfels soms voor saaie afleveringen zorgt. Daarnaast moet Talpa voorlopig altijd een extra drempel overwinnen om kijkers te trekken, dus het gevaar is dat je een flop creëert.quote:Op zondag 9 april 2006 11:37 schreef maril het volgende:
ik denk als hij dagelijks een echt sportprogramma maakt met eigen gemaakte filmpjes dat de mensen vanzelf weer komen. ook al heb je die rechten mnog niet kun je er toch wel tv van maken.
Je moet de rechten wel hebben natuurlijk of ze willen betalen.quote:Op zondag 9 april 2006 11:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Schaatsen is ook 'n goede inderdaad, was ik even vergeten. Er is in principe genoeg sport om 'n zender te vullen.
Formule 1 zou je ook nog kunnen uitzenden.
Tot 2010 hebben ze die in ieder geval nog niet.quote:Op zondag 9 april 2006 12:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je moet de rechten wel hebben natuurlijk of ze willen betalen.
Een sporttalkshow zou leuk zijn inderdaad. Het heet Café de Sport, maar er komen alleen maar voetballers. Liever een keer Erik Dekker of Bob de Jong aan tafel dan voor de zoveelste keer een marginale voetballer.quote:Op zondag 9 april 2006 11:37 schreef maril het volgende:
Waarom doet hij eigenlijk niets met andere sporten hij heeft geld genoeg om bv een spotprogramma met filmpjes ala cafe torino te maken en er over te praten Cafč de sport gaat alleen maar over voetballen ze zouden ook Erik Dekker een keer kunnen uitnodigen of een maratonloper, ik denk echt dat ze soms teveel op save spelen op het voetbal, ik denk als hij dagelijks een echt sportprogramma maakt met eigen gemaakte filmpjes dat de mensen vanzelf weer komen. ook al heb je die rechten mnog niet kun je er toch wel tv van maken.
Heeft hij jou dat vertelt?(dit is een serieuse vraag oook dat van wat er dan gaat gebeuren)quote:Op zondag 9 april 2006 13:07 schreef calvobbes het volgende:
De Mol stopt niet met Talpa.
Hij zal pas moeten stoppen als al zijn geld op is. En dat is nog lang niet het geval.
Hij zal ook niet willen stoppen. Want na het debacle met Sport7, laat die dat niet nog een keer gebeuren.
Niet persoonlijkquote:Op zondag 9 april 2006 13:10 schreef maril het volgende:
Heeft hij jou dat vertelt?
En dan heeft die ook darten en Formule 1....quote:Op zondag 9 april 2006 13:36 schreef calvobbes het volgende:
Of SBS overkoopt. Dan heeft die een zender onder de 10 en de hele dag de tijd om uit te zenden.
De Mol is heus niet zo stom om zijn hele kapitaal in Talpa te stoppen. Op een gegeven moment gaat de stekker er wel uit. Maar goed, de meerste kosten komen nu niet uit zijn eigen zak maar het potje marketing.quote:Op zondag 9 april 2006 13:07 schreef calvobbes het volgende:
De Mol stopt niet met Talpa.
Hij zal pas moeten stoppen als al zijn geld op is. En dat is nog lang niet het geval.
Terug naar de clubs, of doorverkocht aan een andere zender onder de huidige contractvoorwaarden. Overigens is in het contract gewoon opgenomen dat samenvattingen van iedere wedstrijd van een minimaal x aantal minuten op het open net moeten worden uitgezonden.quote:Op zondag 9 april 2006 18:45 schreef maril het volgende:
Heb ik nog geen antwoord wat er dan met het voetbal zou gebeuren.
Wat scoorde Rozengeur bij RTLquote:Rozengeur & Wodka Lime (Talpa, 21:44) - De eerste aflevering uit het zesde seizoen van Rozengeur & Wodka Lime werd vorige week maandag door 360.000 kijkers bekeken bij Talpa. De tweede aflevering scoorde gisteren 355.000 kijkers (madl: 5.1%). Johnny de Mol, zoon van Talpa-baas John de Mol, speelt Dennis in de serie. "De opnames voor Van Speijk zijn achter de rug. Ik ben nu bezig met een nieuwe serie afleveringen van Rozengeur & Wodka Lime. Allebei de series komen bij Talpa op de buis", vertelde Johnny onlangs in Story. "Dat is echt toeval: dat mijn pa daar de baas is, heeft niets met mijn tv-rollen te maken. De mensen zullen dat altijd wel blijven denken. Maar ik heb het toch echt helemaal zelf gedaan!" Johnny heeft nog geen plannen om voor zijn vader te werken. "Nou, dat is nog een beetje ver van mijn bed. Maar ik sluit in de toekomst niets uit. Stel dat ik op een gegeven moment geen werk meer krijg als acteur, dan zal ik misschiel wel moeten. Overigens is dat geen straf, hoor. Het lijkt me erg boeiend om leiding te geven. Dus wie weet neem ik Talpa ooit wel over. Maar voorlopig concentreer ik mij nog volop op het acteerwerk."
800.000 ??quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:33 schreef pberends het volgende:
Entertainment Live scoorde gister skyhigh.
[..]
Wat scoorde Rozengeur bij RTL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |