't Gaat om het claustrofobische effectquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:28 schreef vamos1 het volgende:
[..]
ik prik er wel een luchtgaatje in..
misschien zelfs 2
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:35 schreef gaai het volgende:
[..]
't Gaat om het claustrofobische effect![]()
tenzij je de boel van onder dichtbindt ( and that's just criminal ) is er voldoende lucht......denk ik....
ik heb éigenlijk geen ervaring met die dingen tijdens seks, en neej daar zit ik ook niet op te wachten vanwege bovenstaande reden......
![]()
gowd wat triest dat ik zo zit te happen.......ik ben een aanfluiting voor alle vrouwen.....![]()
je avatarquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:27 schreef Roellie80 het volgende:
aangeboden,
M 25, 1.93, lief en woont in midden nederland,
ik wil wel reiskostenvergoeding!![]()
damn je was me voorquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
ey schatjuhhhhh fukbuddie'en?
Waarom moet een fuckbuddy aan intelligentie-eisen voldoen? Je hoeft toch niet intellectuele gesprekken te voeren...quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:11 schreef Gripper het volgende:
Ik mag natuurlijk niet fuckbuddyén van m'n vriendin, maar als ik me daar niks van aan zou trekken zou het er als volgt uitzien:
Sportieve en intelligente jongeman met groot uithoudingsvermogen, 23jr, in bezit van eigen auto en bijbehorende goeduitgeruste gereedschapsset, zoekt dito vrouw (HBO+) om samen van alles te beklimmen. Met mij kom je letterlijk op een hoogtepunt!![]()
Wat een kansloze bouquet-advertentie zeg
ach gaai is er ook nogquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik wil op die manier graag uitsluiten dat ik een kamperwijf aan de haak sla. Daar krijg ik m niet bij omhoogquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:17 schreef innepin het volgende:
[..]
Waarom moet een fuckbuddy aan intelligentie-eisen voldoen? Je hoeft toch niet intellectuele gesprekken te voeren...
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:28 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik wil op die manier graag uitsluiten dat ik een kamperwijf aan de haak sla. Daar krijg ik m niet bij omhoog
Daar val ik niet over... Het zal me verder sowieso aan mn reet roesten wat jij allemaal met dat arme kind doet. Vroeg me alleen af waarom alles dat van een kamp komt meteen als 'dom' bestempeld moet worden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:39 schreef Gripper het volgende:
Ik mag toch verdorie wel enige voorkeur hebben? Aangezien ik wel een behoorlijke prater ben, vind ik het wel zo leuk als je dan voor, na, of tijdens het fuckbuddy-fucken nog een gesprek op je eigen niveau kan voeren. Dus niet van 3Ey, f07geDuH W33K weEr sK4tjUh??!!
Dat iedereen daar dan meteen zo over moet vallen zeg....![]()
@ gaai: in theorie natuurlijk niet nee
dat sowiesoquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:40 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Je moet ook wel op foto's selecteren.
Is dit een aanmeldingquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:17 schreef innepin het volgende:
[..]
Waarom moet een fuckbuddy aan intelligentie-eisen voldoen? Je hoeft toch niet intellectuele gesprekken te voeren...
Dat vroeg ik me dus ook al afquote:
Ik ken dr, slim is ze wel jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:59 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook al af![]()
(FB-check: ze studeert, dus er is enige intelligentie aanwezig)
quote:
Ik zal lief doen tegen jequote:Op woensdag 29 maart 2006 15:34 schreef gaai het volgende:
maar je slaat immers nix aan de haak, want je mag helemaal niet.....
Ik ben ( nog ) niet in de aanbieding....quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:09 schreef feessie het volgende:
[..]
Ik zal lief doen tegen jeHeb je tijd vanavond
![]()
Hmmz dan gaat de zwarte poes overquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:12 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik ben ( nog ) niet in de aanbieding....![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:12 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik ben ( nog ) niet in de aanbieding....![]()
![]()
Ik ben niet zoekendequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
Niet gezocht en toch gevondenquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik ben niet zoekende.
Met dat koppie van jou moet het toch eigenlijk geen moeite kosten om een fuckbuddy aan de haak te slaan.
Actie/reactie lieverdquote:
das ook nergens voor nodigquote:
liever lui dan moequote:Met dat koppie van jou moet het toch eigenlijk geen moeite kosten om een fuckbuddy aan de haak te slaan.
Is dat een fuckbuddy aanvraag?quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Actie/reactie lieverd.
Ok ok, je bent ook gewoon een lekker wijf.
Sure dearquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:25 schreef innepin het volgende:
[..]
Zelfbescherming voor onvermijdelijke afwijzing.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:23 schreef midje het volgende:
doe mij maar een fuckbuddy
Niet over ons pleziertje praten hequote:Op woensdag 29 maart 2006 17:49 schreef Aventura het volgende:
En, is er al geneukt?
Ik ging nog kijken ook.....quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:55 schreef zwelgje81 het volgende:
Niet allemaal tegelijk solliciteren in mijn fotoboek he dames
quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:20 schreef Pappie_Culo het volgende:
je bent onmogelijk
houden jullie dat FA fuckfestijn maar lekker onderling, dit topic is voor de usersquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:27 schreef Lucille het volgende:
Hoe liggen de FA's in de markt bij de users?
Dat is toch zeker wel iets, een FOK-FA-Fuck-Buddy.
Nou ja zegquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
houden jullie dat FA fuckfestijn maar lekker onderling, dit topic is voor de users
Ik denk dat vooral je eis van 25 cm net iets te hoog ligt.quote:
ja reageer dan op[ mijn oproep!quote:
daarom reageer je er toch ook niet opquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:43 schreef Pappie_Culo het volgende:
kgeloof der geen sodemieter van, eigenlijk...
Krijg nou wat, IK ben die Fokker!quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja reageer dan op[ mijn oproep!
ik zal m nog es posten:
jongen, gbbs, 24, valt op mensne die onderdeel utimaken van een tweeling en virtueel aventura heten, lang seks, met voorspel, naspel en oeie orgasmes gegarandeerd. ben jij die FOK!er!?
Jij wil gewoon al die mods voor jezelfquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
houden jullie dat FA fuckfestijn maar lekker onderling, dit topic is voor de users
En of.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:27 schreef Lucille het volgende:
Dat is toch zeker wel iets, een FOK-FA-Fuck-Buddy.
ik doe het voor drie bonnenquote:Op donderdag 30 maart 2006 01:54 schreef zwelgje81 het volgende:
Is het de bedoeling dat een fuck-buddy betaalt voor zijn diensten![]()
Ik heb nog VVV-bonnen![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:57 schreef zwelgje81 het volgende:
Is het de bedoeling dat een fuck-buddy betaalt voor zijn diensten![]()
Ik heb nog VVV-bonnen![]()
Get in line dudequote:Op donderdag 30 maart 2006 02:03 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik wou hierbij moemoe reserveren
Goh wat jammerquote:
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:43 schreef Stiles het volgende:
zijn er nou al fuckbuddies hier ontstaan of....?![]()
dat is waar... als het goed uitpakt.. laat mij dan de gelukkige zijn wuahahahahquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?.
het is net zo'n succes als een kroeg binnen lopen en keihard:
VALT ER HIER NOG IETS TE NEUKEN!!????
roepen.
het KAN een keer goed uitpakken, maar ik zou mijn geld er niet opzetten.
bestaat nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 03:04 schreef Allochtoon het volgende:
Fuckbuddy dient aan de volgende eisen te voldoen:
Vrouw
Geen holebi
Niet lelijk
Knap
Kan wat hebben
Is altijd al vrouw geweest
Bezit alle ledematen
Lang bruin haar
Heeft een kut
Kut is niet dichtgenaaid c.q. de toegang is enigerwijs onmogelijk gemaakt voor penetratie
Mooie ogen
Is rond de 1,80
Is geen gothic of ander gespuis wat in de orde der Kelly Family past
> 18, < 30
Is geen kamphoer c.q. vriendin van Maikuuul
Houdt van goede wijn c.q. cognac, whisky, wodka, etc
Doet geen ijs bij goede dranken
Weet wat goede muziek is
Stoort zich niet aan goede muziek
Roept tijdens sex niet constant "oh je bent zo lekker"
Moet intelligent genoeg zijn dat ze zich niet meteen dom voelt als ik wat zeg
Is creatief genoeg met sex
Is lenig
Kan haar eigen Venus betalen en praktisseert op eigen lijf
Altijd beschikbaar
Heeft geen rughaar
Geen kippepoten
Heeft verder geen andere fysieke gebreken die afdoen aan 'mijn' ideaalbeeld
Is goed in bed
Is goed buiten bed
Bedreven in: schoonmaken, afwassen, ontbijt maken, strijken, de was doen, planten water geven, huisdier verzorgen, klussen, boodschappen doen, fietsband plakken, fiets repareren, fiets ophalen, lekker gevarieerd eten koken, mijn bijbaan vervullen, lunchpakket klaarmaken, telefoon opnemen, afspraken noteren, mijn agenda bijhouden, en ander bijkomstig secretarieel werk.
Draagt tijdens de sex een kostuum van: [afbeelding]
Verdoriequote:Op donderdag 30 maart 2006 11:07 schreef SdancerS het volgende:
[..]
eeehhhh
, je bent iets te jong voor mij, sorry
![]()
Ik moest lachenquote:Op donderdag 30 maart 2006 03:04 schreef Allochtoon het volgende:
Fuckbuddy dient aan de volgende eisen te voldoen:
.................
dat d8 ik eigenlijk ook...quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
toch gek want volgens mij neuken de fokkertjes wat af onderling
Aan welke leeftijd moeten potientiële kandidaten dan denken?quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:07 schreef SdancerS het volgende:
[..]
eeehhhh
, je bent iets te jong voor mij, sorry
![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:43 schreef Stiles het volgende:
[..]
dat d8 ik eigenlijk ook...![]()
misschien zijn we nog niet goed ingeFokt lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |