Is dit een aanmeldingquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:17 schreef innepin het volgende:
[..]
Waarom moet een fuckbuddy aan intelligentie-eisen voldoen? Je hoeft toch niet intellectuele gesprekken te voeren...
Dat vroeg ik me dus ook al afquote:
Ik ken dr, slim is ze wel jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:59 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook al af![]()
(FB-check: ze studeert, dus er is enige intelligentie aanwezig)
quote:
Ik zal lief doen tegen jequote:Op woensdag 29 maart 2006 15:34 schreef gaai het volgende:
maar je slaat immers nix aan de haak, want je mag helemaal niet.....
Ik ben ( nog ) niet in de aanbieding....quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:09 schreef feessie het volgende:
[..]
Ik zal lief doen tegen jeHeb je tijd vanavond
![]()
Hmmz dan gaat de zwarte poes overquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:12 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik ben ( nog ) niet in de aanbieding....![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:12 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik ben ( nog ) niet in de aanbieding....![]()
![]()
Ik ben niet zoekendequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
ey schatjuhhhhh fukbuddie'en?
Niet gezocht en toch gevondenquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik ben niet zoekende.
Met dat koppie van jou moet het toch eigenlijk geen moeite kosten om een fuckbuddy aan de haak te slaan.
Actie/reactie lieverdquote:
das ook nergens voor nodigquote:
liever lui dan moequote:Met dat koppie van jou moet het toch eigenlijk geen moeite kosten om een fuckbuddy aan de haak te slaan.
Is dat een fuckbuddy aanvraag?quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Actie/reactie lieverd.
Ok ok, je bent ook gewoon een lekker wijf.
Sure dearquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:25 schreef innepin het volgende:
[..]
Zelfbescherming voor onvermijdelijke afwijzing.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:23 schreef midje het volgende:
doe mij maar een fuckbuddy
Niet over ons pleziertje praten hequote:Op woensdag 29 maart 2006 17:49 schreef Aventura het volgende:
En, is er al geneukt?
Ik ging nog kijken ook.....quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:55 schreef zwelgje81 het volgende:
Niet allemaal tegelijk solliciteren in mijn fotoboek he dames
quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:20 schreef Pappie_Culo het volgende:
je bent onmogelijk
houden jullie dat FA fuckfestijn maar lekker onderling, dit topic is voor de usersquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:27 schreef Lucille het volgende:
Hoe liggen de FA's in de markt bij de users?
Dat is toch zeker wel iets, een FOK-FA-Fuck-Buddy.
Nou ja zegquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
houden jullie dat FA fuckfestijn maar lekker onderling, dit topic is voor de users
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |