idemquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:01 schreef zwelgje81 het volgende:
Geeft zich *vrijwillig* op aan vrouwelijk schoon op fok
Sollicitaties via het fotoboek![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:22 schreef vamos1 het volgende:
[..]
idem
ik laat je sneller komen dan een pagina van Fok! laad..
wat dus eigenlijk best lang kan duren![]()
![]()
![]()
Zoek je een vrouw van 192 cm?quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:58 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik moet in dit topic![]()
Oh ja: m zkt v , 192 cm, 20cm, 20k, 5x p.n.Alles kan
Ja, op pagina 1 geloof ik.... En de eerste post van deze!quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:51 schreef Metro2005 het volgende:
Zijn er al vrouwen gesignaleerd in dit topic
Nog een vrouw...quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:01 schreef gaai het volgende:
[..]
Zoek je een vrouw van 192 cm?![]()
*slechts 160cm is
Nee ik ben 192, snap je toch wel, je mag er trouwens zijn met die billenfotoquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:01 schreef gaai het volgende:
[..]
Zoek je een vrouw van 192 cm?![]()
*slechts 160cm is
Joh..... I would never have guessedquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:04 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Nee ik ben 192, snap je toch wel, je mag er trouwens zijn met die billenfoto
Is dat "gewoon doén" of "gewóón doen" ( want dat laatste wordt wat moeilijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:13 schreef Pappie_Culo het volgende:
gewoon doen meid
het uithoudingsvermogen is een voordeel...quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:23 schreef zwelgje81 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoelang hadden we een tijd geleden ook alweer downtime? 2/3 dagen ofzo![]()
Ehm......zie je het verschil tussen bijv. dézequote:
ik prik er wel een luchtgaatje in..quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:26 schreef gaai het volgende:
[..]
Ehm......zie je het verschil tussen bijv. dézesmiley.....en deze
?
Ik vind zo'n zak een beetje benauwd![]()
't Gaat om het claustrofobische effectquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:28 schreef vamos1 het volgende:
[..]
ik prik er wel een luchtgaatje in..
misschien zelfs 2
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:35 schreef gaai het volgende:
[..]
't Gaat om het claustrofobische effect![]()
tenzij je de boel van onder dichtbindt ( and that's just criminal ) is er voldoende lucht......denk ik....
ik heb éigenlijk geen ervaring met die dingen tijdens seks, en neej daar zit ik ook niet op te wachten vanwege bovenstaande reden......
![]()
gowd wat triest dat ik zo zit te happen.......ik ben een aanfluiting voor alle vrouwen.....![]()
je avatarquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:27 schreef Roellie80 het volgende:
aangeboden,
M 25, 1.93, lief en woont in midden nederland,
ik wil wel reiskostenvergoeding!![]()
damn je was me voorquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
ey schatjuhhhhh fukbuddie'en?
Waarom moet een fuckbuddy aan intelligentie-eisen voldoen? Je hoeft toch niet intellectuele gesprekken te voeren...quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:11 schreef Gripper het volgende:
Ik mag natuurlijk niet fuckbuddyén van m'n vriendin, maar als ik me daar niks van aan zou trekken zou het er als volgt uitzien:
Sportieve en intelligente jongeman met groot uithoudingsvermogen, 23jr, in bezit van eigen auto en bijbehorende goeduitgeruste gereedschapsset, zoekt dito vrouw (HBO+) om samen van alles te beklimmen. Met mij kom je letterlijk op een hoogtepunt!![]()
Wat een kansloze bouquet-advertentie zeg
ach gaai is er ook nogquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
ey schatjuhhhhh fukbuddie'en?
Ik wil op die manier graag uitsluiten dat ik een kamperwijf aan de haak sla. Daar krijg ik m niet bij omhoogquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:17 schreef innepin het volgende:
[..]
Waarom moet een fuckbuddy aan intelligentie-eisen voldoen? Je hoeft toch niet intellectuele gesprekken te voeren...
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:28 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik wil op die manier graag uitsluiten dat ik een kamperwijf aan de haak sla. Daar krijg ik m niet bij omhoog
Daar val ik niet over... Het zal me verder sowieso aan mn reet roesten wat jij allemaal met dat arme kind doet. Vroeg me alleen af waarom alles dat van een kamp komt meteen als 'dom' bestempeld moet worden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:39 schreef Gripper het volgende:
Ik mag toch verdorie wel enige voorkeur hebben? Aangezien ik wel een behoorlijke prater ben, vind ik het wel zo leuk als je dan voor, na, of tijdens het fuckbuddy-fucken nog een gesprek op je eigen niveau kan voeren. Dus niet van 3Ey, f07geDuH W33K weEr sK4tjUh??!!
Dat iedereen daar dan meteen zo over moet vallen zeg....![]()
@ gaai: in theorie natuurlijk niet nee
dat sowiesoquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:40 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Je moet ook wel op foto's selecteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |