Juist ja! Je behoeften zijn zeker belangrijkquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:13 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Misschien is het handig om te vermelden hoe kinky je precies bent als je iemand zoekt? Anaal of niet, absolute (seksuele) voorkeuren enzo.
Je zoekt dus een fuckbuddy en denkt dat je dat op deze manier voor elkaar gaat krijgen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:05 schreef Herkauwer het volgende:
Een fuckbuddy is tegenwoordig erg normaal! Zie voor ervaringen: Fuckbuddy, wie heeft? deel II
......
Het gaat hier om een gemeenschappelijk doel van elkaar te voorzien van sex.
Nee hoor, op dit moment niet nodig en indien single heb ik er al 2. Dus voor mij gaat deze vlieger niet opquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:16 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Je zoekt dus een fuckbuddy en denkt dat je dat op deze manier voor elkaar gaat krijgen?![]()
Keep on dreaming![]()
is niet 1 van de regelsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:05 schreef Herkauwer het volgende:
Ben je het zat om in Hoelang sta jij al droog [Part deux]: De roeping van de Oase te moeten posten? Althans met waardes die maand(en) overstijgen? Dan is hier wellicht je kans om er wat aan te doen!
Een fuckbuddy is tegenwoordig erg normaal! Zie voor ervaringen: Fuckbuddy, wie heeft? deel II
Maar er blijkt behoefte (Bron) te zijn voor een centraal topic waar je daadwerkelijk op zoek kan naar jouw juiste fuckbuddy! Jij stelt de eisen en hier kan je zien of er mensen voldoen aan jouw voorwaarden!
Wie weet lig jij vanavond met je nieuwe fuckbuddy lekker te ******!
Hou het enigszins netjes en probeer tolerant tegenover elkaar te zijn. Grote kans dat de dames meer aandacht krijgen en de heren wat minder.
Wees duidelijk in wat je zoekt! Daarmee wordt dus bedoeld, geslacht, leeftijd, ontvangen, reizen en eventueel uithoudingsvermogen. Uiteraard zijn kosten gevraagd uit den boze!Het gaat hier om een gemeenschappelijk doel van elkaar te voorzien van sex.
Oh ja, Handige links
waar bestel jij (goedkope) condooms
Heb je nog aanvullingen, laat het dan weten en indien nuttig zal ik ze erbij plakken
Misschien een idee voor die 'anderen' om naar een dating site te gaan?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:16 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Nee hoor, op dit moment niet nodig en indien single heb ik er al 2. Dus voor mij gaat deze vlieger niet op
Maar ik weet wel zeker dat er anderen zijn die dez ebehoefte wel hebben!
Je naamquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:13 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Misschien is het handig om te vermelden hoe kinky je precies bent als je iemand zoekt? Anaal of niet, absolute (seksuele) voorkeuren enzo.
Anderen als in: manmensen die vrouwmensen niet eens aan durven kijken laat staan ermeequote:Nee hoor, op dit moment niet nodig en indien single heb ik er al 2. Dus voor mij gaat deze vlieger niet op
Maar ik weet wel zeker dat er anderen zijn die dez ebehoefte wel hebben!
Nee niet op zoek. Maar advertentie zou zoiets zijn als:quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:19 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ja, TS, ben jij nog op zoek naar een fuckbuddy? Hoe zou je advertentie eruit zien?
Niet alleen op Fok!...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:22 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Zoiets denk ik, er wordt genoeg over gepraat op Fok! maar als puntje bij paaltje komt houdt het op, dit is dus de kans om er wat mee te doen!
t lijkt erop dat dit de eerste vraag om een fuckbuddy is hier in dit topicquote:
Interesse?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:22 schreef Jerruh het volgende:
geweldig topic., jammer van de topicslotjesroepers
.
ook erbij vermelden wat je specialiteiten zijn etc.
Moet je d'r wel minstens een fotoboek bij hebbenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:32 schreef Myst.nl het volgende:
Myst.nl
Zoekt vrouw/jonge dame.
Ben zelf 20 rond mijn leeftijd.
Zoekt Fuckbuddy, in de private message plz.
Zo voldoende?
Niet dat het wat uit zal maken. Maar onde rhet motto nooit geschoten![]()
wat ben je? m/v/oquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:32 schreef Myst.nl het volgende:
Myst.nl
Zoekt vrouw/jonge dame.
Zo voldoende?
Ja, da's wel een beetje summiere informatie. We willen weten wat je voorkeuren zijn. Thuiswonend of niet, type (rocker, gabber, neger en noem maar op).quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:32 schreef Myst.nl het volgende:
Myst.nl
Zoekt vrouw/jonge dame.
Zo voldoende?
hey aventuraquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:36 schreef Aventura het volgende:
v, 28 zkt. m, >190cm, >25cm, >50k/j, >5x p.n.![]()
Dat kan uitgebreiderquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:36 schreef Aventura het volgende:
Succesquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:32 schreef Myst.nl het volgende:
waarom 50 k/j? wat voor eigenschap hoop je daarmee te scorenquote:
m, 29 , 191cm, slechts 2.5cm maar wel 90 kilo om 'm aan te stampen, >50k/j, 6x p.n. meldt zich.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:36 schreef Aventura het volgende:
Je zoekt een tuinkabouter met een pik van 190 cm die 50.000 per jaar verdient en meer dan 5x per nacht kan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:36 schreef Aventura het volgende:
ho'wny! ho'w mah chick'npuff doin'?quote:
even vragenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:41 schreef xman het volgende:
[..]
Oh..![]()
Nog eentje over? Te leen misschien?![]()
Klinkt goed. Wat zijn je specialiteiten?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:36 schreef Aventura het volgende:
je weet toch dat je special privileges hebt, daar heb jij zeker geen topic voor nodigquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:53 schreef Tally het volgende:
En ik maar denken dat Jerruh zich hier had aangemeld
br. mt. brdrij. zkt. brin. mt. trkkr. grn ft.. v. trkkr.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:36 schreef Aventura het volgende:
Gelukkig..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je weet toch dat je special privileges hebt, daar heb jij zeker geen topic voor nodig.
Uhm.. Waar moet ik me aanmelden?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:13 schreef Aneurism het volgende:
SM Meester meld zich aan voor harde SM.
![]()
M'n vriendin weet toch dat ik er niet heter of kouder van word, en ik raak wat frustaties door kwijt die ik niet op haar hoef uit te storten dus ik denk niet dat ze bezwaar maakt.![]()
Neuken?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:14 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik zoek een vrouw.
Liefst 18 jaar en uit Rijen.
En ze moet slikken!
idemquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:01 schreef zwelgje81 het volgende:
Geeft zich *vrijwillig* op aan vrouwelijk schoon op fok
Sollicitaties via het fotoboek![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:22 schreef vamos1 het volgende:
[..]
idem
ik laat je sneller komen dan een pagina van Fok! laad..
wat dus eigenlijk best lang kan duren![]()
![]()
![]()
Zoek je een vrouw van 192 cm?quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:58 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik moet in dit topic![]()
Oh ja: m zkt v , 192 cm, 20cm, 20k, 5x p.n.Alles kan
Ja, op pagina 1 geloof ik.... En de eerste post van deze!quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:51 schreef Metro2005 het volgende:
Zijn er al vrouwen gesignaleerd in dit topic
Nog een vrouw...quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:01 schreef gaai het volgende:
[..]
Zoek je een vrouw van 192 cm?![]()
*slechts 160cm is
Nee ik ben 192, snap je toch wel, je mag er trouwens zijn met die billenfotoquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:01 schreef gaai het volgende:
[..]
Zoek je een vrouw van 192 cm?![]()
*slechts 160cm is
Joh..... I would never have guessedquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:04 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Nee ik ben 192, snap je toch wel, je mag er trouwens zijn met die billenfoto
Is dat "gewoon doén" of "gewóón doen" ( want dat laatste wordt wat moeilijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:13 schreef Pappie_Culo het volgende:
gewoon doen meid
het uithoudingsvermogen is een voordeel...quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:23 schreef zwelgje81 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoelang hadden we een tijd geleden ook alweer downtime? 2/3 dagen ofzo![]()
Ehm......zie je het verschil tussen bijv. dézequote:
ik prik er wel een luchtgaatje in..quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:26 schreef gaai het volgende:
[..]
Ehm......zie je het verschil tussen bijv. dézesmiley.....en deze
?
Ik vind zo'n zak een beetje benauwd![]()
't Gaat om het claustrofobische effectquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:28 schreef vamos1 het volgende:
[..]
ik prik er wel een luchtgaatje in..
misschien zelfs 2
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:35 schreef gaai het volgende:
[..]
't Gaat om het claustrofobische effect![]()
tenzij je de boel van onder dichtbindt ( and that's just criminal ) is er voldoende lucht......denk ik....
ik heb éigenlijk geen ervaring met die dingen tijdens seks, en neej daar zit ik ook niet op te wachten vanwege bovenstaande reden......
![]()
gowd wat triest dat ik zo zit te happen.......ik ben een aanfluiting voor alle vrouwen.....![]()
je avatarquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:27 schreef Roellie80 het volgende:
aangeboden,
M 25, 1.93, lief en woont in midden nederland,
ik wil wel reiskostenvergoeding!![]()
damn je was me voorquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
ey schatjuhhhhh fukbuddie'en?
Waarom moet een fuckbuddy aan intelligentie-eisen voldoen? Je hoeft toch niet intellectuele gesprekken te voeren...quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:11 schreef Gripper het volgende:
Ik mag natuurlijk niet fuckbuddyén van m'n vriendin, maar als ik me daar niks van aan zou trekken zou het er als volgt uitzien:
Sportieve en intelligente jongeman met groot uithoudingsvermogen, 23jr, in bezit van eigen auto en bijbehorende goeduitgeruste gereedschapsset, zoekt dito vrouw (HBO+) om samen van alles te beklimmen. Met mij kom je letterlijk op een hoogtepunt!![]()
Wat een kansloze bouquet-advertentie zeg
ach gaai is er ook nogquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik wil op die manier graag uitsluiten dat ik een kamperwijf aan de haak sla. Daar krijg ik m niet bij omhoogquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:17 schreef innepin het volgende:
[..]
Waarom moet een fuckbuddy aan intelligentie-eisen voldoen? Je hoeft toch niet intellectuele gesprekken te voeren...
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:28 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik wil op die manier graag uitsluiten dat ik een kamperwijf aan de haak sla. Daar krijg ik m niet bij omhoog
Daar val ik niet over... Het zal me verder sowieso aan mn reet roesten wat jij allemaal met dat arme kind doet. Vroeg me alleen af waarom alles dat van een kamp komt meteen als 'dom' bestempeld moet worden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:39 schreef Gripper het volgende:
Ik mag toch verdorie wel enige voorkeur hebben? Aangezien ik wel een behoorlijke prater ben, vind ik het wel zo leuk als je dan voor, na, of tijdens het fuckbuddy-fucken nog een gesprek op je eigen niveau kan voeren. Dus niet van 3Ey, f07geDuH W33K weEr sK4tjUh??!!
Dat iedereen daar dan meteen zo over moet vallen zeg....![]()
@ gaai: in theorie natuurlijk niet nee
dat sowiesoquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:40 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Je moet ook wel op foto's selecteren.
Is dit een aanmeldingquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:17 schreef innepin het volgende:
[..]
Waarom moet een fuckbuddy aan intelligentie-eisen voldoen? Je hoeft toch niet intellectuele gesprekken te voeren...
Dat vroeg ik me dus ook al afquote:
Ik ken dr, slim is ze wel jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:59 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook al af![]()
(FB-check: ze studeert, dus er is enige intelligentie aanwezig)
quote:
Ik zal lief doen tegen jequote:Op woensdag 29 maart 2006 15:34 schreef gaai het volgende:
maar je slaat immers nix aan de haak, want je mag helemaal niet.....
Ik ben ( nog ) niet in de aanbieding....quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:09 schreef feessie het volgende:
[..]
Ik zal lief doen tegen jeHeb je tijd vanavond
![]()
Hmmz dan gaat de zwarte poes overquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:12 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik ben ( nog ) niet in de aanbieding....![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:12 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik ben ( nog ) niet in de aanbieding....![]()
![]()
Ik ben niet zoekendequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
Niet gezocht en toch gevondenquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik ben niet zoekende.
Met dat koppie van jou moet het toch eigenlijk geen moeite kosten om een fuckbuddy aan de haak te slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |