Waarom vraag je dat soort dingen altijd als ik mijn collegeaantekeningen niet bij de hand heb?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:57 schreef Monidique het volgende:
Kan iemand mij de filosofische stroming Monidiqueisme uitleggen?

The exception that proves the rule.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:01 schreef Monidique het volgende:
Niet alles, hè...

Waarom?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:03 schreef zakjapannertje het volgende:
Nederland 3 is nu pikant

Omdat je belangrijkste aantekeningen in je hoofd dienen te zitten.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat soort dingen altijd als ik mijn collegeaantekeningen niet bij de hand heb?

Het doet mij eerder denken aan Char, RTL-waargebeurde verhalen, Jomanda en die ene ketting. Misschien dat het inderdaad een restverschijnsel is ("al die gelovigen kunnen toch niet fout zitten?").quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:21 schreef sigme het volgende:
Voor de atheïst is het 'ietsisme' een opnieuw de-kop-opsteken van een infantiel restverschijnsel van premoderne culture
[afbeelding]

quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Het doet mij eerder denken aan Char, RTL-waargebeurde verhalen, Jomanda en die ene ketting. Misschien dat het inderdaad een restverschijnsel is ("al die gelovigen kunnen toch niet fout zitten?").

Ik weet zeker dat sterrenbeelden kloppen, echt waar, ze komen altijd uit. Alle sterrenbeelden in de horoscoop zelfs!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:17 schreef sigme het volgende:
[..]
"al die gelovigen kunnen toch niet fout zitten?"
![]()
Ach RQ, zolang de meeste mensen in sterrenbeelden geloven ("er zit wél vanalles in hoor, rammen zijn stijfkoppen!") zet ik mijn geld niet op de mensheid.

Er is ook literatuur overquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat sterrenbeelden kloppen, echt waar, ze komen altijd uit. Alle sterrenbeelden in de horoscoop zelfs!

Ga douchen, jankzak.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:35 schreef Monidique het volgende:
Ietsisme is slechts een ongedefinieerde openbaring. Klaar, punt. Geen astrologie. En het is trouwens nog een kutnaam ook. Klaar, punt.

De eeuwige wederkomst van het zure, douchepoeper.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan, wederom-zure meneer.

Eerder een pessimistische ongelegenheid...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:39 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat ben ik negatief vandaag. Ben ik een gelegenheidspessimist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |