Maar vooral de protestanten dragen verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
De joden én de negers krijgen de schuld van het beleid van Bush?
alleen de Bosjesmannenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Krijgen de negers nu ook al de schuld van het beleid van Bush?
Er is dus eigenlijk sprake van een gereformeerde, zionistische en negroide samenzwering?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
Maar vooral de protestanten dragen verantwoordelijkheid.
also known as the slavendriehoekquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er is dus eigenlijk sprake van een gereformeerde, zionistische en negroide samenzwering?
Ik noem dit kunstwerk "Waarheid onder een door Scheinerman verborgen gehouden steen".quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er is dus eigenlijk sprake van een gereformeerde, zionistische en negroide samenzwering?
Wat had jij voor je CITO-toets?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:25 schreef George-Butters het volgende:
Lijkt me duidleijk en logisch.
het Suriname van Amerikaquote:Fact of the day
The Dominican Republic supplies nearly a quarter of all players signed by major league baseball teams in the United States and Canada.
Washington Post
Ja, elke keer als ik klowjow tegenkom moet ik grinniken.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:35 schreef Monidique het volgende:
O, ik moet toch altijd zo lachen om die foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |