mag ik een linkje daarvan?quote:Op donderdag 6 april 2006 18:05 schreef Resonancer het volgende:
Of waarom n rapport van de EU uit 1999 serieus nemen waarin om onmiddelijke stopzetting van HAARP wordt geeist...wat n onzin he..
gewoon antwoord geven is teveel moeite? Bij de weg, ook aluminium verbrand gewoon,.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:16 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Mhhm, goeie vragen, wel jammer dat je eerst zo hard ONZIN brult terwijl je de antwoorden op heel essentiele vragen niet kent.
Bezoek s wat chemtrail sites, alle antwoorden zijn daar te vinden.
Lees de Patenten/rapporten/onderzoeken om precies dat wat jij inneficient vindt uit te voeren
Lees ook over project deep shield, 'Project Cloverleaf, de conclusie van n groep van 3000 wetenschappers was dat het toevoegen van b.v alluminium aan de brandstof de meest efficiente methode was om global warming tegen te gaan.
Ameriaanse kinderen kunnen je het ook wel uitleggen.
http://www.chemtrails.nl/(...)kaanse%20scholen.htm
Chemtrails voor beginners:
http://www.willthomas.net/Chemtrails/About_Chemtrails.htm
i.d.d dat kunnen anderen veel beter, is vrij complexe materie, dit leg je niet in n paar zinnen uit.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
gewoon antwoord geven is teveel moeite? Bij de weg, ook aluminium verbrand gewoon,.
dan neemt niet weg dat het door een straalmotor jagen ervan belachelijk is, waarom zou je dat doen. Aluminium Oxiden zijn kei en keihard, dat geeft slijtage, en de voorschriften van de IATA laten echt geen middelen toe die motoren belast.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:50 schreef Resonancer het volgende:
[..]
i.d.d dat kunnen anderen veel beter, is vrij complexe materie, dit leg je niet in n paar zinnen uit.
Aluminium komt in heel veel verbindingen voor.
http://eastsouthwestandno(...)s-of-chemtrails.html
okay, n meer betrouwbare link, wil best wat moeite doen hoor.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
dan neemt niet weg dat het door een straalmotor jagen ervan belachelijk is, waarom zou je dat doen. Aluminium Oxiden zijn kei en keihard, dat geeft slijtage, en de voorschriften van de IATA laten echt geen middelen toe die motoren belast.
Als je iets in de atmosfeer wilt brengen is het door een straalmotor jagen ervan echt een vreselijk domme manier om het te doen.
De bron die je aanwijst is te belachelijk voor woorden, hij beweert daar een aantal dingen over chemie die niet onderbouwt worden, niet bewezen, niet voorzien van bronnen. HIj kakelt vervolgens door over Chernobil, voorspellingen uit het nieuwe testament, de jodenvervolging, etc etc etc
Denk je echt dat ik ook maar begin deze hersenspinsels serieus te nemen?
Niburu.nl heeft een afdeling chemtrailsquote:Op donderdag 6 april 2006 21:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Heel mooi, maar daar staat niets over enge stoffen aan vliegtuigbrandstoffen toevoegen om iets te doen.
http://www.ufoplaza.nl/modules.php?name=Artikelen&file=artikel&ppid=2459quote:Op donderdag 6 april 2006 22:40 schreef zhe-devilll het volgende:
Vreemd is dat er niets meer te vinden is over een onderzoek inzake de spookwolk
Heey wat goed dat je dit weet!quote:Op donderdag 6 april 2006 22:46 schreef Resonancer het volgende:
[..]
http://www.ufoplaza.nl/modules.php?name=Artikelen&file=artikel&ppid=2459
Ja, zal wel de grote doofpot ingaan, wel gaaf dat hij n aanklacht heeft ingedient.
De deeltjes moeten dan ten oosten van Niedersachsen en Oost-Duitsland naar beneden gekomen zijn. Op grond van deze vermoedens heeft hij een aanklacht ingediend tegen ‚onbekende‘ vanwege milieuvervuiling op grote schaal en openbare misleiding.
Gek he?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:40 schreef zhe-devilll het volgende:
Vreemd is dat er niets meer te vinden is over een onderzoek inzake de spookwolk
conspiracy´r us bedoel jequote:Op donderdag 6 april 2006 22:40 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Niburu.nl heeft een afdeling chemtrails
misschien kun je daar eens tussen neuzen?
zeg kun je misschien een ander topic gaan vervuilen?quote:
Kijk eens in de spiegelquote:Op donderdag 6 april 2006 23:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zeg kun je misschien een ander topic gaan vervuilen?
Dank je wel!![]()
quote:
ik denk bij chemtrails aan de gevleugelde woorden van prof. d. ork. en dr l.ulverhaal.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar goed, is dat nu het meest serieuze materiaal wat jullie kunnen bieden om de hersenspinsels van chemtrails te onderbouwen?
En dat is genoeg om je te laten geloven in een complot?
Jeez, dan denk ik aan de gevleugelde woorden van PT Barnum
PT Barnum was een circus directeur en oplichter, zijn gevleugelde woorden waren: There´s a sucker born every minute..quote:Op donderdag 6 april 2006 23:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk bij chemtrails aan de gevleugelde woorden van prof. d. ork. en dr l.ulverhaal.
ze heten allemaal 'charl latin'.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
PT Barnum was een circus directeur en oplichter, zijn gevleugelde woorden waren: There´s a sucker born every minute..
html versiequote:
http://cimss.ssec.wisc.edu/wxwise/class/contrail.htmlquote:The condensation trail left behind jet aircrafts are called contrails. Contrails form when hot humid air from jet exhaust mixes with environmental air of low vapor pressure and low temperature. The mixing is a result of turbulence generated by the engine exhaust. Cloud formation by a mixing process is similar to the cloud you see when you exhale and "see your breath".
Integendeel zelfs, cirrus (en andere bewolking) heeft een vast deeltje nodig om waterdamp om te laten slaan in ijs of water. Condensatiekernen worden ze genoemd. Zonder deze vaste deeltjes is het mogelijk om water(damp) tot zeer lage temperaturen af te koelen zonder dat er ijs (water) ontstaat. Super-cooled heet dat. (de andere kant kun je ook op, schoon water verhitten, pas met het toevoegen van een vaste stof zal het pas tot stoom omvormen.)quote:Op donderdag 6 april 2006 12:03 schreef Resonancer het volgende:
[..]
dan ga je er dus vanuit dat die cirrus wolken alleen uit waterdamp bestaan. Wat als daar nou alluminium partikels in zaten?
Nee, ik wil geen website, ik wil jouw mening. Je zegt immers zelf dat je het niet 100% eens bent met de genoemde site. Als ik een discussie met jou aanga, wil ik op zijn minst weten wat jouw denkbeelden zijn, niet die van een website.quote:Voor de overige vragen http://www.chemtrails.nl
Mocht je daar de antwoorden niet vinden dan hoor ik graag van je.
PS. ik wil niet zeggen dat ik het met alles wat op die site staat eens ben. Ik heb daar n eigen mening over.
Thx voor de (voor mij overbodige) info.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:47 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Integendeel zelfs, cirrus (en andere bewolking) heeft een vast deeltje nodig om waterdamp om te laten slaan in ijs of water. Condensatiekernen worden ze genoemd. Zonder deze vaste deeltjes is het mogelijk om water(damp) tot zeer lage temperaturen af te koelen zonder dat er ijs (water) ontstaat. Super-cooled heet dat. (de andere kant kun je ook op, schoon water verhitten, pas met het toevoegen van een vaste stof zal het pas tot stoom omvormen.)
Dus ja, cirrus bewolking zal vast aluminium bevatten, net zoals roet, ijzer, steen, zout en elk ander materiaal wat maar bestaat en in de lucht zweeft.
De reden is ondermeer de uitlaatgassen van een vliegtuig, maar ook auto's, industrie en zelfs je adem hebben daar deel aan.
[..]
Nee, ik wil geen website, ik wil jouw mening. Je zegt immers zelf dat je het niet 100% eens bent met de genoemde site. Als ik een discussie met jou aanga, wil ik op zijn minst weten wat jouw denkbeelden zijn, niet die van een website.
Kijk, nu komen we nog eens ergensquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:57 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Thx voor de (voor mij overbodige) info.
Mijn mening is simpel.
Brandstof+toevoeging = Sunscreen.
verrek, dus na een nachtje flink feesten adem ik ook chemtrails uitquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:37 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
http://cimss.ssec.wisc.edu/wxwise/class/contrail.html
Correct.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:40 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
verrek, dus na een nachtje flink feesten adem ik ook chemtrails uit![]()
niburu heeft ook leuke verhalen staan over bezoeken aan HAARP installaties die duidelijk fictief zijn.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:40 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Niburu.nl heeft een afdeling chemtrails
misschien kun je daar eens tussen neuzen?
Wat n vraag.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:04 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
niburudat is toch die planeet waar leven zou zijn, ondanks dat de baan van die planeet zo idioot groot is dat er nooit genoeg warmte kan zijn?
wat is HAARP trouwens?
Op zich wel iets heel apparts, een soort straal-antenne die het weer ofzo kan beinvloeden. om het maar even heel kortzichtig en eenvoudig uit te leggen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:04 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
niburudat is toch die planeet waar leven zou zijn, ondanks dat de baan van die planeet zo idioot groot is dat er nooit genoeg warmte kan zijn?
wat is HAARP trouwens?
i.v.m met de overzichtelijkheid ..ughe... van dit forum.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:17 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Kijk, nu komen we nog eens ergens
Sunscreen is dus (volgens jou) het doel...
En is het doel van sunscreen het terugdringenvan het broeikas effect of mogelijk het beïnvloeden van het weer voor militaire of economische redenen?
En wie is de uitvoerende in deze zaak?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:02 schreef Resonancer het volgende:
html versie
Als PDFje. De EU is de site aan het vebouwen, hopen dat hij het nog doet.
http://europa.eu.int/eur-lex/lex/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:C:1999:128:0092:0096:EN:PDF
edit, krijg die link niet werkend. google zelf op EU+Haarp en je bent er.
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=Haarp%2Beu%2Bpdf&btnG=Search
H.A.A.R.P.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:04 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
wat is HAARP trouwens?
ik gebruik 'm alleen in TRUquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:09 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Wat n vraag.
En dan chemtrails onzin vinden?
ik gebruik hem niet vaak, maar nu vind ik hem zeer op zijn plek.
Nee en als je dingen niet weet, dan kun je er i.m.o ook geen goede mening over vormen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:09 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ik gebruik 'm alleen in TRU![]()
enne, ik kan niet alles weten, he?![]()
oke oke ik noemde de site alleen maar voor mensen die nog wat info in te halen hebben op chemtrail gebiedquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
niburu heeft ook leuke verhalen staan over bezoeken aan HAARP installaties die duidelijk fictief zijn.
Ik vind het geen hele betrouwbare site hoor. Er staan leuke dingen op, maar fictie en non-fictie wordt er nogal eens door elkaar gehaald.
kom op je geeft hier zo veel links en precepties...maar wat denk je nu zelf dat het meest logisch is als het waar is !?quote:En de uitvoerders ? De Oliebarronnen, het Pentagon en de grote vliegtuigmaatschappijen.
Wie anders?
ik ookquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:54 schreef merlin693 het volgende:
[..]
kom op je geeft hier zo veel links en precepties...maar wat denk je nu zelf dat het meest logisch is als het waar is !?
ikzelf denk militairistisch gericht !
Ik vind het feit dat op eens het woord 'mening' valt significanter...quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:17 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Kijk, nu komen we nog eens ergens
Sunscreen is dus (volgens jou) het doel...
En is het doel van sunscreen het terugdringenvan het broeikas effect of mogelijk het beïnvloeden van het weer voor militaire of economische redenen?
En wie is de uitvoerende in deze zaak?
En het Pentagon is geen militaire organistatie? het ene (sunscreen) sluit het andere (weather/3d/em warfare,etc) niet uit.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:54 schreef merlin693 het volgende:
[..]
kom op je geeft hier zo veel links en precepties...maar wat denk je nu zelf dat het meest logisch is als het waar is !?
ikzelf denk militairistisch gericht !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |