abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 april 2006 @ 19:18:22 #201
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_36716952
quote:
Op donderdag 6 april 2006 18:05 schreef Resonancer het volgende:
Of waarom n rapport van de EU uit 1999 serieus nemen waarin om onmiddelijke stopzetting van HAARP wordt geeist...wat n onzin he..
mag ik een linkje daarvan?
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  donderdag 6 april 2006 @ 19:33:20 #202
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_36717434
quote:
Op donderdag 6 april 2006 19:16 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Mhhm, goeie vragen, wel jammer dat je eerst zo hard ONZIN brult terwijl je de antwoorden op heel essentiele vragen niet kent.

Bezoek s wat chemtrail sites, alle antwoorden zijn daar te vinden.
Lees de Patenten/rapporten/onderzoeken om precies dat wat jij inneficient vindt uit te voeren
Lees ook over project deep shield, 'Project Cloverleaf, de conclusie van n groep van 3000 wetenschappers was dat het toevoegen van b.v alluminium aan de brandstof de meest efficiente methode was om global warming tegen te gaan.

Ameriaanse kinderen kunnen je het ook wel uitleggen.

http://www.chemtrails.nl/(...)kaanse%20scholen.htm

Chemtrails voor beginners:
http://www.willthomas.net/Chemtrails/About_Chemtrails.htm
gewoon antwoord geven is teveel moeite? Bij de weg, ook aluminium verbrand gewoon,.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_36718025
quote:
Op donderdag 6 april 2006 19:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

gewoon antwoord geven is teveel moeite? Bij de weg, ook aluminium verbrand gewoon,.
i.d.d dat kunnen anderen veel beter, is vrij complexe materie, dit leg je niet in n paar zinnen uit.
Aluminium komt in heel veel verbindingen voor.
http://eastsouthwestandno(...)s-of-chemtrails.html

[ Bericht 5% gewijzigd door Resonancer op 06-04-2006 20:30:57 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_36719316

Ik vind het n goed verhaal. Ben er nog lang niet klaar mee.
Deze man beweert dat hij het zelf verzonnen heeft.

My chemtrails idea came from observations of Mother Natures effects from volcanic emissions and noticing the problems around Gas Diffusion based nuclear weapons plants that emitted too much HF gas into the region's air.

[ Bericht 65% gewijzigd door Resonancer op 07-04-2006 02:33:43 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  donderdag 6 april 2006 @ 20:40:44 #205
45206 Pietverdriet
pi_36719667
quote:
Op donderdag 6 april 2006 19:50 schreef Resonancer het volgende:

[..]

i.d.d dat kunnen anderen veel beter, is vrij complexe materie, dit leg je niet in n paar zinnen uit.
Aluminium komt in heel veel verbindingen voor.
dan neemt niet weg dat het door een straalmotor jagen ervan belachelijk is, waarom zou je dat doen. Aluminium Oxiden zijn kei en keihard, dat geeft slijtage, en de voorschriften van de IATA laten echt geen middelen toe die motoren belast.
Als je iets in de atmosfeer wilt brengen is het door een straalmotor jagen ervan echt een vreselijk domme manier om het te doen.
De bron die je aanwijst is te belachelijk voor woorden, hij beweert daar een aantal dingen over chemie die niet onderbouwt worden, niet bewezen, niet voorzien van bronnen. HIj kakelt vervolgens door over Chernobil, voorspellingen uit het nieuwe testament, de jodenvervolging, etc etc etc

Denk je echt dat ik ook maar begin deze hersenspinsels serieus te nemen?
pi_36720488
quote:
Op donderdag 6 april 2006 20:40 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

dan neemt niet weg dat het door een straalmotor jagen ervan belachelijk is, waarom zou je dat doen. Aluminium Oxiden zijn kei en keihard, dat geeft slijtage, en de voorschriften van de IATA laten echt geen middelen toe die motoren belast.
Als je iets in de atmosfeer wilt brengen is het door een straalmotor jagen ervan echt een vreselijk domme manier om het te doen.
De bron die je aanwijst is te belachelijk voor woorden, hij beweert daar een aantal dingen over chemie die niet onderbouwt worden, niet bewezen, niet voorzien van bronnen. HIj kakelt vervolgens door over Chernobil, voorspellingen uit het nieuwe testament, de jodenvervolging, etc etc etc

Denk je echt dat ik ook maar begin deze hersenspinsels serieus te nemen?
okay, n meer betrouwbare link, wil best wat moeite doen hoor.

This massive research study is entitled: Policy Implications of Greenhouse Warming: Mitigation, Adaptation, and the Science Base - Panel on Policy Implications of Greenhouse Warming, sponsored by the National Academy of Sciences, National Academy of Engineering, and the Institute of Medicine. The results were presented in 1992 and published in book form in 2000 by the National Academy Press. This 994 page study is the textbook on greenhouse gasses, global warming, policy decisions and mitigation's (corrective measures). Included within is the hard science many chemtrails researchers have been searching for: the scientists, agencies, institutions and corporations involved, cost factors, chemical formula, mathematical modeling, delivery methods, policies, recruiting of foreign governments, acquisition of materials, and the manufacturing of aerosol compounds, ect.

http://www.lightwatcher.com/chemtrails/hos.html
Delivery Scenarios
"Aircraft Exhaust Penner et al. (1984) suggested that emissions of 1 percent of the fuel mass of the commercial aviation fleet as particulates, between 40,000- and 100,000-foot (12- to 30-km) altitude for a 10-year period, would change the planetary albedo sufficiently to neutralize the effects of an equivalent doubling of CO2.

Nu de patenten nog?

de 1e
Stratospheric Welsbach seeding for reduction of global warming

One proposed solution to the problem of global warming involves the seeding of the atmosphere with metallic particles. One technique proposed to seed the metallic particles was to add the tiny particles to the fuel of jet airliners, so that the particles would be emitted from the jet engine exhaust while the airliner was at its cruising altitude.

In 1975, the US Navy patented a device for producing "a powder contrail having maximum radiation-scattering ability." The powder contained a mixture of 0.3 micron-sized titanium dioxide pigment particles coated with 0.007 micron hydrophobic colloidal silica and 4.5 micron particles of silica gel. The purpose of the apparatus was "to generate contrails or reflective screens for any desired purpose."

The Welsbach Patent proposed using "very fine, talcum-like" powder of 10 to 100 micron-sized aluminum oxide to produce a "pure white plume" in the sky.

In a May 2000 draft report submitted to the International Panel on Climate Change (IPCC), an expert panel chosen from among 3,000 atmospheric scientists, concluded that Teller's scheme might work. But the IPCC warned against unpredictable upsets of the atmosphere. The panel also warned against angry populaces reacting to "the associated whitening of the visual appearance of the sky."

Was Teller's Sky Shield experiment already underway? During his interview with WMWV reporters, Deep Sky hinted that it was. Were the tankers observed on ATC radars involved in climate modification? Our FAA source hesitated before responding: "That approximates what I was told." Similar military activities were ongoing in other regions, he stated.
http://www.earthisland.org/EIJOURNAL/new_articles.cfm?articleID=585&journalID=64

[ Bericht 1% gewijzigd door Resonancer op 07-04-2006 02:11:24 ]
Eisenhower1961.
  donderdag 6 april 2006 @ 21:07:25 #207
45206 Pietverdriet
pi_36720724
Heel mooi, maar daar staat niets over enge stoffen aan vliegtuigbrandstoffen toevoegen om iets te doen.
pi_36724030
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Heel mooi, maar daar staat niets over enge stoffen aan vliegtuigbrandstoffen toevoegen om iets te doen.
Niburu.nl heeft een afdeling chemtrails
misschien kun je daar eens tussen neuzen?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_36724050
Vreemd is dat er niets meer te vinden is over een onderzoek inzake de spookwolk
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_36724256
quote:
Op donderdag 6 april 2006 22:40 schreef zhe-devilll het volgende:
http://www.ufoplaza.nl/modules.php?name=Artikelen&file=artikel&ppid=2459

Ja, zal wel de grote doofpot ingaan, wel gaaf dat hij n aanklacht heeft ingedient.
De deeltjes moeten dan ten oosten van Niedersachsen en Oost-Duitsland naar beneden gekomen zijn. Op grond van deze vermoedens heeft hij een aanklacht ingediend tegen ‚onbekende‘ vanwege milieuvervuiling op grote schaal en openbare misleiding.
Eisenhower1961.
pi_36724278
quote:
Op donderdag 6 april 2006 22:46 schreef Resonancer het volgende:

[..]

http://www.ufoplaza.nl/modules.php?name=Artikelen&file=artikel&ppid=2459

Ja, zal wel de grote doofpot ingaan, wel gaaf dat hij n aanklacht heeft ingedient.
De deeltjes moeten dan ten oosten van Niedersachsen en Oost-Duitsland naar beneden gekomen zijn. Op grond van deze vermoedens heeft hij een aanklacht ingediend tegen ‚onbekende‘ vanwege milieuvervuiling op grote schaal en openbare misleiding.
Heey wat goed dat je dit weet!
thnks
  donderdag 6 april 2006 @ 22:56:01 #212
45206 Pietverdriet
pi_36724582
quote:
Gek he?
  donderdag 6 april 2006 @ 22:58:10 #213
45206 Pietverdriet
pi_36724683
quote:

[..]

conspiracy´r us bedoel je
pi_36725178
quote:
Op donderdag 6 april 2006 22:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

conspiracy´r us bedoel je
zeg kun je misschien een ander topic gaan vervuilen?
Dank je wel!
  donderdag 6 april 2006 @ 23:23:51 #215
45206 Pietverdriet
pi_36725480
quote:
Op donderdag 6 april 2006 23:12 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

zeg kun je misschien een ander topic gaan vervuilen?
Dank je wel!
Kijk eens in de spiegel
pi_36725520
quote:
Op donderdag 6 april 2006 23:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Kijk eens in de spiegel

mirage........ben je nou?
  donderdag 6 april 2006 @ 23:33:53 #217
45206 Pietverdriet
pi_36725752
Maar goed, is dat nu het meest serieuze materiaal wat jullie kunnen bieden om de hersenspinsels van chemtrails te onderbouwen?
En dat is genoeg om je te laten geloven in een complot?
Jeez, dan denk ik aan de gevleugelde woorden van PT Barnum
  donderdag 6 april 2006 @ 23:41:15 #218
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36725938
quote:
Op donderdag 6 april 2006 23:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar goed, is dat nu het meest serieuze materiaal wat jullie kunnen bieden om de hersenspinsels van chemtrails te onderbouwen?
En dat is genoeg om je te laten geloven in een complot?
Jeez, dan denk ik aan de gevleugelde woorden van PT Barnum
ik denk bij chemtrails aan de gevleugelde woorden van prof. d. ork. en dr l.ulverhaal.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 6 april 2006 @ 23:44:07 #219
45206 Pietverdriet
pi_36726011
quote:
Op donderdag 6 april 2006 23:41 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk bij chemtrails aan de gevleugelde woorden van prof. d. ork. en dr l.ulverhaal.
PT Barnum was een circus directeur en oplichter, zijn gevleugelde woorden waren: There´s a sucker born every minute..
  donderdag 6 april 2006 @ 23:46:02 #220
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36726053
quote:
Op donderdag 6 april 2006 23:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

PT Barnum was een circus directeur en oplichter, zijn gevleugelde woorden waren: There´s a sucker born every minute..
ze heten allemaal 'charl latin'.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_36726440
quote:
Op donderdag 6 april 2006 19:18 schreef YuckFou het volgende:

[..]

mag ik een linkje daarvan?
html versie

Als PDFje. De EU is de site aan het vebouwen, hopen dat hij het nog doet.
http://europa.eu.int/eur-lex/lex/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:C:1999:128:0092:0096:EN:PDF
edit, krijg die link niet werkend. google zelf op EU+Haarp en je bent er.
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=Haarp%2Beu%2Bpdf&btnG=Search

Puntje 24!

Considers HAARP (High Frequency Active Auroral Research Project) by virtue of its far-reaching impact on the environment to be a global concern and calls for its legal, ecological and ethical implications to be examined by an international independent body before any further research and testing; regrets the repeated refusal of the United States Administration to send anyone in person to give evidence to the public hearing or any subsequent meeting held by its competent committee into the environmental and public risks connected with the HAARP programme currently being funded in Alaska;
Eisenhower1961.
pi_36729630
quote:
The condensation trail left behind jet aircrafts are called contrails. Contrails form when hot humid air from jet exhaust mixes with environmental air of low vapor pressure and low temperature. The mixing is a result of turbulence generated by the engine exhaust. Cloud formation by a mixing process is similar to the cloud you see when you exhale and "see your breath".
http://cimss.ssec.wisc.edu/wxwise/class/contrail.html
geen
pi_36732290
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:03 schreef Resonancer het volgende:

[..]

dan ga je er dus vanuit dat die cirrus wolken alleen uit waterdamp bestaan. Wat als daar nou alluminium partikels in zaten?
Integendeel zelfs, cirrus (en andere bewolking) heeft een vast deeltje nodig om waterdamp om te laten slaan in ijs of water. Condensatiekernen worden ze genoemd. Zonder deze vaste deeltjes is het mogelijk om water(damp) tot zeer lage temperaturen af te koelen zonder dat er ijs (water) ontstaat. Super-cooled heet dat. (de andere kant kun je ook op, schoon water verhitten, pas met het toevoegen van een vaste stof zal het pas tot stoom omvormen.)
Dus ja, cirrus bewolking zal vast aluminium bevatten, net zoals roet, ijzer, steen, zout en elk ander materiaal wat maar bestaat en in de lucht zweeft.

De reden is ondermeer de uitlaatgassen van een vliegtuig, maar ook auto's, industrie en zelfs je adem hebben daar deel aan.
quote:
Voor de overige vragen http://www.chemtrails.nl
Mocht je daar de antwoorden niet vinden dan hoor ik graag van je.
PS. ik wil niet zeggen dat ik het met alles wat op die site staat eens ben. Ik heb daar n eigen mening over.
Nee, ik wil geen website, ik wil jouw mening. Je zegt immers zelf dat je het niet 100% eens bent met de genoemde site. Als ik een discussie met jou aanga, wil ik op zijn minst weten wat jouw denkbeelden zijn, niet die van een website.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_36732493
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:47 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Integendeel zelfs, cirrus (en andere bewolking) heeft een vast deeltje nodig om waterdamp om te laten slaan in ijs of water. Condensatiekernen worden ze genoemd. Zonder deze vaste deeltjes is het mogelijk om water(damp) tot zeer lage temperaturen af te koelen zonder dat er ijs (water) ontstaat. Super-cooled heet dat. (de andere kant kun je ook op, schoon water verhitten, pas met het toevoegen van een vaste stof zal het pas tot stoom omvormen.)
Dus ja, cirrus bewolking zal vast aluminium bevatten, net zoals roet, ijzer, steen, zout en elk ander materiaal wat maar bestaat en in de lucht zweeft.

De reden is ondermeer de uitlaatgassen van een vliegtuig, maar ook auto's, industrie en zelfs je adem hebben daar deel aan.
[..]

Nee, ik wil geen website, ik wil jouw mening. Je zegt immers zelf dat je het niet 100% eens bent met de genoemde site. Als ik een discussie met jou aanga, wil ik op zijn minst weten wat jouw denkbeelden zijn, niet die van een website.
Thx voor de (voor mij overbodige) info.

Mijn mening is simpel.
Brandstof+toevoeging = Sunscreen.
Eisenhower1961.
pi_36732996
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:57 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Thx voor de (voor mij overbodige) info.

Mijn mening is simpel.
Brandstof+toevoeging = Sunscreen.
Kijk, nu komen we nog eens ergens

Sunscreen is dus (volgens jou) het doel...

En is het doel van sunscreen het terugdringenvan het broeikas effect of mogelijk het beïnvloeden van het weer voor militaire of economische redenen?

En wie is de uitvoerende in deze zaak?
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  vrijdag 7 april 2006 @ 11:40:00 #226
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_36733529
quote:
verrek, dus na een nachtje flink feesten adem ik ook chemtrails uit
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_36733840
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:40 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

verrek, dus na een nachtje flink feesten adem ik ook chemtrails uit
Correct.
Hier heb je ook een hele mooie chemtrailverschijning:
geen
pi_36733929
quote:

[..]

niburu heeft ook leuke verhalen staan over bezoeken aan HAARP installaties die duidelijk fictief zijn.
Ik vind het geen hele betrouwbare site hoor. Er staan leuke dingen op, maar fictie en non-fictie wordt er nogal eens door elkaar gehaald.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  vrijdag 7 april 2006 @ 12:04:33 #229
The Taxman Cometh
pi_36734158
niburu dat is toch die planeet waar leven zou zijn, ondanks dat de baan van die planeet zo idioot groot is dat er nooit genoeg warmte kan zijn?

wat is HAARP trouwens?
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_36734301
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 12:04 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
niburu dat is toch die planeet waar leven zou zijn, ondanks dat de baan van die planeet zo idioot groot is dat er nooit genoeg warmte kan zijn?

wat is HAARP trouwens?
Wat n vraag.
En dan chemtrails onzin vinden?
ik gebruik hem niet vaak, maar nu vind ik hem zeer op zijn plek.
Eisenhower1961.
pi_36734316
quote:

wat is HAARP trouwens?
Op zich wel iets heel apparts, een soort straal-antenne die het weer ofzo kan beinvloeden. om het maar even heel kortzichtig en eenvoudig uit te leggen.
Er zijn mensen die beweren dat HAARP de veroorzaker is van diverse natuurrampen (incl de tsunami)
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_36734558
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:17 schreef The_stranger het volgende:

[..]

En is het doel van sunscreen het terugdringenvan het broeikas effect of mogelijk het beïnvloeden van het weer voor militaire of economische redenen?

i.v.m met de overzichtelijkheid ..ughe... van dit forum.
Post ik m.b.t chemtrails verder in het TRU topic.
All Cuppet, ex millitair meent dat de UN de overkoepelende org is.
En de uitvoerders ? De Oliebarronnen, het Pentagon en de grote vliegtuigmaatschappijen.
Wie anders?
Eisenhower1961.
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:55:33 #233
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_36737421
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 00:02 schreef Resonancer het volgende:
html versie

Als PDFje. De EU is de site aan het vebouwen, hopen dat hij het nog doet.
http://europa.eu.int/eur-lex/lex/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:C:1999:128:0092:0096:EN:PDF
edit, krijg die link niet werkend. google zelf op EU+Haarp en je bent er.
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=Haarp%2Beu%2Bpdf&btnG=Search
thank you!
quote:

wat is HAARP trouwens?
H.A.A.R.P.
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  vrijdag 7 april 2006 @ 16:09:47 #234
The Taxman Cometh
pi_36741811
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 12:09 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Wat n vraag.
En dan chemtrails onzin vinden?
ik gebruik hem niet vaak, maar nu vind ik hem zeer op zijn plek.
ik gebruik 'm alleen in TRU

enne, ik kan niet alles weten, he?
pi_36746464
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:09 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

ik gebruik 'm alleen in TRU

enne, ik kan niet alles weten, he?
Nee en als je dingen niet weet, dan kun je er i.m.o ook geen goede mening over vormen.
Zeg dan gewoon ik weet het niet i.p.v onzin, maar het hebben van geen mening lijkt tegenwoordig niet meer te mogen of zo.
Eisenhower1961.
pi_36754245
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

niburu heeft ook leuke verhalen staan over bezoeken aan HAARP installaties die duidelijk fictief zijn.
Ik vind het geen hele betrouwbare site hoor. Er staan leuke dingen op, maar fictie en non-fictie wordt er nogal eens door elkaar gehaald.
oke oke ik noemde de site alleen maar voor mensen die nog wat info in te halen hebben op chemtrail gebied
  zaterdag 8 april 2006 @ 00:54:44 #237
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_36756549
quote:
En de uitvoerders ? De Oliebarronnen, het Pentagon en de grote vliegtuigmaatschappijen.
Wie anders?
kom op je geeft hier zo veel links en precepties...maar wat denk je nu zelf dat het meest logisch is als het waar is !?

ikzelf denk militairistisch gericht !
pi_36756637
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 00:54 schreef merlin693 het volgende:

[..]

kom op je geeft hier zo veel links en precepties...maar wat denk je nu zelf dat het meest logisch is als het waar is !?

ik ook
iemand zei eens en dat vond ik ook een aparte zienswijze
dat men bezig is met 3d beelden
die ze via de lucht de ether in kunnen zenden straks!
Waardoor men bv de mensheid kan doen geloven dat Jezus is teruggekomen via de wolken bv
masse beinvloeding
maar dit zou kunnen gelden voor alles!
Tevens voor dekking in oorlogstijden
dizzen etc.. ook voor weersbeinvloeding en stormaandrijvingen!
Prima oorlogswapen nml en tevens voor virus verspreiding tijdens een oorlog
pi_36758296
Ik zie weer allemaal hoaxes, zal wel.
pi_36758600
ik vind TRU op zich een gevaarlijker fenomeen
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_36759144
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:17 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Ik vind het feit dat op eens het woord 'mening' valt significanter...

Maar goed hij heeft één punt: het staat allemaal op internet. Ik heb altijd geleerd dat dat betekent dat het waar is.

How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_36759448
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 00:54 schreef merlin693 het volgende:

[..]

En het Pentagon is geen militaire organistatie? het ene (sunscreen) sluit het andere (weather/3d/em warfare,etc) niet uit.
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')