verrek, dus na een nachtje flink feesten adem ik ook chemtrails uitquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:37 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
http://cimss.ssec.wisc.edu/wxwise/class/contrail.html
Correct.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:40 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
verrek, dus na een nachtje flink feesten adem ik ook chemtrails uit![]()
niburu heeft ook leuke verhalen staan over bezoeken aan HAARP installaties die duidelijk fictief zijn.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:40 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Niburu.nl heeft een afdeling chemtrails
misschien kun je daar eens tussen neuzen?
Wat n vraag.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:04 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
niburudat is toch die planeet waar leven zou zijn, ondanks dat de baan van die planeet zo idioot groot is dat er nooit genoeg warmte kan zijn?
wat is HAARP trouwens?
Op zich wel iets heel apparts, een soort straal-antenne die het weer ofzo kan beinvloeden. om het maar even heel kortzichtig en eenvoudig uit te leggen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:04 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
niburudat is toch die planeet waar leven zou zijn, ondanks dat de baan van die planeet zo idioot groot is dat er nooit genoeg warmte kan zijn?
wat is HAARP trouwens?
i.v.m met de overzichtelijkheid ..ughe... van dit forum.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:17 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Kijk, nu komen we nog eens ergens
Sunscreen is dus (volgens jou) het doel...
En is het doel van sunscreen het terugdringenvan het broeikas effect of mogelijk het beïnvloeden van het weer voor militaire of economische redenen?
En wie is de uitvoerende in deze zaak?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:02 schreef Resonancer het volgende:
html versie
Als PDFje. De EU is de site aan het vebouwen, hopen dat hij het nog doet.
http://europa.eu.int/eur-lex/lex/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:C:1999:128:0092:0096:EN:PDF
edit, krijg die link niet werkend. google zelf op EU+Haarp en je bent er.
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=Haarp%2Beu%2Bpdf&btnG=Search
H.A.A.R.P.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:04 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
wat is HAARP trouwens?
ik gebruik 'm alleen in TRUquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:09 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Wat n vraag.
En dan chemtrails onzin vinden?
ik gebruik hem niet vaak, maar nu vind ik hem zeer op zijn plek.
Nee en als je dingen niet weet, dan kun je er i.m.o ook geen goede mening over vormen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:09 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ik gebruik 'm alleen in TRU![]()
enne, ik kan niet alles weten, he?![]()
oke oke ik noemde de site alleen maar voor mensen die nog wat info in te halen hebben op chemtrail gebiedquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
niburu heeft ook leuke verhalen staan over bezoeken aan HAARP installaties die duidelijk fictief zijn.
Ik vind het geen hele betrouwbare site hoor. Er staan leuke dingen op, maar fictie en non-fictie wordt er nogal eens door elkaar gehaald.
kom op je geeft hier zo veel links en precepties...maar wat denk je nu zelf dat het meest logisch is als het waar is !?quote:En de uitvoerders ? De Oliebarronnen, het Pentagon en de grote vliegtuigmaatschappijen.
Wie anders?
ik ookquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:54 schreef merlin693 het volgende:
[..]
kom op je geeft hier zo veel links en precepties...maar wat denk je nu zelf dat het meest logisch is als het waar is !?
ikzelf denk militairistisch gericht !
Ik vind het feit dat op eens het woord 'mening' valt significanter...quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:17 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Kijk, nu komen we nog eens ergens
Sunscreen is dus (volgens jou) het doel...
En is het doel van sunscreen het terugdringenvan het broeikas effect of mogelijk het beïnvloeden van het weer voor militaire of economische redenen?
En wie is de uitvoerende in deze zaak?
En het Pentagon is geen militaire organistatie? het ene (sunscreen) sluit het andere (weather/3d/em warfare,etc) niet uit.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:54 schreef merlin693 het volgende:
[..]
kom op je geeft hier zo veel links en precepties...maar wat denk je nu zelf dat het meest logisch is als het waar is !?
ikzelf denk militairistisch gericht !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |