quote:Op maandag 13 maart 2006 13:11 schreef nemesis4 het volgende:
[..]
http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=zenxsEsHEnCoVtHjImfdB
quote:Op zondag 26 maart 2006 16:14 schreef Proper_fucked het volgende:
Filmpjes!! Ze staan grotendeels in willekeurige volgorde..
Matt Costa - Astair
Matt Costa - oh dear
Matt Costa - Cold December
---
Opkomst + Never know
Jack Johnson - Never Know
Jack Johnson - Taylor
Jack Johnson - Sitting Waiting Wishing
Jack Johnson - Upside Down
Jack Johnson - Rodeo Clowns
Jack Johnson - If I Could
Jack Johnson - Good People
Jack Johnson - Breakdown
Jack Johnson - Bubble Toes
Jack Johnson - My Doorbell(white stripes)
Jack Johnson - Belle
Jack Johnson - Better Together
Jack Johnson - Banana Pancakes
Moet je maar eens luisteren naar Belle, daar hoor je goed dat het rumoerig is..
--
[..]
Zit dit nu voor het eerst te kijken, het publiek gaat echt helemaal uit z'n dak daar joh.. Je ziet dat jack johnson dat ook erg leuk vind. Leuk stukje na 'Belle' dat hij het gaat vertalen "I'll translate it.. Hey women, hey beautiful.. i don't know how to speak french"![]()
En voor de fans van Jack Johnson een aanrader:quote:Op maandag 27 maart 2006 12:10 schreef pietpaaltjens het volgende:
Ik heb ook nog wat filmpjes gemaakt, zal ze eens proberen online te zetten...
Here we go...
Taylor
Gone
Ben ook nog bezig met 2 grotere bestanden, maar die moest ik ergens anders plaatsen...have fun!
Kan thuis beetje de volgorde van mijn filmpjes bekijken?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:50 schreef Kanariepietje78 het volgende:
weet iemand de setlist van het concert afgelopen vrijdag in de HMH?
Die cd van Donavon Frankenreiter is ook zo fijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:35 schreef JeroenV het volgende:
Ondanks die kinderliedjes vind ik het een goede cd hoor...
Zijn er nog meer artiesten die jullie kennen zoals Matt Costa en Jack?
76 mb? netjesquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:47 schreef pietpaaltjens het volgende:
Ik heb even een compilatie gemaakt van al mijn zelf opgenomen filmpjes tijdens het concert (waaronder enkele hele nummers). Deze kun je hier downloaden!
Je moet wel even 30 seconden wachten voor dat er een knop 'Download file' verschijnt...ergens bovenin.
Nee, dat vind ik niet.. Vind de muziek eigenlijk toch wel (heel) anders. Vind ze allebei erg leuk, hoop zeker wel dat Matt Costa bekender gaat worden en gaat touren(vooral in nl that isquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:02 schreef Steven184 het volgende:
De meester is misschien nu wel; overtroffen door een van zijn vrienden, matt costa. Wat een heerlijk cdtje btw. Maar dat wil nog niet zeggen dat Jack slecht is, integendeel. Zijn muziek is de lekkerste muziek om even op te chillen. Tijdens het snowboarden of als je lekker languit in het zonnetje ligt.
Ik zette er niet voor niks het woordje 'misschien' ertussen, ben er voor mezelf namelijk nog niet uit. Maar ze zijn inderdaad erg leuk. En inderdaad hij moet in NL komen touren, want dan kan ik Matt eindelijk ook zien.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:34 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet.. Vind de muziek eigenlijk toch wel (heel) anders. Vind ze allebei erg leuk, hoop zeker wel dat Matt Costa bekender gaat worden en gaat touren(vooral in nl that is)
Da's allesquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:30 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
76 mb? netjes... ben aan het downloaden..
Vet! leuk om te zien, heb je nog meer![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 10:19 schreef Proper_fucked het volgende:
Las in de telegraaf een interview met hem, waarin hij zegt er een jaar tussenuit te gaan(surfen) en hij sluit af met "see you in 2008"![]()
WTF die in de HMHquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:56 schreef JeroenV het volgende:
Het begint weer zomer te zijn, dus lekker JJ-weer.
Net was zijn concert op de radio. Klinkt goed, al weet ik niet of ik er live bij zou willen hebben. Nogal veel meelallende meisjes zo te horen.
Fuck.......quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:01 schreef JeroenV het volgende:
Dat concert volgens mij ja.
Ik denk niet dat hij nog ergens te horen was. Was op 3FM, bij Thats live. Wilde gaan douchen en naar bed, maar dat werd dus even uitgesteld.
Sad but truequote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:56 schreef BobbyJames het volgende:
Hij komt dus sowieso niet meer naar NL voordat hij er een jaar tussenuit gaat ..?
Zijn nieuwe ceedee valt een tikje tegen. Wel goed, maar niet zo goed als de eerste ..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:43 schreef farfavour het volgende:
Wat vinden jullie van Donovan Frankenreiter?
JJ is top trouwens.
Ik vind het wel lekkere muziek en heb een klein stukje van hem gezien op Rock Werchter, allemaal leuk maar hij komt niet in de buurt van Jack Johnson..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:43 schreef farfavour het volgende:
Wat vinden jullie van Donavon Frankenreiter?
Ik ben niet zo heel enthiousiast over die cd, niet veel geluisterd maar eerste indruk was niet geweldig. De andere cd's blijven geweldig en standaard op m'n mp3spelerquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb 'Curious George' vorige week binnen gekregen. Lekker voor dit weer.
'We're going to be friends' kende ik van de film 'Napoleon Dynamite'.
Die is goed te doen inderdaadquote:
Hier sluit ik me bij aan. En tja, het was gewoon het eerste album wat ik hoorde van JJ. Dat blijft toch het beste hangen ..quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:03 schreef triphop_war het volgende:
Brushfire Fairytales voor mij! ik bedoel, nummes als Flake en Bubble Toes zijn ge-ni-aal!
hahaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:01 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan. En tja, het was gewoon het eerste album wat ik hoorde van JJ. Dat blijft toch het beste hangen ..
Zo goed Stanley?![]()
In de beroemde wandelgangen heb ik vernomen dat G. Love misschien met een nieuwe tour komt aankakken i.v.m z'n nieuwe album "Lemonade" maar wanneer, en waar weet ik nog niet!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
triphop, weet je ook wanneer G Love weer komt?
Sommige nummers vind ik ook nog steeds niet leuk maar dat zijn er maar 2 of 3...quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Curious George, is dat een groeiplaat? Hij kan me nog niet echt bekoren..
3, it's the magic number, don't forget.. You gotta use re-use recyclequote:Op zondag 20 augustus 2006 15:11 schreef JeroenV het volgende:
Dat zijn vooral de kindernummers...
Ja inderdaad. Alleen 'upside down' vind ik leuk, verder luister ik dit album niet tot nauwelijks.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, die is inderdaad erg.. whaha.. ach ja, het is ook voor een kinderfilm toch?
Questions, Wrong Turn en Lullaby vind ik ook nog wel leukquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:42 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Alleen 'upside down' vind ik leuk, verder luister ik dit album niet tot nauwelijks.
Bedoel je niet Sunshine van Matt Costa ?!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:59 schreef JeroenV het volgende:
Dat ene nummer ook. Kom even niet op de naam. Maar t gaat zo van 'Sha lalalala la la la'
Dus..
Oja, wist niet dat die op dit album stondenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:51 schreef Even het volgende:
[..]
Questions, Wrong Turn en Lullaby vind ik ook nog wel leuk
Staat niet op Curious George?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:47 schreef Proper_fucked het volgende:
Ik hoorde gister op 3fm een nieuw nummer van hem? Moest helaas de auto uit dus niet af kunnen luisteren, maar klonk wel lekker(vertrouwd). Ben de naam even kwijt, werd wel gezegd.
Nee, het was iets van Torque World of iets dergelijks, zoek morgen wel even.quote:
Dan moet ik toch maar een keer aan, ben er tot nu toe met een grote boog om heen gelopenquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:27 schreef Frenkel het volgende:
Ik vind Curious George toch een erg leuk album!
Geniaal.quote:
2 topics. Als ik je overal ging etteren, dan had ik een dagtaak aan die 30292 topics die jij hoogstpersoonlijk in leven houdt.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ga je me nu overal lopen etteren?
Take the hint.quote:Op maandag 9 oktober 2006 08:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Rustig hier..
[afbeelding]
'immer ganz easy'
Niet zo he....quote:
Nee, wel de gewone versie. Ook niet op google video.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:59 schreef DeSiever het volgende:
Ja, die heb ik ooit bij Zomergasten gezien. Misschien op YouTube??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |